Top 10 in rit 1 toevallig?quote:Op zondag 6 juli 2014 14:56 schreef heywoodu het volgende:
Albasini had ik ook, maar even vergeten waarom
Nee, hij werd 16equote:
Ik ben gewoon het topic langsgelopen, en daar stond 'ie nog niet tussen. Vanmarcke ook niet, maar daarvan was me opgevallen dat 'ie top 10 reed, dus die had ik al wel toegevoegd.quote:Op zondag 6 juli 2014 15:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Rojas heeft ook top 10 gereden in rit 1.
Lastig, ik denk dat zulke gevallen (net als Kiriyenka van de post hierboven) een aantekening waard zijn. Twee of drie aantekeningen = einde verhaal.quote:Op zondag 6 juli 2014 15:36 schreef Kingstown het volgende:
Hoe onopvallend moeten helpers zijn voordat ze weggestreept worden?
Arashiro van Europcar was een tijdje terug met een stuk of 10 bidons als waterdrager een tijdje in beeld.
Modolo moest net opvallend snel lossen en Koen de Kort was in beeld bij een valpartij.
Aantekening maken, alle drie zullen waarschijnlijk voldoende genoemd worden om deze verkiezing niet te winnen.quote:Op zondag 6 juli 2014 15:36 schreef Kingstown het volgende:
Hoe onopvallend moeten helpers zijn voordat ze weggestreept worden?
Arashiro van Europcar was een tijdje terug met een stuk of 10 bidons als waterdrager een tijdje in beeld.
Modolo moest net opvallend snel lossen en Koen de Kort was in beeld bij een valpartij.
Vooraf gaf ik Durasek wel een goede kans, maar zelfs die heb ik al gezien.quote:Op zondag 6 juli 2014 15:40 schreef Steven184 het volgende:
En we zoeken natuurlijk naar die ene renner die in alle etappes gewoon geen enkele keer met leesbaar rugnummer of gezicht in beeld komt.
Solliciteren als commentator bij de nos?quote:Op zondag 6 juli 2014 16:14 schreef heywoodu het volgende:
Burghardt en Gautier in de tegenaanval met...? Leek op een Trek of IAM.
Oh, Tony Martin, tschüss.
quote:Op zondag 6 juli 2014 16:21 schreef jaykop het volgende:
[..]
Solliciteren als commentator bij de nos?
Geintje he
Kiriyenka was gisteren ook al een paar keer in beeld en genoemd (op Sporza).quote:Op zondag 6 juli 2014 15:38 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Lastig, ik denk dat zulke gevallen (net als Kiriyenka van de post hierboven) een aantekening waard zijn. Twee of drie aantekeningen = einde verhaal.
Richeze heeft op hetzelfde moment als Modolo een aantekening gepakt trouwens.
Aantekening dusquote:Op zondag 6 juli 2014 16:37 schreef Wombcat het volgende:
Devenijns en Bodnar uitgebreid in beeld terwijl ze lossen. Schrappen is nog niet nodig, maar dit moeten ze niet vaker doen.
Beide werden ook genoemd op Sporza.quote:Op zondag 6 juli 2014 16:39 schreef heywoodu het volgende:
Heb het zelf niet gezien, Kwiatkowski opvallend genoeg voor een streep? Kruijswijk wel zo te lezen in elk geval.
Doei dusquote:
Die was gisteren al doorgestreeptquote:Op zondag 6 juli 2014 16:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oliviera heb ik ook al meerdere malen genoemd horen worden in zijn Portugese trui
Ze pakten ook nog punten bergtrui. En zijn nu al een minuut op 5 op kop aan het rijden en zeker 4 keer met naam genoemd. Dat vind ik niet kunnen.quote:Op zondag 6 juli 2014 16:42 schreef heywoodu het volgende:
Einde verhaal Slagter. Zorgt er ook voor dat Hansen vol in beeld zat te lossen en dus een aantekening krijgt.
Edit: Oh aantekening Slagter kan ook
Hmm, 2 meningen, zeg het maar jongens
Oh dat gaat te ver jaquote:Op zondag 6 juli 2014 16:43 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ze pakten ook nog punten bergtrui. En zijn nu al een minuut op 5 op kop aan het rijden en zeker 4 keer met naam genoemd. Dat vind ik niet kunnen.
Mee eens, zit ook al wel hele tijd voorin dacht ik.quote:Op zondag 6 juli 2014 16:45 schreef Wombcat het volgende:
Rui Costa nu al twee keer genoemd op Sporza. En hij valt ook wel op in zijn trui, vandaat alleen aantekening wmb.
Niet gehoord gisteren, maar ik vertrouw op jouw oordeel in dezenquote:Op zondag 6 juli 2014 16:48 schreef Wombcat het volgende:
Op Sporza noemen ze nu Bakelants (ze vragen zich af waar hij zit), die was gisteren toch in de finale al in beeld en genoemd? Daarvoor verdient hij alsnog een aantekening.
Ook nog uitgebreid in beeld achterin het peloton.quote:Op zondag 6 juli 2014 16:51 schreef heywoodu het volgende:
Maarten noemt Bakelants nu ook, inclusief de rimpels in zijn nek...einde verhaal?
Dat staat niet in de criteria, maar hoort er idd wel bij wmb.quote:Op zondag 6 juli 2014 16:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Grivko pakt een bergpunt.Eerste aankomer.
Als eerste aankomen op een berg vind ik inderdaad niet onopvallend. Als je nu een punt pakt door als 10e aan te komen vind ik het iets anders.quote:Op zondag 6 juli 2014 16:53 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Dat staat niet in de criteria, maar hoort er idd wel bij wmb.
2e waarschuwing volgens mij, dus mag er nog eentje.quote:Op zondag 6 juli 2014 16:56 schreef heywoodu het volgende:
Ja Bakelants kan het schudden. Grivko ook inderdaad.
Spilak laatste waarschuwing, of streep?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |