Dat klopt, ik kan mij tot een zeker hoogte ook prima reden. Maar ik heb vrijwel geen vrienden of dat soort contactenquote:Op woensdag 25 juni 2014 22:40 schreef aeque het volgende:
[..]
[..]
Klopt inderdaad. Kan natuurlijk altijd eens kijken hoe ik in de markt lig...
[..]
Pesten is inderdaad triest.
Maar als ik jou, Tijn, hier zo zie praten merk ik er niks aan dat je minder goed bent in sociale contacten.
Omg, nu heb ik echt geen excuusquote:
Maar via dat topic van 25+ ken je toch al wat mensen? of zijn jullie geen "vrienden"?quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat klopt, ik kan mij tot een zeker hoogte ook prima reden. Maar ik heb vrijwel geen vrienden of dat soort contacten
Sommige zijn vrienden geworden van elkaar, anderen meer kennissen. Het ligt eraan of het zich wil en kan verder ontwikkelen.quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:49 schreef complicate het volgende:
[..]
Maar via dat topic van 25+ ken je toch al wat mensen? of zijn jullie geen "vrienden"?
"Ja, maar"quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:47 schreef complicate het volgende:
[..]
Omg, nu heb ik echt geen excuus
Maar het is een TT speciaal voor Aeque en Tijn.![]()
Ik zal voortaan van jouw lapo's afblijven.
Ja, maar geen vrienden. Kennissen meerquote:Op woensdag 25 juni 2014 22:49 schreef complicate het volgende:
[..]
Maar via dat topic van 25+ ken je toch al wat mensen? of zijn jullie geen "vrienden"?
Dat dus.quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:50 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Sommige zijn vrienden geworden van elkaar, anderen meer kennissen. Het ligt eraan of het zich wil en kan verder ontwikkelen.
Ok.quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:50 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Sommige zijn vrienden geworden van elkaar, anderen meer kennissen. Het ligt eraan of het zich wil en kan verder ontwikkelen.
Als je genoeg dingen gemeen hebt én tijd investeert, dan kan het wel een vriendschap worden.quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja, maar geen vrienden. Kennissen meer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:50 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
"Ja, maar"
Je kan het maar op één manier goedmaken: een etentje...
Ja, en daar gaat het dus mis. Of eigenlijk een van de dingen die mis gaat.quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:51 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Als je genoeg dingen gemeen hebt én tijd investeert, dan kan het wel een vriendschap worden.
Heb je ondertussen een klein beetje "inzicht" gekregen in hoe je het zal aanpakken oid?quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:40 schreef aeque het volgende:
Klopt inderdaad. Kan natuurlijk altijd eens kijken hoe ik in de markt lig...
Wat zijn jouw hobbies, Tijn?quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja, en daar gaat het dus mis. Of eigenlijk een van de dingen die mis gaat.
Het kan voorkomen dat je in het begin meer tijd steekt in een vriendschap dan de ander omdat de ander nog niet inziet dat het een vriendschap kan worden.quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja, en daar gaat het dus mis. Of eigenlijk een van de dingen die mis gaat.
En anders?quote:
slopen?quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:55 schreef Crazy-M het volgende:
Grrr mn pc en telefoon beschermen mij van het slopen
niks werkt
nieuwe rom opzettenquote:
Er is trouwens geen staking dit weekend.quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:51 schreef tijnbrein het volgende:
Ik ga al naar Graspop dit weekend dus dat word wat lastig om dan ook nog naar de TT
I sie wat joe dit thar.quote:
Oh dat ga ik niet toelaten hoor.quote:
Ik kon er ook al niets over vinden, goed nieuwsquote:Op woensdag 25 juni 2014 22:56 schreef complicate het volgende:
[..]
Er is trouwens geen staking dit weekend.
Muziek luisteren, naar festival en concerten gaan, spelletjes doen, wandelen.quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:54 schreef complicate het volgende:
[..]
Wat zijn jouw hobbies, Tijn?
Zoals Syl zegt je moet altijd vertrekken van gedeelde interesse.
Ik moet inderdaad meer moeite gaan doenquote:Op woensdag 25 juni 2014 22:55 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Het kan voorkomen dat je in het begin meer tijd steekt in een vriendschap dan de ander omdat de ander nog niet inziet dat het een vriendschap kan worden.Dus niet meteen opgeven.
ah okquote:
softwarequote:Op woensdag 25 juni 2014 23:00 schreef complicate het volgende:
[..]
ah ok
* complicate doet alsof ze weet waarover hij het heeft
Hij RAMT er een nieuwe ROM opquote:Op woensdag 25 juni 2014 23:00 schreef complicate het volgende:
[..]
ah ok
* complicate doet alsof ze weet waarover hij het heeft
Offtopic? hier kan je NOOIT offtopic gaan, tenzij je begint met "Nederland gaat winnen tegen België" dat wordt hier niet getolereerd.quote:Op woensdag 25 juni 2014 23:01 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
softwareben die htc zooi zat haha.
maar goed, dat gaat offtopic
Sowieso lol hebbenquote:Op woensdag 25 juni 2014 23:01 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hij RAMT er een nieuwe ROM op
Ja, dat kan niet maar laat me ook even lol hebben
Misschien ga je wat meer contacten hebben via jouw nieuw vriendin. oF samen nieuwe mensen ontmoeten tijdens festivals, zoals komend weekend, je weet maar nooit.quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:59 schreef tijnbrein het volgende:
Muziek luisteren, naar festival en concerten gaan, spelletjes doen, wandelen.
Ik weet het maar het is gewoon lastig.
Ik hoop hetquote:Op woensdag 25 juni 2014 23:07 schreef complicate het volgende:
[..]
Misschien ga je wat meer contacten hebben via jouw nieuw vriendin. oF samen nieuwe mensen ontmoeten tijdens festivals, zoals komend weekend, je weet maar nooit.
quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:47 schreef complicate het volgende:
[..]
Omg, nu heb ik echt geen excuus
Maar het is een TT speciaal voor Aeque en Tijn.![]()
Ik zal voortaan van jouw lapo's afblijven.
Hoe ik het ga aanpakken nog niet. Maar ook dat komt wel. Eerst maar eens inlezen over een aantal dingen.quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:53 schreef complicate het volgende:
[..]
Heb je ondertussen een klein beetje "inzicht" gekregen in hoe je het zal aanpakken oid?
Ik heb soms te veel lol, en dat kunnen anderen hier ook beamenquote:
Je kan nooit te veel lol hebben...quote:Op donderdag 26 juni 2014 10:42 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik heb soms te veel lol, en dat kunnen anderen hier ook beamen
idd, lol is belangrijk :-) lol is niet je doel in het leven maar je manier van levenquote:Op donderdag 26 juni 2014 10:53 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Je kan nooit te veel lol hebben...
quote:Op woensdag 25 juni 2014 23:18 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dus we gaan zaterdag samen eten?
Groot gelijk. Succes.quote:Op donderdag 26 juni 2014 09:11 schreef aeque het volgende:
[..]
[..]
Hoe ik het ga aanpakken nog niet. Maar ook dat komt wel. Eerst maar eens inlezen over een aantal dingen.
Zo hoort het.quote:Op donderdag 26 juni 2014 10:42 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik heb soms te veel lol, en dat kunnen anderen hier ook beamen
Kan ze dan niet geholpen worden door iemand anders dan haar exquote:Op donderdag 26 juni 2014 11:28 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
idd, lol is belangrijk :-) lol is niet je doel in het leven maar je manier van leven
Zo morgen komt mn ex haar laptop afgeven. Iets met virussen enzo. Ze had gebeld en ik reageerde super koel, zo van ja en ok. Ze probeerde nog gesprek aan te gaan maar had ik geen behoefte aan.
Vroeg ze: hoe gaat het nu met je.
Antwoord: ja super goed kan niet beter.
Haar reactie: o.... Toch wel
Had ze niet verwacht denk
tja ze moet hem ook zelf komen brengen en doe het ook niet gelijk haha. Ze zal wel verbaasd zijn als ze ziet hoe netjes het is haha. Veel anders dan toen ze er nog was hahaquote:Op donderdag 26 juni 2014 14:43 schreef complicate het volgende:
[..]
[..]
Groot gelijk. Succes.
[..]
Zo hoort het.![]()
Mensen die geen lol kunnen maken
[..]
Kan ze dan niet geholpen worden door iemand anders dan haar explease
Uit is uit toch?
Je wilt dus ergens (nog) indruk maken op jouw ex....quote:Op donderdag 26 juni 2014 15:04 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
tja ze moet hem ook zelf komen brengen en doe het ook niet gelijk haha. Ze zal wel verbaasd zijn als ze ziet hoe netjes het is haha. Veel anders dan toen ze er nog was haha
mwa gewoon laten zien dat ik alles alleen kan :-) en dat ik beter af ben haha. Ben blij dat ik er van af ben, merk het overal in :-) en welke man wil nu niet laten zien dat hij ook zonder vrouw alles netjes kan houden :-)quote:Op donderdag 26 juni 2014 15:06 schreef complicate het volgende:
[..]
Je wilt dus ergens (nog) indruk maken op jouw ex....
Dat opgeruimde hoeft niet perce voor z'n ex te zijn natuurlijk.quote:Op donderdag 26 juni 2014 15:06 schreef complicate het volgende:
[..]
Je wilt dus ergens (nog) indruk maken op jouw ex....
Inderdaad, niet meer dan normaal. Althans in sommige situatiesquote:Op donderdag 26 juni 2014 15:29 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mwa gewoon laten zien dat ik alles alleen kan :-) en dat ik beter af ben haha. Ben blij dat ik er van af ben, merk het overal in :-) en welke man wil nu niet laten zien dat hij ook zonder vrouw alles netjes kan houden :-)
Hopelijk.quote:Op donderdag 26 juni 2014 15:31 schreef kree het volgende:
[..]
Dat opgeruimde hoeft niet perce voor z'n ex te zijn natuurlijk.
Okido.quote:Op donderdag 26 juni 2014 15:29 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mwa gewoon laten zien dat ik alles alleen kan :-) en dat ik beter af ben haha. Ben blij dat ik er van af ben, merk het overal in :-) en welke man wil nu niet laten zien dat hij ook zonder vrouw alles netjes kan houden :-)
idd :-) ze had natuurlijk verwacht dat ik niet zou redden ofzo, of dat het slecht ging. Maar ja, heeft ze mooi pech hahaquote:Op donderdag 26 juni 2014 15:31 schreef kree het volgende:
[..]
Dat opgeruimde hoeft niet perce voor z'n ex te zijn natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |