Hoe betaal je netjes (naast op tijd)?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:53 schreef utopie het volgende:
ik heb overigens altijd netjes en op tijd betaald
nou kijk ik ben dus bang dat ik, omdat ze failliet gaan, ineens mijn hele openstaande saldo in 1 keer moet betalenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:53 schreef Peter het volgende:
[..]
Het kan allebei. Jij kan het in 1 keer betalen, vinden ze vast niet erg en je mag ook je termijnen blijven betalen... Zoals al eerder gezegd. Waar zie jij staan dat dat niet mag?
nee ik krijg elke maand een finbox bericht dat er een rekening klaar staat van neckermann en daar hoef ik alleen maar op te klikken en te verzenden. Altijd als ik 'm op de derde van de maand krijg ging ik 'm direct betalenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Geen spelfouten in je overboeking?
Dus Neckermann en geen Nekkermann of Neckerman.
sorry kan ik ook niks aan doen dat sommigen een brein ter grootte van een pinda heeftquote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:56 schreef Woelwater het volgende:
Fijn, straks weer een hele avond nutteloze posts gelezen
ook wanneer neckermann ermee ophoudt en mijn lening doorverkoopt aan een ander bedrijf waar ik vervolgens aan moet betalen? blijf ik dan ook gewoon in termijnen betalen ?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:53 schreef Peter het volgende:
[..]
Het kan allebei. Jij kan het in 1 keer betalen, vinden ze vast niet erg en je mag ook je termijnen blijven betalen... Zoals al eerder gezegd. Waar zie jij staan dat dat niet mag?
Waarom spreek je over 'sommigen' als je jezelf bedoelt?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:57 schreef utopie het volgende:
sorry kan ik ook niks aan doen dat sommigen een brein ter grootte van een pinda heeft
sommige dan als in; de meeste mensen onder onsquote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:59 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Waarom spreek je over 'sommigen' als je jezelf bedoelt?
Hoe groot is een pinda dan? Ken alleen deze, is een kaas gemaakt van pinda's.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:57 schreef utopie het volgende:
sorry kan ik ook niks aan doen dat sommigen een brein ter grootte van een pinda heeft
dat zijn gewoon gestampte pinda's met oliequote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:05 schreef exelletor het volgende:
[..]
Hoe groot is een pinda dan? Ken alleen deze, is een kaas gemaakt van pinda's.
[ afbeelding ]
Maar weet niet hoe groot de pinda's zelf zijn. Groter of kleiner dan een zo'n pot?
Dus er zitten meerdere pinda's in een pot?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:06 schreef utopie het volgende:
dat zijn gewoon gestampte pinda's met olie
geen idee, ik zou zeggen maak er een topic overquote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:07 schreef exelletor het volgende:
[..]
Dus er zitten meerdere pinda's in een pot?
Maar moet je die ineens opeten of in termijnen? Ja of nee graag.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:06 schreef utopie het volgende:
[..]
dat zijn gewoon gestampte pinda's met olie
wat een vraagquote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:07 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Maar moet je die ineens opeten of in termijnen? Ja of nee graag.
Laten we beginnen met "moet je de pot naar links of naar rechts open of dicht draaien?"quote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:07 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Maar moet je die ineens opeten of in termijnen? Ja of nee graag.
zo'n pot kan maar op 1 manier open gemaakt worden hequote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Laten we beginnen met "moet je de pot naar links of naar rechts open of dicht draaien?"
Ja of nee graag.
Ja toch?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:09 schreef Leandra het volgende:
Laten we beginnen met "moet je de pot naar links of naar rechts open of dicht draaien?"
Ja of nee graag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |