Ok, excuses danquote:Op zondag 13 juli 2014 13:38 schreef Blik het volgende:
[..]
Eerst minuut voorsprong hebben, is nog niet het geval
Brice Feillu lijkt me?quote:Op zondag 13 juli 2014 13:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
Voor het geval dat een van deze nog niet genoemd zijn, weliswaar niet LIVE op tv maar toch.. Waarschuwinkje misschien op Spilak bijvoorbeeld na
Gallopin, Ten Dam, Konig, Feillu, Dumoulin (Tom), Vichot, Gastauer, Durasek, Albasini, Wyss, Herrada, Navarro, Demarchi, Voeckler, Paulinho, Rodriguez (Purito), Taaramae, Quemeneur, Pate, Costa Mendes, Bakelatns, Moinard, Spilak, Edet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier kunnen er ook nog wel wat van weg toch?
[ Bericht 1% gewijzigd door heywoodu op 13-07-2014 16:18:59 ]Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
quote:Op zondag 13 juli 2014 16:12 schreef heywoodu het volgende:
IIg Lopez en LTD.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier kunnen er ook nog wel wat van weg toch?
Jurgen Roelandts vind ik een twijfelgeval, die is al vaak gemeld op Sporza, maar ik geloof nog niet echt duidelijk in beeld geweest.
Paulinho zit nu in de groep Rolland. Is al een paar keer genoemd als kanshebber op Sporza.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 13-07-2014 16:15:59 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Erafgehaald: Erviti, LTD, Gadret, Delage, Moinard, Machado, Montaguti, Paulinho.
Egoitz Garcia erafgehaald ivm abandon.
Waarschuwing geldt nog steeds voor Serpa, Devenyns, Scarponi.
Go on
MIJN Hollensteinquote:
Die is al geschrapt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |