quote:Op donderdag 19 juni 2014 09:30 schreef stbabylon het volgende:
Ik voel me super! Wat is het fijn als je er gewoon voor zorgt dat je leven tof is
Leve ik
quote:Op donderdag 19 juni 2014 13:20 schreef Facepalm het volgende:
Klote. Zojuist in overleg met school besloten om m'n stage af te breken. Onzeker over hoe het nu verder gaat.
Het voelt wel alsof er een last van m'n schouders valt.
Nicequote:Op donderdag 19 juni 2014 16:07 schreef Bijna het volgende:
Officieel toegelaten bij m'n toekomstige studie. Happy dus
Straks lach je eromquote:Op donderdag 19 juni 2014 21:22 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Nicegefeli
Slechte nacht gehad qua slaapen ik moet eigenlijk nog flink aan de bak met studeren.
Bedreigd?quote:
Vanavond ook, en morgen fris naar open dag luchtmachtquote:
Doe de groeten aan mijn vaderquote:Op vrijdag 20 juni 2014 17:32 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Bedreigd?
[..]
Vanavond ook, en morgen fris naar open dag luchtmacht
Niet fysiek en meer indirect zeg maar ... of zoquote:
Dank jequote:
Als ik weet waar ik hem kan vindenquote:
*geeft een knuffel*quote:
Dank je yats. Gaat alweer beter gelukkig.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 20:26 schreef yats het volgende:
[..]
*geeft een knuffel*
Komt goed!
Ow, en on topic, compleet leeg na 1,5 uur iets te fanatiek sporten.
Zie je wel, de positieve gedachten werken nu alquote:Op vrijdag 20 juni 2014 20:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Dank je yats. Gaat alweer beter gelukkig.
Heb zelf ook hard gesport trouwens.Lekker is dat.
Ik zal er op lettenquote:
Als je een appelsientje hebt, drink dat snel op en je hebt opnieuw energie.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 19:39 schreef Neo-Mullen het volgende:
Doodop, en ik heb een verjaardag straks
Haha niet eens nodig gehad. Top avond gehad, vuurkorfje erbij in de tuin en een super chille avond gehadquote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:21 schreef complicate het volgende:
[..]
Als je een appelsientje hebt, drink dat snel op en je hebt opnieuw energie.
Het mag misschien even heftig zijn maar later kijk je erop terug en ben je blij dat je het gedaan hebt.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:27 schreef Muck het volgende:
Belabberd.
Therapie legt zoveel pijnplekken bloot
Liefde enzo...quote:
Que??quote:
Hardop lezenquote:
Aha!quote:
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Elke dag een stuk blijer.
Goede tijden in het verschiet.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
gestopt met roken, als je echt wilt stoppen lees (of luister) het boek van Allen Carr, "the easy way to quit smoking" haal het gratis af van de pirate bay bijvoorbeeld. Ik kan je proberen te overtuigen maar dat is onnodig.quote:Op donderdag 19 juni 2014 09:46 schreef DaMook het volgende:
Sinds 2 weken al wat minder aan het roken, vanaf nu meer actief bezig zijn (voornamelijk op de mountainbike) en binnenkort waarschijnlijk weer een vechtsport (zelfverdedigings sport) beoefenen.
Dit net gehadquote:Op woensdag 25 juni 2014 11:45 schreef Neo-Mullen het volgende:
Straks voor de laatste keer dit jaar naar school
Succesquote:Op woensdag 25 juni 2014 18:36 schreef _Dido_ het volgende:
Lekker geborreld met collega's en excited! Mogelijk nieuwe carričrekansen @ work
Ben zo benieuwd!quote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:43 schreef Neo-Mullen het volgende:
Mijn grote project begint bijna
Spanning en een beetje zenuwachtig, maar verheug me ook enorm
lalalala lalalala lalalaala leuk om te horen.quote:Op woensdag 25 juni 2014 21:15 schreef sylvesterrr het volgende:
Lalalala lalalalla lalalla
Volgens mij heb ik afgelopen vrijdag een stukje wolk meegenomen tijdens het paragliden.
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Na (plusminus) 30 weken in de stress gezeten over stage, vandaag eindelijk te horen gekregen dat ik hem gehaald heb!
Enooooorme opluchting.![]()
![]()
Wat goed! Gefeliciteerdquote:Op woensdag 25 juni 2014 22:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Na (plusminus) 30 weken in de stress gezeten over stage, vandaag eindelijk te horen gekregen dat ik hem gehaald heb!
![]()
Hoppa!! Gefeliciteerd Kbquote:Op woensdag 25 juni 2014 22:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
![]()
Bedanktquote:Op woensdag 25 juni 2014 22:39 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Voel me wel ok, drukke week maar verre van vervelend allemaal.
Dankje!quote:Op donderdag 26 juni 2014 08:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat goed! Gefeliciteerd
Ot: zenuwachtig en goed
Kan nog niet teveel genieten. Heb morgen een herkansing nog.quote:Op donderdag 26 juni 2014 08:41 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Hoppa!! Gefeliciteerd Kb
En nu genieten van je vrije tijd!
Ik heb sinds gisteren ook vakantiejammer dat ik vandaag al niet uit kan slapen van de spanning
Gefeliciteerd! Tof!quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
![]()
Dat ben je toch ook?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 26 juni 2014 12:05 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dat ben je toch ook?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 26 juni 2014 06:18 schreef zeefje het volgende:
Wie heeft bedacht om op mijn verjaardag om 8;00 uur naar de tandarts te gaan.![]()
Verder heel goed want jarig![]()
Dat is echt stoer zeg. "Bitches gots to learn" Yeahquote:Op donderdag 26 juni 2014 15:06 schreef formerjellybean het volgende:
Yesss !!!! Mijn pakje uit Amerika is lekker aangekomen en loop nu in huis ronde met Orange is the black shirt met de tekst Bitches gots to learn ben er heel erg blij mee
gaaf! Waar heb je die besteld?quote:Op donderdag 26 juni 2014 15:06 schreef formerjellybean het volgende:
Yesss !!!! Mijn pakje uit Amerika is lekker aangekomen en loop nu in huis ronde met Orange is the black shirt met de tekst Bitches gots to learn ben er heel erg blij mee
Tsskquote:Op donderdag 26 juni 2014 22:22 schreef complicate het volgende:
Goed, straks feesten want moet morgen niet werken.
quote:Op donderdag 26 juni 2014 22:22 schreef complicate het volgende:
Goed, straks feesten ondanks dat ik morgen moet werken.
Hahaha, ik ken het...quote:Op zaterdag 28 juni 2014 10:39 schreef _Dido_ het volgende:
Goed
Maar verhuisdozen inpakken is irritant. Vooral als de inhoud meteen aan de onderkant weer naar buiten komt
je bent niet alleenquote:Op zaterdag 28 juni 2014 11:26 schreef standbyme het volgende:
Kan het niet meer aan. Voel me echt doodongelukkig. En níémand die het snapt..
Waar ben je zenuwachtig voor?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 11:41 schreef Neo-Mullen het volgende:
En weer slecht geslapen. Die zenuwen zijn killing
Ik vertrek maandagochtend naar de andere kant van de wereld om daar een kleine maand ontwikkelingshulp te gaan doen. Eerste keer dat ik zoiets ga doenquote:
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 11:49 schreef Sunshine1982 het volgende:
Oh wauw. Wat goedJa, daar zou ik ook best zenuwachtig voor zijn
Kwartier gedaan over een rondje lopen van 300 meterquote:Op zaterdag 28 juni 2014 11:13 schreef theKiD het volgende:
KUTZOOI!![]()
Al een paar weken keek ik uit naar vandaag, Festival Mundial op 5 minuten lopen van mijn voordeur.. Word ik afgelopen nacht wakker van een jichtaanvalKan ik -bijna- niet meer lopen/ staan
Wie? Heb ik gemist dat je verkering hebt?quote:
je bent zo schattig zenuwachtigquote:Op zaterdag 28 juni 2014 11:49 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ik vertrek maandagochtend naar de andere kant van de wereld om daar een kleine maand ontwikkelingshulp te gaan doen. Eerste keer dat ik zoiets ga doen
Ik ookquote:
Ik ga de hele vliegreis bibberen van angstquote:Op zondag 29 juni 2014 09:51 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
je bent zo schattig zenuwachtighad ik ook de eerste keer. Maar komt goed.
Zorg dat je op tijd hier bent he
eigenwijs toch gegaan gisteren, en vandaag met een dikke poot omhoog, nu ben ik helemaal klaar met lopenquote:Op zaterdag 28 juni 2014 13:07 schreef theKiD het volgende:
[..]
Kwartier gedaan over een rondje lopen van 300 meter![]()
Dus helaas gaat het festival verhaal inderdaad niet door
![]()
quote:Op zondag 29 juni 2014 11:35 schreef theKiD het volgende:
[..]
eigenwijs toch gegaan gisteren, en vandaag met een dikke poot omhoog, nu ben ik helemaal klaar met lopen![]()
Nu maar hopen dat het rond 5 uur vanmiddag zover is geslonken dat ik iig nog naar de auto kan strompelen om bij een maatje voetbal te gaan kijken
Van de parkeerplaats van het ziekenhuis naar binnen is verder lopen dan van auto naar maatje..quote:Op zondag 29 juni 2014 11:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]op je dikke poot.
Vraag of die vriend een steekwagen meeneemt. Of je huurt even een ziekenhuis rolstoel
Succes, go NL, go NLquote:
quote:
dat hoop ik nietquote:Op zondag 29 juni 2014 11:24 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ik ga de hele vliegreis bibberen van angst![]()
Thnxquote:
quote:Op maandag 30 juni 2014 19:17 schreef Carooltje79 het volgende:
Grrr pubers, hij haalt echt soms het bloed onder mijn nagels vandaanEn dan een stomme ex die met het kind gaat mee lopen lullen... pff ben ik nou gek
Een scharrel is altijd game, daar komen toch geen gevoelens bij kijken?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 03:11 schreef Mishu het volgende:
Kut want ik heb net gebroken met een 'vriendin' waarbij de vriendschap toch al niet zo goed liep en het vertrouwen gewoon weg was.
Ze dreef constant een wig tussen mij en vrienden en nu heeft ze opeens seks met een recente scharrel van me. Niet oke. Ik ben bang dat ik haar beter kwijt dan rijk ben.
Ben wel bang voor de reacties van wederzijdse vrienden. Zal wel weer leuk zijn
quote:
Het gaat om het principe dat je van elkaars mannen afblijftquote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:50 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Een scharrel is altijd game, daar komen toch geen gevoelens bij kijken?
Of nam je jezelf in de maling stiekem?
OT : Uitstekend
Ik hou het graag bij mijn eigen (voor-) oordelenquote:Op woensdag 2 juli 2014 18:48 schreef aijumu het volgende:
Je bent pas een crimineel als je opgepakt bent, en berecht bent. Tot die tijd slechts een verdachte, vergeet dat niet kinderen
Begrijpelijk, ik ook.quote:Op woensdag 2 juli 2014 20:47 schreef theKiD het volgende:
[..]
Ik hou het graag bij mijn eigen (voor-) oordelen
FOK!ken tijdens je bevalling, wowquote:Op donderdag 3 juli 2014 03:14 schreef complicate het volgende:
Fantastisch, hij komt eraan, binnen een kwartiertje ofzo![]()
Snelle jongenquote:Op donderdag 3 juli 2014 03:14 schreef complicate het volgende:
Fantastisch, hij komt eraan, binnen een kwartiertje ofzo![]()
ik verheug me er ook alweer opquote:Op donderdag 3 juli 2014 06:57 schreef SEMTEX het volgende:
Cranky. Zoveelste keer dat mijn trein vertraging heeft
Mislukte grapje, maar goed geprobeerdquote:Op donderdag 3 juli 2014 04:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
FOK!ken tijdens je bevalling, wow
#Faxismequote:
sup?quote:
Voor dat dure abo (ook al betaalt mijn werkgever) mag de NS wel wat beter zijn best doenquote:Op donderdag 3 juli 2014 08:05 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
ik verheug me er ook alweer opik ga het gebruiken als oefening in zen. Je kunt er toch niets aan veranderen dus probeer je ook niet te veel te ergeren
quote:
Datquote:
Me2.quote:
Je moeder is een borderlinerquote:Op maandag 7 juli 2014 21:49 schreef zeefje het volgende:
Kut.
Na het sporten lekker rustig naar huis gefietst, maar omdat de band van mijn moeders fiets zo zacht was ging het stuur wiebelen wiebelen. Toen viel ik van de fiets. Schade ; schaafwondje op knie en tiet(stuur viel erop) broek onder de aarde, waterfles kapot en het hengsel van de fietstas onder de aarde
. Bij thuiskomst mijn ma woedend en tierend door het huis dat ik maar eens rustig moet doen, en dat ik alles kapot maak in huis,en dat de zachte band geen reden is dat je valt(heeft ze deels gelijk in, want ik kon ook gewoon twee handen aan het stuur houden ipv 1), en dat er sowieso geen zachte band is. Ook niet nadat ik op de fiets ben gaan zitten en ze zag dat ik op het wiel 'reed'. Nu maar boos naar boven gegaan, ik zal wel weer puberaal gedrag hebben. En een aansteller zijn
. Maar ik snap simpelweg haar gedrag soms niet.
Zo maar slapen, ben ik morgen weer fris ende fruitig.
Schop onder je kontquote:Op dinsdag 8 juli 2014 02:53 schreef theKiD het volgende:
Eigenlijk moet ik alles eens om gaan gooien.. En eens de daad bij het woord gaan voegen. Maar was het maar zo simpel.![]()
Gewoon doen. Uiteindelijk zul je er profijt van hebben.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 02:53 schreef theKiD het volgende:
Eigenlijk moet ik alles eens om gaan gooien.. En eens de daad bij het woord gaan voegen. Maar was het maar zo simpel.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |