Zotteke toch.quote:Op zondag 22 juni 2014 18:55 schreef Faxie het volgende:
Compli, waarom maak jij niet een gifje van jezelf voor in de OP?
Ohquote:
Ah antwoord: nee.quote:
En jij denkt dat je zo wel een rode jurk krijgt?quote:Op zondag 22 juni 2014 19:00 schreef complicate het volgende:
[..]
Ohvind je het erg?
![]()
Je hebt mijn rode jurkje niet mee, dacht jou wat te straffen.
Jaquote:Op zondag 22 juni 2014 19:01 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
En jij denkt dat je zo wel een rode jurk krijgt?
Hebben ze in België dan ook zo'n jurkje als ze in Nederland hebben?quote:Op zondag 22 juni 2014 19:00 schreef complicate het volgende:
[..]
Ohvind je het erg?
![]()
Je hebt mijn rode jurkje niet mee, dacht jou wat te straffen.
Het ging om een speciaal rode jurkje met open rug uit Istanbulquote:Op zondag 22 juni 2014 19:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hebben ze in België dan ook zo'n jurkje als ze in Nederland hebben?
Nouja ik kon het toch proberen?quote:Op zondag 22 juni 2014 19:01 schreef complicate het volgende:
[..]
Ah antwoord: nee.Ge zijt echt een zotteke hè Faxie. Ongelooflijk.
gifje in voetbal uitrustingquote:
Picsquote:Op zondag 22 juni 2014 19:04 schreef complicate het volgende:
[..]
Het ging om een speciaal rode jurkje met open rug uit Istanbul
Open rug is altijd mooi in een jurk.quote:Op zondag 22 juni 2014 19:04 schreef complicate het volgende:
[..]
Het ging om een speciaal rode jurkje met open rug uit Istanbul
beetje bloederig ...quote:
Was te verwachtenquote:
hij was ook best wel flauw eigenlijkquote:
Met zo'n voorzet was het ook mogelijk dat je zou inkoppen, om maar even in voetbalsfeer te blijvenquote:
DIe kerel zit er gefrustreerd uitquote:
eigenlijk ook wel zo. en dat terwijl ik duf ben momenteelquote:Op zondag 22 juni 2014 19:15 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Met zo'n voorzet was het ook mogelijk dat je zou inkoppen, om maar even in voetbalsfeer te blijven
nog geen gifje van jouquote:
nou zit af en toe wel mooie momenten inquote:
niks tegen onze bondscoach hequote:
Nee hoor, ik zou niet durvenquote:
teveel aan de juup gezetenquote:Op zondag 22 juni 2014 19:24 schreef complicate het volgende:
Ik denk dat de rode duivels te veel frietjes hebben gegeten
O hallo, dat mag. Danny laat iedereen toe om in SC te buurten.quote:
Oh en wie omschrijf je dan als valpartij?quote:Op zondag 22 juni 2014 19:25 schreef El_Thijs het volgende:
Eerlijk gezegd vind ik het meer een valpartij dan een balpartij.
Pff gelukkig. Maakte me wel even zorgen.quote:Op zondag 22 juni 2014 19:25 schreef complicate het volgende:
[..]
O hallo, dat mag. Danny laat iedereen toe om in SC te buurten.
Goede avondquote:Op zondag 22 juni 2014 19:26 schreef aeque het volgende:
[..]
Pff gelukkig. Maakte me wel even zorgen.
Om even ontopic te gaan, wat is er met België aan de hand...
In een SC bestaat geen ontopic, we gaan zo veel mogelijk offtopic zonder topicquote:Op zondag 22 juni 2014 19:26 schreef aeque het volgende:
[..]
Pff gelukkig. Maakte me wel even zorgen.
Om even ontopic te gaan, wat is er met België aan de hand...
quote:
Ja ok ok dat is waar. Maar om het voetbalgesprek even verder te voeren dan...quote:Op zondag 22 juni 2014 19:28 schreef complicate het volgende:
[..]
In een SC bestaat geen ontopic, we gaan zo veel mogelijk offtopic zonder topic![]()
Maar om antwoord te geven op jouw vraag, ik weet het ook nietIk vermoed dat het de schuld is van friet met mayonaise.
Te veel Jupilerquote:Op zondag 22 juni 2014 19:30 schreef aeque het volgende:
Ja ok ok dat is waar. Maar om het voetbalgesprek even verder te voeren dan...
Ik denk dat er ook een paar teveel biertjes in zijn gegaan.
jupiler is nooit teveelquote:
True, maar ik denk dat het wat zwaardere biertjes zijn geweest. Duvel of dergelijke...quote:
Jawel, Je kan het resultaat zien op jouw scherm.....quote:
Zit je gezellig naast een paar Belgen?quote:Op zondag 22 juni 2014 19:34 schreef complicate het volgende:
[..]
Jawel, Je kan het resultaat zien op jouw scherm.....Vond de match met Algerije toch spannender en de sfeer was hier ook beter, nu heb ik alleen maar depri gezichten naast me. Leuk...
Van die mon cherikes?quote:Op zondag 22 juni 2014 19:35 schreef tijnbrein het volgende:
Ik wil wel een lekker stukje chocola uit België
Tauro dan maar?quote:Op zondag 22 juni 2014 19:33 schreef aeque het volgende:
[..]
True, maar ik denk dat het wat zwaardere biertjes zijn geweest. Duvel of dergelijke...
ja dat wel, toch jammer zo inkakken.quote:Op zondag 22 juni 2014 19:34 schreef complicate het volgende:
[..]
Jawel, Je kan het resultaat zien op jouw scherm.....Vond de match met Algerije toch spannender en de sfeer was hier ook beter, nu heb ik alleen maar depri gezichten naast me. Leuk...
Ja ongeveer 15 vrouwenquote:
Bijvoorbeeldquote:Op zondag 22 juni 2014 19:38 schreef complicate het volgende:
[..]
Van die mon cherikes?![]()
[ afbeelding ]
K ook.quote:
Wordt toch niet meer gebrouwen?quote:
Dat zijn er nogal wat!quote:Op zondag 22 juni 2014 19:40 schreef complicate het volgende:
[..]
Ja ongeveer 15 vrouwenen misschien 40 mannen. Maar zoals ik net zei, echt de sfeer is hier dood.
De rode duivels moeten echt wakker worden;
Avril Lavignequote:Op zondag 22 juni 2014 19:39 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Tauro dan maar?
[..]
ja dat wel, toch jammer zo inkakken.
En bij jou naam moest ik denken aan een liedje van 1 van de mooiere rock dames:
Was net hetzelfde aan het typen!!!quote:
Volgens mij wel hoor,quote:
Zekersquote:
ja, je zou eerder een goal van de russen verwachtenquote:Op zondag 22 juni 2014 19:47 schreef complicate het volgende:
Vind het nog steeds toch een raar wedstrijd. Maar bon soit, de sfeer is al wat beter
En jouw ex was a la Pink ofzo?quote:Op zondag 22 juni 2014 19:46 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Volgens mij wel hoor,
[..]
Zekers![]()
en toch een leuk vrouwke, zo op het gezicht wel beetje type vrouw waar ik voor zou gaan
Ook een mooi nummer en waarin toch wat van mezelf vind:
la pink?quote:
Je hebt gelijk, zie dat ze weer terug zijn met Tauro inderdaad. Ook weel 'New Tauro'quote:
Dank u wel, ze konden echt wel beter, maar ok, straks toch feestenquote:Op zondag 22 juni 2014 19:51 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
la pink?
die mis ik even
gefeliciteerd met de overwinning
Gefeliciteerd!quote:Op zondag 22 juni 2014 19:52 schreef complicate het volgende:
[..]
Dank u wel, ze konden echt wel beter, maar ok, straks toch feesten
quote:
o ok, nee zei was meer rustig enzo, in elk geval totaal tegenovergestelde van mij. ook al was dat niet in het eerste half jaarquote:Op zondag 22 juni 2014 19:52 schreef complicate het volgende:
[..]
Dank u wel, ze konden echt wel beter, maar ok, straks toch feesten
Ja bedoelde , Pink, de wilde zangeres.
jahquote:
jahquote:
net als nederland: ook zulke games moet je kunnen winnen wil je in de finale komenquote:Op zondag 22 juni 2014 19:53 schreef kree het volgende:
Ti's wat met die Belgen. Tot nu toe weten ze het steeds toch net te winnen.
Maar dat ligt er niet echt aan dat ze super spelen.
Anyway België gefeliciteerd.
Ja, Tijn, we zijn doorquote:
Ja de finale moet Nederland - België wordenquote:Op zondag 22 juni 2014 19:54 schreef complicate het volgende:
[..]
Ja, Tijn, we zijn door, maar hoe hè
Mwah nl had toch wel wat betere acties.quote:Op zondag 22 juni 2014 19:54 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
net als nederland: ook zulke games moet je kunnen winnen wil je in de finale komen
maakt niet uit hoequote:Op zondag 22 juni 2014 19:54 schreef complicate het volgende:
[..]
nou tegen australie ...quote:
Hakjes over de sloot. Ze moeten wel wat beter gaan spelen, anders heb ik de verkeerde wereldkampioen gekozen in een van mn poules...quote:Op zondag 22 juni 2014 19:54 schreef complicate het volgende:
[..]
was nie alles neequote:
Beide helften waren niet echt fantastisch.quote:
Zit een kern van waarheid inquote:Op zondag 22 juni 2014 20:25 schreef aeque het volgende:
[..]
Beide helften waren niet echt fantastisch.
Die kans is vrij aannemelijkquote:Op zondag 22 juni 2014 20:34 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Zit een kern van waarheid in
Complicate is zich natuurlijk nu aan het volgieten met Tauro's of de gewone juup
En terecht.quote:Op zondag 22 juni 2014 20:34 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Zit een kern van waarheid in
Complicate is zich natuurlijk nu aan het volgieten met Tauro's of de gewone juup
quote:Op zondag 22 juni 2014 20:34 schreef Crazy-M het volgende:
quote:
quote:
Geen telepathie allemaal klonen van elkaar die op elkaar reageren. Uiteindelijk zijn hier maar 10 originelen users de rest zijn klonenquote:Op maandag 23 juni 2014 12:44 schreef complicate het volgende:
[..]
[..]
[..]![]()
Waauuw, wat een hoge mate van telepathie!
Wat? Slecht geslapen Tijn?quote:Op maandag 23 juni 2014 13:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Geen telepathie allemaal klonen van elkaar die op elkaar reageren. Uiteindelijk zijn hier maar 10 originelen users de rest zijn klonen
Het was een grapjequote:
Ah ok.quote:Op maandag 23 juni 2014 13:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het was een grapje![]()
Dat valt wel mee. Ik heb wel eens slechter geslapen. De nacht daarvoor bijvoorbeeld. 3 uur gaan slapen en half zeven weer uit bed moeten![]()
Met mijn vriendin naar een verjaardag geweest, en zij moest de volgende dag om half negen ergens zijn. Dus we moesten half zeven opstaan.quote:Op maandag 23 juni 2014 13:37 schreef complicate het volgende:
[..]
Ah ok.
Oh dat zijn wel weinig uurtjes, zegWas je toen aan het feesten dan?
Ik heb vannacht weinig geslapen ,veel gefeest en moest vroeg opstaan om te gaan werken. Maar çavatjes, tot nu toe, straks zal ik waarschijnlijk mijn klop krijgen. hehe
zijn onze voorspellende gaves :-) vanavond maar weer met een juupke en een jupiler shirt bij vrienden op de bank voetbal kijkenquote:Op maandag 23 juni 2014 12:44 schreef complicate het volgende:
[..]
[..]
[..]![]()
Waauuw, wat een hoge mate van telepathie!
en alvast een tattoo zetten met Nederland wereldkampioen 2014 :pquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |