als ik in een keer had kunnen betalen dan had ik er niet voor gekozen om in termijnen te betalenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:07 schreef RicDan het volgende:
[..]
Denk eens na. Als jij in een keer had kunnen betalen begrijp ik niet waarom jij die dure lening bent aangegaan.
Fantastisch, je bent er bijna. En is het dan niet vreemd dat jij het nu in 1x zou moeten aftikken?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:09 schreef utopie het volgende:
[..]
als ik in een keer had kunnen betalen dan had ik er niet voor gekozen om in termijnen te betalen
JA!quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:15 schreef RicDan het volgende:
[..]
Fantastisch, je bent er bijna. En is het dan niet vreemd dat jij het nu in 1x zou moeten aftikken?
Dan hoop ik dat je aankoop iets was waar je absoluut niet zonder had gekund....quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:09 schreef utopie het volgende:
[..]
als ik in een keer had kunnen betalen dan had ik er niet voor gekozen om in termijnen te betalen
gewoon 1 dezelfde vraag met 100.000 verschillende antwoordenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:35 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik moet hard lachen om dit topic, 100.000 keer dezelfde vraag
Dan had je het niet moeten kopen.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:09 schreef utopie het volgende:
oke duidelijke taal. dankjewel voor de ophelderingquote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:44 schreef Peter het volgende:
Ja, je schuld blijft bestaan en Nee men mag niet ineens andere voorwaarden gaan stellen.
Ja men mag je van alles vragen, maar nee je hoeft een verslechtering niet te accepteren.
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:54 schreef spijkerbroek het volgende:
Meestal blijft zo'n regeling bestaan. De curator weet dan immers dat het geld wel binnenkomt. Als je echter een betaling mist (al dan niet per ongeluk), dan zullen ze wel even contact opnemen, om het mild te zeggen.
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:54 schreef spijkerbroek het volgende:
Meestal blijft zo'n regeling bestaan. De curator weet dan immers dat het geld wel binnenkomt. Als je echter een betaling mist (al dan niet per ongeluk), dan zullen ze wel even contact opnemen, om het mild te zeggen.
Het antwoord stond er om 16.54 uur al.... in post #11 trouwens, maar die hint was ook al gegeven.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:54 schreef spijkerbroek het volgende:
Een post met het gekkengetal neem je toch niet serieus?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
[..]
[..]
Het antwoord stond er om 16.54 uur al.... in post #11 trouwens, maar die hint was ook al gegeven.
Nou idd. Wie die post gemaakt heeft weet ik niet, maar wat een idioot!quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:48 schreef Peter het volgende:
Een post met het gekkengetal neem je toch niet serieus?
Fijn dat hij bij post 111 het snaptquote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:49 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Nou idd. Wie die post gemaakt heeft weet ik niet, maar wat een idioot!
Alleen ging zijn vraag steeds over een faillissement van Neckermann. Maar ja, de omstandigheden zijn veranderd, want er is een doorstart!quote:
nee mijn vraag ging niet over failissement van neckerman. Mijn vraag was;quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:52 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Alleen ging zijn vraag steeds over een faillissement van Neckermann. Maar ja, de omstandigheden zijn veranderd, want er is een doorstart!
Ik voorspel nog een 100 posts voordat hij het antwoord daarop snapt.
Really?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:55 schreef utopie het volgende:
nee mijn vraag ging niet over failissement van neckerman. Mijn vraag was;
ik betaal nu 30 euro per maand aan neckermann op afbetaling. Stel dat neckermann failliet zou gaan en iemand anders koopt mijn lening over. verandert er dan iets voor mij? moet ik dan gelijk mijn hele openstaande saldo wat ik bij neckermann heb betalen of blijf ik gewoon doorgaan met maandelijkse termijnbetalingen van 30 euro per maand ?![]()
Okee dan. Succes ermee.quote:
Mocht het antwoord nog niet gegeven zijn:quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:55 schreef utopie het volgende:
nee mijn vraag ging niet over failissement van neckerman. Mijn vraag was;
ik betaal nu 30 euro per maand aan neckermann op afbetaling. Stel dat neckermann failliet zou gaan en iemand anders koopt mijn lening over. verandert er dan iets voor mij? moet ik dan gelijk mijn hele openstaande saldo wat ik bij neckermann heb betalen of blijf ik gewoon doorgaan met maandelijkse termijnbetalingen van 30 euro per maand ?![]()
ja op '' moet ik dan gelijk mijn hele openstaande saldo wat ik bij neckermann heb betalen''quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:00 schreef exelletor het volgende:
[..]
Mocht het antwoord nog niet gegeven zijn:
Ja
Tering, moet je die ¤30 ook al lenen?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:55 schreef utopie het volgende:
ik betaal nu 30 euro per maand aan neckermann op afbetaling.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |