Ja toen was degene die de poll opzette vergeten hem af te sluiten en bleven er nog stemmen binnenkomenquote:Op woensdag 25 juni 2014 17:51 schreef DecoAoreste het volgende:
Oh ja, in 2013 kwamen we er niet uit
Altijd een mooie pseudocompetitie
Absoluut, hele tour renners wegstrepen, na een week of 2 nog een renner of 10 overhouden en dat dan mensen gaan roepen: hé die renner is me al opgevallen in etappe zoveelquote:
Hij was toch gehackt. Ik vraag me nog steeds af wie Alan Marangoni is eigenlijk.quote:Op woensdag 25 juni 2014 18:25 schreef tdrone het volgende:
[..]
Ja toen was degene die de poll opzette vergeten hem af te sluiten en bleven er nog stemmen binnenkomen
Dan is hij wel onopvallendquote:Op donderdag 26 juni 2014 08:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij was toch gehackt. Ik vraag me nog steeds af wie Alan Marangoni is eigenlijk.
quote:Op woensdag 25 juni 2014 23:46 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Absoluut, hele tour renners wegstrepen, na een week of 2 nog een renner of 10 overhouden en dat dan mensen gaan roepen: hé die renner is me al opgevallen in etappe zoveel![]()
Ik zou trouwens bij punt 8 graag een toevoeging zien: Interviews en genoemd worden op tv is geen criterium. Nederlandse renners komen natuurlijk erg vaak op tv en worden vaak genoemd door de commentatoren, en daarom herkennen mensen ze natuurlijk. Maar dat hoeft natuurlijk niet te betekenen dat ze opvallend hebben gereden.
ik zal het even aanpassenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:48 schreef kibo het volgende:
Een renner die uitgebreid in de camara lacht,grimast of zwaait moet m.i. ook geschrapt worden.
Met mijn adoptierenner Marangoniquote:Op donderdag 26 juni 2014 07:59 schreef Mr_DG het volgende:
Vorige jaar boekte mijn adoptierenner een heroïsche (gedeelde) overwinning![]()
Guillaume Levarlet
Volgens een van commentators viel Reza over Cav heenquote:Op zaterdag 5 juli 2014 15:43 schreef heywoodu het volgende:
De oude Horner stond daar uitgebreid stil. Reza stond er ook bij, maar daar twijfel ik over of dat genoeg is.
Gelukkig, maar ik houd het bij een aantekening. Nog zo'n geintje van Kevin en hij ligt eruitquote:Op zondag 6 juli 2014 13:46 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Volgens een van commentators viel Reza over Cav heen![]()
Die zullen we maar niet meetellen.
quote:Op zondag 6 juli 2014 13:48 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Gelukkig, maar ik houd het bij een aantekening. Nog zo'n geintje van Kevin en hij ligt eruit
Ja zoiets dacht ik ook al aan. Straks wordt iedereen doorgestreept, en dan moet er gezocht gaan worden naar wie het minst in beeld is geweest (wie weet is er dan bijvoorbeeld wel iemand doorgestreept omdat hij een keer in beeld stond te pissen ofzo).quote:Op zondag 6 juli 2014 13:58 schreef Immerdebestebob het volgende:
Kan bij het strepen wellicht ook toegevoegd worden de reden? Je kan denk ik gewoon een nummertje achter de naam zetten
Ja, wat heb ik net gedaanquote:Op zondag 6 juli 2014 14:53 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja zoiets dacht ik ook al aan. Straks wordt iedereen doorgestreept, en dan moet er gezocht gaan worden naar wie het minst in beeld is geweest (wie weet is er dan bijvoorbeeld wel iemand doorgestreept omdat hij een keer in beeld stond te pissen ofzo).
Dat had ik toen nog niet gezienquote:
Wat je natuurlijk ook kunt doen, is de lijst up te daten die ik net gepost heb.quote:Op zondag 6 juli 2014 14:56 schreef heywoodu het volgende:
Rojas
Kristoff
Mollema
Die heb ik ook al doorgestreept, vooral Kristoff werd gisteren volgens mij meerdere malen flink besproken.
Kadri zat gisteren een tijd op kop te sleuren in de groep Riblon om terug te komen. Albasini had ik ook, maar even vergeten waarom
Top 10 in rit 1 toevallig?quote:Op zondag 6 juli 2014 14:56 schreef heywoodu het volgende:
Albasini had ik ook, maar even vergeten waarom
Nee, hij werd 16equote:
Ik ben gewoon het topic langsgelopen, en daar stond 'ie nog niet tussen. Vanmarcke ook niet, maar daarvan was me opgevallen dat 'ie top 10 reed, dus die had ik al wel toegevoegd.quote:Op zondag 6 juli 2014 15:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Rojas heeft ook top 10 gereden in rit 1.
Lastig, ik denk dat zulke gevallen (net als Kiriyenka van de post hierboven) een aantekening waard zijn. Twee of drie aantekeningen = einde verhaal.quote:Op zondag 6 juli 2014 15:36 schreef Kingstown het volgende:
Hoe onopvallend moeten helpers zijn voordat ze weggestreept worden?
Arashiro van Europcar was een tijdje terug met een stuk of 10 bidons als waterdrager een tijdje in beeld.
Modolo moest net opvallend snel lossen en Koen de Kort was in beeld bij een valpartij.
Aantekening maken, alle drie zullen waarschijnlijk voldoende genoemd worden om deze verkiezing niet te winnen.quote:Op zondag 6 juli 2014 15:36 schreef Kingstown het volgende:
Hoe onopvallend moeten helpers zijn voordat ze weggestreept worden?
Arashiro van Europcar was een tijdje terug met een stuk of 10 bidons als waterdrager een tijdje in beeld.
Modolo moest net opvallend snel lossen en Koen de Kort was in beeld bij een valpartij.
Vooraf gaf ik Durasek wel een goede kans, maar zelfs die heb ik al gezien.quote:Op zondag 6 juli 2014 15:40 schreef Steven184 het volgende:
En we zoeken natuurlijk naar die ene renner die in alle etappes gewoon geen enkele keer met leesbaar rugnummer of gezicht in beeld komt.
Solliciteren als commentator bij de nos?quote:Op zondag 6 juli 2014 16:14 schreef heywoodu het volgende:
Burghardt en Gautier in de tegenaanval met...? Leek op een Trek of IAM.
Oh, Tony Martin, tschüss.
quote:Op zondag 6 juli 2014 16:21 schreef jaykop het volgende:
[..]
Solliciteren als commentator bij de nos?
Geintje he
Kiriyenka was gisteren ook al een paar keer in beeld en genoemd (op Sporza).quote:Op zondag 6 juli 2014 15:38 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Lastig, ik denk dat zulke gevallen (net als Kiriyenka van de post hierboven) een aantekening waard zijn. Twee of drie aantekeningen = einde verhaal.
Richeze heeft op hetzelfde moment als Modolo een aantekening gepakt trouwens.
Aantekening dusquote:Op zondag 6 juli 2014 16:37 schreef Wombcat het volgende:
Devenijns en Bodnar uitgebreid in beeld terwijl ze lossen. Schrappen is nog niet nodig, maar dit moeten ze niet vaker doen.
Beide werden ook genoemd op Sporza.quote:Op zondag 6 juli 2014 16:39 schreef heywoodu het volgende:
Heb het zelf niet gezien, Kwiatkowski opvallend genoeg voor een streep? Kruijswijk wel zo te lezen in elk geval.
Doei dusquote:
Die was gisteren al doorgestreeptquote:Op zondag 6 juli 2014 16:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oliviera heb ik ook al meerdere malen genoemd horen worden in zijn Portugese trui
Ze pakten ook nog punten bergtrui. En zijn nu al een minuut op 5 op kop aan het rijden en zeker 4 keer met naam genoemd. Dat vind ik niet kunnen.quote:Op zondag 6 juli 2014 16:42 schreef heywoodu het volgende:
Einde verhaal Slagter. Zorgt er ook voor dat Hansen vol in beeld zat te lossen en dus een aantekening krijgt.
Edit: Oh aantekening Slagter kan ook
Hmm, 2 meningen, zeg het maar jongens
Oh dat gaat te ver jaquote:Op zondag 6 juli 2014 16:43 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ze pakten ook nog punten bergtrui. En zijn nu al een minuut op 5 op kop aan het rijden en zeker 4 keer met naam genoemd. Dat vind ik niet kunnen.
Mee eens, zit ook al wel hele tijd voorin dacht ik.quote:Op zondag 6 juli 2014 16:45 schreef Wombcat het volgende:
Rui Costa nu al twee keer genoemd op Sporza. En hij valt ook wel op in zijn trui, vandaat alleen aantekening wmb.
Niet gehoord gisteren, maar ik vertrouw op jouw oordeel in dezenquote:Op zondag 6 juli 2014 16:48 schreef Wombcat het volgende:
Op Sporza noemen ze nu Bakelants (ze vragen zich af waar hij zit), die was gisteren toch in de finale al in beeld en genoemd? Daarvoor verdient hij alsnog een aantekening.
Ook nog uitgebreid in beeld achterin het peloton.quote:Op zondag 6 juli 2014 16:51 schreef heywoodu het volgende:
Maarten noemt Bakelants nu ook, inclusief de rimpels in zijn nek...einde verhaal?
Dat staat niet in de criteria, maar hoort er idd wel bij wmb.quote:Op zondag 6 juli 2014 16:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Grivko pakt een bergpunt.Eerste aankomer.
Als eerste aankomen op een berg vind ik inderdaad niet onopvallend. Als je nu een punt pakt door als 10e aan te komen vind ik het iets anders.quote:Op zondag 6 juli 2014 16:53 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Dat staat niet in de criteria, maar hoort er idd wel bij wmb.
2e waarschuwing volgens mij, dus mag er nog eentje.quote:Op zondag 6 juli 2014 16:56 schreef heywoodu het volgende:
Ja Bakelants kan het schudden. Grivko ook inderdaad.
Spilak laatste waarschuwing, of streep?
Eerste had al een streep door zijn tegenaanval (en anders kreeg ie die nu wel), Rolland waarschuwing dusquote:
+ had al een aantekeningquote:
Ja, door een val gisterenquote:Op zondag 6 juli 2014 17:01 schreef Wombcat het volgende:
Horner werd besproken, maar die had al een streep geloof ik
In hun voordeel spreekt dat ze kennelijk zo anoniem zijn dat ze niet genoemd worden. Maar wel een aantekening waard idd.quote:Op zondag 6 juli 2014 17:12 schreef heywoodu het volgende:
Marino, Marcato en Koren aan het beulen voor Sagan?
Herbert noemde zequote:Op zondag 6 juli 2014 17:13 schreef Wombcat het volgende:
[..]
In hun voordeel spreekt dat ze kennelijk zo anoniem zijn dat ze niet genoemd worden. Maar wel een aantekening waard idd.
Van Avermaet reed er net opvallend tussen en werd wel genoemd op Sporza, dus die krijgt ook een aantekening.quote:Op zondag 6 juli 2014 17:14 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Herbert noemde ze
Maar ik houd het idd bij een aantekening nog even. Moet niet te lang duren.
En nog een keer in 4e positie van de gorep, da's over.quote:Op zondag 6 juli 2014 17:21 schreef Wombcat het volgende:
Van Garderen ook al 2 keer genoemd tijdens deze klim.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zou zeggen: Mooi teamwork vandaag heren
[ Bericht 0% gewijzigd door heywoodu op 07-07-2014 16:35:23 ]Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
Er zijn iedere tour weer renners die niet aanvallen, op kop rijden of duidelijk in beeld lossen/vallen/lek rijdenquote:Op zondag 6 juli 2014 18:22 schreef Madhouse11 het volgende:
Als je Bakelants doorstreept, moet Irizar dan ook niet automatisch worden doorgehaald ?
Als ze van elke rit 5 uur gaan uitzenden wordt het lastig om renners over te houden.
Dat hoor ik hem niet vaak doen. Of nou ja, ligt eraan wie je onbekend vindt.quote:Op zondag 6 juli 2014 18:48 schreef kibo het volgende:
Telt het als Herbert weer een minutenlang lulverhaal ophangt over een onbekende renner?
Dat deed die linkmiegel om de concurrentie voor dit klassement uit de anonimiteit te filmenquote:Op maandag 7 juli 2014 10:22 schreef heywoodu het volgende:
De Kort en Curvers doorgestreept. Sowieso De Kort, met z'n onboardcamera, de aandachtshoer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door heywoodu op 08-07-2014 17:16:39 ]Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
quote:Op maandag 7 juli 2014 19:09 schreef heywoodu het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.prima administratiewerk!
-
Het journaal in België is voor ons toch niet zo relevant?quote:Op maandag 7 juli 2014 19:31 schreef Wombcat het volgende:
Trentin mag er ook wel uit. Werd net genoemd op het journaal in België, in de samenvatting, omdat hij Renshaw op 300 m van de finish in positie bracht.
Maybe, maar hij was dus wel in volle finale in beeld. Net naast het treintje van Giant-Shimano. Dan ben je geen onopvallende renner.quote:Op maandag 7 juli 2014 19:32 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Het journaal in België is voor ons toch niet zo relevant?
Met dat 'rugzakje'? Dat lijkt me wel een streep idd.quote:Op maandag 7 juli 2014 19:45 schreef WesCAddle het volgende:
Morkov is gisteren een tijdje in beeld geweest op 'de belg' i.v.m. het bezorgen van bidons. Zijn naam, alsmede de techniek van bidons brengen, werd uitgebreid besproken. Lijkt me een streep?
Paolini, die baard alleen al is voldoende voor een abandon direkt bij het Grand Departquote:Op maandag 7 juli 2014 18:43 schreef heywoodu het volgende:
Jep, ik ga even aan de slag. Heb er nog wel wat gezien die naar huis mogen. In elk geval Kiryienka die al gewaarschuwd was maar toch voorin voor Froome ging zitten. Paolini had een waarschuwing maar werd nu vol in beeld gebracht, waarbij zijn grote baard ook genoemd werd. Veelers lijkt me een te grote rol te hebben gespeeld door Kittel weer naar voren te brengen, iets wat na de koers ook genoemd werd door Kittel (Veelers had al een waarschuwing). Réza had al een waarschuwing en was nu vol aan het sleuren voor Coquard.
Oh ja, Porsev ging in volle finale bijna onderuit en moest met zijn voet op de grond in een bocht. Werd genoemd en kreeg er een herhaling met een cirkeltje voor, dus lijkt me pech voor Porsev.
Die heeft al problemen met het eerste selectie criterium?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:09 schreef SaintOfKillers het volgende:
Nu al duidelijk dat Michael Matthews dit gaat winnen.
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:09 schreef SaintOfKillers het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo klopt ie volgens mij weer, incl nr 9 Cimolai van vandaag.
[ Bericht 0% gewijzigd door heywoodu op 09-07-2014 16:25:18 ]Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
Die heeft inmiddels het hele peloton al een x genoemd, al is het alleen maar omdat ie alles en iedereen door elkaar haaltquote:Op dinsdag 8 juli 2014 17:31 schreef regiliopeace het volgende:
Durbridge en Hayman (Orica) beiden genoemd door Ducrot.
Dat bedoelde ik ook niet. Maar het lijkt me wel een waarschuwing waard.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:32 schreef Chiappucci het volgende:
Een keer genoemd worden door Ducrot lijkt me inderdaad niet meteen een reden om ze maar gelijk te schrappen.
Hij was ook degene waar Froome tegenaan reed.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:45 schreef YUR het volgende:
Keukeleire liftte mee met groep Froome na de val
Dat ligt er maar aan, als het gewoon als naam genoemd wordt vind ik het niks bijzonders. Als er een bijzondere actie aan ten grondslag ligt (bijvoorbeeld op kop rijden voor iemand, demarreren, etc.) heb je een punt.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:55 schreef regiliopeace het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik ook niet. Maar het lijkt me wel een waarschuwing waard.
Het is natuurlijk ook wel zo dat er aan het begin veel meer doorgestreept kunnen worden he. Op het moment dat we pas net gestart zijn is elke renner nog onopvallend geweest, dus elke actie is dan een streepquote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:50 schreef Blik het volgende:
lol, zijn er al veel weg. Zal wel weer niemand overblijven
Misschien moeten de regels iets losser?
Ze zijn nog niet echt in beeld geweest volgens mij.quote:Op woensdag 9 juli 2014 18:21 schreef hhh38 het volgende:
Geraint Thomas weg lijkt me, reed met Porte weg uit groep Contador
Tankink en Ten Dam worden nog steeds regelmatig genoemd, dit komt natuurlijk omdat het Nederlanders zijn, maar je kan ze daardoor moeilijk nog onopvallend noemen.
Daar zullen Belgen juist eerder genoemd worden, filter je die er ook uit?quote:Op woensdag 9 juli 2014 18:26 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ze zijn nog niet echt in beeld geweest volgens mij.
Ik kijk op sporza, en daar zijn ze nog niet genoemd.
Als ze duidelijk in beeld rijden en genoemd worden, dan meld ik ze hier, zoals Bakelants in de 2e etappe, want hij zat in de 1e groep en reed daarin ook een paar keer voorin/op kop.quote:Op woensdag 9 juli 2014 18:27 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Daar zullen Belgen juist eerder genoemd worden, filter je die er ook uit?
Oké duidelijk, uiteindelijk zullen Bram en Lau er toch nog wel uit gaan.quote:Op woensdag 9 juli 2014 18:30 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Als ze duidelijk in beeld rijden en genoemd worden, dan meld ik ze hier, zoals Bakelants in de 2e etappe.
Niet als ze middenin de groep zitten en toevallig naast Contador rijden en ze genoemd worden.
Klopt, die kan er af.quote:Op woensdag 9 juli 2014 18:43 schreef wimderon het volgende:
Mijn grote favoriet voor deze prijs, Cedric Pineau, is vandaag ook gevallen (twee keer zelfs). Er werd ook nog extra aandacht aan besteed op Sporza, vanwege de mogelijke verwarring met Pinot als zoiets omgeroepen wordt op de koersradio.
Op Sporza net genoemd. En daar hoefde hij niet eens voor in beeld te zijn.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:09 schreef SaintOfKillers het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zitten er daar nog bij die ik over het hoofd heb gezien en al weg moeten? Volgens mij Bauer (stond vandaag bij een val en werd genoemd enzo) en Clement (regelmatig genoemd in beeld) wel, maar weet het niet zeker.
[ Bericht 1% gewijzigd door heywoodu op 11-07-2014 23:16:50 ]Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
quote:Op donderdag 10 juli 2014 23:26 schreef heywoodu het volgende:
Even voor het overzicht, ik heb deze renners nog over:Bauer werd gisteren nog genoemd en was in beeld als laatste van de groep Talansky, als dat uitmaakt. Verder: Keukeleire? F. Schleck?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zitten er daar nog bij die ik over het hoofd heb gezien en al weg moeten? Volgens mij Bauer (stond vandaag bij een val en werd genoemd enzo) en Clement (regelmatig genoemd in beeld) wel, maar weet het niet zeker.
Kleine dingen, maar bij elkaar opgeteld allemaal is het toch echt teveel voor Jackquote:Op donderdag 10 juli 2014 23:32 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Bauer werd gisteren nog genoemd en was in beeld als laatste van de groep Talansky, als dat uitmaakt
Ik heb het nog even nagezocht, maar Keukeleire eindigde in de top 10 gisterenquote:Op donderdag 10 juli 2014 23:34 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Kleine dingen, maar bij elkaar opgeteld allemaal is het toch echt teveel voor Jack
Eensquote:Op vrijdag 11 juli 2014 00:16 schreef Chiappucci het volgende:
Thomas was gisteren heel actief met Porte in zijn wiel, dus die kan ook wel weg.
In de samenvatting op Sporza was de val van Serpa in beeld en hij werd genoemd. Da's iig een waarschuwing.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 00:42 schreef 3rdRock het volgende:
Serpa is vandaag gevallen en Dijk en Duc hebben het uitgebreid over de sprintkwaliteiten van Jurgen Roelandts gehad en over de vele net-niet-winsten van Dries Devenys. kijk maar wat je ermee doet
Toch nog niet omdat ie iets deed, maar meer omdat hij toevallig ergens midden in een peloton zat?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 10:46 schreef franklop het volgende:
Ik zie dat Ten Dam er nog tussenstaat, maar die is toch al regelmatig genoemd...
Petit is een paar keer gevallen. Die gaat in ieder geval komende week niet vooraan rijden.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 11:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Romain Feillu heeft ergens top 10 gereden, volgens mij die etappe waar Greipel won.
Erviti en Gadret inderdaad al vaker in beeld gezien en genoemd. Delage heb ik vaker genoemd en in beeld gezien met Demare samen ed.
Ook Petit en Molard heb ik denk ik gezien, maar ik kan niet zeggen in welke omstandigheden.
Was dat niet Simon? In die valpartij met Cav en Gerrans?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 11:27 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Petit is een paar keer gevallen. Die gaat in ieder geval komende week niet vooraan rijden.
Petit, Navarro en Simon zijn meerdere malen gevallenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 12:04 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Was dat niet Simon? In die valpartij met Cav en Gerrans?
In ieder geval stond dat ie in etappe 6 letsel aan de knie had.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 12:04 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Was dat niet Simon? In die valpartij met Cav en Gerrans?
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 12:07 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
In ieder geval stond dat ie in etappe 6 letsel aan de knie had.
twitter:TeamCOFIDIS twitterde op zaterdag 05-07-2014 om 17:49:00Terrible chute dans le sprint final avec @juliensimon85 à terre . @MarkCavendish le plus touché . Des news de Julien bientôt #TDF reageer retweet
Ja, maar ik bedoelde Petit. Simon is inderdaad ook al aardig gehavendquote:Op zaterdag 12 juli 2014 12:11 schreef Kingstown het volgende:
[..]twitter:TeamCOFIDIS twitterde op zaterdag 05-07-2014 om 17:49:00Terrible chute dans le sprint final avec @juliensimon85 à terre . @MarkCavendish le plus touché . Des news de Julien bientôt #TDF reageer retweet
Ach so....Cofidis heeft idd al aardig wat te verwerken gehad en dan staat er ook nog een rekening open met Maté.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 12:13 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ja, maar ik bedoelde Petit. Simon is inderdaad ook al aardig gehavendArm Cofidis
Wat dan? Dat heb ik niet meegekregen.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 12:15 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ach so....Cofidis heeft idd al aardig wat te verwerken gehad en dan staat er ook nog een rekening open met Maté.
Hij was samen in de aanval met Jerome Pineau en pikte alle prijsjes onderweg en demareerde vlak voordat ze gepakt werden ook nog om de strijdlust te krijgen. Pineau noemde hem een rat en dat hij de rekening nog wel zou krijgen.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 12:16 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wat dan? Dat heb ik niet meegekregen.
Jeetje, wat een gezeik in de marge zegquote:Op zaterdag 12 juli 2014 12:18 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hij was samen in de aanval met Jerome Pineau en pikte alle prijsjes onderweg en demareerde vlak voordat ze gepakt werden ook nog om de strijdlust te krijgen. Pineau noemde hem een rat en dat hij de rekening nog wel zou krijgen.
Is het ook, maar voor een team als IAM is het natuurlijk best belangrijk om ook een keer op het podium te staan in de Tour en normaal gesproken verdeel je de prijzen onderweg een beetje.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 12:20 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Jeetje, wat een gezeik in de marge zeg
ehm, hij is nu mee in een ontsnapping. geen idee of die kans van slagen heeft, maar hij rijdt voorop met oa Chavanel, Kadri en Terpstraquote:Op zaterdag 12 juli 2014 11:27 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Petit is een paar keer gevallen. Die gaat in ieder geval komende week niet vooraan rijden.
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 15:10 schreef komrad het volgende:
Kangert prominent in beeld op kop van het peloton. Waarschuwing of meteen?
Is dat David? Die had al een waarschuwing, de schavuitquote:Op zaterdag 12 juli 2014 17:04 schreef Wombcat het volgende:
Lopez Garcia ook genoemd omdat 'ie achterin het peloton bungelde: waarschuwing.
Edit: en een tweede keer in beeld en genoemd
Ja, hij zat net alweer precies voor de cameramotor. Sky wil zelfs deze prijs nietquote:Op zaterdag 12 juli 2014 17:05 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Is dat David? Die had al een waarschuwing, de schavuit
Eerst minuut voorsprong hebben, is nog niet het gevalquote:Op zondag 13 juli 2014 13:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
Voor het geval dat een van deze nog niet genoemd zijn, weliswaar niet LIVE op tv maar toch.. Waarschuwinkje misschien op Spilak bijvoorbeeld na
Gallopin, Ten Dam, Konig, Feillu, Dumoulin (Tom), Vichot, Gastauer, Durasek, Albasini, Wyss, Herrada, Navarro, Demarchi, Voeckler, Paulinho, Rodriguez (Purito), Taaramae, Quemeneur, Pate, Costa Mendes, Bakelatns, Moinard, Spilak, Edet
Ok, excuses danquote:Op zondag 13 juli 2014 13:38 schreef Blik het volgende:
[..]
Eerst minuut voorsprong hebben, is nog niet het geval
Brice Feillu lijkt me?quote:Op zondag 13 juli 2014 13:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
Voor het geval dat een van deze nog niet genoemd zijn, weliswaar niet LIVE op tv maar toch.. Waarschuwinkje misschien op Spilak bijvoorbeeld na
Gallopin, Ten Dam, Konig, Feillu, Dumoulin (Tom), Vichot, Gastauer, Durasek, Albasini, Wyss, Herrada, Navarro, Demarchi, Voeckler, Paulinho, Rodriguez (Purito), Taaramae, Quemeneur, Pate, Costa Mendes, Bakelatns, Moinard, Spilak, Edet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier kunnen er ook nog wel wat van weg toch?
[ Bericht 1% gewijzigd door heywoodu op 13-07-2014 16:18:59 ]Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
quote:Op zondag 13 juli 2014 16:12 schreef heywoodu het volgende:
IIg Lopez en LTD.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier kunnen er ook nog wel wat van weg toch?
Jurgen Roelandts vind ik een twijfelgeval, die is al vaak gemeld op Sporza, maar ik geloof nog niet echt duidelijk in beeld geweest.
Paulinho zit nu in de groep Rolland. Is al een paar keer genoemd als kanshebber op Sporza.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 13-07-2014 16:15:59 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Erafgehaald: Erviti, LTD, Gadret, Delage, Moinard, Machado, Montaguti, Paulinho.
Egoitz Garcia erafgehaald ivm abandon.
Waarschuwing geldt nog steeds voor Serpa, Devenyns, Scarponi.
Go on
MIJN Hollensteinquote:
Die is al geschrapt.quote:
CANNONDALEquote:Op maandag 14 juli 2014 14:54 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Stond nog in het lijstje van frozen-assasin hierboven
GARMINquote:Op maandag 14 juli 2014 14:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
CANNONDALE
52. Maciej Bodnar
58. Fabio Sabatini
59. Elia Viviani
Niet dus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er is een andere King afgestapt dan Benjamin King van Garmin.Anarchistisch Avondvermaak
Magisch theater
Toegang is niet voor iedereen, enkel voor gekken
De toegansprijs is je verstand
Het is Edward King die is afgestapt.quote:Op maandag 14 juli 2014 14:57 schreef Wombcat het volgende:
[..]
GARMIN
94. Alex Howes
95. Benjamin King
Welke King is er dan uit? Want Benjamin King werd net genoemd.
Oh, wordt nu gemeld op Sporza. Tis idd die ander.
Werd ook al een keer genoemd door D&D en had al een waarschuwing.quote:Op maandag 14 juli 2014 15:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ladagnous loste zojuist in beeld met naam
Nu ook weet, dus iddquote:Op maandag 14 juli 2014 17:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
Scarponi weer genoemd.. Weg ermee
En anders met z'n salto wel.quote:
daar had ik wel een 8 voor overquote:Op maandag 14 juli 2014 17:40 schreef Wombcat het volgende:
[..]
De aandachtshoer![]()
Was wel leuk geweest, zo'n bekende naam als onopvallendste renner.
Trofimov is niet echt besproken of genoemd, dus waarschuwing wmb. Met de rest ben ik het eens.quote:Op maandag 14 juli 2014 20:19 schreef Immerdebestebob het volgende:
Nieve, Trofimov, Hanson, Tossato en Roelants mogen wel weg. Laatste 3 al te veel op kop van het peloton and Nieve en Trofimov toch wel iets te nadrukkelijk voorin. Trofimov als laatste Katusha en Nieve als man die als laatste overbleef bij Porte.
Hij werd genoemd onderaan de laatste klim, toen ze opmerkten dat ie al vroeg gelost was.quote:Op maandag 14 juli 2014 21:34 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Trofimov is niet echt besproken of genoemd, dus waarschuwing wmb. Met de rest ben ik het eens.
Op sporza is die naam zeker 2 gevallen bij de laatste beklimming toen hij af haakte.quote:Op maandag 14 juli 2014 21:34 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Trofimov is niet echt besproken of genoemd, dus waarschuwing wmb. Met de rest ben ik het eens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |