SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zitten er daar nog bij die ik over het hoofd heb gezien en al weg moeten? Volgens mij Bauer (stond vandaag bij een val en werd genoemd enzo) en Clement (regelmatig genoemd in beeld) wel, maar weet het niet zeker.
[ Bericht 1% gewijzigd door heywoodu op 11-07-2014 23:16:50 ]
quote:Op donderdag 10 juli 2014 23:26 schreef heywoodu het volgende:
Even voor het overzicht, ik heb deze renners nog over:Bauer werd gisteren nog genoemd en was in beeld als laatste van de groep Talansky, als dat uitmaakt. Verder: Keukeleire? F. Schleck?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zitten er daar nog bij die ik over het hoofd heb gezien en al weg moeten? Volgens mij Bauer (stond vandaag bij een val en werd genoemd enzo) en Clement (regelmatig genoemd in beeld) wel, maar weet het niet zeker.
Kleine dingen, maar bij elkaar opgeteld allemaal is het toch echt teveel voor Jackquote:Op donderdag 10 juli 2014 23:32 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Bauer werd gisteren nog genoemd en was in beeld als laatste van de groep Talansky, als dat uitmaakt
Ik heb het nog even nagezocht, maar Keukeleire eindigde in de top 10 gisterenquote:Op donderdag 10 juli 2014 23:34 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Kleine dingen, maar bij elkaar opgeteld allemaal is het toch echt teveel voor Jack
Eensquote:Op vrijdag 11 juli 2014 00:16 schreef Chiappucci het volgende:
Thomas was gisteren heel actief met Porte in zijn wiel, dus die kan ook wel weg.
In de samenvatting op Sporza was de val van Serpa in beeld en hij werd genoemd. Da's iig een waarschuwing.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 00:42 schreef 3rdRock het volgende:
Serpa is vandaag gevallen en Dijk en Duc hebben het uitgebreid over de sprintkwaliteiten van Jurgen Roelandts gehad en over de vele net-niet-winsten van Dries Devenys. kijk maar wat je ermee doet
Toch nog niet omdat ie iets deed, maar meer omdat hij toevallig ergens midden in een peloton zat?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 10:46 schreef franklop het volgende:
Ik zie dat Ten Dam er nog tussenstaat, maar die is toch al regelmatig genoemd...
Petit is een paar keer gevallen. Die gaat in ieder geval komende week niet vooraan rijden.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 11:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Romain Feillu heeft ergens top 10 gereden, volgens mij die etappe waar Greipel won.
Erviti en Gadret inderdaad al vaker in beeld gezien en genoemd. Delage heb ik vaker genoemd en in beeld gezien met Demare samen ed.
Ook Petit en Molard heb ik denk ik gezien, maar ik kan niet zeggen in welke omstandigheden.
Was dat niet Simon? In die valpartij met Cav en Gerrans?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 11:27 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Petit is een paar keer gevallen. Die gaat in ieder geval komende week niet vooraan rijden.
Petit, Navarro en Simon zijn meerdere malen gevallenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 12:04 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Was dat niet Simon? In die valpartij met Cav en Gerrans?
In ieder geval stond dat ie in etappe 6 letsel aan de knie had.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 12:04 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Was dat niet Simon? In die valpartij met Cav en Gerrans?
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 12:07 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
In ieder geval stond dat ie in etappe 6 letsel aan de knie had.
twitter:TeamCOFIDIS twitterde op zaterdag 05-07-2014 om 17:49:00Terrible chute dans le sprint final avec @juliensimon85 à terre . @MarkCavendish le plus touché . Des news de Julien bientôt #TDF reageer retweet
Ja, maar ik bedoelde Petit. Simon is inderdaad ook al aardig gehavendquote:Op zaterdag 12 juli 2014 12:11 schreef Kingstown het volgende:
[..]twitter:TeamCOFIDIS twitterde op zaterdag 05-07-2014 om 17:49:00Terrible chute dans le sprint final avec @juliensimon85 à terre . @MarkCavendish le plus touché . Des news de Julien bientôt #TDF reageer retweet
Ach so....Cofidis heeft idd al aardig wat te verwerken gehad en dan staat er ook nog een rekening open met Maté.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 12:13 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ja, maar ik bedoelde Petit. Simon is inderdaad ook al aardig gehavendArm Cofidis
Wat dan? Dat heb ik niet meegekregen.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 12:15 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ach so....Cofidis heeft idd al aardig wat te verwerken gehad en dan staat er ook nog een rekening open met Maté.
Hij was samen in de aanval met Jerome Pineau en pikte alle prijsjes onderweg en demareerde vlak voordat ze gepakt werden ook nog om de strijdlust te krijgen. Pineau noemde hem een rat en dat hij de rekening nog wel zou krijgen.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 12:16 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wat dan? Dat heb ik niet meegekregen.
Jeetje, wat een gezeik in de marge zegquote:Op zaterdag 12 juli 2014 12:18 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hij was samen in de aanval met Jerome Pineau en pikte alle prijsjes onderweg en demareerde vlak voordat ze gepakt werden ook nog om de strijdlust te krijgen. Pineau noemde hem een rat en dat hij de rekening nog wel zou krijgen.
Is het ook, maar voor een team als IAM is het natuurlijk best belangrijk om ook een keer op het podium te staan in de Tour en normaal gesproken verdeel je de prijzen onderweg een beetje.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 12:20 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Jeetje, wat een gezeik in de marge zeg
ehm, hij is nu mee in een ontsnapping. geen idee of die kans van slagen heeft, maar hij rijdt voorop met oa Chavanel, Kadri en Terpstraquote:Op zaterdag 12 juli 2014 11:27 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Petit is een paar keer gevallen. Die gaat in ieder geval komende week niet vooraan rijden.
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 15:10 schreef komrad het volgende:
Kangert prominent in beeld op kop van het peloton. Waarschuwing of meteen?
Is dat David? Die had al een waarschuwing, de schavuitquote:Op zaterdag 12 juli 2014 17:04 schreef Wombcat het volgende:
Lopez Garcia ook genoemd omdat 'ie achterin het peloton bungelde: waarschuwing.
Edit: en een tweede keer in beeld en genoemd
Ja, hij zat net alweer precies voor de cameramotor. Sky wil zelfs deze prijs nietquote:Op zaterdag 12 juli 2014 17:05 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Is dat David? Die had al een waarschuwing, de schavuit
Eerst minuut voorsprong hebben, is nog niet het gevalquote:Op zondag 13 juli 2014 13:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
Voor het geval dat een van deze nog niet genoemd zijn, weliswaar niet LIVE op tv maar toch.. Waarschuwinkje misschien op Spilak bijvoorbeeld na
Gallopin, Ten Dam, Konig, Feillu, Dumoulin (Tom), Vichot, Gastauer, Durasek, Albasini, Wyss, Herrada, Navarro, Demarchi, Voeckler, Paulinho, Rodriguez (Purito), Taaramae, Quemeneur, Pate, Costa Mendes, Bakelatns, Moinard, Spilak, Edet
Ok, excuses danquote:Op zondag 13 juli 2014 13:38 schreef Blik het volgende:
[..]
Eerst minuut voorsprong hebben, is nog niet het geval
Brice Feillu lijkt me?quote:Op zondag 13 juli 2014 13:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
Voor het geval dat een van deze nog niet genoemd zijn, weliswaar niet LIVE op tv maar toch.. Waarschuwinkje misschien op Spilak bijvoorbeeld na
Gallopin, Ten Dam, Konig, Feillu, Dumoulin (Tom), Vichot, Gastauer, Durasek, Albasini, Wyss, Herrada, Navarro, Demarchi, Voeckler, Paulinho, Rodriguez (Purito), Taaramae, Quemeneur, Pate, Costa Mendes, Bakelatns, Moinard, Spilak, Edet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier kunnen er ook nog wel wat van weg toch?
[ Bericht 1% gewijzigd door heywoodu op 13-07-2014 16:18:59 ]
quote:Op zondag 13 juli 2014 16:12 schreef heywoodu het volgende:
IIg Lopez en LTD.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier kunnen er ook nog wel wat van weg toch?
Jurgen Roelandts vind ik een twijfelgeval, die is al vaak gemeld op Sporza, maar ik geloof nog niet echt duidelijk in beeld geweest.
Paulinho zit nu in de groep Rolland. Is al een paar keer genoemd als kanshebber op Sporza.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 13-07-2014 16:15:59 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Erafgehaald: Erviti, LTD, Gadret, Delage, Moinard, Machado, Montaguti, Paulinho.
Egoitz Garcia erafgehaald ivm abandon.
Waarschuwing geldt nog steeds voor Serpa, Devenyns, Scarponi.
Go on
MIJN Hollensteinquote:
Die is al geschrapt.quote:
CANNONDALEquote:Op maandag 14 juli 2014 14:54 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Stond nog in het lijstje van frozen-assasin hierboven
GARMINquote:Op maandag 14 juli 2014 14:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
CANNONDALE
52. Maciej Bodnar
58. Fabio Sabatini
59. Elia Viviani
Niet dus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er is een andere King afgestapt dan Benjamin King van Garmin.Anarchistisch Avondvermaak
Magisch theater
Toegang is niet voor iedereen, enkel voor gekken
De toegansprijs is je verstand
Het is Edward King die is afgestapt.quote:Op maandag 14 juli 2014 14:57 schreef Wombcat het volgende:
[..]
GARMIN
94. Alex Howes
95. Benjamin King
Welke King is er dan uit? Want Benjamin King werd net genoemd.
Oh, wordt nu gemeld op Sporza. Tis idd die ander.
Werd ook al een keer genoemd door D&D en had al een waarschuwing.quote:Op maandag 14 juli 2014 15:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ladagnous loste zojuist in beeld met naam
Nu ook weet, dus iddquote:Op maandag 14 juli 2014 17:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
Scarponi weer genoemd.. Weg ermee
daar had ik wel een 8 voor overquote:Op maandag 14 juli 2014 17:40 schreef Wombcat het volgende:
[..]
De aandachtshoer![]()
Was wel leuk geweest, zo'n bekende naam als onopvallendste renner.
Trofimov is niet echt besproken of genoemd, dus waarschuwing wmb. Met de rest ben ik het eens.quote:Op maandag 14 juli 2014 20:19 schreef Immerdebestebob het volgende:
Nieve, Trofimov, Hanson, Tossato en Roelants mogen wel weg. Laatste 3 al te veel op kop van het peloton and Nieve en Trofimov toch wel iets te nadrukkelijk voorin. Trofimov als laatste Katusha en Nieve als man die als laatste overbleef bij Porte.
Hij werd genoemd onderaan de laatste klim, toen ze opmerkten dat ie al vroeg gelost was.quote:Op maandag 14 juli 2014 21:34 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Trofimov is niet echt besproken of genoemd, dus waarschuwing wmb. Met de rest ben ik het eens.
Op sporza is die naam zeker 2 gevallen bij de laatste beklimming toen hij af haakte.quote:Op maandag 14 juli 2014 21:34 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Trofimov is niet echt besproken of genoemd, dus waarschuwing wmb. Met de rest ben ik het eens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |