SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zitten er daar nog bij die ik over het hoofd heb gezien en al weg moeten? Volgens mij Bauer (stond vandaag bij een val en werd genoemd enzo) en Clement (regelmatig genoemd in beeld) wel, maar weet het niet zeker.
[ Bericht 1% gewijzigd door heywoodu op 11-07-2014 23:16:50 ]
quote:Op donderdag 10 juli 2014 23:26 schreef heywoodu het volgende:
Even voor het overzicht, ik heb deze renners nog over:Bauer werd gisteren nog genoemd en was in beeld als laatste van de groep Talansky, als dat uitmaakt. Verder: Keukeleire? F. Schleck?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zitten er daar nog bij die ik over het hoofd heb gezien en al weg moeten? Volgens mij Bauer (stond vandaag bij een val en werd genoemd enzo) en Clement (regelmatig genoemd in beeld) wel, maar weet het niet zeker.
Kleine dingen, maar bij elkaar opgeteld allemaal is het toch echt teveel voor Jackquote:Op donderdag 10 juli 2014 23:32 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Bauer werd gisteren nog genoemd en was in beeld als laatste van de groep Talansky, als dat uitmaakt
Ik heb het nog even nagezocht, maar Keukeleire eindigde in de top 10 gisterenquote:Op donderdag 10 juli 2014 23:34 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Kleine dingen, maar bij elkaar opgeteld allemaal is het toch echt teveel voor Jack
Eensquote:Op vrijdag 11 juli 2014 00:16 schreef Chiappucci het volgende:
Thomas was gisteren heel actief met Porte in zijn wiel, dus die kan ook wel weg.
In de samenvatting op Sporza was de val van Serpa in beeld en hij werd genoemd. Da's iig een waarschuwing.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 00:42 schreef 3rdRock het volgende:
Serpa is vandaag gevallen en Dijk en Duc hebben het uitgebreid over de sprintkwaliteiten van Jurgen Roelandts gehad en over de vele net-niet-winsten van Dries Devenys. kijk maar wat je ermee doet
Toch nog niet omdat ie iets deed, maar meer omdat hij toevallig ergens midden in een peloton zat?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 10:46 schreef franklop het volgende:
Ik zie dat Ten Dam er nog tussenstaat, maar die is toch al regelmatig genoemd...
Petit is een paar keer gevallen. Die gaat in ieder geval komende week niet vooraan rijden.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 11:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Romain Feillu heeft ergens top 10 gereden, volgens mij die etappe waar Greipel won.
Erviti en Gadret inderdaad al vaker in beeld gezien en genoemd. Delage heb ik vaker genoemd en in beeld gezien met Demare samen ed.
Ook Petit en Molard heb ik denk ik gezien, maar ik kan niet zeggen in welke omstandigheden.
Was dat niet Simon? In die valpartij met Cav en Gerrans?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 11:27 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Petit is een paar keer gevallen. Die gaat in ieder geval komende week niet vooraan rijden.
Petit, Navarro en Simon zijn meerdere malen gevallenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 12:04 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Was dat niet Simon? In die valpartij met Cav en Gerrans?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |