SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 23 juni 2014 23:14 schreef Chloroform het volgende:
Krijg je van die uitgelubberde karnemelkuiers zeker.
Tits van je sma?quote:Op maandag 23 juni 2014 23:14 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Ik zie nu iets heel lelijks voor me
zoals ik zei werd mij verteld dat ik hier eens moest komenquote:
uhm bedoel je dat ik niets kan hebben?quote:
Je weerspiegeling op scherm van je lappiequote:Op maandag 23 juni 2014 23:14 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Ik zie nu iets heel lelijks voor me
?quote:Op maandag 23 juni 2014 23:14 schreef Che_ het volgende:
Allemaal die blauwetijger figuren ghhhk tfoe zwimpies
haha ff zijn eigen hoofd weggepaint hoor hahaquote:Op maandag 23 juni 2014 23:15 schreef TARDIS. het volgende:
[ afbeelding ]
Selfie van mij en AMangold.
je bent blond :squote:Op maandag 23 juni 2014 23:15 schreef TARDIS. het volgende:
[ afbeelding ]
Badum tssssquote:Op maandag 23 juni 2014 23:16 schreef Che_ het volgende:
[..]
Je weerspiegeling op scherm van je lappie
quote:Op maandag 23 juni 2014 23:16 schreef Che_ het volgende:
[..]
Je weerspiegeling op scherm van je lappie
Teleurstelling alom.quote:Op maandag 23 juni 2014 22:57 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Zelfs voor tussen de regels is dat te vulgair
Dat zijn flinke inhammen inderdaad.quote:Op maandag 23 juni 2014 23:15 schreef TARDIS. het volgende:
[ afbeelding ]
Shiit jullie zijn echt 14.. wtfquote:Op maandag 23 juni 2014 23:15 schreef TARDIS. het volgende:
[ afbeelding ]
Leuke foto.quote:Op maandag 23 juni 2014 23:15 schreef TARDIS. het volgende:
[ afbeelding ]
Hopelijk blijft het zo, heb ik eindelijk weer eens wedstrijd helemaal goed.quote:
Kowed met jou a khmar, latik shi darba.quote:Op maandag 23 juni 2014 23:17 schreef tetouaribo het volgende:
Gelijk dat nek gehijg. We moeten elkaar steunen a braddas
Hij is +/- 1.90m ja.quote:Op maandag 23 juni 2014 23:17 schreef AMangold het volgende:
[..]
en best lang als ik het mij goed herinner
uh 8 jaar terug was ik 14 ...quote:Op maandag 23 juni 2014 23:17 schreef Che_ het volgende:
[..]
Shiit jullie zijn echt 14.. wtf
Allemaal kinderen hier?
a zemmel bn 22 togquote:Op maandag 23 juni 2014 23:17 schreef Che_ het volgende:
[..]
Shiit jullie zijn echt 14.. wtf
Allemaal kinderen hier?
Zou je niet zeggen.quote:
godverquote:Op maandag 23 juni 2014 23:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Leuke foto.
Dit zijn dWc en ik.
[ afbeelding ]
Wat een ONZ-circus is het hier ineens.quote:Op maandag 23 juni 2014 23:20 schreef Chloroform het volgende:
God, hebben we die attention whore ook weer.
Ik wilde zeggen huh heb je het tegen mijquote:Op maandag 23 juni 2014 23:20 schreef Chloroform het volgende:
Misschien kunnen jullie daar gezellig over DMenquote:Op maandag 23 juni 2014 23:19 schreef AdoraBelle het volgende:
Maar goed dat AMangold niet luistert naar wat mensen op FOK! zeggen.
Ik kan wat dat betreft nog wat van haar leren.
Ik had het niet over je uiterlijk.quote:Op maandag 23 juni 2014 23:20 schreef AMangold het volgende:
[..]
ja word vaak jonger geschat, jong koppie blijkbaar
HAHAHA ik zie dit nu pasquote:Op maandag 23 juni 2014 23:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Leuke foto.
Dit zijn dWc en ik.
[ afbeelding ]
Knoflook er op smeren? Regelmatig met scheermesje er over? Typisch turkentips.quote:
Gelukkig, er lacht tenminste nog iemand om m'n grapje.quote:
Mijn verhaal? van jong gezicht ? (had volgens mij op die foto sowieso geen make-up op, dat scheelt al)quote:Op maandag 23 juni 2014 23:20 schreef Che_ het volgende:
[..]
Maakt niet uit, vanaf de elf ... ja toch
Maar ff srs je lijkt 15 max, wat is jouw verhaal?
Zei je wat?quote:Op maandag 23 juni 2014 23:19 schreef AdoraBelle het volgende:
Maar goed dat AMangold niet luistert naar wat mensen op FOK! zeggen.
Ik kan wat dat betreft nog wat van haar leren.
Haha damnnn, ik voelde me bijna schuldig.quote:
Wie ben jij.quote:Op maandag 23 juni 2014 23:20 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Knoflook er op smeren? Regelmatig met scheermesje er over? Typisch turkentips.
Veel succes Zaktabak.quote:Op maandag 23 juni 2014 22:57 schreef Zaktabak het volgende:
He sorry voor dit ongelukkig moment waarop ik wil vertrekken, maar mijn vriendin is op dit moment erg neerslachtig en zit in een dipje. Beleeft op dit moment een dieptepunt.
Ze wil ff paar dingen kwijt dus dat gaat nu ff voor.
Tjuus!
O, dat heb je er niet voor over?quote:Op maandag 23 juni 2014 23:22 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Heb ik over gehoord, maar dat schijn je levenslang te moeten slikken.
quote:Op maandag 23 juni 2014 23:21 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Haha damnnn, ik voelde me bijna schuldig.
Ik ben pas 22quote:Op maandag 23 juni 2014 23:22 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
O, dat heb je er niet voor over?
kkrquote:Op maandag 23 juni 2014 23:23 schreef TARDIS. het volgende:
[ afbeelding ]
haha dit ben ik ook tijdens no face december haha nou gr
Smeren?quote:Op maandag 23 juni 2014 23:22 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Heb ik over gehoord, maar dat schijn je levenslang te moeten slikken.
Dit is echt ZO creepy jezus wtfquote:Op maandag 23 juni 2014 23:23 schreef TARDIS. het volgende:
[ afbeelding ]
Als make up ouder doet lijken, gebruikt geen enkele vrouw hetquote:Op maandag 23 juni 2014 23:21 schreef AMangold het volgende:
[..]
Mijn verhaal? van jong gezicht ? (had volgens mij op die foto sowieso geen make-up op, dat scheelt al)
quote:
Nja het helpt bij mij tegen mijn baby-face hahaquote:Op maandag 23 juni 2014 23:24 schreef Che_ het volgende:
[..]
Als make up ouder doet lijken, gebruikt geen enkele vrouw het
Goede jukbeenderen wel.quote:Op maandag 23 juni 2014 23:23 schreef TARDIS. het volgende:
[ afbeelding ]
Of van die scheten die in je bureaustoel blijven hangen waarna je die unit moet ontluchten.quote:Op maandag 23 juni 2014 23:25 schreef BlauweTijger het volgende:
Ik laat echt hele knetterende scheten de hele tijd hahaha ;P
Erg verontrustend. Geen dr Who meer voor jou.quote:Op maandag 23 juni 2014 23:23 schreef TARDIS. het volgende:
[ afbeelding ]
HAHAHHAHA GEWELDIG!!quote:Op maandag 23 juni 2014 23:25 schreef BlauweTijger het volgende:
Ik laat echt hele knetterende scheten de hele tijd hahaha ;P
Je bureaustoel ontluchten en niet gewoon genieten van de stank die blijft rondzweven in je kamer.quote:Op maandag 23 juni 2014 23:26 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Of van die scheten die in je bureaustoel blijven hangen waarna je die unit moet ontluchten.
gezicht is terug gegroeid hoorquote:Op maandag 23 juni 2014 23:27 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Erg verontrustend. Geen dr Ego meer voor jou.
Oohhhhh! En als je dan een uur later opstaat en die geurt stijgt op naar boven en je herinnert je je daar door dat je een uur geleden dat pufje had gelaten. Heerlijk.quote:Op maandag 23 juni 2014 23:26 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Of van die scheten die in je bureaustoel blijven hangen waarna je die unit moet ontluchten.
watquote:
ook een herinnering dat je die film van chroetsjov nog moet kijkenquote:Op maandag 23 juni 2014 23:23 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Dit is echt ZO creepy jezus wtf
bedanktquote:
Bedankt voor de tipquote:Op maandag 23 juni 2014 23:20 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Misschien kunnen jullie daar gezellig over DMen
Is dat je chick ja?quote:
Juist!quote:Op maandag 23 juni 2014 23:28 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Oohhhhh! En als je dan een uur later opstaat en die geurt stijgt op naar boven en je herinnert je je daar door dat je een uur geleden dat pufje had gelaten. Heerlijk.
Ik schrok een beetjequote:Op maandag 23 juni 2014 23:28 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
wat
[..]
ook een herinnering dat je die film van chroetsjov nog moet kijken
[..]
bedankt
Ripquote:
O ja bedankt, ga ik zo aan beginnenquote:Op maandag 23 juni 2014 23:28 schreef TARDIS. het volgende:
ook een herinnering dat je die film van chroetsjov nog moet kijken
Als je paar dampu's laat in waggy maar je houdt ramen dicht kan je dood gaan aan co2 vergiftigingquote:Op maandag 23 juni 2014 23:28 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Oohhhhh! En als je dan een uur later opstaat en die geurt stijgt op naar boven en je herinnert je je daar door dat je een uur geleden dat pufje had gelaten. Heerlijk.
ga niet wegquote:Op maandag 23 juni 2014 23:30 schreef BlauweTijger het volgende:
Ik ga slapen en kom niet meer terug vanavond ja, dus kan zijn dat ik niet reageer.
Grtz
Hopelijk comaslaapquote:Op maandag 23 juni 2014 23:30 schreef BlauweTijger het volgende:
Ik ga slapen en kom niet meer terug vanavond ja, dus kan zijn dat ik niet reageer.
Grtz
AdoraBelle probeer dit eens morgenavond.quote:Op maandag 23 juni 2014 23:31 schreef Che_ het volgende:
[..]
Als je paar dampu's laat in waggy maar je houdt ramen dicht kan je dood gaan aan co2 vergiftiging
graag gedaanquote:Op maandag 23 juni 2014 23:30 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
O ja bedankt, ga ik zo aan beginnen
hardquote:Op maandag 23 juni 2014 23:32 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
AdoraBelle probeer dit eens morgenavond.
En dat ik dan continue droom over hoe ik je moeder in der natte prutje beukquote:
Ik dacht dat je lief wasquote:Op maandag 23 juni 2014 23:32 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
AdoraBelle probeer dit eens morgenavond.
Deathprezquote:Op maandag 23 juni 2014 23:32 schreef AMangold het volgende:
[..]
Zijn jij en Deathprez de haters in deze topicreeks?
Deathprez is volgens mij al geband.quote:Op maandag 23 juni 2014 23:32 schreef AMangold het volgende:
[..]
You and me against the world bbyquote:Op maandag 23 juni 2014 23:32 schreef AMangold het volgende:
[..]
Later.quote:Op maandag 23 juni 2014 23:33 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Deathprez![]()
Goed, ik vind je een lief kind verder hoor ik maar ik ga slapen doeiii xxxoxoxx
TOT MORGENquote:Op maandag 23 juni 2014 23:33 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Deathprez![]()
Goed, ik vind je een lief kind verder hoor ik maar ik ga slapen doeiii xxxoxoxx
Nee, ik ben gewoon zuur wijf.quote:Op maandag 23 juni 2014 23:32 schreef AMangold het volgende:
[..]
Was jii niet degene die elke zaterdag wanhopig 16 jarigen probeert te regelen maar het lukt nooit?quote:Op maandag 23 juni 2014 23:32 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
En dat ik dan continue droom over hoe ik je moeder in der natte prutje beukNou fijne nacht he
grgr
Nee joh ze maken maar een grapje, wie zou jou kunnen hatenquote:Op maandag 23 juni 2014 23:32 schreef AMangold het volgende:
[..]
Nee dat is Mortaxx.quote:Op maandag 23 juni 2014 23:34 schreef Che_ het volgende:
[..]
Was jii niet degene die elke zaterdag wanhopig 16 jarigen probeert te regelen maar het lukt nooit?
Maak een topic over me.quote:Op maandag 23 juni 2014 23:35 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ja jij bent wel een terechte klacht
quote:
Iedereen heeft hatersquote:Op maandag 23 juni 2014 23:34 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Nee joh ze maken maar een grapje, wie zou jou kunnen haten
He bah. Huppelkut gespotquote:Op maandag 23 juni 2014 23:36 schreef AMangold het volgende:
[..]
Hoe komt het ? Toch zonde om altijd zuur te zijn ?
<3quote:Op maandag 23 juni 2014 23:36 schreef AMangold het volgende:
[..]
Iedereen heeft hatersGewoon lak aan hebben
Jij bent niet in hokjes te stoppen neequote:Op maandag 23 juni 2014 23:37 schreef AMangold het volgende:
[..]
haha duidelijk iemand die mij niet kent
Heerlijk juist.quote:Op maandag 23 juni 2014 23:36 schreef AMangold het volgende:
[..]
Hoe komt het ? Toch zonde om altijd zuur te zijn ?
Jij bent toch die man omgebouwd in een vrouw? Pics before and after?quote:Op maandag 23 juni 2014 23:38 schreef AdoraBelle het volgende:
Waarom moet ik lachen als ik dit topic lees? Wel vaag...
quote:
quote:Op maandag 23 juni 2014 23:20 schreef Chloroform het volgende:
Die before pics krijgt niemand ooit te zien hoorquote:Op maandag 23 juni 2014 23:39 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Jij bent toch die man omgebouwd in een vrouw? Pics before and after?
Waarom niet. Ik ben best benieuwd. Vind het knap hoe ze iemand zo een metamorfose kunnen gevenquote:Op maandag 23 juni 2014 23:40 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Die before pics krijgt niemand ooit te zien hoor.
Die after pics (haha after pik, die heb je helemaal niet meer dan) mag je ook voor je houdenquote:Op maandag 23 juni 2014 23:40 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Kunnen ze bij jou ook wel doen.quote:Op maandag 23 juni 2014 23:41 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Waarom niet. Ik ben best benieuwd. Vind het knap hoe ze iemand zo een metamorfose kunnen geven
Ik heb die ene gezien in groene broek?quote:Op maandag 23 juni 2014 23:40 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
quote:Op maandag 23 juni 2014 23:43 schreef spambot31 het volgende:
Ik ben eigenlijk een draak diep van binnen, maar de dokters zeggen dat ombouwen onmogelijk is.
Omdat ik mezelf altijd al lelijk heb gevonden en dat nu net een beetje begint te veranderen. Ik ga geen foto's laten zien waarop ik mezelf lelijk vind. En ik ga ook geen foto's laten zien waar ik niet als vrouw op sta.quote:Op maandag 23 juni 2014 23:41 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Waarom niet. Ik ben best benieuwd. Vind het knap hoe ze iemand zo een metamorfose kunnen geven
Post pics van hoe je er nu uitziet of houdt je kanis.quote:Op maandag 23 juni 2014 23:43 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Omdat ik mezelf altijd al lelijk heb gevonden en dat nu net een beetje begint te veranderen. Ik ga geen foto's laten zien waarop ik mezelf lelijk vind.
Ik ben veel veranderd sindsdien. Maar is een beetje nutteloos om te zeggen als ik dan geen foto's post natuurlijk.quote:Op maandag 23 juni 2014 23:42 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik heb die ene gezien in groene broek?
Dexe gast is er ook, gay parade begonnen ofzo?quote:Op maandag 23 juni 2014 23:43 schreef spambot31 het volgende:
Ik ben eigenlijk een draak diep van binnen, maar de dokters zeggen dat ombouwen onmogelijk is.
Als jij tegen Krio olieworstelt zal ik erover nadenken.quote:Op maandag 23 juni 2014 23:39 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Kunnen jullie niet gewoon tegen elkaar gaan olieworstelen? I'll be the judge.
Nee dankje, ik hoef geen koffie. En ik ga ook geen pics posten nu ik net een beetje zelfvertrouwen begin te krijgen en ik me voor het eerst in mijn leven zelfverzekerd begin te voelen. Ik heb er geen behoefte aan dat dat hier dan weer de grond in geboord wordt.quote:Op maandag 23 juni 2014 23:44 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Post pics van hoe je er nu uitziet of houdt je kanis.
Oke.quote:Op maandag 23 juni 2014 23:45 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nee dankje, ik hoef geen koffie. En ik ga ook geen pics posten nu ik net een beetje zelfvertrouwen begin te krijgen en ik me voor het eerst in mijn leven zelfverzekerd begin te voelen. Ik heb er geen behoefte aan dat dat hier dan weer de grond in geboord wordt.
In.quote:Op maandag 23 juni 2014 23:45 schreef ntm het volgende:
[..]
Als jij tegen Krio olieworstelt zal ik erover nadenken.
Jij was ook van de verkeerde kant toch?quote:Op maandag 23 juni 2014 23:45 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dexe gast is er ook, gay parade begonnen ofzo?
Zullen we DM'en. Ik ben wel benieuwd hoe je hier zo op bent gekomen en of je hier als kind al mee ben geboren etc.quote:Op maandag 23 juni 2014 23:43 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Omdat ik mezelf altijd al lelijk heb gevonden en dat nu net een beetje begint te veranderen. Ik ga geen foto's laten zien waarop ik mezelf lelijk vind. En ik ga ook geen foto's laten zien waar ik niet als vrouw op sta.
Houdt nog wel.quote:Op maandag 23 juni 2014 23:44 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Post pics van hoe je er nu uitziet of houdt je kanis.
Ja, zoveel zelfkennis heb ik inmiddels wel dat ik weet dat ik het me ga aantrekken wat jullie dan zeggen. Ook al weet ik dat ik dat niet moet doen.quote:
Ik heb ook honger.quote:
Er valt genoeg over te lezen op internet als je echt geïnteresseerd bent hoor. Ik kan je een hoop vertellen, maar dat is dan vooral specifiek voor mijn situatie. Maar als je wilt dan DM je maar hoorquote:Op maandag 23 juni 2014 23:47 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Zullen we DM'en. Ik ben wel benieuwd hoe je hier zo op bent gekomen en of je hier als kind al mee ben geboren etc.
Voor jouw soort wel, ben geen zaamquote:Op maandag 23 juni 2014 23:47 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Jij was ook van de verkeerde kant toch?
Kap met zeiken wijf. Denk je dat het 9 vd 10 hier interesseert? NEE.quote:Op maandag 23 juni 2014 23:48 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja, zoveel zelfkennis heb ik inmiddels wel dat ik weet dat ik het me ga aantrekken wat jullie dan zeggen. Ook al weet ik dat ik dat niet moet doen.
Als een beer tegen een kangaroo, maar hey, als jullie dat willenquote:Op maandag 23 juni 2014 23:45 schreef ntm het volgende:
[..]
Als jij tegen Krio olieworstelt zal ik erover nadenken.
Heb jij geen Tupperwareparty ofzo nu?quote:
Wat dan. Falafel?quote:
Nee net thuis thoquote:Op maandag 23 juni 2014 23:51 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Als een beer tegen een kangaroo, maar hey, als jullie dat willen.
[..]
Heb jij geen Tupperwareparty ofzo nu?
Ga nou geen drama maken, straks heb je weer een note. En dan huil je daar weer om. Gewoon rustig blijven dan komt het wel goed.quote:Op maandag 23 juni 2014 23:50 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Kap met zeiken wijf. Denk je dat het 9 vd 10 hier interesseert? NEE.
quote:Op maandag 23 juni 2014 23:46 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Waarom zouden ze aan perfectie gaan sleutelen
Oh, vond je posts altijd een beetje gay overkomen, vandaar. Niet dat ik iets tegen homoseksualiteit heb hoor.quote:
Oke man.quote:Op maandag 23 juni 2014 23:53 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ga nou geen drama maken, straks heb je weer een note. En dan huil je daar weer om. Gewoon rustig blijven dan komt het wel goed.
Je moet kangoeroes niet onderschatten hè.quote:Op maandag 23 juni 2014 23:51 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Als een beer tegen een kangaroo, maar hey, als jullie dat willen.
[..]
Heb jij geen Tupperwareparty ofzo nu?
Waarom trek je het aan wat een paar FOK! auti´s zeggen dan?quote:Op maandag 23 juni 2014 23:48 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja, zoveel zelfkennis heb ik inmiddels wel dat ik weet dat ik het me ga aantrekken wat jullie dan zeggen. Ook al weet ik dat ik dat niet moet doen.
Ja, dat weet ik zelf ook niet. Misschien ben ik overgevoelig ofzo...quote:Op maandag 23 juni 2014 23:54 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Waarom trek je het aan wat een paar FOK! auti´s zeggen dan?
Niet lullig bedoelt, maar wat zoek je hier nog, zou het voor je gemoedsrust niet veel beter zijn om deze SC te laten voor wat het is ?quote:
Je hele travestiet gebeuren is niet interessant. Kap daar dan mee. Waarom stel je je kwetsbaar op als je het je zo aantrekt?quote:Op maandag 23 juni 2014 23:55 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik zelf ook niet. Misschien ben ik overgevoelig ofzo...
Maar ik weet nu wel dat ik dat soort situaties moet vermijden en vooral niet opzoeken.
Dus ik ben hier weg en ik ga slapen.
jij ging slapen zei jequote:Op maandag 23 juni 2014 23:56 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Niet lullig bedoelt, maar wat zoek je hier nog, zou het voor je gemoedsrust niet veel beter zijn om deze SC te laten voor wat het is ?
ele gerard joling wat zeg jij, je bent er zelf 1 tuurlijk heb je er niks tegenquote:Op maandag 23 juni 2014 23:53 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Oh, vond je posts altijd een beetje gay overkomen, vandaar. Niet dat ik iets tegen homoseksualiteit heb hoor.
Zou een beetje bewustzijn en zelfkennis is nooit weg he.quote:Op maandag 23 juni 2014 23:55 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik zelf ook niet. Misschien ben ik overgevoelig ofzo...
Maar ik weet nu wel dat ik dat soort situaties moet vermijden en vooral niet opzoeken.
Dus ik ben hier weg en ik ga slapen.
Dit is al zo vaak gezegd..quote:Op maandag 23 juni 2014 23:56 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Niet lullig bedoelt, maar wat zoek je hier nog, zou het voor je gemoedsrust niet veel beter zijn om deze SC te laten voor wat het is ?
Deze SC is over het algemeen wel te doen hoor als ik dat soort figuren een beetje vermijd. Ik zit er verder ook niet mee hoor, ik wou het alleen ff zeggen.quote:Op maandag 23 juni 2014 23:56 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Ik?quote:Op maandag 23 juni 2014 23:57 schreef Che_ het volgende:
[..]
ele gerard joling wat zeg jij, je bent er zelf 1 tuurlijk heb je er niks tegen
Zoek het zelf dan ook niet op, straks heb je weer een zelfmoordpoging achter de rug en huil je daar weer om.quote:Op maandag 23 juni 2014 23:53 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ga nou geen drama maken, straks heb je weer een note. En dan huil je daar weer om. Gewoon rustig blijven dan komt het wel goed.
Ik vraag ernaar en ze geeft antwoord op mijn vragen.quote:Op maandag 23 juni 2014 23:57 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je hele travestiet gebeuren is niet interessant. Kap daar dan mee. Waarom stel je je kwetsbaar op als je het je zo aantrekt?
Door schade en schande wordt men wijs.quote:Op maandag 23 juni 2014 23:57 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Zou een beetje bewustzijn en zelfkennis is nooit weg he.
Zied zied, kom uit je ikeakast #ontkenningsfasequote:Op maandag 23 juni 2014 23:58 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Ik?Weet niet hoe je daar bij komt. Is dit soms projectie?
Hé waarom ben jij eigenlijk zo geobsedeerd met dat ik ooit getwerkt heb? Is dat een fetish van je ofzo?quote:Op maandag 23 juni 2014 23:59 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Zoek het zelf dan ook niet op, straks heb je weer een zelfmoordpoging achter de rug en huil je daar weer om.
Het helpt wel als je vier keer met een stoeptegel tegen je eigen porum aan rost, heb ik wel eens gehoord.quote:
quote:Op maandag 23 juni 2014 23:58 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Deze SC is over het algemeen wel te doen hoor als ik dat soort figuren een beetje vermijd. Ik zit er verder ook niet mee hoor, ik wou het alleen ff zeggen.
Kutzooi.quote:
Haters maken je famous.quote:Op maandag 23 juni 2014 23:36 schreef AMangold het volgende:
[..]
Iedereen heeft hatersGewoon lak aan hebben
Jij hebt dus geen haters?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:01 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Kutzooi.
[..]
Haters maken je famous.
Waar lees jij iets over twerken? Ik typ toch geen Chinees of wel?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:00 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Hé waarom ben jij eigenlijk zo geobsedeerd met dat ik ooit getwerkt heb? Is dat een fetish van je ofzo?
Ga je de rollen nu omdraaien? Volgens mij wil jij graag pik, ik zou maar eens contact opnemen met SadPanda.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:00 schreef Che_ het volgende:
[..]
Zied zied, kom uit je ikeakast #ontkenningsfase
Sherlockquote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:02 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Waar lees jij iets over twerken? Ik typ toch geen Chinees of wel?
wat nog meer haters creëerd pff vermoeiendquote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:01 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Kutzooi.
[..]
Haters maken je famous.
Heb geen stoeptegels op m'n zolderkamer, is mijn hoofd tegen de muur slaan ook goed?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:01 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Het helpt wel als je vier keer met een stoeptegel tegen je eigen porum aan rost, heb ik wel eens gehoord.
Dan is de dosering 6 keer. Maar als je echt een piep in je oor hebt, dat wil zeggen, 'em niet hoort maar 'ie er gewoon is, zou ik morgen eens bij de dokter je licht opsteken.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:03 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Heb geen stoeptegels op m'n zolderkamer, is mijn hoofd tegen de muur slaan ook goed?
Jij was afwezig op steam.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:01 schreef SadPanda het volgende:
[..]
jaja, je wou gewoon van mij af zijn.
Ik heb morgen al tentamen.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:04 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Dan is de dosering 6 keer. Maar als je echt een piep in je oor hebt, dat wil zeggen, 'em niet hoort maar 'ie er gewoon is, zou ik morgen eens bij de dokter je ligt opsteken.
Ik zie er niets van terug.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:00 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Door schade en schande wordt men wijs.
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:00 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Hé waarom ben jij eigenlijk zo geobsedeerd met dat ik ooit getwerkt heb? Is dat een fetish van je ofzo?
Zak was ook psychotisch toch? Misschien kan hij hem eens om advies vragen.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:04 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Dan is de dosering 6 keer. Maar als je echt een piep in je oor hebt, dat wil zeggen, 'em niet hoort maar 'ie er gewoon is, zou ik morgen eens bij de dokter je licht opsteken.
Die is blijven hangen in een wiet trip ja.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:06 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Zak was ook psychotisch toch? Misschien kan hij hem eens om advies vragen.
Drugs.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:07 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Die is blijven hangen in een wiet trip ja.
Nee, maar hij is wel grappigquote:
quote:
Alleen als je arrogant bent, kijk maar naar CR7.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:02 schreef AMangold het volgende:
[..]
wat nog meer haters creëerd pff vermoeiend
ejquote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:07 schreef Spongeboss het volgende:
Voor degene die wilde afkicken ga lekker in bed liggen.
Flatfoot 56 niet kunnen waarderenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:06 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Paar minuutjes ja, dat nummer wat je postte was trouwens echt verschrikkelijk.
Waarom sherlock jij jezelf? Care je zoveel dan?quote:
Wat is je cup maatquote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:07 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nee, maar hij is wel grappig.
Bij mij zul je toch iets meer tietjes en heupjes zien.
Sinds zaterdag voornamelijk Payday 2, af en toe ook ArmA 3 en dan nog wat losse dingen tussendoor.quote:
Omdat ik het interessant vind om te zien wat er over mij gepost wordt.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:10 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Waarom sherlock jij jezelf? Care je zoveel dan?
Ik doe dat ook wel eens en het klopt.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:10 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Waarom sherlock jij jezelf? Care je zoveel dan?
Speel jij ook DayZ? Zag daar laatst een filmpje van en lijkt me oprecht leuk.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:11 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Sinds zaterdag voornamelijk Payday 2, af en toe ook ArmA 3 en dan nog wat losse dingen tussendoor.
Wat is de jouwe?quote:
Later.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:11 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Omdat ik het interessant vind om te zien wat er over mij gepost wordt.
Maar nu ga ik echt want dit gaat toch nergens heen. Doeidoei!
Dus dan care je om andermans meningen.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:11 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:13 schreef spambot31 het volgende:
Ik krijg ook al tietjes en dikke billen, gewoon veel eten en bier drinken, heb ik verder geen hormonen voor nodig.
Wat is je huidige cupmaat?quote:
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:13 schreef spambot31 het volgende:
Ik krijg ook al tietjes en dikke billen, gewoon veel eten en bier drinken, heb ik verder geen hormonen voor nodig.
Morgen ok?quote:
Ik weet nog niet of ik er blij om ben en kon het duimpje opzij niet vinden :§ :§ .quote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:13 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
waarom dat duimpje omlaag ben je soms boos :S ;S
Oh, zo.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:14 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik weet nog niet of ik er blij om ben en kon het duimpje opzij niet vinden :§ :§ .
twerksequote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:11 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
okequote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:11 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Sinds zaterdag voornamelijk Payday 2, af en toe ook ArmA 3 en dan nog wat losse dingen tussendoor.
Straks zeker porno kijken, boefje.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:15 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Waarom neem je je laptop gewoon niet in bed, doe ik nu ook
D. E. Zoiets.quote:
Niet eens, wel eens de mod geprobeerd, maar dat beviel uiteindelijk niet zo.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:12 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Speel jij ook DayZ? Zag daar laatst een filmpje van en lijkt me oprecht leuk.
Dit wordt nakkequote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:15 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Dat ligt zo kutquote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:15 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Ik wil straks nog kunnen slapen eh, smerig wijf.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:16 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
D. E. Zoiets.
Omg Ik ga er een pic van maken en je dat dm en. Showen dat ik tietjes en heupjes heb. Brb! Xoxoxoxoxoxo
Ik kijk wel eens van die filmpjes van Frankieonpcin1080p omdat die kerel redelijk hilarisch is.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:16 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Niet eens, wel eens de mod geprobeerd, maar dat beviel uiteindelijk niet zo.
Duh, elke gezonde jongen doet dat.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Straks zeker porno kijken, boefje.
Welke mod heb jij geprobeerd?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:16 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Niet eens, wel eens de mod geprobeerd, maar dat beviel uiteindelijk niet zo.
IK TREK ME NIETS AAN VAN WAT JIJ SEGT OVER MIJ.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik wil straks nog kunnen slapen eh, smerig wijf.
Als je het niet doet, dan is er iets mis. Morgen maar even afspraak maken bij de huisarts jij.quote:
Kan jij me niet genezen?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Als je het niet doet, dan is er iets mis. Morgen maar even afspraak maken bij de huisarts jij.
Is al een tijdje geleden, maar speelde Css, CsGo, Tomb Raider, borderlands en nog een spel waar ik de naam van kwijt ben..quote:
Nee, maar ik wil je wel even in je ballen trappen?quote:
Swaab heeft daar eens onwijze problemen mee gehad heh, tot doodsbedreigingen aan toe.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:19 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Maar jij bent gay, dus sowieso niet gezond.
Nou nou.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, maar ik wil je wel even in je ballen trappen?
DMquote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:18 schreef krioro het volgende:
Ben ik nog op tijd voor de AMangold nudes?
religie is slecht voor je gr grquote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:18 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Pornografie is slecht voor je hoor ik weet niettttt
Gewoon om te kijken of het helpt natuurlijk.quote:
Heb je ook wel eens in DayZ dat je de klok hoort luiden maar de klepel niet kan vinden?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:20 schreef spambot31 het volgende:
[..]
DayZ was ooit een mod, nu word er een standalone ontwikkeld.
dan ga je recht op zittenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:19 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Dan krijgt 'ie last van z'n nek.
Zie niet zo in hoe een normaal liefdesspel mij doet bewegen porno te kijken.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:21 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Gewoon om te kijken of het helpt natuurlijk.
Nee, was dat ook in dat filmpje?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:21 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Heb je ook wel eens in DayZ dat je de klok hoort luiden maar de klepel niet kan vinden?
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:19 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Maar jij bent gay, dus sowieso niet gezond.
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:22 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Zie niet zo in hoe een normaal liefdesspel mij doet bewegen porno te kijken.
Chlo'tje denkt dat zoals het in de porno gaat normaal isquote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:22 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Zie niet zo in hoe een normaal liefdesspel mij doet bewegen porno te kijken.
Is dat niet zo dan?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:22 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Chlo'tje denkt dat zoals het in de porno gaat normaal is
wiequote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:20 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Swaab heeft daar eens onwijze problemen mee gehad heh, tot doodsbedreigingen aan toe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |