Werd ook al een keer genoemd door D&D en had al een waarschuwing.quote:Op maandag 14 juli 2014 15:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ladagnous loste zojuist in beeld met naam
Nu ook weet, dus iddquote:Op maandag 14 juli 2014 17:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
Scarponi weer genoemd.. Weg ermee
daar had ik wel een 8 voor overquote:Op maandag 14 juli 2014 17:40 schreef Wombcat het volgende:
[..]
De aandachtshoer![]()
Was wel leuk geweest, zo'n bekende naam als onopvallendste renner.
Trofimov is niet echt besproken of genoemd, dus waarschuwing wmb. Met de rest ben ik het eens.quote:Op maandag 14 juli 2014 20:19 schreef Immerdebestebob het volgende:
Nieve, Trofimov, Hanson, Tossato en Roelants mogen wel weg. Laatste 3 al te veel op kop van het peloton and Nieve en Trofimov toch wel iets te nadrukkelijk voorin. Trofimov als laatste Katusha en Nieve als man die als laatste overbleef bij Porte.
Hij werd genoemd onderaan de laatste klim, toen ze opmerkten dat ie al vroeg gelost was.quote:Op maandag 14 juli 2014 21:34 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Trofimov is niet echt besproken of genoemd, dus waarschuwing wmb. Met de rest ben ik het eens.
Op sporza is die naam zeker 2 gevallen bij de laatste beklimming toen hij af haakte.quote:Op maandag 14 juli 2014 21:34 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Trofimov is niet echt besproken of genoemd, dus waarschuwing wmb. Met de rest ben ik het eens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |