quote:
Alleen als je arrogant bent, kijk maar naar CR7.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:02 schreef AMangold het volgende:
[..]
wat nog meer haters creëerd pff vermoeiend
ejquote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:07 schreef Spongeboss het volgende:
Voor degene die wilde afkicken ga lekker in bed liggen.
Flatfoot 56 niet kunnen waarderenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:06 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Paar minuutjes ja, dat nummer wat je postte was trouwens echt verschrikkelijk.
Waarom sherlock jij jezelf? Care je zoveel dan?quote:
Wat is je cup maatquote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:07 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nee, maar hij is wel grappig.
Bij mij zul je toch iets meer tietjes en heupjes zien.
Sinds zaterdag voornamelijk Payday 2, af en toe ook ArmA 3 en dan nog wat losse dingen tussendoor.quote:
Omdat ik het interessant vind om te zien wat er over mij gepost wordt.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:10 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Waarom sherlock jij jezelf? Care je zoveel dan?
Ik doe dat ook wel eens en het klopt.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:10 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Waarom sherlock jij jezelf? Care je zoveel dan?
Speel jij ook DayZ? Zag daar laatst een filmpje van en lijkt me oprecht leuk.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:11 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Sinds zaterdag voornamelijk Payday 2, af en toe ook ArmA 3 en dan nog wat losse dingen tussendoor.
Wat is de jouwe?quote:
Later.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:11 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Omdat ik het interessant vind om te zien wat er over mij gepost wordt.
Maar nu ga ik echt want dit gaat toch nergens heen. Doeidoei!
Dus dan care je om andermans meningen.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:11 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Omdat ik het interessant vind om te zien wat er over mij gepost wordt.
Maar nu ga ik echt want dit gaat toch nergens heen. Doeidoei!
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:13 schreef spambot31 het volgende:
Ik krijg ook al tietjes en dikke billen, gewoon veel eten en bier drinken, heb ik verder geen hormonen voor nodig.
Wat is je huidige cupmaat?quote:
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:13 schreef spambot31 het volgende:
Ik krijg ook al tietjes en dikke billen, gewoon veel eten en bier drinken, heb ik verder geen hormonen voor nodig.
Morgen ok?quote:
Ik weet nog niet of ik er blij om ben en kon het duimpje opzij niet vinden :§ :§ .quote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:13 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
waarom dat duimpje omlaag ben je soms boos :S ;S
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |