Meestal blijft zo'n regeling bestaan. De curator weet dan immers dat het geld wel binnenkomt. Als je echter een betaling mist (al dan niet per ongeluk), dan zullen ze wel even contact opnemen, om het mild te zeggen.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:51 schreef hondashadow het volgende:
Dat je dat geld gewoon moet blijven betalen is wel duidelijk, maar wat als je nu op krediet had gekocht en per maand afbetaalt. Blijft die regeling dan gewoon staan? Of kan een curator het openstaande bedrag dan ineens vorderen?
Soms scheelt het echt als je die paar reacties in een topic even leest voor je je eigen post plaatstquote:Op dinsdag 24 juni 2014 17:05 schreef utopie het volgende:
Ik heb ook een rekening open staan bij neckermann (maandelijks betaling). Moet ik dat nu in één keer betalen ?dat gaat mij nooit lukken namelijk
Ja maar het is mij niet duidelijk of ik nu ineens mijn hele openstaand saldo moet afbetalen of gewoon in termijnen door blijf betalenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 17:20 schreef Queller het volgende:
[..]
Soms scheelt het echt als je die paar reacties in een topic even leest voor je je eigen post plaatst
Ja, je moet in 1 keer betalen. Als je dat niet doet, komen ze je huis leeghalen.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 17:05 schreef utopie het volgende:
Ik heb ook een rekening open staan bij neckermann (maandelijks betaling). Moet ik dat nu in één keer betalen ?dat gaat mij nooit lukken namelijk
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 17:21 schreef utopie het volgende:
[..]
Ja maar het is mij niet duidelijk of ik nu ineens mijn hele openstaand saldo moet afbetalen of gewoon in termijnen door blijf betalen
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:54 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Meestal blijft zo'n regeling bestaan. De curator weet dan immers dat het geld wel binnenkomt. Als je echter een betaling mist (al dan niet per ongeluk), dan zullen ze wel even contact opnemen, om het mild te zeggen.
Als je niet kan lezen, dan moet je vermoedelijk direct betalen.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 17:21 schreef utopie het volgende:
[..]
Ja maar het is mij niet duidelijk of ik nu ineens mijn hele openstaand saldo moet afbetalen of gewoon in termijnen door blijf betalen
Krijgen nog wel.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 17:32 schreef donald_dick het volgende:
Maar ik zou nog een xbox One van ze krijgen
En toen DSB failliet ging dacht je ook dat je je hypotheek niet meer hoefde te betalen?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:37 schreef Services het volgende:
Vandaag in het nieuws, postorderbedrijf Neckermann is failliet. Ik heb nog een rekening staan zo'n 900¤, dit is inmiddels bij een incassobureau. Wat gebeurt er nu met die rekening?
Dan heb je wel goedkoop een huisquote:Op dinsdag 24 juni 2014 17:49 schreef Leandra het volgende:
En toen DSB failliet ging dacht je ook dat je je hypotheek niet meer hoefde te betalen?
Wat doe je paniekerig, man.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:13 schreef utopie het volgende:
nu zo snel mogelijk mijn saldo wegwerken[ afbeelding ]
ik heb een saldo open staan die ik niet even 1 2 3 in één keer kan betalen. Daarom had ik termijn betaling gekozen. zou mooi kut zijn dat ik dat saldo nu in een keer moet betalenquote:
Jezus.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:20 schreef utopie het volgende:
ik heb een saldo open staan die ik niet even 1 2 3 in één keer kan betalen. Daarom had ik termijn betaling gekozen. zou mooi kut zijn dat ik dat saldo nu in een keer moet betalen
spuit 11quote:
Je gaat af als een wekker.quote:
Tring?quote:
Toen de DSB bank failliet ging heeft ook iedereen zijn hypotheek in een keer afgelost, logisch toch?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 17:21 schreef utopie het volgende:
[..]
En het is niet eens gelogen. Er zullen de laatste jaren steeds meer mensen bij zijn gekomen die kopen op afbetaling. Maar juist die afbetaling is waar het aan schort en daar word je als Neckermann BV niet vrolijk van. Als je zelf ook nog rekeningen hebt die betaald moeten worden.quote:
Volgens mij betalen die zich nog steeds blauw aan die onderwaterleningen van ze.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:33 schreef RicDan het volgende:
[..]
Toen de DSB bank failliet ging heeft ook iedereen zijn hypotheek in een keer afgelost, logisch toch?
Nonsens, de leningen worden ondergebracht bij een bank. Deze hanteert gewoon bkr kredietwaardigheid.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:38 schreef RicDan het volgende:
[..]
En het is niet eens gelogen. Er zullen de laatste jaren steeds meer mensen bij zijn gekomen die kopen op afbetaling. Maar juist die afbetaling is waar het aan schort en daar word je als Neckermann BV niet vrolijk van. Als je zelf ook nog rekeningen hebt die betaald moeten worden.
O...M...G...quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:08 schreef utopie het volgende:
Maar ik heb een betalingsregeling van 30 euro per maand bij neckermann.
Kan het nou zo zijn dat wanneer ze failliet gaan en mijn lening doorverkopen dat ik dan ineens mijn volledige saldo moet betalen of blijf ik dan gewoon 30 euro per maand betalen ?
Wat.. nog een keer?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:19 schreef utopie het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon ja of nee. dan is het voor mij duidelijk genoeg
ja of ik gewoon 30 euro per maand blijf betalen of in 1 keer mijn hele saldo moet ophoesten omdat ze misschien failliet gaan/zijnquote:
Dat meen je toch niet, he?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:20 schreef utopie het volgende:
[..]
ja of ik gewoon 30 euro per maand blijf betalen of in 1 keer mijn hele saldo moet ophoesten omdat ze misschien failliet gaan/zijn
Maar dan gaat ie zeuren dat ie niet weet op welk deel van zijn vraag ik ja antwoord..quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:20 schreef Igen het volgende:
[..]
Misschien kun je nu een keer "ja" antwoorden, misschien dat dat helpt.
gewoon ja of nee hierop:quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:21 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Maar dan gaat ie zeuren dat ie niet weet op welk deel van zijn vraag ik ja antwoord..
jaquote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:22 schreef utopie het volgende:
[..]
gewoon ja of nee hierop:
ik heb een betalingsregeling van 30 euro per maand. Maar als neckermann failliet gaat en mijn lening wordt overgenomen door iemand anders. blijf ik dan gewoon 30 euro per maand betalen of kan diegene zeggen dat ie gelijk het hele openstaande saldo wil hebben ?
ja waarop?quote:
Echt... ik ZEI het nog dat ie dat zou doen.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:24 schreef utopie het volgende:
[..]
ja waarop?![]()
blijf ik dan 30 euro per maand betalen (het eerste) of gelijk het hele openstaande saldo? (het tweede)
antwoorden met (het eerste) of (het tweede) please
zeg gewoon even ja of nee, dan weet ik wat het wel is:quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:25 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Echt... ik ZEI het nog dat ie dat zou doen.
Intelligentie is ver te zoeken
Lees .. het .. topic.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:26 schreef utopie het volgende:
zeg gewoon even ja of nee, dan weet ik wat het wel is:
blijf ik gewoon 30 euro per maand doorbetalen als mijn lening wordt door verkocht bij een failliet gaan van neckermann ?
Ja.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:26 schreef utopie het volgende:
[..]
blijf ik gewoon 30 euro per maand doorbetalen als mijn lening wordt door verkocht bij een failliet gaan van neckermann ?
Nee.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:26 schreef utopie het volgende:
[..]
ja dat doe ik maar ik snap het toch niet. zeg gewoon even eerlijk ja of nee op deze vraag. dan weet ik genoeg:quote:
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:22 schreef utopie het volgende:
[..]
gewoon ja of nee hierop:
ik heb een betalingsregeling van 30 euro per maand. Maar als neckermann failliet gaat en mijn lening wordt overgenomen door iemand anders. blijf ik dan gewoon 30 euro per maand betalen of kan diegene zeggen dat ie gelijk het hele openstaande saldo wil hebben ?
Loop detected.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:29 schreef utopie het volgende:
[..]
ja dat doe ik maar ik snap het toch niet. zeg gewoon even eerlijk ja of nee op deze vraag. dan weet ik genoeg:
[..]
ja dat doe ik. Maar ik lees nergens iets over rekeningen op afbetaling..... wat bij mij dus het geval is.quote:
Beter lezen dan.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:31 schreef utopie het volgende:
[..]
ja dat doe ik. Maar ik lees nergens iets over rekeningen op afbetaling..... wat bij mij dus het geval is.
quote:
Moet ik dit serieus nemen met diequote:Op dinsdag 24 juni 2014 17:21 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ja, je moet in 1 keer betalen. Als je dat niet doet, komen ze je huis leeghalen.
#11quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:31 schreef utopie het volgende:
[..]
ja dat doe ik. Maar ik lees nergens iets over rekeningen op afbetaling..... wat bij mij dus het geval is.
vraag ik mij ook af +1quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:36 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Maar hoe zit het nou met afbetaling van rekeningen?????
Hoeft niet.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:36 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Maar hoe zit het nou met afbetaling van rekeningen?????
oh mooi, misschien toch straks maar wat extra inkopen bij neckerman voor als de doorstart misluktquote:
Godverdomme, wat ben jij dom!quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:37 schreef utopie het volgende:
[..]
nu hoef ik opeens mijn openstaand saldo niet meer te betalen ?laat ook maar
hij vraagt; hoe zit het met afbetaling van rekeningen? waarop jij zegt; hoeft niet.quote:
Exactly my point.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:39 schreef utopie het volgende:
[..]
hij vraagt; hoe zit het met afbetaling van rekeningen? waarop jij zegt; hoeft niet.
Ik heb alleen maar afbetalen op rekening
"Exactly my point" sloeg op dat jij dom bent.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:40 schreef utopie het volgende:
[..]
ja dus ik hoef mijn saldo niet meer te betalen, omdat ik alles op afbetaling/rekening heb
WGR lijkt steeds meer op ONZ. Maar goed, met zulke vragen kan het ook niet anders.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:37 schreef utopie het volgende:
nu hoef ik opeens mijn openstaand saldo niet meer te betalen ?laat ook maar
En dat terwijl die vraag al lang en breed beantwoord is.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:41 schreef exelletor het volgende:
[..]
WGR lijkt steeds meer op ONZ. Maar goed, met zulke vragen kan het ook niet anders.
utopie is met een kleine u. een kleintje, geen grotequote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:43 schreef Holenbeer het volgende:
Uit de categorie: Te dom om te poepen, nomineer ik bij deze Utopie
Graag alleen met ja of nee antwoorden
waarom kan je niet gewoon nog 1 keer antwoord geven dan ?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:41 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
En dat terwijl die vraag al lang en breed beantwoord is.
Dat was ons al duidelijk.quote:
Jou was het nog niet duidelijk dat je er niks meer van snapt?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:01 schreef utopie het volgende:
mij nog niet en die zal ik hier ook niet krijgen
nee dat ik geen duidelijkheid krijg in dit topicquote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:02 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Jou was het nog niet duidelijk dat je er niks meer van snapt?
http://www.zwijsen.nl/voo(...)g-leren-lezen-18.htmquote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:02 schreef utopie het volgende:
nee dat ik geen duidelijkheid krijg in dit topic
wat moet ik met die site? als ik niet had leren lezen dan had ik niet elke keer in dit topic gereageerdquote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:04 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
http://www.zwijsen.nl/voo(...)g-leren-lezen-18.htm
Denk eens na. Als jij in een keer had kunnen betalen begrijp ik niet waarom jij die dure lening bent aangegaan.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:01 schreef utopie het volgende:
[..]
mij nog niet en die zal ik hier ook niet krijgen
Het blijkt dat je moeite hebt met lezen. Misschien dus een keer van voren af aan beginnen?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:06 schreef utopie het volgende:
wat moet ik met die site? als ik niet had leren lezen dan had ik niet elke keer in dit topic gereageerd
als ik in een keer had kunnen betalen dan had ik er niet voor gekozen om in termijnen te betalenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:07 schreef RicDan het volgende:
[..]
Denk eens na. Als jij in een keer had kunnen betalen begrijp ik niet waarom jij die dure lening bent aangegaan.
Fantastisch, je bent er bijna. En is het dan niet vreemd dat jij het nu in 1x zou moeten aftikken?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:09 schreef utopie het volgende:
[..]
als ik in een keer had kunnen betalen dan had ik er niet voor gekozen om in termijnen te betalen
JA!quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:15 schreef RicDan het volgende:
[..]
Fantastisch, je bent er bijna. En is het dan niet vreemd dat jij het nu in 1x zou moeten aftikken?
Dan hoop ik dat je aankoop iets was waar je absoluut niet zonder had gekund....quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:09 schreef utopie het volgende:
[..]
als ik in een keer had kunnen betalen dan had ik er niet voor gekozen om in termijnen te betalen
gewoon 1 dezelfde vraag met 100.000 verschillende antwoordenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:35 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik moet hard lachen om dit topic, 100.000 keer dezelfde vraag
Dan had je het niet moeten kopen.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:09 schreef utopie het volgende:
oke duidelijke taal. dankjewel voor de ophelderingquote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:44 schreef Peter het volgende:
Ja, je schuld blijft bestaan en Nee men mag niet ineens andere voorwaarden gaan stellen.
Ja men mag je van alles vragen, maar nee je hoeft een verslechtering niet te accepteren.
Meestal blijft zo'n regeling bestaan. De curator weet dan immers dat het geld wel binnenkomt. Als je echter een betaling mist (al dan niet per ongeluk), dan zullen ze wel even contact opnemen, om het mild te zeggen.
Het antwoord stond er om 16.54 uur al.... in post #11 trouwens, maar die hint was ook al gegeven.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:54 schreef spijkerbroek het volgende:
Een post met het gekkengetal neem je toch niet serieus?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
[..]
[..]
Het antwoord stond er om 16.54 uur al.... in post #11 trouwens, maar die hint was ook al gegeven.
Nou idd. Wie die post gemaakt heeft weet ik niet, maar wat een idioot!quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:48 schreef Peter het volgende:
Een post met het gekkengetal neem je toch niet serieus?
Fijn dat hij bij post 111 het snaptquote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:49 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Nou idd. Wie die post gemaakt heeft weet ik niet, maar wat een idioot!
Alleen ging zijn vraag steeds over een faillissement van Neckermann. Maar ja, de omstandigheden zijn veranderd, want er is een doorstart!quote:
nee mijn vraag ging niet over failissement van neckerman. Mijn vraag was;quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:52 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Alleen ging zijn vraag steeds over een faillissement van Neckermann. Maar ja, de omstandigheden zijn veranderd, want er is een doorstart!
Ik voorspel nog een 100 posts voordat hij het antwoord daarop snapt.
Really?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:55 schreef utopie het volgende:
nee mijn vraag ging niet over failissement van neckerman. Mijn vraag was;
ik betaal nu 30 euro per maand aan neckermann op afbetaling. Stel dat neckermann failliet zou gaan en iemand anders koopt mijn lening over. verandert er dan iets voor mij? moet ik dan gelijk mijn hele openstaande saldo wat ik bij neckermann heb betalen of blijf ik gewoon doorgaan met maandelijkse termijnbetalingen van 30 euro per maand ?![]()
Okee dan. Succes ermee.quote:
Mocht het antwoord nog niet gegeven zijn:quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:55 schreef utopie het volgende:
ik betaal nu 30 euro per maand aan neckermann op afbetaling. Stel dat neckermann failliet zou gaan en iemand anders koopt mijn lening over. verandert er dan iets voor mij? moet ik dan gelijk mijn hele openstaande saldo wat ik bij neckermann heb betalen of blijf ik gewoon doorgaan met maandelijkse termijnbetalingen van 30 euro per maand ?![]()
ja op '' moet ik dan gelijk mijn hele openstaande saldo wat ik bij neckermann heb betalen''quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:00 schreef exelletor het volgende:
[..]
Mocht het antwoord nog niet gegeven zijn:
Ja
Tering, moet je die ¤30 ook al lenen?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:55 schreef utopie het volgende:
ik betaal nu 30 euro per maand aan neckermann op afbetaling.
quote:
nee ik betaal maandelijks 30 euro per maand, dat staat er toch ?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:03 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Tering, moet je die ¤30 ook al lenen?
En ook dat snapt-ie niet. Echt wtf...quote:
Dat je die 30 euro op afbetaling heb ja.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:03 schreef utopie het volgende:
[..]
nee ik betaal maandelijks 30 euro per maand, dat staat er toch ?![]()
ja. ik leen dus geen 30 euro maar ik betaal 30 euroquote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:06 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Dat je die 30 euro op afbetaling heb ja.
Ik hoop dat je bij Neckermann een spiegel hebt gekocht.quote:
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:46 schreef utopie het volgende:
[..]
oke duidelijke taal. dankjewel voor de opheldering![]()
ja hoi, lees het topic maar terug. die heb ik al iets van 15 keer gesteldquote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:09 schreef _Arthur het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Bedroevend laag zeg.![]()
Wat was je vraag nu ook alweer?
Hmm, 15x pas. Denk dat je hem nog minimaal 5x meer moet stellen. Want het niveau stijgt doorgaans wanneer er meerdere paginas met antwoorden zijn. Pas na pagina 5 krijgt je doorgaans serieuze antwoorden.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:10 schreef utopie het volgende:
[..]
ja hoi, lees het topic maar terug. die heb ik al iets van 15 keer gesteld
Echt. Te dom om te poepen.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:24 schreef utopie het volgende:
[..]
ja waarop?![]()
blijf ik dan 30 euro per maand betalen (het eerste) of gelijk het hele openstaande saldo? (het tweede)
antwoorden met (het eerste) of (het tweede) please
Big Frankquote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:44 schreef Woelwater het volgende:
Openstaande rekeningen worden per opbod verkocht aan incassobedrijf. Binnenkort dus een bezoekje te verwachten van Big Frank.
Jij claimt een simpel "ja" of "nee" als antwoord te willen hebben maar bent te beroerd om een vraag te stellen waar een simpel "ja" of "nee" op geantwoord kan worden, en dan zij wij degenen die vermoeiend zijn?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:01 schreef utopie het volgende:
[..]
ja op '' moet ik dan gelijk mijn hele openstaande saldo wat ik bij neckermann heb betalen''
of ja op '' blijf ik gewoon doorgaan met maandelijkse termijnbetalingen van 30 euro per maand ? ''
tering jullie zijn echt vermoeiend
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:55 schreef utopie het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jij claimt een simpel "ja" of "nee" als antwoord te willen hebben maar bent te beroerd om een vraag te stellen waar een simpel "ja" of "nee" op geantwoord kan worden, en dan zij wij degenen die vermoeiend zijn?
Tring zeg..... maar goed, het zal rond post #211 wel duidelijk worden.Lees de rest van z'n oeuvre. Lijkt me een gimmick kloonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik zit nog maar op pagina 3 post 143quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:18 schreef Deshain het volgende:
[..]
Misschien.
Had niemand dat eerder kunnen vertellen? Had 5 pagina's gescheeld...
Oh gelukkig, ik dacht al even dat hij echt zo dom was.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:19 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Lees de rest van z'n oeuvre. Lijkt me een gimmick kloon
kloon met 21 duizend posts jaquote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:19 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Lees de rest van z'n oeuvre. Lijkt me een gimmick kloon
wat is een zut?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:20 schreef Pharkus het volgende:
Waar moet ik nu mijn overbodige zut op afbetaling kopen?
Gewoon lenen bij Frisia en snol.com leeg kopen.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:20 schreef Pharkus het volgende:
Waar moet ik nu mijn overbodige zut op afbetaling kopen?
meukquote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:21 schreef utopie het volgende:
[..]
kloon met 21 duizend posts ja
[..]
wat is een zut?
+1quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:22 schreef exelletor het volgende:
Maar even serieus; als je bij de Neckerman iets op afbetaling hebt gekocht, moet je het nu(dat ze failliet zijn) het bedrag in een keer ophoesten of kun je het in termijnen blijven betalen?
oke, is dat iets brabants ofzo ?quote:
Ja.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:22 schreef exelletor het volgende:
Maar even serieus; als je bij de Neckerman iets op afbetaling hebt gekocht, moet je het nu(dat ze failliet zijn) het bedrag in een keer ophoesten of kun je het in termijnen blijven betalen?
Zie post #11 in dit topic.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:22 schreef exelletor het volgende:
Misschien heb je hier iets aan. Ik geen kut in ieder gevalquote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:22 schreef exelletor het volgende:
[..]
geen idee, de internets kent het ook al niet.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:23 schreef utopie het volgende:
[..]
+1
[..]
oke, is dat iets brabants ofzo ?
Hoeft niet.quote:
Je moet dan via Brinks het geld in 1 keer naar de bank brengen.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:24 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Maar even serieus; als je bij de Neckerman een bank op afbetaling hebt gekocht, moet je het nu(dat ze overvallen zijn) het bedrag in een keer ophoesten of kun je het in termijnen blijven betalen?
Maar dat kan ik niet, hoor. Heb bij de Neckerman een paar schoenen van 30EUR op afbetaling gekocht en ik moet nog twee jaar lang 1.50EUR per maand betalen. Ik heb heb dat hele bedrag echt niet in een keer klaar liggen.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:25 schreef spijkerbroek het volgende:
Je moet dan via Brinks het geld in 1 keer naar de bank brengen.
Wat boeit het?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:27 schreef utopie het volgende:
https://twitter.com/search?f=realtime&q=neckermann&src=typd
Wat is het nou? Ik lees al sinds vanmiddag 4 uur 50/50. Ene zegt dat ze een doorstart gemaakt hebben en anderen zeggen weer dat ze failliet verklaard zijn
(ja ik zit sinds 4 uur te f5en
)
Vraag het aan de mensen van de Fyra, die moeten er verstand van hebben.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:27 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Maar even serieus; als je bij Lockheed Martin een JSF op afbetaling hebt gekocht, moet je het nu(dat die dingen stuk zijn) het bedrag in een keer ophoesten of kun je het in termijnen blijven betalen?
Oh zo, nu snap ik het. Thanks.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:28 schreef Cat22 het volgende:
Als je een encyclopedie hebt besteld en die wordt in delen geleverd dan denk ik dat je nu alle delen in één keer geleverd krijgt.
Dus je moet nu 50% ineens betalen en 50% in termijnen?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:27 schreef utopie het volgende:
https://twitter.com/search?f=realtime&q=neckermann&src=typd
Wat is het nou? Ik lees al sinds vanmiddag 4 uur 50/50. Ene zegt dat ze een doorstart gemaakt hebben en anderen zeggen weer dat ze failliet verklaard zijn
(ja ik zit sinds 4 uur te f5en
)
jij bent echt dom hehquote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:27 schreef exelletor het volgende:
[..]
Maar dat kan ik niet, hoor. Heb bij de Neckerman een paar schoenen van 30EUR op afbetaling gekocht en ik moet nog twee jaar lang 1.50EUR per maand betalen. Ik heb heb dat hele bedrag echt niet in een keer klaar liggen.
nee de ene helft zegt dat neckerman failliet verklaard is en de andere helft zegt weer dat ze een doorstart gemaakt hebben. (tweets van afgelopen 30 minuten)quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:30 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dus je moet nu 50% ineens betalen en 50% in termijnen?
Wat zeiden de tweets ervoor dan? Ik snap het niet...quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:31 schreef utopie het volgende:
nee de ene helft zegt dat neckerman failliet verklaard is en de andere helft zegt weer dat ze een doorstart gemaakt hebben. (tweets van afgelopen 30 minuten)
Ja dan hebben ze voor 50% een doorstart gemaakt en dat betekent dus dat je 50% nu ineens moet betalen en 50% in termijnen.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:31 schreef utopie het volgende:
nee de ene helft zegt dat neckerman failliet verklaard is en de andere helft zegt weer dat ze een doorstart gemaakt hebben. (tweets van afgelopen 30 minuten)
Dat is inderdaad de beste oplossing in deze situatie, dan wordt de vordering namelijk wel ineens volledig opeisbaar.quote:
ik bedoel dat veel mensen tweeten dat neckerman failliet is verklaard en nog een deel mensen zeggen dat ze juist weer een doorstart gemaakt hebbenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:32 schreef exelletor het volgende:
[..]
Wat zeiden de tweets ervoor dan? Ik snap het niet...
En wat zegt de rest?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:31 schreef utopie het volgende:
[..]
Yes, daar is de 2 keer de helft!quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:32 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ja dan hebben ze voor 50% een doorstart gemaakt en dat betekent dus dat je 50% nu ineens moet betalen en 50% in termijnen.
wie is dat en waar vind ik 'm ?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:32 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Misschien Ouder1 even vragen.
Die heeft hier wel ervaring mee.
quote:
Het kan vriezen het kan dooien.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:33 schreef utopie het volgende:
[..]
ik bedoel dat veel mensen tweeten dat neckerman failliet is verklaard en nog een deel mensen zeggen dat ze juist weer een doorstart gemaakt hebbenwat is het nou ?
Niet.quote:
hoe kan het nou bij 20 graden buiten gaan vriezen ?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:34 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Het kan vriezen het kan dooien.wat is het nou ?
Zet de deur van je op af betaling gekochte vriezen maar eens open.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:35 schreef utopie het volgende:
[..]
hoe kan het nou bij 20 graden buiten gaan vriezen ?zonder bevriezing valt er ook niks te dooien. geen van beide dus
Dan smelt de zekering door. Zal door de klimaatverandering komen, ik hoor overal verhalen dat het ijs op het Noordpool daardoor aan het smelten is.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:35 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Zet de deur van je op af betaling gekochte vriezen maar eens open.
20 graden?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:35 schreef utopie het volgende:
[..]
hoe kan het nou bij 20 graden buiten gaan vriezen ?zonder bevriezing valt er ook niks te dooien. geen van beide dus
Tis goed met je.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:36 schreef utopie het volgende:
een topic met 188 reacties waarvan 170 reacties allemaal onzin is. enige reacties zijn normale vragen van mij
nee gewoon nederland, het was hier 20 graden vandaag ja zoals elders in het land 18-20 graden wasquote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:36 schreef Woelwater het volgende:
[..]
20 graden?![]()
Waar zit je dan, Jamaica ofzo?
Tot uw dienst ja voor de beste oplossingenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is inderdaad de beste oplossing in deze situatie, dan wordt de vordering namelijk wel ineens volledig opeisbaar.
Probleem opgelost
dus als je niet betaald dan pas wordt het saldo volledig opeisbaar? als dat zo is dan snap ik 'mquote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is inderdaad de beste oplossing in deze situatie, dan wordt de vordering namelijk wel ineens volledig opeisbaar.
Probleem opgelost
Post #11quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:40 schreef utopie het volgende:
dus als je niet betaald dan pas wordt het saldo volledig opeisbaar? als dat zo is dan snap ik 'mdan kan ik gewoon in termijnbetalingen van 30 euro blijven betalen
Darn, en dat in post #194 al.... verder nog vragen?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:40 schreef utopie het volgende:
[..]
dus als je niet betaald dan pas wordt het saldo volledig opeisbaar? als dat zo is dan snap ik 'mdan kan ik gewoon in termijnbetalingen van 30 euro blijven betalen
Ik heb altijd gedacht dat het een hij was?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:40 schreef Leandra het volgende:
Dat... gewoon een topic openen en ze komt vanzelf.
er vanuit gaande dat het klopt wat je zegt heb ik verder geen vragen meerquote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Darn, en dat in post #194 al.... verder nog vragen?
Klopt niet, hoor.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:43 schreef utopie het volgende:
er vanuit gaande dat het klopt wat je zegt heb ik verder geen vragen meerbedankt
Da's dan raar, want in post #11 zeg ik precies hetzelfde als Leandra in post #177quote:
Misschien een combinatie daarvan?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:44 schreef utopie het volgende:
ze zeggen nog steeds op twitter dat neckermann failliet is en dat neckermann een doorstart heeft. weet iemand wat nou juist is ?
Deze zag ik niet aankomen....quote:
vsquote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:54 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Wat is het verschil nou precies tussen deze twee posts?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Probleem opgelost
in post 177 staat dat als je het niet betaald dat het saldo dan volledig opeisbaar is en in post 11 staat dat zo'n regeling meestal blijft bestaanquote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:44 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Da's dan raar, want in post #11 zeg ik precies hetzelfde als Leandra in post #177
Lees de rest van mijn post ook even.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:46 schreef utopie het volgende:
[..]
in post 177 staat dat als je het niet betaald dat het saldo dan volledig opeisbaar is en in post 11 staat dat zo'n regeling meestal blijft bestaan
dit is de enige user die ik tot nu toe sinds vanmiddag geloof en hij blijft bij zijn woord. thnx manquote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:45 schreef Fer het volgende:
Bekijk het van de andere kant, ook voor een schuldeiser is 500¤ opeens opeisen minder waard dan 25 termijnen van 50¤ laten betalen.
Nog beter zelfs, ze kunnen jouw lening op de markt verkopen en er meer voor krijgen dan 500¤ cash, gewoon omdat jouw laten afbetalen de schuldeiser meer oplevert.
Ongelofelijk, wat ben jij een drolquote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:47 schreef utopie het volgende:
[..]
dit is de enige user die ik tot nu toe sinds vanmiddag geloof en hij blijft bij zijn woord. thnx man
quote:Wegens onderhoudswerkzaamheden zijn we tijdelijk niet beschikbaar
Enig uitsluitsel zouden de algemene voorwaarden zijn, maar die kunnen we niet meer inzien.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:47 schreef utopie het volgende:
[..]
dit is de enige user die ik tot nu toe sinds vanmiddag geloof en hij blijft bij zijn woord. thnx man
Lijkt het wel op.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het financiële deel van het bedrijf maakt een doorstart?
quote:De meeste van de 200 Nederlandse banen gaan echter wel verloren. Voor slechts 15 werknemers is er straks nog plek in het Zeeuwse Sint Jansteen.
ja maar willen ze dan gelijk het hele openstaande saldo van je ontvangen of blijf je gewoon in termijnen doorbetalen zoals ik altijd al heb gedaan ?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:50 schreef Peter het volgende:
Ookal zijn ze failliet, dan willen schuldeisers ook geld zien, dus jij mag blijven betalen. Of er nu een doorstart is of niet...
Want als ze failliet zijn dan zeggen ze dat ze tijdelijk niet beschikbaar zijn?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:49 schreef utopie het volgende:
volgens mij zijn ze wel failliet.
Ik krijg op hun site dit te zien:
[..]
Waarom niet?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:51 schreef utopie het volgende:
[..]
ja maar willen ze dan gelijk het hele openstaande saldo van je ontvangen of blijf je gewoon in termijnen doorbetalen zoals ik altijd al heb gedaan ?
Post #11 en #177quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:51 schreef utopie het volgende:
[..]
ja maar willen ze dan gelijk het hele openstaande saldo van je ontvangen of blijf je gewoon in termijnen doorbetalen zoals ik altijd al heb gedaan ?
Nee, dat blijf jij doen.... als je dat niet blijft doen dan moet je wel in één keer betalen.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:52 schreef utopie het volgende:
[..]
waarom niet op; blijf je gewoon in termijnen door betalen zoals ik altijd gedaan heb ?
Het kan allebei. Jij kan het in 1 keer betalen, vinden ze vast niet erg en je mag ook je termijnen blijven betalen... Zoals al eerder gezegd. Waar zie jij staan dat dat niet mag?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:52 schreef utopie het volgende:
[..]
waarom niet op; blijf je gewoon in termijnen door betalen zoals ik altijd gedaan heb ?
Hoe betaal je netjes (naast op tijd)?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:53 schreef utopie het volgende:
ik heb overigens altijd netjes en op tijd betaald
nou kijk ik ben dus bang dat ik, omdat ze failliet gaan, ineens mijn hele openstaande saldo in 1 keer moet betalenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:53 schreef Peter het volgende:
[..]
Het kan allebei. Jij kan het in 1 keer betalen, vinden ze vast niet erg en je mag ook je termijnen blijven betalen... Zoals al eerder gezegd. Waar zie jij staan dat dat niet mag?
nee ik krijg elke maand een finbox bericht dat er een rekening klaar staat van neckermann en daar hoef ik alleen maar op te klikken en te verzenden. Altijd als ik 'm op de derde van de maand krijg ging ik 'm direct betalenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Geen spelfouten in je overboeking?
Dus Neckermann en geen Nekkermann of Neckerman.
sorry kan ik ook niks aan doen dat sommigen een brein ter grootte van een pinda heeftquote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:56 schreef Woelwater het volgende:
Fijn, straks weer een hele avond nutteloze posts gelezen
ook wanneer neckermann ermee ophoudt en mijn lening doorverkoopt aan een ander bedrijf waar ik vervolgens aan moet betalen? blijf ik dan ook gewoon in termijnen betalen ?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:53 schreef Peter het volgende:
[..]
Het kan allebei. Jij kan het in 1 keer betalen, vinden ze vast niet erg en je mag ook je termijnen blijven betalen... Zoals al eerder gezegd. Waar zie jij staan dat dat niet mag?
Waarom spreek je over 'sommigen' als je jezelf bedoelt?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:57 schreef utopie het volgende:
sorry kan ik ook niks aan doen dat sommigen een brein ter grootte van een pinda heeft
sommige dan als in; de meeste mensen onder onsquote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:59 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Waarom spreek je over 'sommigen' als je jezelf bedoelt?
Hoe groot is een pinda dan? Ken alleen deze, is een kaas gemaakt van pinda's.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:57 schreef utopie het volgende:
sorry kan ik ook niks aan doen dat sommigen een brein ter grootte van een pinda heeft
dat zijn gewoon gestampte pinda's met oliequote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:05 schreef exelletor het volgende:
[..]
Hoe groot is een pinda dan? Ken alleen deze, is een kaas gemaakt van pinda's.
[ afbeelding ]
Maar weet niet hoe groot de pinda's zelf zijn. Groter of kleiner dan een zo'n pot?
Dus er zitten meerdere pinda's in een pot?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:06 schreef utopie het volgende:
dat zijn gewoon gestampte pinda's met olie
geen idee, ik zou zeggen maak er een topic overquote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:07 schreef exelletor het volgende:
[..]
Dus er zitten meerdere pinda's in een pot?
Maar moet je die ineens opeten of in termijnen? Ja of nee graag.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:06 schreef utopie het volgende:
[..]
dat zijn gewoon gestampte pinda's met olie
wat een vraagquote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:07 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Maar moet je die ineens opeten of in termijnen? Ja of nee graag.
Laten we beginnen met "moet je de pot naar links of naar rechts open of dicht draaien?"quote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:07 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Maar moet je die ineens opeten of in termijnen? Ja of nee graag.
zo'n pot kan maar op 1 manier open gemaakt worden hequote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Laten we beginnen met "moet je de pot naar links of naar rechts open of dicht draaien?"
Ja of nee graag.
Ja toch?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:09 schreef Leandra het volgende:
Laten we beginnen met "moet je de pot naar links of naar rechts open of dicht draaien?"
Ja of nee graag.
ja twee keer de helftquote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Naar links of naar rechts?
Ja of nee graag.
klopt ik heb vrijstelling gekregen voor een startkwalificatiequote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:16 schreef spiritusbus het volgende:
Ik begrijp wel dat utopie een krediet heeft bij de Neckermann.
Als je in het dagelijkse leven net zo slim bent als hier heb je waarschijnlijk een kutleven
Jij krijgt nog geen vrijstellingen als je nu nog een keer de basisschool doet.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:18 schreef utopie het volgende:
[..]
klopt ik heb vrijstelling gekregen voor een startkwalificatie
ik heb meerdere keren geprobeerd op succesvol op school te zijn maar tevergeefsquote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:19 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Jij krijgt nog geen vrijstellingen als je nu nog een keer de basisschool doet.
Volgens mij besef je dat dan niet eens.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:16 schreef spiritusbus het volgende:
Als je in het dagelijkse leven net zo slim bent als hier heb je waarschijnlijk een kutleven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |