CANNONDALEquote:Op maandag 14 juli 2014 14:54 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Stond nog in het lijstje van frozen-assasin hierboven

GARMINquote:Op maandag 14 juli 2014 14:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
CANNONDALE
52. Maciej Bodnar
58. Fabio Sabatini
59. Elia Viviani
Niet dus

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er is een andere King afgestapt dan Benjamin King van Garmin.Anarchistisch Avondvermaak
Magisch theater
Toegang is niet voor iedereen, enkel voor gekken
De toegansprijs is je verstand

Het is Edward King die is afgestapt.quote:Op maandag 14 juli 2014 14:57 schreef Wombcat het volgende:
[..]
GARMIN
94. Alex Howes
95. Benjamin King
Welke King is er dan uit? Want Benjamin King werd net genoemd.
Oh, wordt nu gemeld op Sporza. Tis idd die ander.

Werd ook al een keer genoemd door D&D en had al een waarschuwing.quote:Op maandag 14 juli 2014 15:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ladagnous loste zojuist in beeld met naam

heywoodu

heywoodu

Nu ook weet, dus iddquote:Op maandag 14 juli 2014 17:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
Scarponi weer genoemd.. Weg ermee

heywoodu

heywoodu

En anders met z'n salto wel.quote:

heywoodu

heywoodu

daar had ik wel een 8 voor overquote:Op maandag 14 juli 2014 17:40 schreef Wombcat het volgende:
[..]
De aandachtshoer
Was wel leuk geweest, zo'n bekende naam als onopvallendste renner.

Trofimov is niet echt besproken of genoemd, dus waarschuwing wmb. Met de rest ben ik het eens.quote:Op maandag 14 juli 2014 20:19 schreef Immerdebestebob het volgende:
Nieve, Trofimov, Hanson, Tossato en Roelants mogen wel weg. Laatste 3 al te veel op kop van het peloton and Nieve en Trofimov toch wel iets te nadrukkelijk voorin. Trofimov als laatste Katusha en Nieve als man die als laatste overbleef bij Porte.

Hij werd genoemd onderaan de laatste klim, toen ze opmerkten dat ie al vroeg gelost was.quote:Op maandag 14 juli 2014 21:34 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Trofimov is niet echt besproken of genoemd, dus waarschuwing wmb. Met de rest ben ik het eens.

Op sporza is die naam zeker 2 gevallen bij de laatste beklimming toen hij af haakte.quote:Op maandag 14 juli 2014 21:34 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Trofimov is niet echt besproken of genoemd, dus waarschuwing wmb. Met de rest ben ik het eens.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |