Post pics van hoe je er nu uitziet of houdt je kanis.quote:Op maandag 23 juni 2014 23:43 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Omdat ik mezelf altijd al lelijk heb gevonden en dat nu net een beetje begint te veranderen. Ik ga geen foto's laten zien waarop ik mezelf lelijk vind.
Ik ben veel veranderd sindsdien. Maar is een beetje nutteloos om te zeggen als ik dan geen foto's post natuurlijk.quote:Op maandag 23 juni 2014 23:42 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik heb die ene gezien in groene broek?
Dexe gast is er ook, gay parade begonnen ofzo?quote:Op maandag 23 juni 2014 23:43 schreef spambot31 het volgende:
Ik ben eigenlijk een draak diep van binnen, maar de dokters zeggen dat ombouwen onmogelijk is.
Als jij tegen Krio olieworstelt zal ik erover nadenken.quote:Op maandag 23 juni 2014 23:39 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Kunnen jullie niet gewoon tegen elkaar gaan olieworstelen? I'll be the judge.
Nee dankje, ik hoef geen koffie. En ik ga ook geen pics posten nu ik net een beetje zelfvertrouwen begin te krijgen en ik me voor het eerst in mijn leven zelfverzekerd begin te voelen. Ik heb er geen behoefte aan dat dat hier dan weer de grond in geboord wordt.quote:Op maandag 23 juni 2014 23:44 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Post pics van hoe je er nu uitziet of houdt je kanis.
Oke.quote:Op maandag 23 juni 2014 23:45 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nee dankje, ik hoef geen koffie. En ik ga ook geen pics posten nu ik net een beetje zelfvertrouwen begin te krijgen en ik me voor het eerst in mijn leven zelfverzekerd begin te voelen. Ik heb er geen behoefte aan dat dat hier dan weer de grond in geboord wordt.
In.quote:Op maandag 23 juni 2014 23:45 schreef ntm het volgende:
[..]
Als jij tegen Krio olieworstelt zal ik erover nadenken.
Jij was ook van de verkeerde kant toch?quote:Op maandag 23 juni 2014 23:45 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dexe gast is er ook, gay parade begonnen ofzo?
Zullen we DM'en. Ik ben wel benieuwd hoe je hier zo op bent gekomen en of je hier als kind al mee ben geboren etc.quote:Op maandag 23 juni 2014 23:43 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Omdat ik mezelf altijd al lelijk heb gevonden en dat nu net een beetje begint te veranderen. Ik ga geen foto's laten zien waarop ik mezelf lelijk vind. En ik ga ook geen foto's laten zien waar ik niet als vrouw op sta.
Houdt nog wel.quote:Op maandag 23 juni 2014 23:44 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Post pics van hoe je er nu uitziet of houdt je kanis.
Ja, zoveel zelfkennis heb ik inmiddels wel dat ik weet dat ik het me ga aantrekken wat jullie dan zeggen. Ook al weet ik dat ik dat niet moet doen.quote:
Ik heb ook honger.quote:
Er valt genoeg over te lezen op internet als je echt geïnteresseerd bent hoor. Ik kan je een hoop vertellen, maar dat is dan vooral specifiek voor mijn situatie. Maar als je wilt dan DM je maar hoorquote:Op maandag 23 juni 2014 23:47 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Zullen we DM'en. Ik ben wel benieuwd hoe je hier zo op bent gekomen en of je hier als kind al mee ben geboren etc.
Voor jouw soort wel, ben geen zaamquote:Op maandag 23 juni 2014 23:47 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Jij was ook van de verkeerde kant toch?
Kap met zeiken wijf. Denk je dat het 9 vd 10 hier interesseert? NEE.quote:Op maandag 23 juni 2014 23:48 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja, zoveel zelfkennis heb ik inmiddels wel dat ik weet dat ik het me ga aantrekken wat jullie dan zeggen. Ook al weet ik dat ik dat niet moet doen.
Als een beer tegen een kangaroo, maar hey, als jullie dat willenquote:Op maandag 23 juni 2014 23:45 schreef ntm het volgende:
[..]
Als jij tegen Krio olieworstelt zal ik erover nadenken.
Heb jij geen Tupperwareparty ofzo nu?quote:
Wat dan. Falafel?quote:
Nee net thuis thoquote:Op maandag 23 juni 2014 23:51 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Als een beer tegen een kangaroo, maar hey, als jullie dat willen.
[..]
Heb jij geen Tupperwareparty ofzo nu?
Ga nou geen drama maken, straks heb je weer een note. En dan huil je daar weer om. Gewoon rustig blijven dan komt het wel goed.quote:Op maandag 23 juni 2014 23:50 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Kap met zeiken wijf. Denk je dat het 9 vd 10 hier interesseert? NEE.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |