quote:Op donderdag 19 juni 2014 09:30 schreef stbabylon het volgende:
Ik voel me super! Wat is het fijn als je er gewoon voor zorgt dat je leven tof is
Leve ik
quote:Op donderdag 19 juni 2014 13:20 schreef Facepalm het volgende:
Klote. Zojuist in overleg met school besloten om m'n stage af te breken. Onzeker over hoe het nu verder gaat.
Het voelt wel alsof er een last van m'n schouders valt.
Nicequote:Op donderdag 19 juni 2014 16:07 schreef Bijna het volgende:
Officieel toegelaten bij m'n toekomstige studie. Happy dus
Straks lach je eromquote:Op donderdag 19 juni 2014 21:22 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Nicegefeli
Slechte nacht gehad qua slaapen ik moet eigenlijk nog flink aan de bak met studeren.
Bedreigd?quote:
Vanavond ook, en morgen fris naar open dag luchtmachtquote:
Doe de groeten aan mijn vaderquote:Op vrijdag 20 juni 2014 17:32 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Bedreigd?
[..]
Vanavond ook, en morgen fris naar open dag luchtmacht
Niet fysiek en meer indirect zeg maar ... of zoquote:
Dank jequote:
Als ik weet waar ik hem kan vindenquote:
*geeft een knuffel*quote:
Dank je yats. Gaat alweer beter gelukkig.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 20:26 schreef yats het volgende:
[..]
*geeft een knuffel*
Komt goed!
Ow, en on topic, compleet leeg na 1,5 uur iets te fanatiek sporten.
Zie je wel, de positieve gedachten werken nu alquote:Op vrijdag 20 juni 2014 20:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Dank je yats. Gaat alweer beter gelukkig.
Heb zelf ook hard gesport trouwens.Lekker is dat.
Ik zal er op lettenquote:
Als je een appelsientje hebt, drink dat snel op en je hebt opnieuw energie.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 19:39 schreef Neo-Mullen het volgende:
Doodop, en ik heb een verjaardag straks
Haha niet eens nodig gehad. Top avond gehad, vuurkorfje erbij in de tuin en een super chille avond gehadquote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:21 schreef complicate het volgende:
[..]
Als je een appelsientje hebt, drink dat snel op en je hebt opnieuw energie.
Het mag misschien even heftig zijn maar later kijk je erop terug en ben je blij dat je het gedaan hebt.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:27 schreef Muck het volgende:
Belabberd.
Therapie legt zoveel pijnplekken bloot
Liefde enzo...quote:
Que??quote:
Hardop lezenquote:
Aha!quote:
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Elke dag een stuk blijer.
Goede tijden in het verschiet.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
gestopt met roken, als je echt wilt stoppen lees (of luister) het boek van Allen Carr, "the easy way to quit smoking" haal het gratis af van de pirate bay bijvoorbeeld. Ik kan je proberen te overtuigen maar dat is onnodig.quote:Op donderdag 19 juni 2014 09:46 schreef DaMook het volgende:
Sinds 2 weken al wat minder aan het roken, vanaf nu meer actief bezig zijn (voornamelijk op de mountainbike) en binnenkort waarschijnlijk weer een vechtsport (zelfverdedigings sport) beoefenen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |