graag gedaanquote:Op maandag 23 juni 2014 23:30 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
O ja bedankt, ga ik zo aan beginnen
hardquote:Op maandag 23 juni 2014 23:32 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
AdoraBelle probeer dit eens morgenavond.
En dat ik dan continue droom over hoe ik je moeder in der natte prutje beukquote:
Ik dacht dat je lief wasquote:Op maandag 23 juni 2014 23:32 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
AdoraBelle probeer dit eens morgenavond.
Deathprezquote:Op maandag 23 juni 2014 23:32 schreef AMangold het volgende:
[..]
Zijn jij en Deathprez de haters in deze topicreeks?
Deathprez is volgens mij al geband.quote:Op maandag 23 juni 2014 23:32 schreef AMangold het volgende:
[..]
You and me against the world bbyquote:Op maandag 23 juni 2014 23:32 schreef AMangold het volgende:
[..]
Later.quote:Op maandag 23 juni 2014 23:33 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Deathprez![]()
Goed, ik vind je een lief kind verder hoor ik maar ik ga slapen doeiii xxxoxoxx
TOT MORGENquote:Op maandag 23 juni 2014 23:33 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Deathprez![]()
Goed, ik vind je een lief kind verder hoor ik maar ik ga slapen doeiii xxxoxoxx
Nee, ik ben gewoon zuur wijf.quote:Op maandag 23 juni 2014 23:32 schreef AMangold het volgende:
[..]
Was jii niet degene die elke zaterdag wanhopig 16 jarigen probeert te regelen maar het lukt nooit?quote:Op maandag 23 juni 2014 23:32 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
En dat ik dan continue droom over hoe ik je moeder in der natte prutje beukNou fijne nacht he
grgr
Nee joh ze maken maar een grapje, wie zou jou kunnen hatenquote:Op maandag 23 juni 2014 23:32 schreef AMangold het volgende:
[..]
Nee dat is Mortaxx.quote:Op maandag 23 juni 2014 23:34 schreef Che_ het volgende:
[..]
Was jii niet degene die elke zaterdag wanhopig 16 jarigen probeert te regelen maar het lukt nooit?
Maak een topic over me.quote:Op maandag 23 juni 2014 23:35 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ja jij bent wel een terechte klacht
quote:
Iedereen heeft hatersquote:Op maandag 23 juni 2014 23:34 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Nee joh ze maken maar een grapje, wie zou jou kunnen haten
He bah. Huppelkut gespotquote:Op maandag 23 juni 2014 23:36 schreef AMangold het volgende:
[..]
Hoe komt het ? Toch zonde om altijd zuur te zijn ?
<3quote:Op maandag 23 juni 2014 23:36 schreef AMangold het volgende:
[..]
Iedereen heeft hatersGewoon lak aan hebben
Jij bent niet in hokjes te stoppen neequote:Op maandag 23 juni 2014 23:37 schreef AMangold het volgende:
[..]
haha duidelijk iemand die mij niet kent
Heerlijk juist.quote:Op maandag 23 juni 2014 23:36 schreef AMangold het volgende:
[..]
Hoe komt het ? Toch zonde om altijd zuur te zijn ?
Jij bent toch die man omgebouwd in een vrouw? Pics before and after?quote:Op maandag 23 juni 2014 23:38 schreef AdoraBelle het volgende:
Waarom moet ik lachen als ik dit topic lees? Wel vaag...
quote:
quote:Op maandag 23 juni 2014 23:20 schreef Chloroform het volgende:
God, hebben we die attention whore ook weer.
Die before pics krijgt niemand ooit te zien hoorquote:Op maandag 23 juni 2014 23:39 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Jij bent toch die man omgebouwd in een vrouw? Pics before and after?
Waarom niet. Ik ben best benieuwd. Vind het knap hoe ze iemand zo een metamorfose kunnen gevenquote:Op maandag 23 juni 2014 23:40 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Die before pics krijgt niemand ooit te zien hoor.
Die after pics (haha after pik, die heb je helemaal niet meer dan) mag je ook voor je houdenquote:Op maandag 23 juni 2014 23:40 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Kunnen ze bij jou ook wel doen.quote:Op maandag 23 juni 2014 23:41 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Waarom niet. Ik ben best benieuwd. Vind het knap hoe ze iemand zo een metamorfose kunnen geven
Ik heb die ene gezien in groene broek?quote:Op maandag 23 juni 2014 23:40 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
quote:Op maandag 23 juni 2014 23:43 schreef spambot31 het volgende:
Ik ben eigenlijk een draak diep van binnen, maar de dokters zeggen dat ombouwen onmogelijk is.
Omdat ik mezelf altijd al lelijk heb gevonden en dat nu net een beetje begint te veranderen. Ik ga geen foto's laten zien waarop ik mezelf lelijk vind. En ik ga ook geen foto's laten zien waar ik niet als vrouw op sta.quote:Op maandag 23 juni 2014 23:41 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Waarom niet. Ik ben best benieuwd. Vind het knap hoe ze iemand zo een metamorfose kunnen geven
Post pics van hoe je er nu uitziet of houdt je kanis.quote:Op maandag 23 juni 2014 23:43 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Omdat ik mezelf altijd al lelijk heb gevonden en dat nu net een beetje begint te veranderen. Ik ga geen foto's laten zien waarop ik mezelf lelijk vind.
Ik ben veel veranderd sindsdien. Maar is een beetje nutteloos om te zeggen als ik dan geen foto's post natuurlijk.quote:Op maandag 23 juni 2014 23:42 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik heb die ene gezien in groene broek?
Dexe gast is er ook, gay parade begonnen ofzo?quote:Op maandag 23 juni 2014 23:43 schreef spambot31 het volgende:
Ik ben eigenlijk een draak diep van binnen, maar de dokters zeggen dat ombouwen onmogelijk is.
Als jij tegen Krio olieworstelt zal ik erover nadenken.quote:Op maandag 23 juni 2014 23:39 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Kunnen jullie niet gewoon tegen elkaar gaan olieworstelen? I'll be the judge.
Nee dankje, ik hoef geen koffie. En ik ga ook geen pics posten nu ik net een beetje zelfvertrouwen begin te krijgen en ik me voor het eerst in mijn leven zelfverzekerd begin te voelen. Ik heb er geen behoefte aan dat dat hier dan weer de grond in geboord wordt.quote:Op maandag 23 juni 2014 23:44 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Post pics van hoe je er nu uitziet of houdt je kanis.
Oke.quote:Op maandag 23 juni 2014 23:45 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nee dankje, ik hoef geen koffie. En ik ga ook geen pics posten nu ik net een beetje zelfvertrouwen begin te krijgen en ik me voor het eerst in mijn leven zelfverzekerd begin te voelen. Ik heb er geen behoefte aan dat dat hier dan weer de grond in geboord wordt.
In.quote:Op maandag 23 juni 2014 23:45 schreef ntm het volgende:
[..]
Als jij tegen Krio olieworstelt zal ik erover nadenken.
Jij was ook van de verkeerde kant toch?quote:Op maandag 23 juni 2014 23:45 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dexe gast is er ook, gay parade begonnen ofzo?
Zullen we DM'en. Ik ben wel benieuwd hoe je hier zo op bent gekomen en of je hier als kind al mee ben geboren etc.quote:Op maandag 23 juni 2014 23:43 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Omdat ik mezelf altijd al lelijk heb gevonden en dat nu net een beetje begint te veranderen. Ik ga geen foto's laten zien waarop ik mezelf lelijk vind. En ik ga ook geen foto's laten zien waar ik niet als vrouw op sta.
Houdt nog wel.quote:Op maandag 23 juni 2014 23:44 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Post pics van hoe je er nu uitziet of houdt je kanis.
Ja, zoveel zelfkennis heb ik inmiddels wel dat ik weet dat ik het me ga aantrekken wat jullie dan zeggen. Ook al weet ik dat ik dat niet moet doen.quote:
Ik heb ook honger.quote:
Er valt genoeg over te lezen op internet als je echt geïnteresseerd bent hoor. Ik kan je een hoop vertellen, maar dat is dan vooral specifiek voor mijn situatie. Maar als je wilt dan DM je maar hoorquote:Op maandag 23 juni 2014 23:47 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Zullen we DM'en. Ik ben wel benieuwd hoe je hier zo op bent gekomen en of je hier als kind al mee ben geboren etc.
Voor jouw soort wel, ben geen zaamquote:Op maandag 23 juni 2014 23:47 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Jij was ook van de verkeerde kant toch?
Kap met zeiken wijf. Denk je dat het 9 vd 10 hier interesseert? NEE.quote:Op maandag 23 juni 2014 23:48 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja, zoveel zelfkennis heb ik inmiddels wel dat ik weet dat ik het me ga aantrekken wat jullie dan zeggen. Ook al weet ik dat ik dat niet moet doen.
Als een beer tegen een kangaroo, maar hey, als jullie dat willenquote:Op maandag 23 juni 2014 23:45 schreef ntm het volgende:
[..]
Als jij tegen Krio olieworstelt zal ik erover nadenken.
Heb jij geen Tupperwareparty ofzo nu?quote:
Wat dan. Falafel?quote:
Nee net thuis thoquote:Op maandag 23 juni 2014 23:51 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Als een beer tegen een kangaroo, maar hey, als jullie dat willen.
[..]
Heb jij geen Tupperwareparty ofzo nu?
Ga nou geen drama maken, straks heb je weer een note. En dan huil je daar weer om. Gewoon rustig blijven dan komt het wel goed.quote:Op maandag 23 juni 2014 23:50 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Kap met zeiken wijf. Denk je dat het 9 vd 10 hier interesseert? NEE.
quote:Op maandag 23 juni 2014 23:46 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Waarom zouden ze aan perfectie gaan sleutelen
Oh, vond je posts altijd een beetje gay overkomen, vandaar. Niet dat ik iets tegen homoseksualiteit heb hoor.quote:
Oke man.quote:Op maandag 23 juni 2014 23:53 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ga nou geen drama maken, straks heb je weer een note. En dan huil je daar weer om. Gewoon rustig blijven dan komt het wel goed.
Je moet kangoeroes niet onderschatten hè.quote:Op maandag 23 juni 2014 23:51 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Als een beer tegen een kangaroo, maar hey, als jullie dat willen.
[..]
Heb jij geen Tupperwareparty ofzo nu?
Waarom trek je het aan wat een paar FOK! auti´s zeggen dan?quote:Op maandag 23 juni 2014 23:48 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja, zoveel zelfkennis heb ik inmiddels wel dat ik weet dat ik het me ga aantrekken wat jullie dan zeggen. Ook al weet ik dat ik dat niet moet doen.
Ja, dat weet ik zelf ook niet. Misschien ben ik overgevoelig ofzo...quote:Op maandag 23 juni 2014 23:54 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Waarom trek je het aan wat een paar FOK! auti´s zeggen dan?
Niet lullig bedoelt, maar wat zoek je hier nog, zou het voor je gemoedsrust niet veel beter zijn om deze SC te laten voor wat het is ?quote:
Je hele travestiet gebeuren is niet interessant. Kap daar dan mee. Waarom stel je je kwetsbaar op als je het je zo aantrekt?quote:Op maandag 23 juni 2014 23:55 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik zelf ook niet. Misschien ben ik overgevoelig ofzo...
Maar ik weet nu wel dat ik dat soort situaties moet vermijden en vooral niet opzoeken.
Dus ik ben hier weg en ik ga slapen.
jij ging slapen zei jequote:Op maandag 23 juni 2014 23:56 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Niet lullig bedoelt, maar wat zoek je hier nog, zou het voor je gemoedsrust niet veel beter zijn om deze SC te laten voor wat het is ?
ele gerard joling wat zeg jij, je bent er zelf 1 tuurlijk heb je er niks tegenquote:Op maandag 23 juni 2014 23:53 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Oh, vond je posts altijd een beetje gay overkomen, vandaar. Niet dat ik iets tegen homoseksualiteit heb hoor.
Zou een beetje bewustzijn en zelfkennis is nooit weg he.quote:Op maandag 23 juni 2014 23:55 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik zelf ook niet. Misschien ben ik overgevoelig ofzo...
Maar ik weet nu wel dat ik dat soort situaties moet vermijden en vooral niet opzoeken.
Dus ik ben hier weg en ik ga slapen.
Dit is al zo vaak gezegd..quote:Op maandag 23 juni 2014 23:56 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Niet lullig bedoelt, maar wat zoek je hier nog, zou het voor je gemoedsrust niet veel beter zijn om deze SC te laten voor wat het is ?
Deze SC is over het algemeen wel te doen hoor als ik dat soort figuren een beetje vermijd. Ik zit er verder ook niet mee hoor, ik wou het alleen ff zeggen.quote:Op maandag 23 juni 2014 23:56 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Ik?quote:Op maandag 23 juni 2014 23:57 schreef Che_ het volgende:
[..]
ele gerard joling wat zeg jij, je bent er zelf 1 tuurlijk heb je er niks tegen
Zoek het zelf dan ook niet op, straks heb je weer een zelfmoordpoging achter de rug en huil je daar weer om.quote:Op maandag 23 juni 2014 23:53 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ga nou geen drama maken, straks heb je weer een note. En dan huil je daar weer om. Gewoon rustig blijven dan komt het wel goed.
Ik vraag ernaar en ze geeft antwoord op mijn vragen.quote:Op maandag 23 juni 2014 23:57 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je hele travestiet gebeuren is niet interessant. Kap daar dan mee. Waarom stel je je kwetsbaar op als je het je zo aantrekt?
Door schade en schande wordt men wijs.quote:Op maandag 23 juni 2014 23:57 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Zou een beetje bewustzijn en zelfkennis is nooit weg he.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |