Sliepen jullie samen?quote:Op maandag 23 juni 2014 13:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Met mijn vriendin naar een verjaardag geweest, en zij moest de volgende dag om half negen ergens zijn. Dus we moesten half zeven opstaan.
Jaquote:
Die 5 minuutjesquote:
Nicequote:Op maandag 23 juni 2014 14:14 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
zijn onze voorspellende gaves :-) vanavond maar weer met een juupke en een jupiler shirt bij vrienden op de bank voetbal kijken
Goed idee.quote:
wordt dit keer de zwarte van Juupquote:
quote:Op maandag 23 juni 2014 16:13 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
wordt dit keer de zwarte van Juuptoch erg, kan tot aan de finale elke wedstrijd een andere oranje shirt aan doen haha
tja heb er gewoon genoeg haha. Ook nog van honig met mn naam erop, nog het shirt van 2 jaar terug en nog een aantalquote:Op maandag 23 juni 2014 16:45 schreef complicate het volgende:
[..]![]()
Sowieso mensen die hetzelfde dragen
jawelquote:
Zelfs Spanje heeft zowaar gescoord.quote:
NL is goed bezig hèquote:
Feli!quote:
Alleen zo jammer dat ze het hier nu vieren alsof we het WK hebben gewonnen...quote:
Hehe...quote:Op maandag 23 juni 2014 19:54 schreef aeque het volgende:
[..]
Alleen zo jammer dat ze het hier nu vieren alsof we het WK hebben gewonnen...
Blij zijn met wat je hebt, kan zomaar de laatste keer zijn dat ze wat te vieren hebbenquote:
Je hebt gelijk.quote:Op maandag 23 juni 2014 20:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Blij zijn met wat je hebt, kan zomaar de laatste keer zijn dat ze wat te vieren hebben
Maar voor alle voetbalfans hoop ik dat ze nog meer te vieren krijgenquote:
Er zal altijd een verliezer zijn hè.quote:Op maandag 23 juni 2014 20:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Maar voor alle voetbalfans hoop ik dat ze nog meer te vieren krijgen
Zolang het Nederland en België maar niet zijn toch?quote:Op maandag 23 juni 2014 20:25 schreef complicate het volgende:
[..]
Er zal altijd een verliezer zijn hè.
Dat ja.quote:Op maandag 23 juni 2014 20:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zolang het Nederland en België maar niet zijn toch?
En mocht de finale Nederland-België worden dan ben ik voor diegene die het beste speeltquote:
Ja maar wie denk je dat stiekem toch zou winnen? Ik denk Belgiëquote:Op maandag 23 juni 2014 20:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En mocht de finale Nederland-België worden dan ben ik voor diegene die het beste speelt
Nederlandquote:Op maandag 23 juni 2014 20:31 schreef complicate het volgende:
[..]
Ja maar wie denk je dat stiekem toch zou winnen? Ik denk België, maar euuuh met wat meer tempo ,niet zo traag zoals tot nu toe, altijd wachten tot laatste minuut of tweede helft om wakker te worden
quote:
Anders krijg ik een ban als ik België zegquote:
Tis je vergeven.quote:Op maandag 23 juni 2014 20:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Anders krijg ik een ban als ik België zeg
Als België eerste wordt in de poule en de knockout fase doorkomt dan kunnen ze Nederland treffen in de halve finale. Wordt België echter tweede dan kunnen ze elkaar in de finale(of troostfinale) treffen.quote:Op maandag 23 juni 2014 20:53 schreef tijnbrein het volgende:
Kan uit eigenlijk wel dat Nederland België gaat tegen komen?
Ik zeg doenquote:Op maandag 23 juni 2014 21:20 schreef aeque het volgende:
[..]
Als België eerste wordt in de poule en de knockout fase doorkomt dan kunnen ze Nederland treffen in de halve finale. Wordt België echter tweede dan kunnen ze elkaar in de finale(of troostfinale) treffen.
Dan liever de laatste optie, dan wint er in ieder geval iemand die ik het gun.quote:
Ja mogen de beste winnenquote:Op maandag 23 juni 2014 21:22 schreef aeque het volgende:
[..]
Dan liever de laatste optie, dan wint er in ieder geval iemand die ik het gun.
Succes, een nieuwe uitdaging is altijd leukquote:Op dinsdag 24 juni 2014 09:21 schreef El_Thijs het volgende:
Laatste dag hier vandaag. Nadeel van extern zijn, maar de opdracht houd op. Donderdagavond wel een bijeenkomst bij een bedrijf waar ze een teamleider zoeken. Heb ik nog nooit gedaan maar ik ga een uitdaging niet uit de weg
Sportief...quote:Op dinsdag 24 juni 2014 09:01 schreef Crazy-M het volgende:
Ik zeg... Goed bezig geweest, al huis schoongemaakt en vervolgens met de fiets naar het werk :-)
ik ken. Zelf ook 4 jaar bij een klant gezeten. Voelt dan toch een beetje als vaste werkplek. Nu alweer 3 maanden bij een andere klant.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 09:21 schreef El_Thijs het volgende:
Laatste dag hier vandaag. Nadeel van extern zijn, maar de opdracht houd op. Donderdagavond wel een bijeenkomst bij een bedrijf waar ze een teamleider zoeken. Heb ik nog nooit gedaan maar ik ga een uitdaging niet uit de weg
tja, moet mn fietsen weer oppakken. Kon de vorige keer de 60km mtb tocht nog eens niet uitrijdenquote:
Wat doe je dan van werk?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 11:58 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik ken. Zelf ook 4 jaar bij een klant gezeten. Voelt dan toch een beetje als vaste werkplek. Nu alweer 3 maanden bij een andere klant.
Netjesquote:Op dinsdag 24 juni 2014 11:58 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik ken. Zelf ook 4 jaar bij een klant gezeten. Voelt dan toch een beetje als vaste werkplek. Nu alweer 3 maanden bij een andere klant.
En dat zeker!quote:Op dinsdag 24 juni 2014 11:12 schreef complicate het volgende:
[..]
Succes, een nieuwe uitdaging is altijd leuk
Iets met fucking...?quote:
Gaat over Chinees lerenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 12:02 schreef complicate het volgende:
[..]
Iets met fucking...?
Ik verplaats het naar hier om SC te vermijden , je weet hoe het daar gaat hè
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |