Zotteke toch.quote:Op zondag 22 juni 2014 18:55 schreef Faxie het volgende:
Compli, waarom maak jij niet een gifje van jezelf voor in de OP?
Ohquote:
Ah antwoord: nee.quote:
En jij denkt dat je zo wel een rode jurk krijgt?quote:Op zondag 22 juni 2014 19:00 schreef complicate het volgende:
[..]
Ohvind je het erg?
![]()
Je hebt mijn rode jurkje niet mee, dacht jou wat te straffen.
Jaquote:Op zondag 22 juni 2014 19:01 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
En jij denkt dat je zo wel een rode jurk krijgt?
Hebben ze in België dan ook zo'n jurkje als ze in Nederland hebben?quote:Op zondag 22 juni 2014 19:00 schreef complicate het volgende:
[..]
Ohvind je het erg?
![]()
Je hebt mijn rode jurkje niet mee, dacht jou wat te straffen.
Het ging om een speciaal rode jurkje met open rug uit Istanbulquote:Op zondag 22 juni 2014 19:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hebben ze in België dan ook zo'n jurkje als ze in Nederland hebben?
Nouja ik kon het toch proberen?quote:Op zondag 22 juni 2014 19:01 schreef complicate het volgende:
[..]
Ah antwoord: nee.Ge zijt echt een zotteke hè Faxie. Ongelooflijk.
gifje in voetbal uitrustingquote:
Picsquote:Op zondag 22 juni 2014 19:04 schreef complicate het volgende:
[..]
Het ging om een speciaal rode jurkje met open rug uit Istanbul
Open rug is altijd mooi in een jurk.quote:Op zondag 22 juni 2014 19:04 schreef complicate het volgende:
[..]
Het ging om een speciaal rode jurkje met open rug uit Istanbul
beetje bloederig ...quote:
Was te verwachtenquote:
hij was ook best wel flauw eigenlijkquote:
Met zo'n voorzet was het ook mogelijk dat je zou inkoppen, om maar even in voetbalsfeer te blijvenquote:
DIe kerel zit er gefrustreerd uitquote:
eigenlijk ook wel zo. en dat terwijl ik duf ben momenteelquote:Op zondag 22 juni 2014 19:15 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Met zo'n voorzet was het ook mogelijk dat je zou inkoppen, om maar even in voetbalsfeer te blijven
nog geen gifje van jouquote:
nou zit af en toe wel mooie momenten inquote:
niks tegen onze bondscoach hequote:
Nee hoor, ik zou niet durvenquote:
teveel aan de juup gezetenquote:Op zondag 22 juni 2014 19:24 schreef complicate het volgende:
Ik denk dat de rode duivels te veel frietjes hebben gegeten
O hallo, dat mag. Danny laat iedereen toe om in SC te buurten.quote:
Oh en wie omschrijf je dan als valpartij?quote:Op zondag 22 juni 2014 19:25 schreef El_Thijs het volgende:
Eerlijk gezegd vind ik het meer een valpartij dan een balpartij.
Pff gelukkig. Maakte me wel even zorgen.quote:Op zondag 22 juni 2014 19:25 schreef complicate het volgende:
[..]
O hallo, dat mag. Danny laat iedereen toe om in SC te buurten.
Goede avondquote:Op zondag 22 juni 2014 19:26 schreef aeque het volgende:
[..]
Pff gelukkig. Maakte me wel even zorgen.
Om even ontopic te gaan, wat is er met België aan de hand...
In een SC bestaat geen ontopic, we gaan zo veel mogelijk offtopic zonder topicquote:Op zondag 22 juni 2014 19:26 schreef aeque het volgende:
[..]
Pff gelukkig. Maakte me wel even zorgen.
Om even ontopic te gaan, wat is er met België aan de hand...
quote:
Ja ok ok dat is waar. Maar om het voetbalgesprek even verder te voeren dan...quote:Op zondag 22 juni 2014 19:28 schreef complicate het volgende:
[..]
In een SC bestaat geen ontopic, we gaan zo veel mogelijk offtopic zonder topic![]()
Maar om antwoord te geven op jouw vraag, ik weet het ook nietIk vermoed dat het de schuld is van friet met mayonaise.
Te veel Jupilerquote:Op zondag 22 juni 2014 19:30 schreef aeque het volgende:
Ja ok ok dat is waar. Maar om het voetbalgesprek even verder te voeren dan...
Ik denk dat er ook een paar teveel biertjes in zijn gegaan.
jupiler is nooit teveelquote:
True, maar ik denk dat het wat zwaardere biertjes zijn geweest. Duvel of dergelijke...quote:
Jawel, Je kan het resultaat zien op jouw scherm.....quote:
Zit je gezellig naast een paar Belgen?quote:Op zondag 22 juni 2014 19:34 schreef complicate het volgende:
[..]
Jawel, Je kan het resultaat zien op jouw scherm.....Vond de match met Algerije toch spannender en de sfeer was hier ook beter, nu heb ik alleen maar depri gezichten naast me. Leuk...
Van die mon cherikes?quote:Op zondag 22 juni 2014 19:35 schreef tijnbrein het volgende:
Ik wil wel een lekker stukje chocola uit België
Tauro dan maar?quote:Op zondag 22 juni 2014 19:33 schreef aeque het volgende:
[..]
True, maar ik denk dat het wat zwaardere biertjes zijn geweest. Duvel of dergelijke...
ja dat wel, toch jammer zo inkakken.quote:Op zondag 22 juni 2014 19:34 schreef complicate het volgende:
[..]
Jawel, Je kan het resultaat zien op jouw scherm.....Vond de match met Algerije toch spannender en de sfeer was hier ook beter, nu heb ik alleen maar depri gezichten naast me. Leuk...
Ja ongeveer 15 vrouwenquote:
Bijvoorbeeldquote:Op zondag 22 juni 2014 19:38 schreef complicate het volgende:
[..]
Van die mon cherikes?![]()
[ afbeelding ]
K ook.quote:
Wordt toch niet meer gebrouwen?quote:
Dat zijn er nogal wat!quote:Op zondag 22 juni 2014 19:40 schreef complicate het volgende:
[..]
Ja ongeveer 15 vrouwenen misschien 40 mannen. Maar zoals ik net zei, echt de sfeer is hier dood.
De rode duivels moeten echt wakker worden;
Avril Lavignequote:Op zondag 22 juni 2014 19:39 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Tauro dan maar?
[..]
ja dat wel, toch jammer zo inkakken.
En bij jou naam moest ik denken aan een liedje van 1 van de mooiere rock dames:
Was net hetzelfde aan het typen!!!quote:
Volgens mij wel hoor,quote:
Zekersquote:
ja, je zou eerder een goal van de russen verwachtenquote:Op zondag 22 juni 2014 19:47 schreef complicate het volgende:
Vind het nog steeds toch een raar wedstrijd. Maar bon soit, de sfeer is al wat beter
En jouw ex was a la Pink ofzo?quote:Op zondag 22 juni 2014 19:46 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Volgens mij wel hoor,
[..]
Zekers![]()
en toch een leuk vrouwke, zo op het gezicht wel beetje type vrouw waar ik voor zou gaan
Ook een mooi nummer en waarin toch wat van mezelf vind:
la pink?quote:
Je hebt gelijk, zie dat ze weer terug zijn met Tauro inderdaad. Ook weel 'New Tauro'quote:
Dank u wel, ze konden echt wel beter, maar ok, straks toch feestenquote:Op zondag 22 juni 2014 19:51 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
la pink?
die mis ik even
gefeliciteerd met de overwinning
Gefeliciteerd!quote:Op zondag 22 juni 2014 19:52 schreef complicate het volgende:
[..]
Dank u wel, ze konden echt wel beter, maar ok, straks toch feesten
quote:
o ok, nee zei was meer rustig enzo, in elk geval totaal tegenovergestelde van mij. ook al was dat niet in het eerste half jaarquote:Op zondag 22 juni 2014 19:52 schreef complicate het volgende:
[..]
Dank u wel, ze konden echt wel beter, maar ok, straks toch feesten
Ja bedoelde , Pink, de wilde zangeres.
jahquote:
jahquote:
net als nederland: ook zulke games moet je kunnen winnen wil je in de finale komenquote:Op zondag 22 juni 2014 19:53 schreef kree het volgende:
Ti's wat met die Belgen. Tot nu toe weten ze het steeds toch net te winnen.
Maar dat ligt er niet echt aan dat ze super spelen.
Anyway België gefeliciteerd.
Ja, Tijn, we zijn doorquote:
Ja de finale moet Nederland - België wordenquote:Op zondag 22 juni 2014 19:54 schreef complicate het volgende:
[..]
Ja, Tijn, we zijn door, maar hoe hè
Mwah nl had toch wel wat betere acties.quote:Op zondag 22 juni 2014 19:54 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
net als nederland: ook zulke games moet je kunnen winnen wil je in de finale komen
maakt niet uit hoequote:Op zondag 22 juni 2014 19:54 schreef complicate het volgende:
[..]
nou tegen australie ...quote:
Hakjes over de sloot. Ze moeten wel wat beter gaan spelen, anders heb ik de verkeerde wereldkampioen gekozen in een van mn poules...quote:Op zondag 22 juni 2014 19:54 schreef complicate het volgende:
[..]
was nie alles neequote:
Beide helften waren niet echt fantastisch.quote:
Zit een kern van waarheid inquote:Op zondag 22 juni 2014 20:25 schreef aeque het volgende:
[..]
Beide helften waren niet echt fantastisch.
Die kans is vrij aannemelijkquote:Op zondag 22 juni 2014 20:34 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Zit een kern van waarheid in
Complicate is zich natuurlijk nu aan het volgieten met Tauro's of de gewone juup
En terecht.quote:Op zondag 22 juni 2014 20:34 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Zit een kern van waarheid in
Complicate is zich natuurlijk nu aan het volgieten met Tauro's of de gewone juup
quote:Op zondag 22 juni 2014 20:34 schreef Crazy-M het volgende:
quote:
quote:
Geen telepathie allemaal klonen van elkaar die op elkaar reageren. Uiteindelijk zijn hier maar 10 originelen users de rest zijn klonenquote:Op maandag 23 juni 2014 12:44 schreef complicate het volgende:
[..]
[..]
[..]![]()
Waauuw, wat een hoge mate van telepathie!
Wat? Slecht geslapen Tijn?quote:Op maandag 23 juni 2014 13:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Geen telepathie allemaal klonen van elkaar die op elkaar reageren. Uiteindelijk zijn hier maar 10 originelen users de rest zijn klonen
Het was een grapjequote:
Ah ok.quote:Op maandag 23 juni 2014 13:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het was een grapje![]()
Dat valt wel mee. Ik heb wel eens slechter geslapen. De nacht daarvoor bijvoorbeeld. 3 uur gaan slapen en half zeven weer uit bed moeten![]()
Met mijn vriendin naar een verjaardag geweest, en zij moest de volgende dag om half negen ergens zijn. Dus we moesten half zeven opstaan.quote:Op maandag 23 juni 2014 13:37 schreef complicate het volgende:
[..]
Ah ok.
Oh dat zijn wel weinig uurtjes, zegWas je toen aan het feesten dan?
Ik heb vannacht weinig geslapen ,veel gefeest en moest vroeg opstaan om te gaan werken. Maar çavatjes, tot nu toe, straks zal ik waarschijnlijk mijn klop krijgen. hehe
zijn onze voorspellende gaves :-) vanavond maar weer met een juupke en een jupiler shirt bij vrienden op de bank voetbal kijkenquote:Op maandag 23 juni 2014 12:44 schreef complicate het volgende:
[..]
[..]
[..]![]()
Waauuw, wat een hoge mate van telepathie!
en alvast een tattoo zetten met Nederland wereldkampioen 2014 :pquote:
Sliepen jullie samen?quote:Op maandag 23 juni 2014 13:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Met mijn vriendin naar een verjaardag geweest, en zij moest de volgende dag om half negen ergens zijn. Dus we moesten half zeven opstaan.
Jaquote:
Die 5 minuutjesquote:
Nicequote:Op maandag 23 juni 2014 14:14 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
zijn onze voorspellende gaves :-) vanavond maar weer met een juupke en een jupiler shirt bij vrienden op de bank voetbal kijken
Goed idee.quote:
wordt dit keer de zwarte van Juupquote:
quote:Op maandag 23 juni 2014 16:13 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
wordt dit keer de zwarte van Juuptoch erg, kan tot aan de finale elke wedstrijd een andere oranje shirt aan doen haha
tja heb er gewoon genoeg haha. Ook nog van honig met mn naam erop, nog het shirt van 2 jaar terug en nog een aantalquote:Op maandag 23 juni 2014 16:45 schreef complicate het volgende:
[..]![]()
Sowieso mensen die hetzelfde dragen
jawelquote:
Zelfs Spanje heeft zowaar gescoord.quote:
NL is goed bezig hèquote:
Feli!quote:
Alleen zo jammer dat ze het hier nu vieren alsof we het WK hebben gewonnen...quote:
Hehe...quote:Op maandag 23 juni 2014 19:54 schreef aeque het volgende:
[..]
Alleen zo jammer dat ze het hier nu vieren alsof we het WK hebben gewonnen...
Blij zijn met wat je hebt, kan zomaar de laatste keer zijn dat ze wat te vieren hebbenquote:
Je hebt gelijk.quote:Op maandag 23 juni 2014 20:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Blij zijn met wat je hebt, kan zomaar de laatste keer zijn dat ze wat te vieren hebben
Maar voor alle voetbalfans hoop ik dat ze nog meer te vieren krijgenquote:
Er zal altijd een verliezer zijn hè.quote:Op maandag 23 juni 2014 20:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Maar voor alle voetbalfans hoop ik dat ze nog meer te vieren krijgen
Zolang het Nederland en België maar niet zijn toch?quote:Op maandag 23 juni 2014 20:25 schreef complicate het volgende:
[..]
Er zal altijd een verliezer zijn hè.
Dat ja.quote:Op maandag 23 juni 2014 20:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zolang het Nederland en België maar niet zijn toch?
En mocht de finale Nederland-België worden dan ben ik voor diegene die het beste speeltquote:
Ja maar wie denk je dat stiekem toch zou winnen? Ik denk Belgiëquote:Op maandag 23 juni 2014 20:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En mocht de finale Nederland-België worden dan ben ik voor diegene die het beste speelt
Nederlandquote:Op maandag 23 juni 2014 20:31 schreef complicate het volgende:
[..]
Ja maar wie denk je dat stiekem toch zou winnen? Ik denk België, maar euuuh met wat meer tempo ,niet zo traag zoals tot nu toe, altijd wachten tot laatste minuut of tweede helft om wakker te worden
quote:
Anders krijg ik een ban als ik België zegquote:
Tis je vergeven.quote:Op maandag 23 juni 2014 20:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Anders krijg ik een ban als ik België zeg
Als België eerste wordt in de poule en de knockout fase doorkomt dan kunnen ze Nederland treffen in de halve finale. Wordt België echter tweede dan kunnen ze elkaar in de finale(of troostfinale) treffen.quote:Op maandag 23 juni 2014 20:53 schreef tijnbrein het volgende:
Kan uit eigenlijk wel dat Nederland België gaat tegen komen?
Ik zeg doenquote:Op maandag 23 juni 2014 21:20 schreef aeque het volgende:
[..]
Als België eerste wordt in de poule en de knockout fase doorkomt dan kunnen ze Nederland treffen in de halve finale. Wordt België echter tweede dan kunnen ze elkaar in de finale(of troostfinale) treffen.
Dan liever de laatste optie, dan wint er in ieder geval iemand die ik het gun.quote:
Ja mogen de beste winnenquote:Op maandag 23 juni 2014 21:22 schreef aeque het volgende:
[..]
Dan liever de laatste optie, dan wint er in ieder geval iemand die ik het gun.
Succes, een nieuwe uitdaging is altijd leukquote:Op dinsdag 24 juni 2014 09:21 schreef El_Thijs het volgende:
Laatste dag hier vandaag. Nadeel van extern zijn, maar de opdracht houd op. Donderdagavond wel een bijeenkomst bij een bedrijf waar ze een teamleider zoeken. Heb ik nog nooit gedaan maar ik ga een uitdaging niet uit de weg
Sportief...quote:Op dinsdag 24 juni 2014 09:01 schreef Crazy-M het volgende:
Ik zeg... Goed bezig geweest, al huis schoongemaakt en vervolgens met de fiets naar het werk :-)
ik ken. Zelf ook 4 jaar bij een klant gezeten. Voelt dan toch een beetje als vaste werkplek. Nu alweer 3 maanden bij een andere klant.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 09:21 schreef El_Thijs het volgende:
Laatste dag hier vandaag. Nadeel van extern zijn, maar de opdracht houd op. Donderdagavond wel een bijeenkomst bij een bedrijf waar ze een teamleider zoeken. Heb ik nog nooit gedaan maar ik ga een uitdaging niet uit de weg
tja, moet mn fietsen weer oppakken. Kon de vorige keer de 60km mtb tocht nog eens niet uitrijdenquote:
Wat doe je dan van werk?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 11:58 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik ken. Zelf ook 4 jaar bij een klant gezeten. Voelt dan toch een beetje als vaste werkplek. Nu alweer 3 maanden bij een andere klant.
Netjesquote:Op dinsdag 24 juni 2014 11:58 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik ken. Zelf ook 4 jaar bij een klant gezeten. Voelt dan toch een beetje als vaste werkplek. Nu alweer 3 maanden bij een andere klant.
En dat zeker!quote:Op dinsdag 24 juni 2014 11:12 schreef complicate het volgende:
[..]
Succes, een nieuwe uitdaging is altijd leuk
Iets met fucking...?quote:
Gaat over Chinees lerenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 12:02 schreef complicate het volgende:
[..]
Iets met fucking...?
Ik verplaats het naar hier om SC te vermijden , je weet hoe het daar gaat hè
Blijf lekker geheimzinnig doenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 12:05 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Gaat over Chinees leren
[ afbeelding ]
Ik ben altijd geheimzinningquote:Op dinsdag 24 juni 2014 12:07 schreef complicate het volgende:
[..]
Blijf lekker geheimzinnig doen![]()
Ga je het nu vertellen of niet? Trouwens ik kan dat gifje niet zien./lezen...
Doe dan een pogingquote:Op dinsdag 24 juni 2014 12:09 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik ben altijd geheimzinning
En de grap uitleggen is zo jammer
zit in de ICT. Helpdesk op afstand, netwerkbeheer, detachering, systeembeheer, eigenlijk allesquote:
heb hem gelezen, niet uitgesproken maar ken het wel gedeeltelijkquote:Op dinsdag 24 juni 2014 12:09 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik ben altijd geheimzinning
En de grap uitleggen is zo jammer
Zo saai.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 12:54 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
zit in de ICT. Helpdesk op afstand, netwerkbeheer, detachering, systeembeheer, eigenlijk alles
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 12:54 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
zit in de ICT. Helpdesk op afstand, netwerkbeheer, detachering, systeembeheer, eigenlijk alles
Ken het. Eens is. Slaapverwekkend somsquote:
Welke job is niet slaapverwekkend hè!?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 12:57 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
[..]
Ken het. Eens is. Slaapverwekkend soms
ja waar ik nu zit is weer redelijk saai. Vorige klant was een stuk leuker. Maar kon ik weer niet op de fiets heen hahaquote:
Lekkerquote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:52 schreef -Engel- het volgende:
YEAH.... Chilli con carne werkt als een charm ..... dan de volgende wedstrijd iets mexicaans brouwen
Had dat gezegd dan kwam ik bij je eten gisterenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:54 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Had alleen wat te veel gemaakt.... voordeel bij dat nadeeltje vandaag niet koken
En hoeveel kost het om jullie een keertje in te huren voor een klusje?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:39 schreef Crazy-M het volgende:
Zo, das pas teamwork, in een avondje tijd een reeds leeg geruimde huiskamer:
- Stopcontacten, modem en dergelijke los schroeven van de muur
- Muren schilderen
- Stopcontacten modem en dergelijke weer terug aansluiten
- Alle meubels weer naar binnen
- Schoongemaakt.
Waren weer als een goei team met paar vrienden flink door aan het werken.
haha, nagaan, we waren maar met 3 actief bezig, en 2 waren voor de horecaquote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En hoeveel kost het om jullie een keertje in te huren voor een klusje?
Goed teamquote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:42 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
haha, nagaan, we waren maar met 3 actief bezig, en 2 waren voor de horeca
Tja, onze topprestatie: in 2 weken tijd huis opknappen, schilderen, wat kleine verbouwingen, en dat voornamelijk in de avond urenquote:
Team Crazyquote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:49 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Tja, onze topprestatie: in 2 weken tijd huis opknappen, schilderen, wat kleine verbouwingen, en dat voornamelijk in de avond uren
frends en coquote:
Handigquote:Op woensdag 25 juni 2014 20:39 schreef sylvesterrr het volgende:
http://www.iflscience.com(...)ced-chinese-hospital
leuk verjaardagscadeau?
Valt dit dan onder masturberen of..?quote:Op woensdag 25 juni 2014 20:39 schreef sylvesterrr het volgende:
leuk verjaardagscadeau?
Hands-free masturbatie dus.quote:Op woensdag 25 juni 2014 20:39 schreef sylvesterrr het volgende:
leuk verjaardagscadeau?
Jullie vrouwen hebben speelgoed in alle soorten en maten. Mogen wij mannen ook eens iets hebbenquote:
Dat of zij biedt haar mondje aanquote:
Ja hoorquote:Op woensdag 25 juni 2014 21:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jullie vrouwen hebben speelgoed in alle soorten en maten. Mogen wij mannen ook eens iets hebben
Yeah, Tijn is stoer vandaagquote:
hahaquote:
Maar ik heb liever toch een echte vrouw dan speelgoed, samen met een vrouw met speelgoed spelen is leuk voor de afwisselingquote:
Dat is wel een goed punt inderdaadquote:Op woensdag 25 juni 2014 21:24 schreef aeque het volgende:
Ik lees op die pagina niks over hygiëne. Mag toch hopen dat die arme mannen niet in het vocht van de vorige aan het roeren zijn...
Klopt, al geoefend met jouw vriendin met haar speelgoed?quote:Op woensdag 25 juni 2014 21:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Maar ik heb liever toch een echte vrouw dan speelgoed, samen met een vrouw met speelgoed spelen is leuk voor de afwisseling
Wat zijn jullie lekker direct vandaag.quote:Op woensdag 25 juni 2014 21:25 schreef complicate het volgende:
[..]
Klopt, al geoefend met jouw vriendin met haar speelgoed?
Zo zijn wequote:Op woensdag 25 juni 2014 21:26 schreef aeque het volgende:
[..]
Wat zijn jullie lekker direct vandaag.![]()
Hmm.. Heb ik iets mee te delen in die richting? Nee niet echt eigenlijk.quote:Op woensdag 25 juni 2014 21:27 schreef complicate het volgende:
[..]
Zo zijn weHeb je ook iets mee te delen? we luisteren
Andere richting dan?quote:Op woensdag 25 juni 2014 21:27 schreef aeque het volgende:
[..]
Hmm.. Heb ik iets mee te delen in die richting? Nee niet echt eigenlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
Nee, en ik weet niet eens of speelgoed heeftquote:Op woensdag 25 juni 2014 21:25 schreef complicate het volgende:
[..]
Klopt, al geoefend met jouw vriendin met haar speelgoed?
quote:Op woensdag 25 juni 2014 21:28 schreef complicate het volgende:
[..]
Andere richting dan?Pun intended?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
Nee, hoor.quote:
En nu ook nog sarcasme...quote:
Wat is gebeurd? En wie moeten er in elkaar geslagen worden?quote:Op woensdag 25 juni 2014 21:31 schreef aeque het volgende:
[..]
En nu ook nog sarcasme...![]()
Heb alleen te melden dat het lang geleden is dat ik echt pissed off was op iemand.
Nee serieus, ik heb totaal geen gevoel voor humor, laat staan sarcasme.quote:Op woensdag 25 juni 2014 21:31 schreef aeque het volgende:
[..]
Heb alleen te melden dat het lang geleden is dat ik echt pissed off was op iemand.
Details...quote:Op woensdag 25 juni 2014 21:24 schreef aeque het volgende:
Ik lees op die pagina niks over hygiëne. Mag toch hopen dat die arme mannen niet in het vocht van de vorige aan het roeren zijn...
quote:Op woensdag 25 juni 2014 21:32 schreef tijnbrein het volgende:
En wie moeten er in elkaar geslagen worden?
Oke dan ga jij mee om eerst te pratenquote:
Bij gebrek aan een echte vrouw...quote:Op woensdag 25 juni 2014 21:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Maar ik heb liever toch een echte vrouw dan speelgoed, samen met een vrouw met speelgoed spelen is leuk voor de afwisseling
Wie is het doel en wat schuift het?quote:Op woensdag 25 juni 2014 21:31 schreef aeque het volgende:
[..]
Haha ach zo ver gaat het niet hoor.quote:Op woensdag 25 juni 2014 21:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat is gebeurd? En wie moeten er in elkaar geslagen worden?
Ik zal een lang verhaal kort houden:quote:Op woensdag 25 juni 2014 21:32 schreef complicate het volgende:
[..]
Nee serieus, ik heb totaal geen gevoel voor humor, laat staan sarcasme.![]()
Oh op wie was je pissed en waarom?
...steek je hem in een rubberen ding en heel gauw.quote:Op woensdag 25 juni 2014 21:34 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Bij gebrek aan een echte vrouw...
Dan heb ik gelukkig nog altijd mijn oude en vertrouwde linkerhandquote:Op woensdag 25 juni 2014 21:34 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Bij gebrek aan een echte vrouw...
Die was dus duidelijk niet op zoek naar vriendschap of wat dan ook. Of ze kan er niet mee omgaan.quote:Op woensdag 25 juni 2014 21:36 schreef aeque het volgende:
[..]
Haha ach zo ver gaat het niet hoor.
[..]
Ik zal een lang verhaal kort houden:
Bijna 2 maanden terug een dame leren kennen, klikte als vrienden heel goed en zelfs begon er wat meer op te bloeien. Zij is Roemeens en studeerde hier. Ze is inmiddels weer terug naar Roemenië en ondanks dat zij duidelijk maakte dat ze niks wou in die vorm om verschillende redenen hebben we afgesproken om goede vrienden te blijven.
Maar ik zit al een tijd niet lekker in mn vel en daar praatte we af en toe over tot gisteren. Moest echt even mijn verhaal kwijt en er kwamen alleen maar vage en vooral weinig reactie uit.
Zo merk je maar weer hoe mensen over vriendschap denken.
Zulke mensen ben je liever kwijt.quote:Op woensdag 25 juni 2014 21:36 schreef aeque het volgende:
[..]
[..]
Bijna 2 maanden terug een dame leren kennen, klikte als vrienden heel goed en zelfs begon er wat meer op te bloeien. Zij is Roemeens en studeerde hier. Ze is inmiddels weer terug naar Roemenië en ondanks dat zij duidelijk maakte dat ze niks wou in die vorm om verschillende redenen hebben we afgesproken om goede vrienden te blijven.
Maar ik zit al een tijd niet lekker in mn vel en daar praatte we af en toe over tot gisteren. Moest echt even mijn verhaal kwijt en er kwamen alleen maar vage en vooral weinig reactie uit.
Jij bent gewoon nieuwsgierig comp, zeg het maar gewoon!quote:Op woensdag 25 juni 2014 21:40 schreef complicate het volgende:
[..]
Zulke mensen ben je liever kwijt.
En waarom zit je niet lekker in je vel? Hier bieden we een luisterende oor
Ja dat ook, maar ik kan ook heel goed luisterenquote:Op woensdag 25 juni 2014 21:40 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Jij bent gewoon nieuwsgierig comp, zeg het maar gewoon!
werkt niet altijd zoiets nee, zeker niet als zei het al niet wouquote:Op woensdag 25 juni 2014 21:36 schreef aeque het volgende:
[..]
[..]
truequote:Op woensdag 25 juni 2014 21:42 schreef tijnbrein het volgende:
Soms is het fijn om je verhaal kwijt te kunnen.
No more Ms. Nice lady!quote:Op woensdag 25 juni 2014 21:41 schreef complicate het volgende:
[..]
Ja dat ook, maar ik kan ook heel goed luisterenen helpen als ik kan.
Ohquote:
Klopt, maar je moet het niet opdringen.quote:Op woensdag 25 juni 2014 21:42 schreef tijnbrein het volgende:
Dat zal ik ook zeker niet ontkennen. Al gaat het erom tegen wie je het zegt.quote:Op woensdag 25 juni 2014 21:42 schreef tijnbrein het volgende:
Zoals die van jou?quote:
Trust me I knowquote:Op woensdag 25 juni 2014 21:44 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Klopt, maar je moet het niet opdringen.
Ja, ik ga de vrouwelijke editie van "No more Mr. Nice Guy" schrijven.quote:Op woensdag 25 juni 2014 21:44 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat zal ik ook zeker niet ontkennen. Al gaat het erom tegen wie je het zegt.
[..]
Zoals die van jou?
Van uit het oogpunt van een man?quote:Op woensdag 25 juni 2014 21:46 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ja, ik ga de vrouwelijke editie van "No more Mr. Nice Guy" schrijven.
"I let my words pierce her heart, like a knife through a piece of meat."quote:Op woensdag 25 juni 2014 21:46 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Heb je dan talent voor schrijven?quote:Op woensdag 25 juni 2014 21:46 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Heb je geen hobby die je zou willen doen of gaan doen? Ikzelf rijd graag motor bijvoorbeeld en zwem graag. Misschien iets in die richting zoeken?quote:Op woensdag 25 juni 2014 21:48 schreef aeque het volgende:
Nou ja de gehele situatie lag wel een stuk ingewikkelder. Dit is echt de super korte versie van het geheel. Als ik het zo zelf terug lees zou ik jullie reactie ook hebben hoor.
Maar waarom ik niet lekker in mijn vel zit? Wil nogmaals niet weer een lang verhaal neerzetten maar komt ie:
Ben nu 1 jaar van mijn ex af van een relatie van 7 jaar. Daarbij was een dochtertje betrokken(niet biologisch van mij). Hierdoor heb ik mijn leven destijds volledig daar op gericht en dingen laten schieten.
Nu weer op eigen benen en dat voelt vreemd, raar en heb geen flauw idee wat ik moet doen. Een jaar lang heb ik eigenlijk maar wat gedaan, ik werkte 55-60 uur per week en de rest van de tijd was ik thuis en sliep ik. Ik heb moeite met hoe ik mijn vrije tijd moet besteden met name omdat ik ook een beperkte vriendenkring heb waaronder 95% collega's en we elkaar dus al vaak zat zien. Hierdoor doe je ook minder vaak dingen naast je werk met hen.
Ik wel, volgens sommigenquote:Op woensdag 25 juni 2014 21:48 schreef complicate het volgende:
[..]
Heb je dan talent voor schrijven?
Als je 7 jaar een relatie hebt gehad en al jouw focus daarop lag, dan is dat niet makkelijk om direct een ander routine op te bouwen.quote:Op woensdag 25 juni 2014 21:48 schreef aeque het volgende:
Nou ja de gehele situatie lag wel een stuk ingewikkelder. Dit is echt de super korte versie van het geheel. Als ik het zo zelf terug lees zou ik jullie reactie ook hebben hoor.
Maar waarom ik niet lekker in mijn vel zit? Wil nogmaals niet weer een lang verhaal neerzetten maar komt ie:
Ben nu 1 jaar van mijn ex af van een relatie van 7 jaar. Daarbij was een dochtertje betrokken(niet biologisch van mij). Hierdoor heb ik mijn leven destijds volledig daar op gericht en dingen laten schieten.
Nu weer op eigen benen en dat voelt vreemd, raar en heb geen flauw idee wat ik moet doen. Een jaar lang heb ik eigenlijk maar wat gedaan, ik werkte 55-60 uur per week en de rest van de tijd was ik thuis en sliep ik. Ik heb moeite met hoe ik mijn vrije tijd moet besteden met name omdat ik ook een beperkte vriendenkring heb waaronder 95% collega's en we elkaar dus al vaak zat zien. Hierdoor doe je ook minder vaak dingen naast je werk met hen.
Heb één van jouw verslagen al gelezen, ik twijfel daar niet aan.quote:
Dat is dus het punt, ik heb geen idee.quote:Op woensdag 25 juni 2014 21:51 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Heb je geen hobby die je zou willen doen of gaan doen? Ikzelf rijd graag motor bijvoorbeeld en zwem graag. Misschien iets in die richting zoeken?
Jaquote:Op woensdag 25 juni 2014 21:48 schreef complicate het volgende:
[..]
Heb je dan talent voor schrijven?
Oh dan heb je wat gemeen met Thijs.quote:Op woensdag 25 juni 2014 21:53 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat is dus het punt, ik heb geen idee.Laat ik nou ook net het type zijn dat zo gewend is geraakt aan dingen samen doen dat iets alleen doen gewoon angst aan jaagt.
![]()
Al zou ik met alle liefde motor willen rijden maar ja daar heb je wel een motorrijbewijs en motor voor nodig.
quote:Op woensdag 25 juni 2014 21:52 schreef complicate het volgende:
[..]
Als je 7 jaar een relatie hebt gehad en al jouw focus daarop lag, dan is dat niet makkelijk op direct een ander routine op te bouwen.
Hoe zit jouw dag/week er nu uit , ongeveer? Werk je nog steeds veel? Wat doe je in jouw vrij tijd?
Nee ik werk inmiddels minder, mede doordat ik nu ook later begin. Ik sliep slecht en was meestal rond 7 uur al aan het werk tot een uur of 6/7/8 in de avond.quote:Op woensdag 25 juni 2014 21:52 schreef complicate het volgende:
[..]
Als je 7 jaar een relatie hebt gehad en al jouw focus daarop lag, dan is dat niet makkelijk om direct een ander routine op te bouwen.
Hoe zit jouw dag/week er nu uit , ongeveer? Werk je nog steeds veel? Wat doe je in jouw vrije tijd?
Daar heb ik serieus over na zitten denken inderdaad. Al is het maar beginnen met een lang weekendje ofzo. Ik ben echter helaas niet in het bezit van een ruime portemonnee, dus dat moet even wachtenquote:
Ohquote:Op woensdag 25 juni 2014 21:57 schreef aeque het volgende:
Maar werk dus overdag. Daarna naar huis, beetje rommelen thuis en eventueel boodschappen doen. De rest is bankhangen, tv-kijken, achter de laptop en dat was het wel weer.
Thanksquote:Op woensdag 25 juni 2014 21:53 schreef complicate het volgende:
[..]
Heb één van jouw verslagen al gelezen, ik twijfel daar niet aan.
Motorrijbewijs halen is zo gebeurd, en een motor is niet zo duur. Waar een wil is, is een weg. Ben met een vriend een week naar Schotland geweest met de motor en dat was prachtig. Hier een impressie:quote:Op woensdag 25 juni 2014 21:53 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat is dus het punt, ik heb geen idee.Laat ik nou ook net het type zijn dat zo gewend is geraakt aan dingen samen doen dat iets alleen doen gewoon angst aan jaagt.
![]()
Al zou ik met alle liefde motor willen rijden maar ja daar heb je wel een motorrijbewijs en motor voor nodig.
Ow, dan gewoon naar meets komen en mensen leren kennenquote:Op woensdag 25 juni 2014 21:59 schreef aeque het volgende:
[..]
Daar heb ik serieus over na zitten denken inderdaad. Al is het maar beginnen met een lang weekendje ofzo. Ik ben echter helaas niet in het bezit van een ruime portemonnee, dus dat moet even wachten
Eigenlijk klinkt het niet eens zo gek anders als mijn levenquote:Op woensdag 25 juni 2014 22:00 schreef complicate het volgende:
[..]
Oh.
Ga je niet graag uit? Dan kan je nieuwe mensen ontmoeten . Of lekker sporten , dan kom je uit jouw gedachtes en ga je meer jouw lichaam. Of sport je niet graag?
Verder wat Syl zegt, even op reis gaan kan helpen om alles op rijtje te zetten.
Dat is idd lastig na een relatie van 7 jaar, je zult natuurlijk ook veel gezamelijke vrienden hebben.quote:Op woensdag 25 juni 2014 21:48 schreef aeque het volgende:
Hoezo dan?quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Eigenlijk klinkt het niet eens zo gek anders als mijn leven
Een reis maak je zo duur als je wil.quote:Op woensdag 25 juni 2014 21:59 schreef aeque het volgende:
[..]
Daar heb ik serieus over na zitten denken inderdaad. Al is het maar beginnen met een lang weekendje ofzo. Ik ben echter helaas niet in het bezit van een ruime portemonnee, dus dat moet even wachten
Leuk.quote:
Een citytrip naar Barcelona, of België kost bijna niks.quote:Op woensdag 25 juni 2014 21:59 schreef aeque het volgende:
[..]
Volgens mij heb je over het stukje heen gelezen dat dingen alleen doen mij echt de stuipen op het lijf jagen?quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:00 schreef complicate het volgende:
[..]
Oh.
Ga je niet graag uit? Dan kan je nieuwe mensen ontmoeten . Of lekker sporten , dan kom je uit jouw gedachtes en ga je meer jouw lichaam. Of sport je niet graag?
Verder wat Syl zegt, even op reis gaan kan helpen om alles op rijtje te zetten.
Dat lijkt me dus inderdaad leuk/vet om te doen. En inderdaad waar een wil is, is een weg. Het is bij mij alleen een langer traject.quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:00 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Motorrijbewijs halen is zo gebeurd, en een motor is niet zo duur. Waar een wil is, is een weg. Ben met een vriend een week naar Schotland geweest met de motor en dat was prachtig. Hier een impressie:
Je bedoelt het 25+ meeting topic?quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:01 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ow, dan gewoon naar meets komen en mensen leren kennen
Ja en jaquote:Op woensdag 25 juni 2014 22:05 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat lijkt me dus inderdaad leuk/vet om te doen. En inderdaad waar een wil is, is een weg. Het is bij mij alleen een langer traject.
[..]
Je bedoelt het 25+ meeting topic?
In Schotland hebben we ook geen hotels geboekt. Gewoon op de bonnefooi bed & breakfast gezocht. Ging erg goed!quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:06 schreef complicate het volgende:
En als je echt weinig geld hebt, kan je toch naar een jeugdherberg gaan, daar leer je bovendien ook mensen kennen. Twee vligen in een klap.
Weinig contacten naast mijn werkquote:
Streep die gezamenlijke vrienden maar weg. Hadden we niet... Ik snap ook achteraf niet dat ik het zo lang heb vol kunnen houden met dat mens...quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:02 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Dat is idd lastig na een relatie van 7 jaar, je zult natuurlijk ook veel gezamelijke vrienden hebben.
Lastig om dat idd te gaan veranderen
Kijk op dat soort ideeën kom ik zelf niet eens meer.quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:06 schreef complicate het volgende:
En als je echt weinig geld hebt, kan je toch naar een jeugdherberg gaan, daar leer je bovendien ook mensen kennen. Twee vliegen in een klap.
Volg het topic wel maar eigenlijk nooit echt aanstalten gemaakt...quote:
Je weet pas wat je gemist hebt, als je het merktquote:Op woensdag 25 juni 2014 22:09 schreef aeque het volgende:
[..]
Streep die gezamenlijke vrienden maar weg. Hadden we niet... Ik snap ook achteraf niet dat ik het zo lang heb vol kunnen houden met dat mens...
Beste manier om dat uit te vinden is om eens in een fitness te stappen en van alles te testen: fietsen, lopen, spinning, bodypump etc. Je krijgt meestal een coach en zo kom je andere mensen tegen.quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:05 schreef aeque het volgende:
[..]
Volgens mij heb je over het stukje heen gelezen dat dingen alleen doen mij echt de stuipen op het lijf jagen?![]()
Sporten moet ik sowieso gaan doen. Nu nog alleen uitvinden wat.
meeting topics kom ik nie, ga toch nooit meetequote:
Meets die ik heb meegemaakt zijn altijd leuk geweest. Hier zitten er een paar die dat kunnen beamen. En het maakt niet uit wat we doen, het is altijd gezelligquote:Op woensdag 25 juni 2014 22:09 schreef aeque het volgende:
[..]
Volg het topic wel maar eigenlijk nooit echt aanstalten gemaakt...Misschien maar eens doen inderdaad.
Watjequote:Op woensdag 25 juni 2014 22:11 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
meeting topics kom ik nie, ga toch nooit meete
Tja, nooit behoeft aanquote:
hahaquote:Op woensdag 25 juni 2014 22:09 schreef aeque het volgende:
Kijk op dat soort ideeën kom ik zelf niet eens meer.
Faalquote:Op woensdag 25 juni 2014 22:13 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Tja, nooit behoeft aan
Als ik iemand wil ontmoeten regel ik dat wel.
hmm it-ers zijn eigenwijs![]()
![]()
![]()
Hmm als een installer aangeeft:
let op: installatie is niet geschikt voor huidig toestel. wilt u toch doorgaan?
Wat doet een it-er dan: toch doorgaan
hopen dat ik vanavond nog kan bellen
Ja maar dat kan zijn dat je daarvoor hebt gekozen, wat niet zijn geval is, lijkt me.quote:
quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:12 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Meets die ik heb meegemaakt zijn altijd leuk geweest. Hier zitten er een paar die dat kunnen beamen. En het maakt niet uit wat we doen, het is altijd gezellig
Ja pas je posts maar snel aan, ik zag het wel hoor.quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:13 schreef complicate het volgende:
[..]
hahamaar dat is normaal rekening houdend met jouw verhaal...
Vroeger veel aan meets gedaan van een ander forum, was inderdaad altijd gezellig!quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:12 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Meets die ik heb meegemaakt zijn altijd leuk geweest. Hier zitten er een paar die dat kunnen beamen. En het maakt niet uit wat we doen, het is altijd gezellig
installatieprogramma stopt al, dus dan maar handmatigquote:
Fijn zo!quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:06 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
In Schotland hebben we ook geen hotels geboekt. Gewoon op de bonnefooi bed & breakfast gezocht. Ging erg goed!
true, maar jah, begin pas weer een week ofzo actief te zijn op fokquote:Op woensdag 25 juni 2014 22:13 schreef tijnbrein het volgende:
Inderdaad en het is geheel vrijblijvend dat 25+ topic
Euh nee dat is geen keuze van mijquote:Op woensdag 25 juni 2014 22:16 schreef complicate het volgende:
[..]
Ja maar dat kan zijn dat je daarvoor hebt gekozen, wat niet zijn geval is, lijkt me.
En gelukt?quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:17 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
installatieprogramma stopt al, dus dan maar handmatig
Dan nog gewoon doen, Fok!kers doen geen Suarezquote:Op woensdag 25 juni 2014 22:17 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
true, maar jah, begin pas weer een week ofzo actief te zijn op fok
Eerst android prog downloaden enzoquote:
dat zeg jijquote:[..]
Dan nog gewoon doen, Fok!kers doen geen Suarez
Gelukkig bestaat de edit-functiequote:Op woensdag 25 juni 2014 22:17 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja pas je posts maar snel aan, ik zag het wel hoor.
Volleybal en basketbal, met mijn lengte wordt dat geen succesMaar inderdaad, een keer naar de sportschool en wat dingen proberen. Als ik al 'zo' 40 kilo kwijt kan raken, dan moet de rest met sporten geen probleem zijn.
Zelf zit ik graag op de fiets, vooral mountainbike. Ook een manier om met andere mensen in contact te komen, en je gaat je verbazen hoeveel mensen dat doen dan in je omgevingquote:Op woensdag 25 juni 2014 22:17 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja pas je posts maar snel aan, ik zag het wel hoor.
Volleybal en basketbal, met mijn lengte wordt dat geen succesMaar inderdaad, een keer naar de sportschool en wat dingen proberen. Als ik al 'zo' 40 kilo kwijt kan raken, dan moet de rest met sporten geen probleem zijn.
[..]
Vroeger veel aan meets gedaan van een ander forum, was inderdaad altijd gezellig!
Wandelen is heerlijk. Doe het soms wel eens in de bossen hier. Lekker tot rust, de geur van de bossen opsnuiven en nergens aan denken. Heerlijk.quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:19 schreef complicate het volgende:
[..]
Gelukkig bestaat de edit-functie![]()
Oh en wandelen kan ook een optie zijn hoor. Je hebt mensen die echt voldoening halen uit wandelen.![]()
Ikke niet
Ah sorry dat wist ik niet. .quote:
Alleen mijn redenen zijn geheel anders dan die van hem.quote:
Kon ik dat maar.quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:21 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Wandelen is heerlijk. Doe het soms wel eens in de bossen hier. Lekker tot rust, de geur van de bossen opsnuiven en nergens aan denken. Heerlijk.
Dat heb ik dus idd met fietsen, heerlijk door de bossen knallen, verstand toch wel erbij, maar juist niet bij dagelijkse dingen.quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:21 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Wandelen is heerlijk. Doe het soms wel eens in de bossen hier. Lekker tot rust, de geur van de bossen opsnuiven en nergens aan denken. Heerlijk.
Ik heb voor mezelf maar de afspraak gemaakt:quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:22 schreef complicate het volgende:
[..]
Kon ik dat maar.Sinds ik mijn auto heb vind ik het alleen maar saai om te wandelen terwijl ik dat vroeger leuk vond
Ach, ik doe het ook minder nu ik motor rijdquote:Op woensdag 25 juni 2014 22:22 schreef complicate het volgende:
[..]
Kon ik dat maar.Sinds ik mijn auto heb vind ik het alleen maar saai om te wandelen terwijl ik dat vroeger leuk vond
Precies. Genieten en even de zorgen aan de kant.quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:22 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Dat heb ik dus idd met fietsen, heerlijk door de bossen knallen, verstand toch wel erbij, maar juist niet bij dagelijkse dingen.
yep, en soms ga ik gewoon stuk fietsen op verharde weg, kan het zo zijn dat ik kilometer of 50 rij, en dan ook van alles door mn hoofd laat gaan.quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:23 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ach, ik doe het ook minder nu ik motor rijd
[..]
Precies. Genieten en even de zorgen aan de kant.
Doe de opleiding, en behoud je baan. Je zit in een vrij luxe positie nu, zonder dat je het zelf misschien ziet.quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:25 schreef aeque het volgende:
Dat doe ik vaak in het weekend, even een wandeling of de fiets pakken inderdaad.
Ik heb wel een vraag. Iets waar niemand eigenlijk nog echt mee heeft kunnen helpen.
Momenteel heb ik geen afgeronde MBO/HBO op zak. Dit wil ik graag gaan doen. Ik kan dit doen via mijn huidige werkgever en wordt volledig betaald. Echter wordt ik daar voor wat ik doe en hoe lang ik daar werk, zwaar onderbetaald.
De andere optie is een andere baan zoeken en wachten met de opleiding. Wat zouden jullie doen..?
lastig, meestal zit je, als je een opleiding doet, ook weer 3 jaar vast ofzo aan bedrijf ivm gemaakte kostenquote:Op woensdag 25 juni 2014 22:25 schreef aeque het volgende:
Dat doe ik vaak in het weekend, even een wandeling of de fiets pakken inderdaad.
Ik heb wel een vraag. Iets waar niemand eigenlijk nog echt mee heeft kunnen helpen.
Momenteel heb ik geen afgeronde MBO/HBO op zak. Dit wil ik graag gaan doen. Ik kan dit doen via mijn huidige werkgever en wordt volledig betaald. Echter wordt ik daar voor wat ik doe en hoe lang ik daar werk, zwaar onderbetaald.
De andere optie is een andere baan zoeken en wachten met de opleiding. Wat zouden jullie doen..?
ah ok, wat zijn jouw redenen?quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Alleen mijn redenen zijn geheel anders dan die van hem.
Voldoening haal ik alleen uit dansenquote:Op woensdag 25 juni 2014 22:23 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Ik heb voor mezelf maar de afspraak gemaakt:
zolang ik in mn eigen stad werk, dan pak ik de fiets
Lastig, bij een nieuwe werkgever zit die opleiding er wellicht niet in. Dus misschien toch maar blijven en die opleiding doenquote:Op woensdag 25 juni 2014 22:25 schreef aeque het volgende:
Moeite met sociale contacten aan gaan en onderhoudenquote:
quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:27 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Doe de opleiding, en behoud je baan. Je zit in een vrij luxe positie nu, zonder dat je het zelf misschien ziet.
quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:27 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
lastig, meestal zit je, als je een opleiding doet, ook weer 3 jaar vast ofzo aan bedrijf ivm gemaakte kosten
Kleine nuance trouwens...quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Lastig, bij een nieuwe werkgever zit die opleiding er wellicht niet in. Dus misschien toch maar blijven en die opleiding doen
MBO is echt een beroeps opleding, bv bakker, slager, etcquote:Op woensdag 25 juni 2014 22:29 schreef complicate het volgende:
Hoe moet ik MBO/HBO vertalen? Is dat zoals bij ons een "Master"? of hoe moet ik dat zien?
als ze failiet gaan dan hoef je de studiekosten niet terug te betalen :pquote:Op woensdag 25 juni 2014 22:30 schreef aeque het volgende:
[..]
[..]
[..]
Kleine nuance trouwens...
Ik zie het bedrijf met de koers die het nu vaart, in moeilijk vaarwater komen in de komende jaren. Is het dan nog steeds verstandig..?
Hangt ervan hoeveel werk er is in de sector waarin jij werk zoekt. En in de regio waar jij woont.quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:30 schreef aeque het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik zie het bedrijf met de koers die het nu vaart, in moeilijk vaarwater komen in de komende jaren. Is het dan nog steeds verstandig..?
Anders zouden ze de opleiding niet aanbieden denk ik, dus ze zien wel wat in je.quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:30 schreef aeque het volgende:
[..]
[..]
[..]
Thanx voor de uitleg.quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
MBO is echt een beroeps opleding, bv bakker, slager, etc
Hoe komt het? Iets met mensen niet kunnen vertrouwen? Verlegen zijn?quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Moeite met sociale contacten aan gaan en onderhouden
Werkervaring is volgens mij veel belangrijker dan een diploma. En tegenwoordig is, met alle respect, een diploma ook niet veel meer waard dan het papier waarop het gedrukt is.quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:34 schreef aeque het volgende:
Nou ja voor alsnog is alleen mijn eigen manager er mee akkoord gegaan.
Of ze failliet gaan durf ik niet te zeggen, maar ze moeten nodig de koers veranderen om mee te komen in de markt.
Er is best wat werk in deze sector(E-commerce) en ook in deze regio(randstad). Dus op zich is er wel wat te vinden. Nu alleen de vraag of ze daar iemand aan zouden nemen zonder diploma met 6 jaar werkervaring.
Je kan daar toch nu even blijven en inmiddels solliciteren om te zien of je kans maakt bij andere bedrijven?quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:34 schreef aeque het volgende:
Nou ja voor alsnog is alleen mijn eigen manager er mee akkoord gegaan.
Of ze failliet gaan durf ik niet te zeggen, maar ze moeten nodig de koers veranderen om mee te komen in de markt.
Er is best wat werk in deze sector(E-commerce) en ook in deze regio(randstad). Dus op zich is er wel wat te vinden. Nu alleen de vraag of ze daar iemand aan zouden nemen zonder diploma met 6 jaar werkervaring.
Moeilijke jeugd gehad, gepest, en minder goed in sociale contactenquote:Op woensdag 25 juni 2014 22:33 schreef complicate het volgende:
[..]
Thanx voor de uitleg.
[..]
Hoe komt het? Iets met mensen niet kunnen vertrouwen? Verlegen zijn?
Mensen die anderen pestenquote:Op woensdag 25 juni 2014 22:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Moeilijke jeugd gehad, gepest, en minder goed in sociale contacten
Dat denk ik ook eigenlijk... en helaasquote:Op woensdag 25 juni 2014 22:36 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Werkervaring is volgens mij veel belangrijker dan een diploma. En tegenwoordig is, met alle respect, een diploma ook niet veel meer waard dan het papier waarop het gedrukt is.
quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:36 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Werkervaring is volgens mij veel belangrijker dan een diploma. En tegenwoordig is, met alle respect, een diploma ook niet veel meer waard dan het papier waarop het gedrukt is.
Klopt inderdaad. Kan natuurlijk altijd eens kijken hoe ik in de markt lig...quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:36 schreef complicate het volgende:
[..]
Je kan daar toch nu even blijven en inmiddels solliciteren om te zien of je kans maakt bij andere bedrijven?
Pesten is inderdaad triest.quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:38 schreef complicate het volgende:
[..]
Mensen die anderen pesten![]()
Heb je al een assertiviteitscursus gehad oid? Of jouw jeugd kunnen verwerken inmiddels?
Ja en ja. Maar dat maakt het voor nog steeds niet makkelijk om contacten aan te gaan en die contacten te onderhoudenquote:Op woensdag 25 juni 2014 22:38 schreef complicate het volgende:
[..]
Mensen die anderen pesten![]()
Heb je al een assertiviteitscursus gehad oid? Of jouw jeugd kunnen verwerken inmiddels?
Jammerquote:Op woensdag 25 juni 2014 22:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja en ja. Maar dat maakt het voor nog steeds niet makkelijk om contacten aan te gaan en die contacten te onderhouden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |