He bah. Huppelkut gespotquote:Op maandag 23 juni 2014 23:36 schreef AMangold het volgende:
[..]
Hoe komt het ? Toch zonde om altijd zuur te zijn ?
<3quote:Op maandag 23 juni 2014 23:36 schreef AMangold het volgende:
[..]
Iedereen heeft hatersGewoon lak aan hebben
Jij bent niet in hokjes te stoppen neequote:Op maandag 23 juni 2014 23:37 schreef AMangold het volgende:
[..]
haha duidelijk iemand die mij niet kent
Heerlijk juist.quote:Op maandag 23 juni 2014 23:36 schreef AMangold het volgende:
[..]
Hoe komt het ? Toch zonde om altijd zuur te zijn ?
Jij bent toch die man omgebouwd in een vrouw? Pics before and after?quote:Op maandag 23 juni 2014 23:38 schreef AdoraBelle het volgende:
Waarom moet ik lachen als ik dit topic lees? Wel vaag...
quote:
quote:Op maandag 23 juni 2014 23:20 schreef Chloroform het volgende:
God, hebben we die attention whore ook weer.
Die before pics krijgt niemand ooit te zien hoorquote:Op maandag 23 juni 2014 23:39 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Jij bent toch die man omgebouwd in een vrouw? Pics before and after?
Waarom niet. Ik ben best benieuwd. Vind het knap hoe ze iemand zo een metamorfose kunnen gevenquote:Op maandag 23 juni 2014 23:40 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Die before pics krijgt niemand ooit te zien hoor.
Die after pics (haha after pik, die heb je helemaal niet meer dan) mag je ook voor je houdenquote:Op maandag 23 juni 2014 23:40 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Kunnen ze bij jou ook wel doen.quote:Op maandag 23 juni 2014 23:41 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Waarom niet. Ik ben best benieuwd. Vind het knap hoe ze iemand zo een metamorfose kunnen geven
Ik heb die ene gezien in groene broek?quote:Op maandag 23 juni 2014 23:40 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
quote:Op maandag 23 juni 2014 23:43 schreef spambot31 het volgende:
Ik ben eigenlijk een draak diep van binnen, maar de dokters zeggen dat ombouwen onmogelijk is.
Omdat ik mezelf altijd al lelijk heb gevonden en dat nu net een beetje begint te veranderen. Ik ga geen foto's laten zien waarop ik mezelf lelijk vind. En ik ga ook geen foto's laten zien waar ik niet als vrouw op sta.quote:Op maandag 23 juni 2014 23:41 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Waarom niet. Ik ben best benieuwd. Vind het knap hoe ze iemand zo een metamorfose kunnen geven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |