teveel aan de juup gezetenquote:Op zondag 22 juni 2014 19:24 schreef complicate het volgende:
Ik denk dat de rode duivels te veel frietjes hebben gegeten
O hallo, dat mag. Danny laat iedereen toe om in SC te buurten.quote:
Oh en wie omschrijf je dan als valpartij?quote:Op zondag 22 juni 2014 19:25 schreef El_Thijs het volgende:
Eerlijk gezegd vind ik het meer een valpartij dan een balpartij.
Pff gelukkig. Maakte me wel even zorgen.quote:Op zondag 22 juni 2014 19:25 schreef complicate het volgende:
[..]
O hallo, dat mag. Danny laat iedereen toe om in SC te buurten.
Goede avondquote:Op zondag 22 juni 2014 19:26 schreef aeque het volgende:
[..]
Pff gelukkig. Maakte me wel even zorgen.
Om even ontopic te gaan, wat is er met België aan de hand...
In een SC bestaat geen ontopic, we gaan zo veel mogelijk offtopic zonder topicquote:Op zondag 22 juni 2014 19:26 schreef aeque het volgende:
[..]
Pff gelukkig. Maakte me wel even zorgen.
Om even ontopic te gaan, wat is er met België aan de hand...
quote:
Ja ok ok dat is waar. Maar om het voetbalgesprek even verder te voeren dan...quote:Op zondag 22 juni 2014 19:28 schreef complicate het volgende:
[..]
In een SC bestaat geen ontopic, we gaan zo veel mogelijk offtopic zonder topic![]()
Maar om antwoord te geven op jouw vraag, ik weet het ook nietIk vermoed dat het de schuld is van friet met mayonaise.
Te veel Jupilerquote:Op zondag 22 juni 2014 19:30 schreef aeque het volgende:
Ja ok ok dat is waar. Maar om het voetbalgesprek even verder te voeren dan...
Ik denk dat er ook een paar teveel biertjes in zijn gegaan.
jupiler is nooit teveelquote:
True, maar ik denk dat het wat zwaardere biertjes zijn geweest. Duvel of dergelijke...quote:
Jawel, Je kan het resultaat zien op jouw scherm.....quote:
Zit je gezellig naast een paar Belgen?quote:Op zondag 22 juni 2014 19:34 schreef complicate het volgende:
[..]
Jawel, Je kan het resultaat zien op jouw scherm.....Vond de match met Algerije toch spannender en de sfeer was hier ook beter, nu heb ik alleen maar depri gezichten naast me. Leuk...
Van die mon cherikes?quote:Op zondag 22 juni 2014 19:35 schreef tijnbrein het volgende:
Ik wil wel een lekker stukje chocola uit België
Tauro dan maar?quote:Op zondag 22 juni 2014 19:33 schreef aeque het volgende:
[..]
True, maar ik denk dat het wat zwaardere biertjes zijn geweest. Duvel of dergelijke...
ja dat wel, toch jammer zo inkakken.quote:Op zondag 22 juni 2014 19:34 schreef complicate het volgende:
[..]
Jawel, Je kan het resultaat zien op jouw scherm.....Vond de match met Algerije toch spannender en de sfeer was hier ook beter, nu heb ik alleen maar depri gezichten naast me. Leuk...
Ja ongeveer 15 vrouwenquote:
Bijvoorbeeldquote:Op zondag 22 juni 2014 19:38 schreef complicate het volgende:
[..]
Van die mon cherikes?![]()
[ afbeelding ]
K ook.quote:
Wordt toch niet meer gebrouwen?quote:
Dat zijn er nogal wat!quote:Op zondag 22 juni 2014 19:40 schreef complicate het volgende:
[..]
Ja ongeveer 15 vrouwenen misschien 40 mannen. Maar zoals ik net zei, echt de sfeer is hier dood.
De rode duivels moeten echt wakker worden;
Avril Lavignequote:Op zondag 22 juni 2014 19:39 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Tauro dan maar?
[..]
ja dat wel, toch jammer zo inkakken.
En bij jou naam moest ik denken aan een liedje van 1 van de mooiere rock dames:
Was net hetzelfde aan het typen!!!quote:
Volgens mij wel hoor,quote:
Zekersquote:
| Forum Opties | |
|---|---|