Leedvermaak is het leukste vermaakquote:
De Belgen als ze vandaag niet winnen ookquote:Op zondag 22 juni 2014 19:11 schreef padlarf het volgende:
Op papier veel betere ploegen zijn al uitgeschakeld, dus wat zeggen die cijfertjes nu helemaal?
De ergste zijn diegene die Belg wil worden en vervolgens een topic over de nieuwe WK Belgiequote:Op zondag 22 juni 2014 19:11 schreef StraatMees het volgende:
Terechte klacht, mensen die denken hip te zijn door voor de Belgen te zijn![]()
Ik heb behoord Boca juniors .quote:Op zondag 22 juni 2014 19:14 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Lukaku wat is hij goed he?
Zo Krasnodar hem willen hebben denk je?
Die hebben al een homo die beter isquote:
Riquelme?quote:Op zondag 22 juni 2014 19:17 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Die hebben al een homo die beter is
Nee, Gigliotti, al is Riquelme ook al homoquote:
Belgie = AIDS?quote:
Welk voetballand?quote:Op zondag 22 juni 2014 19:28 schreef pervertedhermit het volgende:
Nee jij bent een stuk aids. Je hebt zelf de naam van een ander voetballand en dan verwijt je anderen dat ze voor een ander land zijn.
Je hebt de vooruitziende gave van een blinde.quote:12 jaar wachten en dan na 3 wedstrijden weer naar huis
Knap gevoetbaldquote:Op zondag 22 juni 2014 19:51 schreef Polacco het volgende:
[..]
Je hebt de vooruitziende gave van een blinde.
Goed verdedigd van die Russenquote:
Vincent Bijloquote:Op zondag 22 juni 2014 19:51 schreef Polacco het volgende:
[..]
Je hebt de vooruitziende gave van een blinde.
Daar mag dit mongooltje niet meer posten omdat hij te zwakzinnig is.quote:Op zondag 22 juni 2014 19:10 schreef Plantagehouder het volgende:
kan je deze onzin niet in vbl kwijt?
Wanneer wordt je nu Belg? Gister weer naar een Roma feestje geweest?quote:
Neem aan dat iedereen nu tegen elkaar kk mongool mag zeggen?quote:
En werkelijk elke voorspelling die deze kenner (TS) doet, komt niet uit.quote:Op zondag 22 juni 2014 19:28 schreef pervertedhermit het volgende:
Nee jij bent een stuk aids. Je hebt zelf de naam van een ander voetballand en dan verwijt je anderen dat ze voor een ander land zijn.
Wanneer wordt je nu Belg? Nog succes gehad op de roma feestjes dit weekend?quote:Op maandag 23 juni 2014 08:06 schreef Halcon het volgende:
[..]
En werkelijk elke voorspelling die deze kenner (TS) doet, komt niet uit.
En wanneer ga jij de dt-regels leren?quote:Op maandag 23 juni 2014 12:40 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Wanneer wordt je nu Belg? Nog succes gehad op de roma feestjes dit weekend?
Als ik me niet in een Belgie topic begeef, moet je wel aanpassen aan het gebrek van niveau van de Belg of wannabe belgquote:Op maandag 23 juni 2014 13:08 schreef Supertolll het volgende:
[..]
En wanneer ga jij de dt-regels leren?
Waarom maak je dan consequent dezelfde taalfouten in andere topics?quote:Op maandag 23 juni 2014 13:55 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Als ik me niet in een Belgie topic begeef, moet je wel aanpassen aan het gebrek van niveau van de Belg of wannabe belg
Zoals?quote:Op maandag 23 juni 2014 13:59 schreef Supertolll het volgende:
[..]
Waarom maak je dan consequent dezelfde taalfouten in andere topics?
Wat?quote:Op maandag 23 juni 2014 14:16 schreef DutchCockney het volgende:
Het wordt TS allemaal wat te veel, me dunkt.
Doe nou niet alsof je neus bloedt, meid. Je zit hier te kankeren op het Belgische elftal en volk, natuurlijk zal daar geen onderliggende reden voor zijn.quote:
Ik zit te 'kankeren'(wat een zwakzinnig kutwoord wat alleen gebruikt wordt door een aso) op Nederlanders met een minderwaardigheidscomplex die een levensdroom hebben en dat is om Belg te worden. En dan vervolgens gaat melden op een Nederlands forum dat Belgie kampioen wordt.quote:Op maandag 23 juni 2014 14:18 schreef DutchCockney het volgende:
[..]
Doe nou niet alsof je neus bloedt, meid. Je zit hier te kankeren op het Belgische elftal en volk, natuurlijk zal daar geen onderliggende reden voor zijn.
Nee, echt nietquote:Op maandag 23 juni 2014 15:47 schreef Fushia2 het volgende:
DAM topiques, pure aids![]()
Oja, je kent helemaal niks van voetbal
quote:Op maandag 23 juni 2014 15:37 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ik zit te 'kankeren'(wat een zwakzinnig kutwoord wat alleen gebruikt wordt door een aso) op Nederlanders met een minderwaardigheidscomplex die een levensdroom hebben en dat is om Belg te worden. En dan vervolgens gaat melden op een Nederlands forum dat Belgie kampioen wordt.
Das bijna net zo zielig als iemand die ieder weekend naar een roma feest gaat
quote:Op maandag 23 juni 2014 14:16 schreef DutchCockney het volgende:
Het wordt TS allemaal wat te veel, me dunkt.
Mijn toto denkt er anders overquote:Op maandag 23 juni 2014 16:01 schreef KlaterKater het volgende:
Leuk voor de Toto, DAM de uitslag vragen en precies het tegenovergestelde doen.
Je loopt binnen !
Je doet dus het tegenovergestelde van wat je zelf denkt?quote:Op maandag 23 juni 2014 16:02 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Mijn toto denkt er anders over
Nope, wk is gelukkig meer dan die enorme WK onwaardige kutpoule van Belgiequote:Op maandag 23 juni 2014 16:04 schreef KlaterKater het volgende:
[..]
Je doet dus het tegenovergestelde van wat je zelf denkt?
quote:Op zondag 22 juni 2014 19:10 schreef Plantagehouder het volgende:
kan je deze onzin niet in vbl kwijt?
Idd, oprotten met die Belgen met hun anti-voetbal!quote:
En ook nog eens de beste sfeer in BAquote:Op vrijdag 27 juni 2014 17:45 schreef Djeez het volgende:
[..]
Idd, oprotten met die Belgen met hun anti-voetbal!
Erger is als je Belg wil worden vervolgens een topic gaat openen over de nieuwe wereldkampioenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 17:44 schreef getfitbysmith het volgende:
Zelfde als de Nederlanders die voor Duitsland zijnflikker toch op naar je Duitsland
Want?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 18:10 schreef Mieron het volgende:
Deze TS, wat een kneus. Geeft weer goed aan hoe kortzichtig sommig tokkievolk is.
De Amerikanen hebben gewoon alles wat de Belgen niet hebben, Sympathieke voetballers, inzet, goede spelers, nationale indentiteit, positieve instelling, een vaste plaats bij het wk, fans, geen voetballers met het iq van een visstick, spelers die bij hun club niet op de tribune zitten, goede coach, geen coach die niet kan tellen en bovenal geen zwakzinnige Nederlanders die voor Belgie zijnquote:Op vrijdag 27 juni 2014 18:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Heb stiekem ook wel een zwak voor ze. USA USA USA!
Eindhoven, klein half uurtje rijden naar België en je kan daar mooi voor 1 euro bier drinken met de Belgen op een fanplein. Is dat niet fantastisch.quote:Op zondag 22 juni 2014 19:08 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Iedereen kent ze wel die Nederlanders met een minderwaardigheidscomplex wiens grote levensdroom het is om Belg te worden. Nu is dat al zielig genoeg, maar vervolgens gaan ze op een Nederlands forum een topic openen over de nieuwe WK Belgie
Dan kijken ze vervolgens naar dit team
Courtouis - 3330/3420 - 97%
Alderweireld - 908/3420 - 26% - 1 goal
Van Buijten - 926/3060 - 30% - 1 goal
Vermaelen - 714/3420 - 21% - 0 goals
Kompany - 2363/3420 - 69% - 4 goals
Faaliani - 1374/3420 - 40% - 0 goals
Witsel - 2573/2700 - 93% - 4 goals
Mertens - 1914- 3420 - 51% - 11 goals
Hazard - 2889/3420 - 85% - 14 goals
Lukaku - 2598/3420 - 76% - 16 goals
De Bruyne - 1413/3060-46%-3 goals
11 spelers - 20702 minuten - 36.180 minuten totaal - 57% - 54 goals
En dat is dan ook nog op prime time in Europa te zien
Slechtste groep van het wk _o-
En zijn voorspellingen zijn zo goed.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 18:10 schreef Mieron het volgende:
Deze TS, wat een kneus. Geeft weer goed aan hoe kortzichtig sommig tokkievolk is.
Hoe vinden je roma vriendjes Belgie? Wanneer ben je nu Belg?quote:
Je stalkt me, maar goed om te zien dat je eigen schaamt voor je eigen gedragquote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:26 schreef Halcon het volgende:
Mensen die zeggen dat je ze stalkt, maar wel twee vragen stellen
Amen.quote:
USAquote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:58 schreef WammesWaggel het volgende:
Team USA gaat dit klusje hopelijk wel klaren
Ze hebben alles wat Belgie niet heeftquote:
Wat lul jij toch man......quote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:40 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ze hebben alles wat Belgie niet heeft
Kompany baze naam die man gun je het.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:56 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Wat lul jij toch man......![]()
Heeft USA evenwaardige spelers als Courtois, Kompany, Hazard.....?
Ja zeker op dit wkquote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:56 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Wat lul jij toch man......![]()
Heeft USA evenwaardige spelers als Courtois, Kompany, Hazard.....?
Speciaal voor Fushiaquote:Op vrijdag 27 juni 2014 18:19 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
De Amerikanen hebben gewoon alles wat de Belgen niet hebben, Sympathieke voetballers, inzet, goede spelers, nationale indentiteit, positieve instelling, een vaste plaats bij het wk, fans, geen voetballers met het iq van een visstick, spelers die bij hun club niet op de tribune zitten, goede coach, geen coach die niet kan tellen en bovenal geen zwakzinnige Nederlanders die voor Belgie zijn
Juist, weg met die mompelaars!quote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:59 schreef the_legend_killer het volgende:
Laat die belgen er maar snel uit vliegen.
Wk winnen
11 is beter dan 13, toch volgens de FIFA ranking.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:02 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Duitsland(halve finale 2010) - Algerije
Ghana(kwart finale 2010) - Zuid Korea
Portugal (laatste 16 2010) - Rusland
Poule USA 2,4,13,38
Poule Belgie: 11,19,22,57
Gezien de voorspellingen van TS, zal België wel winnen.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:23 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
11 is beter dan 13, toch volgens de FIFA ranking.
Goed dat je het zelf inziet.
Rekenen gaat je niet goed afquote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:23 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
11 is beter dan 13, toch volgens de FIFA ranking.
Goed dat je het zelf inziet.
Das wel erg extreem, maar je moet er vooral medelijden mee hebbenquote:
Waar heb je het over?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:42 schreef Fushia2 het volgende:
DAM gefrustreerde autist man, alles gaat dat kneusje opzoeken
Weet je zelf wel waar je het over hebt?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:54 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Je moet echt stoppen met jouw onzin man
Riquelme? Voetbalt hij nog? Wel een baas trouwensquote:Op zondag 22 juni 2014 19:26 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Nee, Gigliotti, al is Riquelme ook al homo
Gaat wsl voor knaken naar een kut team in Brazilquote:Op maandag 30 juni 2014 15:55 schreef PeterRusso het volgende:
[..]
Riquelme? Voetbalt hij nog? Wel een baas trouwens
Dit inderdaad.quote:Op maandag 30 juni 2014 18:04 schreef hoink581 het volgende:
Man, ik geef niets om voetbal, maar ik elke keer als België verder komt ga ik smullen van de woede van TS. Ik begrijp werkelijk waar niet waar die frustratie vandaan komt.
Welke woede?quote:Op maandag 30 juni 2014 18:04 schreef hoink581 het volgende:
Man, ik geef niets om voetbal, maar ik elke keer als België verder komt ga ik smullen van de woede van TS. Ik begrijp werkelijk waar niet waar die frustratie vandaan komt.
Geen idee waar je het over hebt, maar veel succes ermeequote:Op maandag 30 juni 2014 19:04 schreef hoink581 het volgende:
[..]
De woede die jouw haat jegens het Belgische elftal voedt.
Je weet dan dat hij schuimbekkend voor de TV zit en daarna in een hoekje zit te huilen.quote:Op maandag 30 juni 2014 18:04 schreef hoink581 het volgende:
Hoe staat het nu met je droom om Belg te worden?quote:Op maandag 30 juni 2014 20:27 schreef Halcon het volgende:
[..]
Je weet dan dat hij schuimbekkend voor de TV zit en daarna in een hoekje zit te huilen.
Ben je boos pluk een roos.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:11 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Hoe staat het nu met je droom om Belg te worden?
Ach iedere gek zijn gebrek, maar goed dat er ook Nederlanders zijn die zo de weg kwijt zijn dat ze graag Belg willen worden en vervolgens topics gaan openen over Belgie dat wk wordtquote:
Ik blijf het een schande vinden.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:23 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ach iedere gek zijn gebrek, maar goed dat er ook Nederlanders zijn die zo de weg kwijt zijn dat ze graag Belg willen worden
Iedere gek zijn gebrek.quote:
Ik ook niet. Niks mis met België.quote:Op maandag 30 juni 2014 18:04 schreef hoink581 het volgende:
Waarom is dit een probleem?quote:Op maandag 30 juni 2014 23:23 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ach iedere gek zijn gebrek, maar goed dat er ook Nederlanders zijn die zo de weg kwijt zijn dat ze graag Belg willen worden en vervolgens topics gaan openen over Belgie dat wk wordt
Waarom maak je je daar nou zo druk over man.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:23 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ach iedere gek zijn gebrek, maar goed dat er ook Nederlanders zijn die zo de weg kwijt zijn dat ze graag Belg willen worden en vervolgens topics gaan openen over Belgie dat wk wordt
Is je vriendin een keer door 10 belgen anaal vernederd ofzo?:') laat iedereen lekker zn ding doenquote:
Wanneer ben je nu Belg? Leuke Roma dans gedaan dit weekend?quote:
Als ze vervolgens geen topic openen over de WK Belgie dan zou het prima. Iemand met normale verstandelijke vermogens zou het voor zichzelf houden dat hij graag Belg wil zijnquote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:06 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Is je vriendin een keer door 10 belgen anaal vernederd ofzo?:') laat iedereen lekker zn ding doen
als er staat op je identiteiskaart nationaliteit Belg, zoals op de mijnequote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:20 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Wanneer ben je nu Belg? Leuke Roma dans gedaan dit weekend?
Als je daar geboren bent kan je er ook niks aan doenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:22 schreef redboyke het volgende:
[..]
als er staat op je identiteiskaart nationaliteit Belg, zoals op de mijne
owja vergeet straks niet je juichen voor ons he
ik ben in spanje geboren maar ben belg.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:23 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Als je daar geboren bent kan je er ook niks aan doen
Dan zijn je ouders Belg, Ik heb met je te doenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:23 schreef redboyke het volgende:
[..]
ik ben in spanje geboren maar ben belg.
Nee maar je kan wel naar Nederland trekken en na drie tot vijf jaar je bij de beschaving voegen als Nederlands staatsburger.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:23 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Als je daar geboren bent kan je er ook niks aan doen
mijn vader is belg en mijn moeder van de dominicaanse republiek.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:24 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Dan zijn je ouders Belg, Ik heb met je te doen
Mongool denk ik. Weet ik eigenlijk wel zeker.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:25 schreef redboyke het volgende:
[..]
mijn vader is belg en mijn moeder van de dominicaanse republiek.
wat ben jij? marokkaan?
Ban dus, houdoequote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:26 schreef Halcon het volgende:
[..]
Mongool denk ik. Weet ik eigenlijk wel zeker.
Hij zal in de kerk wel gebotst zijn op een pastoor met een Vlaamse tongval.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:06 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Is je vriendin een keer door 10 belgen anaal vernederd ofzo?:') laat iedereen lekker zn ding doen
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:26 schreef Halcon het volgende:
[..]
Mongool denk ik. Weet ik eigenlijk wel zeker.
Jij kan even goed voor je houden dat je verstandelijk minder begaaft blijkt te zijn, maar jij mag ook topics openen over je achterlijke obsessies.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:22 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Als ze vervolgens geen topic openen over de WK Belgie dan zou het prima. Iemand met normale verstandelijke vermogens zou het voor zichzelf houden dat hij graag Belg wil zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |