Misschien kunnen jullie daar gezellig over DMenquote:Op maandag 23 juni 2014 23:19 schreef AdoraBelle het volgende:
Maar goed dat AMangold niet luistert naar wat mensen op FOK! zeggen.
Ik kan wat dat betreft nog wat van haar leren.
Ik had het niet over je uiterlijk.quote:Op maandag 23 juni 2014 23:20 schreef AMangold het volgende:
[..]
ja word vaak jonger geschat, jong koppie blijkbaar
HAHAHA ik zie dit nu pasquote:Op maandag 23 juni 2014 23:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Leuke foto.
Dit zijn dWc en ik.
[ afbeelding ]
Knoflook er op smeren? Regelmatig met scheermesje er over? Typisch turkentips.quote:
Gelukkig, er lacht tenminste nog iemand om m'n grapje.quote:
Mijn verhaal? van jong gezicht ? (had volgens mij op die foto sowieso geen make-up op, dat scheelt al)quote:Op maandag 23 juni 2014 23:20 schreef Che_ het volgende:
[..]
Maakt niet uit, vanaf de elf ... ja toch
Maar ff srs je lijkt 15 max, wat is jouw verhaal?
Zei je wat?quote:Op maandag 23 juni 2014 23:19 schreef AdoraBelle het volgende:
Maar goed dat AMangold niet luistert naar wat mensen op FOK! zeggen.
Ik kan wat dat betreft nog wat van haar leren.
Haha damnnn, ik voelde me bijna schuldig.quote:
Wie ben jij.quote:Op maandag 23 juni 2014 23:20 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Knoflook er op smeren? Regelmatig met scheermesje er over? Typisch turkentips.
Veel succes Zaktabak.quote:Op maandag 23 juni 2014 22:57 schreef Zaktabak het volgende:
He sorry voor dit ongelukkig moment waarop ik wil vertrekken, maar mijn vriendin is op dit moment erg neerslachtig en zit in een dipje. Beleeft op dit moment een dieptepunt.
Ze wil ff paar dingen kwijt dus dat gaat nu ff voor.
Tjuus!
O, dat heb je er niet voor over?quote:Op maandag 23 juni 2014 23:22 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Heb ik over gehoord, maar dat schijn je levenslang te moeten slikken.
quote:Op maandag 23 juni 2014 23:21 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Haha damnnn, ik voelde me bijna schuldig.
Ik ben pas 22quote:Op maandag 23 juni 2014 23:22 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
O, dat heb je er niet voor over?
kkrquote:Op maandag 23 juni 2014 23:23 schreef TARDIS. het volgende:
[ afbeelding ]
haha dit ben ik ook tijdens no face december haha nou gr
Smeren?quote:Op maandag 23 juni 2014 23:22 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Heb ik over gehoord, maar dat schijn je levenslang te moeten slikken.
Dit is echt ZO creepy jezus wtfquote:Op maandag 23 juni 2014 23:23 schreef TARDIS. het volgende:
[ afbeelding ]
haha dit ben ik ook tijdens no face december haha nou gr
Als make up ouder doet lijken, gebruikt geen enkele vrouw hetquote:Op maandag 23 juni 2014 23:21 schreef AMangold het volgende:
[..]
Mijn verhaal? van jong gezicht ? (had volgens mij op die foto sowieso geen make-up op, dat scheelt al)
quote:
Nja het helpt bij mij tegen mijn baby-face hahaquote:Op maandag 23 juni 2014 23:24 schreef Che_ het volgende:
[..]
Als make up ouder doet lijken, gebruikt geen enkele vrouw het
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |