quote:
nee ik betaal maandelijks 30 euro per maand, dat staat er toch ?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:03 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Tering, moet je die ¤30 ook al lenen?
En ook dat snapt-ie niet. Echt wtf...quote:
Dat je die 30 euro op afbetaling heb ja.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:03 schreef utopie het volgende:
[..]
nee ik betaal maandelijks 30 euro per maand, dat staat er toch ?![]()
ja. ik leen dus geen 30 euro maar ik betaal 30 euroquote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:06 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Dat je die 30 euro op afbetaling heb ja.
Ik hoop dat je bij Neckermann een spiegel hebt gekocht.quote:
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:46 schreef utopie het volgende:
[..]
oke duidelijke taal. dankjewel voor de opheldering![]()
ja hoi, lees het topic maar terug. die heb ik al iets van 15 keer gesteldquote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:09 schreef _Arthur het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Bedroevend laag zeg.![]()
Wat was je vraag nu ook alweer?
Hmm, 15x pas. Denk dat je hem nog minimaal 5x meer moet stellen. Want het niveau stijgt doorgaans wanneer er meerdere paginas met antwoorden zijn. Pas na pagina 5 krijgt je doorgaans serieuze antwoorden.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:10 schreef utopie het volgende:
[..]
ja hoi, lees het topic maar terug. die heb ik al iets van 15 keer gesteld
Echt. Te dom om te poepen.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:24 schreef utopie het volgende:
[..]
ja waarop?![]()
blijf ik dan 30 euro per maand betalen (het eerste) of gelijk het hele openstaande saldo? (het tweede)
antwoorden met (het eerste) of (het tweede) please
Big Frankquote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:44 schreef Woelwater het volgende:
Openstaande rekeningen worden per opbod verkocht aan incassobedrijf. Binnenkort dus een bezoekje te verwachten van Big Frank.
Jij claimt een simpel "ja" of "nee" als antwoord te willen hebben maar bent te beroerd om een vraag te stellen waar een simpel "ja" of "nee" op geantwoord kan worden, en dan zij wij degenen die vermoeiend zijn?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:01 schreef utopie het volgende:
[..]
ja op '' moet ik dan gelijk mijn hele openstaande saldo wat ik bij neckermann heb betalen''
of ja op '' blijf ik gewoon doorgaan met maandelijkse termijnbetalingen van 30 euro per maand ? ''
tering jullie zijn echt vermoeiend
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:55 schreef utopie het volgende:
[..]
nee mijn vraag ging niet over failissement van neckerman. Mijn vraag was;
ik betaal nu 30 euro per maand aan neckermann op afbetaling. Stel dat neckermann failliet zou gaan en iemand anders koopt mijn lening over. verandert er dan iets voor mij? moet ik dan gelijk mijn hele openstaande saldo wat ik bij neckermann heb betalen of blijf ik gewoon doorgaan met maandelijkse termijnbetalingen van 30 euro per maand ?![]()
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jij claimt een simpel "ja" of "nee" als antwoord te willen hebben maar bent te beroerd om een vraag te stellen waar een simpel "ja" of "nee" op geantwoord kan worden, en dan zij wij degenen die vermoeiend zijn?
Tring zeg..... maar goed, het zal rond post #211 wel duidelijk worden.Lees de rest van z'n oeuvre. Lijkt me een gimmick kloonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik zit nog maar op pagina 3 post 143quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:18 schreef Deshain het volgende:
[..]
Misschien.
Had niemand dat eerder kunnen vertellen? Had 5 pagina's gescheeld...
Oh gelukkig, ik dacht al even dat hij echt zo dom was.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:19 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Lees de rest van z'n oeuvre. Lijkt me een gimmick kloon
kloon met 21 duizend posts jaquote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:19 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Lees de rest van z'n oeuvre. Lijkt me een gimmick kloon
wat is een zut?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:20 schreef Pharkus het volgende:
Waar moet ik nu mijn overbodige zut op afbetaling kopen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |