quote:Op maandag 23 juni 2014 23:46 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Waarom zouden ze aan perfectie gaan sleutelen
Oh, vond je posts altijd een beetje gay overkomen, vandaar. Niet dat ik iets tegen homoseksualiteit heb hoor.quote:
Oke man.quote:Op maandag 23 juni 2014 23:53 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ga nou geen drama maken, straks heb je weer een note. En dan huil je daar weer om. Gewoon rustig blijven dan komt het wel goed.
Je moet kangoeroes niet onderschatten hè.quote:Op maandag 23 juni 2014 23:51 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Als een beer tegen een kangaroo, maar hey, als jullie dat willen.
[..]
Heb jij geen Tupperwareparty ofzo nu?
Waarom trek je het aan wat een paar FOK! auti´s zeggen dan?quote:Op maandag 23 juni 2014 23:48 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja, zoveel zelfkennis heb ik inmiddels wel dat ik weet dat ik het me ga aantrekken wat jullie dan zeggen. Ook al weet ik dat ik dat niet moet doen.
Ja, dat weet ik zelf ook niet. Misschien ben ik overgevoelig ofzo...quote:Op maandag 23 juni 2014 23:54 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Waarom trek je het aan wat een paar FOK! auti´s zeggen dan?
Niet lullig bedoelt, maar wat zoek je hier nog, zou het voor je gemoedsrust niet veel beter zijn om deze SC te laten voor wat het is ?quote:
Je hele travestiet gebeuren is niet interessant. Kap daar dan mee. Waarom stel je je kwetsbaar op als je het je zo aantrekt?quote:Op maandag 23 juni 2014 23:55 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik zelf ook niet. Misschien ben ik overgevoelig ofzo...
Maar ik weet nu wel dat ik dat soort situaties moet vermijden en vooral niet opzoeken.
Dus ik ben hier weg en ik ga slapen.
jij ging slapen zei jequote:Op maandag 23 juni 2014 23:56 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Niet lullig bedoelt, maar wat zoek je hier nog, zou het voor je gemoedsrust niet veel beter zijn om deze SC te laten voor wat het is ?
ele gerard joling wat zeg jij, je bent er zelf 1 tuurlijk heb je er niks tegenquote:Op maandag 23 juni 2014 23:53 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Oh, vond je posts altijd een beetje gay overkomen, vandaar. Niet dat ik iets tegen homoseksualiteit heb hoor.
Zou een beetje bewustzijn en zelfkennis is nooit weg he.quote:Op maandag 23 juni 2014 23:55 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik zelf ook niet. Misschien ben ik overgevoelig ofzo...
Maar ik weet nu wel dat ik dat soort situaties moet vermijden en vooral niet opzoeken.
Dus ik ben hier weg en ik ga slapen.
Dit is al zo vaak gezegd..quote:Op maandag 23 juni 2014 23:56 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Niet lullig bedoelt, maar wat zoek je hier nog, zou het voor je gemoedsrust niet veel beter zijn om deze SC te laten voor wat het is ?
Deze SC is over het algemeen wel te doen hoor als ik dat soort figuren een beetje vermijd. Ik zit er verder ook niet mee hoor, ik wou het alleen ff zeggen.quote:Op maandag 23 juni 2014 23:56 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Ik?quote:Op maandag 23 juni 2014 23:57 schreef Che_ het volgende:
[..]
ele gerard joling wat zeg jij, je bent er zelf 1 tuurlijk heb je er niks tegen
Zoek het zelf dan ook niet op, straks heb je weer een zelfmoordpoging achter de rug en huil je daar weer om.quote:Op maandag 23 juni 2014 23:53 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ga nou geen drama maken, straks heb je weer een note. En dan huil je daar weer om. Gewoon rustig blijven dan komt het wel goed.
Ik vraag ernaar en ze geeft antwoord op mijn vragen.quote:Op maandag 23 juni 2014 23:57 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je hele travestiet gebeuren is niet interessant. Kap daar dan mee. Waarom stel je je kwetsbaar op als je het je zo aantrekt?
Door schade en schande wordt men wijs.quote:Op maandag 23 juni 2014 23:57 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Zou een beetje bewustzijn en zelfkennis is nooit weg he.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |