hahaquote:
Maar ik heb liever toch een echte vrouw dan speelgoed, samen met een vrouw met speelgoed spelen is leuk voor de afwisselingquote:
Dat is wel een goed punt inderdaadquote:Op woensdag 25 juni 2014 21:24 schreef aeque het volgende:
Ik lees op die pagina niks over hygiëne. Mag toch hopen dat die arme mannen niet in het vocht van de vorige aan het roeren zijn...
Klopt, al geoefend met jouw vriendin met haar speelgoed?quote:Op woensdag 25 juni 2014 21:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Maar ik heb liever toch een echte vrouw dan speelgoed, samen met een vrouw met speelgoed spelen is leuk voor de afwisseling
Wat zijn jullie lekker direct vandaag.quote:Op woensdag 25 juni 2014 21:25 schreef complicate het volgende:
[..]
Klopt, al geoefend met jouw vriendin met haar speelgoed?
Zo zijn wequote:Op woensdag 25 juni 2014 21:26 schreef aeque het volgende:
[..]
Wat zijn jullie lekker direct vandaag.![]()
Hmm.. Heb ik iets mee te delen in die richting? Nee niet echt eigenlijk.quote:Op woensdag 25 juni 2014 21:27 schreef complicate het volgende:
[..]
Zo zijn weHeb je ook iets mee te delen? we luisteren
Andere richting dan?quote:Op woensdag 25 juni 2014 21:27 schreef aeque het volgende:
[..]
Hmm.. Heb ik iets mee te delen in die richting? Nee niet echt eigenlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
Nee, en ik weet niet eens of speelgoed heeftquote:Op woensdag 25 juni 2014 21:25 schreef complicate het volgende:
[..]
Klopt, al geoefend met jouw vriendin met haar speelgoed?
quote:Op woensdag 25 juni 2014 21:28 schreef complicate het volgende:
[..]
Andere richting dan?Pun intended?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
Nee, hoor.quote:
En nu ook nog sarcasme...quote:
Wat is gebeurd? En wie moeten er in elkaar geslagen worden?quote:Op woensdag 25 juni 2014 21:31 schreef aeque het volgende:
[..]
En nu ook nog sarcasme...![]()
Heb alleen te melden dat het lang geleden is dat ik echt pissed off was op iemand.
Nee serieus, ik heb totaal geen gevoel voor humor, laat staan sarcasme.quote:Op woensdag 25 juni 2014 21:31 schreef aeque het volgende:
[..]
Heb alleen te melden dat het lang geleden is dat ik echt pissed off was op iemand.
Details...quote:Op woensdag 25 juni 2014 21:24 schreef aeque het volgende:
Ik lees op die pagina niks over hygiëne. Mag toch hopen dat die arme mannen niet in het vocht van de vorige aan het roeren zijn...
quote:Op woensdag 25 juni 2014 21:32 schreef tijnbrein het volgende:
En wie moeten er in elkaar geslagen worden?
Oke dan ga jij mee om eerst te pratenquote:
Bij gebrek aan een echte vrouw...quote:Op woensdag 25 juni 2014 21:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Maar ik heb liever toch een echte vrouw dan speelgoed, samen met een vrouw met speelgoed spelen is leuk voor de afwisseling
Wie is het doel en wat schuift het?quote:Op woensdag 25 juni 2014 21:31 schreef aeque het volgende:
[..]
Haha ach zo ver gaat het niet hoor.quote:Op woensdag 25 juni 2014 21:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat is gebeurd? En wie moeten er in elkaar geslagen worden?
Ik zal een lang verhaal kort houden:quote:Op woensdag 25 juni 2014 21:32 schreef complicate het volgende:
[..]
Nee serieus, ik heb totaal geen gevoel voor humor, laat staan sarcasme.![]()
Oh op wie was je pissed en waarom?
...steek je hem in een rubberen ding en heel gauw.quote:Op woensdag 25 juni 2014 21:34 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Bij gebrek aan een echte vrouw...
Dan heb ik gelukkig nog altijd mijn oude en vertrouwde linkerhandquote:Op woensdag 25 juni 2014 21:34 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Bij gebrek aan een echte vrouw...
Die was dus duidelijk niet op zoek naar vriendschap of wat dan ook. Of ze kan er niet mee omgaan.quote:Op woensdag 25 juni 2014 21:36 schreef aeque het volgende:
[..]
Haha ach zo ver gaat het niet hoor.
[..]
Ik zal een lang verhaal kort houden:
Bijna 2 maanden terug een dame leren kennen, klikte als vrienden heel goed en zelfs begon er wat meer op te bloeien. Zij is Roemeens en studeerde hier. Ze is inmiddels weer terug naar Roemenië en ondanks dat zij duidelijk maakte dat ze niks wou in die vorm om verschillende redenen hebben we afgesproken om goede vrienden te blijven.
Maar ik zit al een tijd niet lekker in mn vel en daar praatte we af en toe over tot gisteren. Moest echt even mijn verhaal kwijt en er kwamen alleen maar vage en vooral weinig reactie uit.
Zo merk je maar weer hoe mensen over vriendschap denken.
Zulke mensen ben je liever kwijt.quote:Op woensdag 25 juni 2014 21:36 schreef aeque het volgende:
[..]
Haha ach zo ver gaat het niet hoor.
[..]
Ik zal een lang verhaal kort houden:
Bijna 2 maanden terug een dame leren kennen, klikte als vrienden heel goed en zelfs begon er wat meer op te bloeien. Zij is Roemeens en studeerde hier. Ze is inmiddels weer terug naar Roemenië en ondanks dat zij duidelijk maakte dat ze niks wou in die vorm om verschillende redenen hebben we afgesproken om goede vrienden te blijven.
Maar ik zit al een tijd niet lekker in mn vel en daar praatte we af en toe over tot gisteren. Moest echt even mijn verhaal kwijt en er kwamen alleen maar vage en vooral weinig reactie uit.
Zo merk je maar weer hoe mensen over vriendschap denken.
Jij bent gewoon nieuwsgierig comp, zeg het maar gewoon!quote:Op woensdag 25 juni 2014 21:40 schreef complicate het volgende:
[..]
Zulke mensen ben je liever kwijt.
En waarom zit je niet lekker in je vel? Hier bieden we een luisterende oor
Ja dat ook, maar ik kan ook heel goed luisterenquote:Op woensdag 25 juni 2014 21:40 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Jij bent gewoon nieuwsgierig comp, zeg het maar gewoon!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |