Aha!quote:
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Elke dag een stuk blijer.
Goede tijden in het verschiet.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
gestopt met roken, als je echt wilt stoppen lees (of luister) het boek van Allen Carr, "the easy way to quit smoking" haal het gratis af van de pirate bay bijvoorbeeld. Ik kan je proberen te overtuigen maar dat is onnodig.quote:Op donderdag 19 juni 2014 09:46 schreef DaMook het volgende:
Sinds 2 weken al wat minder aan het roken, vanaf nu meer actief bezig zijn (voornamelijk op de mountainbike) en binnenkort waarschijnlijk weer een vechtsport (zelfverdedigings sport) beoefenen.
Dit net gehadquote:Op woensdag 25 juni 2014 11:45 schreef Neo-Mullen het volgende:
Straks voor de laatste keer dit jaar naar school
Succesquote:Op woensdag 25 juni 2014 18:36 schreef _Dido_ het volgende:
Lekker geborreld met collega's en excited! Mogelijk nieuwe carrièrekansen @ work
Ben zo benieuwd!quote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:43 schreef Neo-Mullen het volgende:
Mijn grote project begint bijna
Spanning en een beetje zenuwachtig, maar verheug me ook enorm
lalalala lalalala lalalaala leuk om te horen.quote:Op woensdag 25 juni 2014 21:15 schreef sylvesterrr het volgende:
Lalalala lalalalla lalalla
Volgens mij heb ik afgelopen vrijdag een stukje wolk meegenomen tijdens het paragliden.
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Na (plusminus) 30 weken in de stress gezeten over stage, vandaag eindelijk te horen gekregen dat ik hem gehaald heb!
Enooooorme opluchting.![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |