Zotteke toch.quote:Op zondag 22 juni 2014 18:55 schreef Faxie het volgende:
Compli, waarom maak jij niet een gifje van jezelf voor in de OP?
Ohquote:
Ah antwoord: nee.quote:
En jij denkt dat je zo wel een rode jurk krijgt?quote:Op zondag 22 juni 2014 19:00 schreef complicate het volgende:
[..]
Ohvind je het erg?
![]()
Je hebt mijn rode jurkje niet mee, dacht jou wat te straffen.
Jaquote:Op zondag 22 juni 2014 19:01 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
En jij denkt dat je zo wel een rode jurk krijgt?
Hebben ze in België dan ook zo'n jurkje als ze in Nederland hebben?quote:Op zondag 22 juni 2014 19:00 schreef complicate het volgende:
[..]
Ohvind je het erg?
![]()
Je hebt mijn rode jurkje niet mee, dacht jou wat te straffen.
Het ging om een speciaal rode jurkje met open rug uit Istanbulquote:Op zondag 22 juni 2014 19:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hebben ze in België dan ook zo'n jurkje als ze in Nederland hebben?
Nouja ik kon het toch proberen?quote:Op zondag 22 juni 2014 19:01 schreef complicate het volgende:
[..]
Ah antwoord: nee.Ge zijt echt een zotteke hè Faxie. Ongelooflijk.
gifje in voetbal uitrustingquote:
Picsquote:Op zondag 22 juni 2014 19:04 schreef complicate het volgende:
[..]
Het ging om een speciaal rode jurkje met open rug uit Istanbul
Open rug is altijd mooi in een jurk.quote:Op zondag 22 juni 2014 19:04 schreef complicate het volgende:
[..]
Het ging om een speciaal rode jurkje met open rug uit Istanbul
beetje bloederig ...quote:
Was te verwachtenquote:
hij was ook best wel flauw eigenlijkquote:
Met zo'n voorzet was het ook mogelijk dat je zou inkoppen, om maar even in voetbalsfeer te blijvenquote:
DIe kerel zit er gefrustreerd uitquote:
eigenlijk ook wel zo. en dat terwijl ik duf ben momenteelquote:Op zondag 22 juni 2014 19:15 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Met zo'n voorzet was het ook mogelijk dat je zou inkoppen, om maar even in voetbalsfeer te blijven
nog geen gifje van jouquote:
nou zit af en toe wel mooie momenten inquote:
niks tegen onze bondscoach hequote:
Nee hoor, ik zou niet durvenquote:
teveel aan de juup gezetenquote:Op zondag 22 juni 2014 19:24 schreef complicate het volgende:
Ik denk dat de rode duivels te veel frietjes hebben gegeten
O hallo, dat mag. Danny laat iedereen toe om in SC te buurten.quote:
Oh en wie omschrijf je dan als valpartij?quote:Op zondag 22 juni 2014 19:25 schreef El_Thijs het volgende:
Eerlijk gezegd vind ik het meer een valpartij dan een balpartij.
Pff gelukkig. Maakte me wel even zorgen.quote:Op zondag 22 juni 2014 19:25 schreef complicate het volgende:
[..]
O hallo, dat mag. Danny laat iedereen toe om in SC te buurten.
Goede avondquote:Op zondag 22 juni 2014 19:26 schreef aeque het volgende:
[..]
Pff gelukkig. Maakte me wel even zorgen.
Om even ontopic te gaan, wat is er met België aan de hand...
In een SC bestaat geen ontopic, we gaan zo veel mogelijk offtopic zonder topicquote:Op zondag 22 juni 2014 19:26 schreef aeque het volgende:
[..]
Pff gelukkig. Maakte me wel even zorgen.
Om even ontopic te gaan, wat is er met België aan de hand...
quote:
Ja ok ok dat is waar. Maar om het voetbalgesprek even verder te voeren dan...quote:Op zondag 22 juni 2014 19:28 schreef complicate het volgende:
[..]
In een SC bestaat geen ontopic, we gaan zo veel mogelijk offtopic zonder topic![]()
Maar om antwoord te geven op jouw vraag, ik weet het ook nietIk vermoed dat het de schuld is van friet met mayonaise.
Te veel Jupilerquote:Op zondag 22 juni 2014 19:30 schreef aeque het volgende:
Ja ok ok dat is waar. Maar om het voetbalgesprek even verder te voeren dan...
Ik denk dat er ook een paar teveel biertjes in zijn gegaan.
jupiler is nooit teveelquote:
True, maar ik denk dat het wat zwaardere biertjes zijn geweest. Duvel of dergelijke...quote:
Jawel, Je kan het resultaat zien op jouw scherm.....quote:
Zit je gezellig naast een paar Belgen?quote:Op zondag 22 juni 2014 19:34 schreef complicate het volgende:
[..]
Jawel, Je kan het resultaat zien op jouw scherm.....Vond de match met Algerije toch spannender en de sfeer was hier ook beter, nu heb ik alleen maar depri gezichten naast me. Leuk...
Van die mon cherikes?quote:Op zondag 22 juni 2014 19:35 schreef tijnbrein het volgende:
Ik wil wel een lekker stukje chocola uit België
Tauro dan maar?quote:Op zondag 22 juni 2014 19:33 schreef aeque het volgende:
[..]
True, maar ik denk dat het wat zwaardere biertjes zijn geweest. Duvel of dergelijke...
ja dat wel, toch jammer zo inkakken.quote:Op zondag 22 juni 2014 19:34 schreef complicate het volgende:
[..]
Jawel, Je kan het resultaat zien op jouw scherm.....Vond de match met Algerije toch spannender en de sfeer was hier ook beter, nu heb ik alleen maar depri gezichten naast me. Leuk...
Ja ongeveer 15 vrouwenquote:
Bijvoorbeeldquote:Op zondag 22 juni 2014 19:38 schreef complicate het volgende:
[..]
Van die mon cherikes?![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |