graag gedaanquote:Op maandag 23 juni 2014 23:30 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
O ja bedankt, ga ik zo aan beginnen
hardquote:Op maandag 23 juni 2014 23:32 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
AdoraBelle probeer dit eens morgenavond.
En dat ik dan continue droom over hoe ik je moeder in der natte prutje beukquote:
Ik dacht dat je lief wasquote:Op maandag 23 juni 2014 23:32 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
AdoraBelle probeer dit eens morgenavond.
Deathprezquote:Op maandag 23 juni 2014 23:32 schreef AMangold het volgende:
[..]
Zijn jij en Deathprez de haters in deze topicreeks?
Deathprez is volgens mij al geband.quote:Op maandag 23 juni 2014 23:32 schreef AMangold het volgende:
[..]
You and me against the world bbyquote:Op maandag 23 juni 2014 23:32 schreef AMangold het volgende:
[..]
Later.quote:Op maandag 23 juni 2014 23:33 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Deathprez![]()
Goed, ik vind je een lief kind verder hoor ik maar ik ga slapen doeiii xxxoxoxx
TOT MORGENquote:Op maandag 23 juni 2014 23:33 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Deathprez![]()
Goed, ik vind je een lief kind verder hoor ik maar ik ga slapen doeiii xxxoxoxx
Nee, ik ben gewoon zuur wijf.quote:Op maandag 23 juni 2014 23:32 schreef AMangold het volgende:
[..]
Was jii niet degene die elke zaterdag wanhopig 16 jarigen probeert te regelen maar het lukt nooit?quote:Op maandag 23 juni 2014 23:32 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
En dat ik dan continue droom over hoe ik je moeder in der natte prutje beukNou fijne nacht he
grgr
Nee joh ze maken maar een grapje, wie zou jou kunnen hatenquote:Op maandag 23 juni 2014 23:32 schreef AMangold het volgende:
[..]
Nee dat is Mortaxx.quote:Op maandag 23 juni 2014 23:34 schreef Che_ het volgende:
[..]
Was jii niet degene die elke zaterdag wanhopig 16 jarigen probeert te regelen maar het lukt nooit?
Maak een topic over me.quote:Op maandag 23 juni 2014 23:35 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ja jij bent wel een terechte klacht
quote:
Iedereen heeft hatersquote:Op maandag 23 juni 2014 23:34 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Nee joh ze maken maar een grapje, wie zou jou kunnen haten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |