Blijf lekker geheimzinnig doenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 12:05 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Gaat over Chinees leren
[ afbeelding ]
Ik ben altijd geheimzinningquote:Op dinsdag 24 juni 2014 12:07 schreef complicate het volgende:
[..]
Blijf lekker geheimzinnig doen![]()
Ga je het nu vertellen of niet? Trouwens ik kan dat gifje niet zien./lezen...
Doe dan een pogingquote:Op dinsdag 24 juni 2014 12:09 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik ben altijd geheimzinning
En de grap uitleggen is zo jammer
zit in de ICT. Helpdesk op afstand, netwerkbeheer, detachering, systeembeheer, eigenlijk allesquote:
heb hem gelezen, niet uitgesproken maar ken het wel gedeeltelijkquote:Op dinsdag 24 juni 2014 12:09 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik ben altijd geheimzinning
En de grap uitleggen is zo jammer
Zo saai.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 12:54 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
zit in de ICT. Helpdesk op afstand, netwerkbeheer, detachering, systeembeheer, eigenlijk alles
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 12:54 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
zit in de ICT. Helpdesk op afstand, netwerkbeheer, detachering, systeembeheer, eigenlijk alles
Ken het. Eens is. Slaapverwekkend somsquote:
Welke job is niet slaapverwekkend hè!?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 12:57 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
[..]
Ken het. Eens is. Slaapverwekkend soms
ja waar ik nu zit is weer redelijk saai. Vorige klant was een stuk leuker. Maar kon ik weer niet op de fiets heen hahaquote:
Lekkerquote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:52 schreef -Engel- het volgende:
YEAH.... Chilli con carne werkt als een charm ..... dan de volgende wedstrijd iets mexicaans brouwen
Had dat gezegd dan kwam ik bij je eten gisterenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:54 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Had alleen wat te veel gemaakt.... voordeel bij dat nadeeltje vandaag niet koken
En hoeveel kost het om jullie een keertje in te huren voor een klusje?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:39 schreef Crazy-M het volgende:
Zo, das pas teamwork, in een avondje tijd een reeds leeg geruimde huiskamer:
- Stopcontacten, modem en dergelijke los schroeven van de muur
- Muren schilderen
- Stopcontacten modem en dergelijke weer terug aansluiten
- Alle meubels weer naar binnen
- Schoongemaakt.
Waren weer als een goei team met paar vrienden flink door aan het werken.
haha, nagaan, we waren maar met 3 actief bezig, en 2 waren voor de horecaquote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En hoeveel kost het om jullie een keertje in te huren voor een klusje?
Goed teamquote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:42 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
haha, nagaan, we waren maar met 3 actief bezig, en 2 waren voor de horeca
Tja, onze topprestatie: in 2 weken tijd huis opknappen, schilderen, wat kleine verbouwingen, en dat voornamelijk in de avond urenquote:
Team Crazyquote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:49 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Tja, onze topprestatie: in 2 weken tijd huis opknappen, schilderen, wat kleine verbouwingen, en dat voornamelijk in de avond uren
frends en coquote:
Handigquote:Op woensdag 25 juni 2014 20:39 schreef sylvesterrr het volgende:
http://www.iflscience.com(...)ced-chinese-hospital
leuk verjaardagscadeau?
Valt dit dan onder masturberen of..?quote:Op woensdag 25 juni 2014 20:39 schreef sylvesterrr het volgende:
leuk verjaardagscadeau?
Hands-free masturbatie dus.quote:Op woensdag 25 juni 2014 20:39 schreef sylvesterrr het volgende:
leuk verjaardagscadeau?
Jullie vrouwen hebben speelgoed in alle soorten en maten. Mogen wij mannen ook eens iets hebbenquote:
Dat of zij biedt haar mondje aanquote:
Ja hoorquote:Op woensdag 25 juni 2014 21:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jullie vrouwen hebben speelgoed in alle soorten en maten. Mogen wij mannen ook eens iets hebben
Yeah, Tijn is stoer vandaagquote:
hahaquote:
Maar ik heb liever toch een echte vrouw dan speelgoed, samen met een vrouw met speelgoed spelen is leuk voor de afwisselingquote:
Dat is wel een goed punt inderdaadquote:Op woensdag 25 juni 2014 21:24 schreef aeque het volgende:
Ik lees op die pagina niks over hygiëne. Mag toch hopen dat die arme mannen niet in het vocht van de vorige aan het roeren zijn...
Klopt, al geoefend met jouw vriendin met haar speelgoed?quote:Op woensdag 25 juni 2014 21:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Maar ik heb liever toch een echte vrouw dan speelgoed, samen met een vrouw met speelgoed spelen is leuk voor de afwisseling
Wat zijn jullie lekker direct vandaag.quote:Op woensdag 25 juni 2014 21:25 schreef complicate het volgende:
[..]
Klopt, al geoefend met jouw vriendin met haar speelgoed?
Zo zijn wequote:Op woensdag 25 juni 2014 21:26 schreef aeque het volgende:
[..]
Wat zijn jullie lekker direct vandaag.![]()
Hmm.. Heb ik iets mee te delen in die richting? Nee niet echt eigenlijk.quote:Op woensdag 25 juni 2014 21:27 schreef complicate het volgende:
[..]
Zo zijn weHeb je ook iets mee te delen? we luisteren
Andere richting dan?quote:Op woensdag 25 juni 2014 21:27 schreef aeque het volgende:
[..]
Hmm.. Heb ik iets mee te delen in die richting? Nee niet echt eigenlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
Nee, en ik weet niet eens of speelgoed heeftquote:Op woensdag 25 juni 2014 21:25 schreef complicate het volgende:
[..]
Klopt, al geoefend met jouw vriendin met haar speelgoed?
quote:Op woensdag 25 juni 2014 21:28 schreef complicate het volgende:
[..]
Andere richting dan?Pun intended?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
Nee, hoor.quote:
En nu ook nog sarcasme...quote:
Wat is gebeurd? En wie moeten er in elkaar geslagen worden?quote:Op woensdag 25 juni 2014 21:31 schreef aeque het volgende:
[..]
En nu ook nog sarcasme...![]()
Heb alleen te melden dat het lang geleden is dat ik echt pissed off was op iemand.
Nee serieus, ik heb totaal geen gevoel voor humor, laat staan sarcasme.quote:Op woensdag 25 juni 2014 21:31 schreef aeque het volgende:
[..]
Heb alleen te melden dat het lang geleden is dat ik echt pissed off was op iemand.
Details...quote:Op woensdag 25 juni 2014 21:24 schreef aeque het volgende:
Ik lees op die pagina niks over hygiëne. Mag toch hopen dat die arme mannen niet in het vocht van de vorige aan het roeren zijn...
quote:Op woensdag 25 juni 2014 21:32 schreef tijnbrein het volgende:
En wie moeten er in elkaar geslagen worden?
Oke dan ga jij mee om eerst te pratenquote:
Bij gebrek aan een echte vrouw...quote:Op woensdag 25 juni 2014 21:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Maar ik heb liever toch een echte vrouw dan speelgoed, samen met een vrouw met speelgoed spelen is leuk voor de afwisseling
Wie is het doel en wat schuift het?quote:Op woensdag 25 juni 2014 21:31 schreef aeque het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |