Leedvermaak is het leukste vermaakquote:
De Belgen als ze vandaag niet winnen ookquote:Op zondag 22 juni 2014 19:11 schreef padlarf het volgende:
Op papier veel betere ploegen zijn al uitgeschakeld, dus wat zeggen die cijfertjes nu helemaal?
De ergste zijn diegene die Belg wil worden en vervolgens een topic over de nieuwe WK Belgiequote:Op zondag 22 juni 2014 19:11 schreef StraatMees het volgende:
Terechte klacht, mensen die denken hip te zijn door voor de Belgen te zijn![]()
Ik heb behoord Boca juniors .quote:Op zondag 22 juni 2014 19:14 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Lukaku wat is hij goed he?
Zo Krasnodar hem willen hebben denk je?
Die hebben al een homo die beter isquote:
Riquelme?quote:Op zondag 22 juni 2014 19:17 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Die hebben al een homo die beter is
Nee, Gigliotti, al is Riquelme ook al homoquote:
Belgie = AIDS?quote:
Welk voetballand?quote:Op zondag 22 juni 2014 19:28 schreef pervertedhermit het volgende:
Nee jij bent een stuk aids. Je hebt zelf de naam van een ander voetballand en dan verwijt je anderen dat ze voor een ander land zijn.
Je hebt de vooruitziende gave van een blinde.quote:12 jaar wachten en dan na 3 wedstrijden weer naar huis
Knap gevoetbaldquote:Op zondag 22 juni 2014 19:51 schreef Polacco het volgende:
[..]
Je hebt de vooruitziende gave van een blinde.
Goed verdedigd van die Russenquote:
Vincent Bijloquote:Op zondag 22 juni 2014 19:51 schreef Polacco het volgende:
[..]
Je hebt de vooruitziende gave van een blinde.
Daar mag dit mongooltje niet meer posten omdat hij te zwakzinnig is.quote:Op zondag 22 juni 2014 19:10 schreef Plantagehouder het volgende:
kan je deze onzin niet in vbl kwijt?
Wanneer wordt je nu Belg? Gister weer naar een Roma feestje geweest?quote:
Neem aan dat iedereen nu tegen elkaar kk mongool mag zeggen?quote:
En werkelijk elke voorspelling die deze kenner (TS) doet, komt niet uit.quote:Op zondag 22 juni 2014 19:28 schreef pervertedhermit het volgende:
Nee jij bent een stuk aids. Je hebt zelf de naam van een ander voetballand en dan verwijt je anderen dat ze voor een ander land zijn.
Wanneer wordt je nu Belg? Nog succes gehad op de roma feestjes dit weekend?quote:Op maandag 23 juni 2014 08:06 schreef Halcon het volgende:
[..]
En werkelijk elke voorspelling die deze kenner (TS) doet, komt niet uit.
En wanneer ga jij de dt-regels leren?quote:Op maandag 23 juni 2014 12:40 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Wanneer wordt je nu Belg? Nog succes gehad op de roma feestjes dit weekend?
Als ik me niet in een Belgie topic begeef, moet je wel aanpassen aan het gebrek van niveau van de Belg of wannabe belgquote:Op maandag 23 juni 2014 13:08 schreef Supertolll het volgende:
[..]
En wanneer ga jij de dt-regels leren?
Waarom maak je dan consequent dezelfde taalfouten in andere topics?quote:Op maandag 23 juni 2014 13:55 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Als ik me niet in een Belgie topic begeef, moet je wel aanpassen aan het gebrek van niveau van de Belg of wannabe belg
Zoals?quote:Op maandag 23 juni 2014 13:59 schreef Supertolll het volgende:
[..]
Waarom maak je dan consequent dezelfde taalfouten in andere topics?
Wat?quote:Op maandag 23 juni 2014 14:16 schreef DutchCockney het volgende:
Het wordt TS allemaal wat te veel, me dunkt.
Doe nou niet alsof je neus bloedt, meid. Je zit hier te kankeren op het Belgische elftal en volk, natuurlijk zal daar geen onderliggende reden voor zijn.quote:
Ik zit te 'kankeren'(wat een zwakzinnig kutwoord wat alleen gebruikt wordt door een aso) op Nederlanders met een minderwaardigheidscomplex die een levensdroom hebben en dat is om Belg te worden. En dan vervolgens gaat melden op een Nederlands forum dat Belgie kampioen wordt.quote:Op maandag 23 juni 2014 14:18 schreef DutchCockney het volgende:
[..]
Doe nou niet alsof je neus bloedt, meid. Je zit hier te kankeren op het Belgische elftal en volk, natuurlijk zal daar geen onderliggende reden voor zijn.
Nee, echt nietquote:Op maandag 23 juni 2014 15:47 schreef Fushia2 het volgende:
DAM topiques, pure aids![]()
Oja, je kent helemaal niks van voetbal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |