Dit inderdaad.quote:Op maandag 30 juni 2014 18:04 schreef hoink581 het volgende:
Man, ik geef niets om voetbal, maar ik elke keer als België verder komt ga ik smullen van de woede van TS. Ik begrijp werkelijk waar niet waar die frustratie vandaan komt.
Welke woede?quote:Op maandag 30 juni 2014 18:04 schreef hoink581 het volgende:
Man, ik geef niets om voetbal, maar ik elke keer als België verder komt ga ik smullen van de woede van TS. Ik begrijp werkelijk waar niet waar die frustratie vandaan komt.
Geen idee waar je het over hebt, maar veel succes ermeequote:Op maandag 30 juni 2014 19:04 schreef hoink581 het volgende:
[..]
De woede die jouw haat jegens het Belgische elftal voedt.
Je weet dan dat hij schuimbekkend voor de TV zit en daarna in een hoekje zit te huilen.quote:Op maandag 30 juni 2014 18:04 schreef hoink581 het volgende:
Hoe staat het nu met je droom om Belg te worden?quote:Op maandag 30 juni 2014 20:27 schreef Halcon het volgende:
[..]
Je weet dan dat hij schuimbekkend voor de TV zit en daarna in een hoekje zit te huilen.
Ben je boos pluk een roos.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:11 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Hoe staat het nu met je droom om Belg te worden?
Ach iedere gek zijn gebrek, maar goed dat er ook Nederlanders zijn die zo de weg kwijt zijn dat ze graag Belg willen worden en vervolgens topics gaan openen over Belgie dat wk wordtquote:
Ik blijf het een schande vinden.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:23 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ach iedere gek zijn gebrek, maar goed dat er ook Nederlanders zijn die zo de weg kwijt zijn dat ze graag Belg willen worden
Iedere gek zijn gebrek.quote:
Ik ook niet. Niks mis met België.quote:Op maandag 30 juni 2014 18:04 schreef hoink581 het volgende:
Waarom is dit een probleem?quote:Op maandag 30 juni 2014 23:23 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ach iedere gek zijn gebrek, maar goed dat er ook Nederlanders zijn die zo de weg kwijt zijn dat ze graag Belg willen worden en vervolgens topics gaan openen over Belgie dat wk wordt
Waarom maak je je daar nou zo druk over man.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:23 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ach iedere gek zijn gebrek, maar goed dat er ook Nederlanders zijn die zo de weg kwijt zijn dat ze graag Belg willen worden en vervolgens topics gaan openen over Belgie dat wk wordt
Is je vriendin een keer door 10 belgen anaal vernederd ofzo?:') laat iedereen lekker zn ding doenquote:
Wanneer ben je nu Belg? Leuke Roma dans gedaan dit weekend?quote:
Als ze vervolgens geen topic openen over de WK Belgie dan zou het prima. Iemand met normale verstandelijke vermogens zou het voor zichzelf houden dat hij graag Belg wil zijnquote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:06 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Is je vriendin een keer door 10 belgen anaal vernederd ofzo?:') laat iedereen lekker zn ding doen
als er staat op je identiteiskaart nationaliteit Belg, zoals op de mijnequote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:20 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Wanneer ben je nu Belg? Leuke Roma dans gedaan dit weekend?
Als je daar geboren bent kan je er ook niks aan doenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:22 schreef redboyke het volgende:
[..]
als er staat op je identiteiskaart nationaliteit Belg, zoals op de mijne
owja vergeet straks niet je juichen voor ons he
ik ben in spanje geboren maar ben belg.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:23 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Als je daar geboren bent kan je er ook niks aan doen
Dan zijn je ouders Belg, Ik heb met je te doenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:23 schreef redboyke het volgende:
[..]
ik ben in spanje geboren maar ben belg.
Nee maar je kan wel naar Nederland trekken en na drie tot vijf jaar je bij de beschaving voegen als Nederlands staatsburger.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:23 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Als je daar geboren bent kan je er ook niks aan doen
mijn vader is belg en mijn moeder van de dominicaanse republiek.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:24 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Dan zijn je ouders Belg, Ik heb met je te doen
Mongool denk ik. Weet ik eigenlijk wel zeker.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:25 schreef redboyke het volgende:
[..]
mijn vader is belg en mijn moeder van de dominicaanse republiek.
wat ben jij? marokkaan?
Ban dus, houdoequote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:26 schreef Halcon het volgende:
[..]
Mongool denk ik. Weet ik eigenlijk wel zeker.
Hij zal in de kerk wel gebotst zijn op een pastoor met een Vlaamse tongval.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:06 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Is je vriendin een keer door 10 belgen anaal vernederd ofzo?:') laat iedereen lekker zn ding doen
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:26 schreef Halcon het volgende:
[..]
Mongool denk ik. Weet ik eigenlijk wel zeker.
Jij kan even goed voor je houden dat je verstandelijk minder begaaft blijkt te zijn, maar jij mag ook topics openen over je achterlijke obsessies.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:22 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Als ze vervolgens geen topic openen over de WK Belgie dan zou het prima. Iemand met normale verstandelijke vermogens zou het voor zichzelf houden dat hij graag Belg wil zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |