Het is natuurlijk ook wel zo dat er aan het begin veel meer doorgestreept kunnen worden he. Op het moment dat we pas net gestart zijn is elke renner nog onopvallend geweest, dus elke actie is dan een streepquote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:50 schreef Blik het volgende:
lol, zijn er al veel weg. Zal wel weer niemand overblijven
Misschien moeten de regels iets losser?
Ze zijn nog niet echt in beeld geweest volgens mij.quote:Op woensdag 9 juli 2014 18:21 schreef hhh38 het volgende:
Geraint Thomas weg lijkt me, reed met Porte weg uit groep Contador
Tankink en Ten Dam worden nog steeds regelmatig genoemd, dit komt natuurlijk omdat het Nederlanders zijn, maar je kan ze daardoor moeilijk nog onopvallend noemen.
Daar zullen Belgen juist eerder genoemd worden, filter je die er ook uit?quote:Op woensdag 9 juli 2014 18:26 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ze zijn nog niet echt in beeld geweest volgens mij.
Ik kijk op sporza, en daar zijn ze nog niet genoemd.
Als ze duidelijk in beeld rijden en genoemd worden, dan meld ik ze hier, zoals Bakelants in de 2e etappe, want hij zat in de 1e groep en reed daarin ook een paar keer voorin/op kop.quote:Op woensdag 9 juli 2014 18:27 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Daar zullen Belgen juist eerder genoemd worden, filter je die er ook uit?
Oké duidelijk, uiteindelijk zullen Bram en Lau er toch nog wel uit gaan.quote:Op woensdag 9 juli 2014 18:30 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Als ze duidelijk in beeld rijden en genoemd worden, dan meld ik ze hier, zoals Bakelants in de 2e etappe.
Niet als ze middenin de groep zitten en toevallig naast Contador rijden en ze genoemd worden.
Klopt, die kan er af.quote:Op woensdag 9 juli 2014 18:43 schreef wimderon het volgende:
Mijn grote favoriet voor deze prijs, Cedric Pineau, is vandaag ook gevallen (twee keer zelfs). Er werd ook nog extra aandacht aan besteed op Sporza, vanwege de mogelijke verwarring met Pinot als zoiets omgeroepen wordt op de koersradio.
Op Sporza net genoemd. En daar hoefde hij niet eens voor in beeld te zijn.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:09 schreef SaintOfKillers het volgende:
Nu al duidelijk dat Michael Matthews dit gaat winnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |