Maybe, maar hij was dus wel in volle finale in beeld. Net naast het treintje van Giant-Shimano. Dan ben je geen onopvallende renner.quote:Op maandag 7 juli 2014 19:32 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Het journaal in België is voor ons toch niet zo relevant?
Met dat 'rugzakje'? Dat lijkt me wel een streep idd.quote:Op maandag 7 juli 2014 19:45 schreef WesCAddle het volgende:
Morkov is gisteren een tijdje in beeld geweest op 'de belg' i.v.m. het bezorgen van bidons. Zijn naam, alsmede de techniek van bidons brengen, werd uitgebreid besproken. Lijkt me een streep?
Paolini, die baard alleen al is voldoende voor een abandon direkt bij het Grand Departquote:Op maandag 7 juli 2014 18:43 schreef heywoodu het volgende:
Jep, ik ga even aan de slag. Heb er nog wel wat gezien die naar huis mogen. In elk geval Kiryienka die al gewaarschuwd was maar toch voorin voor Froome ging zitten. Paolini had een waarschuwing maar werd nu vol in beeld gebracht, waarbij zijn grote baard ook genoemd werd. Veelers lijkt me een te grote rol te hebben gespeeld door Kittel weer naar voren te brengen, iets wat na de koers ook genoemd werd door Kittel (Veelers had al een waarschuwing). Réza had al een waarschuwing en was nu vol aan het sleuren voor Coquard.
Oh ja, Porsev ging in volle finale bijna onderuit en moest met zijn voet op de grond in een bocht. Werd genoemd en kreeg er een herhaling met een cirkeltje voor, dus lijkt me pech voor Porsev.
Die heeft al problemen met het eerste selectie criterium?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:09 schreef SaintOfKillers het volgende:
Nu al duidelijk dat Michael Matthews dit gaat winnen.
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:09 schreef SaintOfKillers het volgende:
Nu al duidelijk dat Michael Matthews dit gaat winnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo klopt ie volgens mij weer, incl nr 9 Cimolai van vandaag.
[ Bericht 0% gewijzigd door heywoodu op 09-07-2014 16:25:18 ]
Die heeft inmiddels het hele peloton al een x genoemd, al is het alleen maar omdat ie alles en iedereen door elkaar haaltquote:Op dinsdag 8 juli 2014 17:31 schreef regiliopeace het volgende:
Durbridge en Hayman (Orica) beiden genoemd door Ducrot.
Dat bedoelde ik ook niet. Maar het lijkt me wel een waarschuwing waard.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:32 schreef Chiappucci het volgende:
Een keer genoemd worden door Ducrot lijkt me inderdaad niet meteen een reden om ze maar gelijk te schrappen.
Hij was ook degene waar Froome tegenaan reed.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:45 schreef YUR het volgende:
Keukeleire liftte mee met groep Froome na de val
Dat ligt er maar aan, als het gewoon als naam genoemd wordt vind ik het niks bijzonders. Als er een bijzondere actie aan ten grondslag ligt (bijvoorbeeld op kop rijden voor iemand, demarreren, etc.) heb je een punt.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:55 schreef regiliopeace het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik ook niet. Maar het lijkt me wel een waarschuwing waard.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |