Ja dan hebben ze voor 50% een doorstart gemaakt en dat betekent dus dat je 50% nu ineens moet betalen en 50% in termijnen.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:31 schreef utopie het volgende:
nee de ene helft zegt dat neckerman failliet verklaard is en de andere helft zegt weer dat ze een doorstart gemaakt hebben. (tweets van afgelopen 30 minuten)
Dat is inderdaad de beste oplossing in deze situatie, dan wordt de vordering namelijk wel ineens volledig opeisbaar.quote:
ik bedoel dat veel mensen tweeten dat neckerman failliet is verklaard en nog een deel mensen zeggen dat ze juist weer een doorstart gemaakt hebbenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:32 schreef exelletor het volgende:
[..]
Wat zeiden de tweets ervoor dan? Ik snap het niet...
En wat zegt de rest?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:31 schreef utopie het volgende:
[..]
nee de ene helft zegt dat neckerman failliet verklaard is en de andere helft zegt weer dat ze een doorstart gemaakt hebben. (tweets van afgelopen 30 minuten)
Yes, daar is de 2 keer de helft!quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:32 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ja dan hebben ze voor 50% een doorstart gemaakt en dat betekent dus dat je 50% nu ineens moet betalen en 50% in termijnen.
wie is dat en waar vind ik 'm ?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:32 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Misschien Ouder1 even vragen.
Die heeft hier wel ervaring mee.
quote:
Het kan vriezen het kan dooien.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:33 schreef utopie het volgende:
[..]
ik bedoel dat veel mensen tweeten dat neckerman failliet is verklaard en nog een deel mensen zeggen dat ze juist weer een doorstart gemaakt hebbenwat is het nou ?
Niet.quote:
hoe kan het nou bij 20 graden buiten gaan vriezen ?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:34 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Het kan vriezen het kan dooien.wat is het nou ?
Zet de deur van je op af betaling gekochte vriezen maar eens open.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:35 schreef utopie het volgende:
[..]
hoe kan het nou bij 20 graden buiten gaan vriezen ?zonder bevriezing valt er ook niks te dooien. geen van beide dus
Dan smelt de zekering door. Zal door de klimaatverandering komen, ik hoor overal verhalen dat het ijs op het Noordpool daardoor aan het smelten is.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:35 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Zet de deur van je op af betaling gekochte vriezen maar eens open.
20 graden?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:35 schreef utopie het volgende:
[..]
hoe kan het nou bij 20 graden buiten gaan vriezen ?zonder bevriezing valt er ook niks te dooien. geen van beide dus
Tis goed met je.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:36 schreef utopie het volgende:
een topic met 188 reacties waarvan 170 reacties allemaal onzin is. enige reacties zijn normale vragen van mij
nee gewoon nederland, het was hier 20 graden vandaag ja zoals elders in het land 18-20 graden wasquote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:36 schreef Woelwater het volgende:
[..]
20 graden?![]()
Waar zit je dan, Jamaica ofzo?
Tot uw dienst ja voor de beste oplossingenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is inderdaad de beste oplossing in deze situatie, dan wordt de vordering namelijk wel ineens volledig opeisbaar.
Probleem opgelost
dus als je niet betaald dan pas wordt het saldo volledig opeisbaar? als dat zo is dan snap ik 'mquote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is inderdaad de beste oplossing in deze situatie, dan wordt de vordering namelijk wel ineens volledig opeisbaar.
Probleem opgelost
Post #11quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:40 schreef utopie het volgende:
dus als je niet betaald dan pas wordt het saldo volledig opeisbaar? als dat zo is dan snap ik 'mdan kan ik gewoon in termijnbetalingen van 30 euro blijven betalen
Darn, en dat in post #194 al.... verder nog vragen?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:40 schreef utopie het volgende:
[..]
dus als je niet betaald dan pas wordt het saldo volledig opeisbaar? als dat zo is dan snap ik 'mdan kan ik gewoon in termijnbetalingen van 30 euro blijven betalen
Ik heb altijd gedacht dat het een hij was?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:40 schreef Leandra het volgende:
Dat... gewoon een topic openen en ze komt vanzelf.
er vanuit gaande dat het klopt wat je zegt heb ik verder geen vragen meerquote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Darn, en dat in post #194 al.... verder nog vragen?
Klopt niet, hoor.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:43 schreef utopie het volgende:
er vanuit gaande dat het klopt wat je zegt heb ik verder geen vragen meerbedankt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |