quote:Op zondag 22 juni 2014 20:34 schreef Crazy-M het volgende:
Complicate is zich natuurlijk nu aan het volgieten met Tauro's of de gewone juup
quote:
quote:
Geen telepathie allemaal klonen van elkaar die op elkaar reageren. Uiteindelijk zijn hier maar 10 originelen users de rest zijn klonenquote:Op maandag 23 juni 2014 12:44 schreef complicate het volgende:
[..]
[..]
[..]![]()
Waauuw, wat een hoge mate van telepathie!
Wat? Slecht geslapen Tijn?quote:Op maandag 23 juni 2014 13:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Geen telepathie allemaal klonen van elkaar die op elkaar reageren. Uiteindelijk zijn hier maar 10 originelen users de rest zijn klonen
Het was een grapjequote:
Ah ok.quote:Op maandag 23 juni 2014 13:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het was een grapje![]()
Dat valt wel mee. Ik heb wel eens slechter geslapen. De nacht daarvoor bijvoorbeeld. 3 uur gaan slapen en half zeven weer uit bed moeten![]()
Met mijn vriendin naar een verjaardag geweest, en zij moest de volgende dag om half negen ergens zijn. Dus we moesten half zeven opstaan.quote:Op maandag 23 juni 2014 13:37 schreef complicate het volgende:
[..]
Ah ok.
Oh dat zijn wel weinig uurtjes, zegWas je toen aan het feesten dan?
Ik heb vannacht weinig geslapen ,veel gefeest en moest vroeg opstaan om te gaan werken. Maar çavatjes, tot nu toe, straks zal ik waarschijnlijk mijn klop krijgen. hehe
zijn onze voorspellende gaves :-) vanavond maar weer met een juupke en een jupiler shirt bij vrienden op de bank voetbal kijkenquote:Op maandag 23 juni 2014 12:44 schreef complicate het volgende:
[..]
[..]
[..]![]()
Waauuw, wat een hoge mate van telepathie!
en alvast een tattoo zetten met Nederland wereldkampioen 2014 :pquote:
Sliepen jullie samen?quote:Op maandag 23 juni 2014 13:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Met mijn vriendin naar een verjaardag geweest, en zij moest de volgende dag om half negen ergens zijn. Dus we moesten half zeven opstaan.
Jaquote:
Die 5 minuutjesquote:
Nicequote:Op maandag 23 juni 2014 14:14 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
zijn onze voorspellende gaves :-) vanavond maar weer met een juupke en een jupiler shirt bij vrienden op de bank voetbal kijken
Goed idee.quote:
wordt dit keer de zwarte van Juupquote:
quote:Op maandag 23 juni 2014 16:13 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
wordt dit keer de zwarte van Juuptoch erg, kan tot aan de finale elke wedstrijd een andere oranje shirt aan doen haha
tja heb er gewoon genoeg haha. Ook nog van honig met mn naam erop, nog het shirt van 2 jaar terug en nog een aantalquote:Op maandag 23 juni 2014 16:45 schreef complicate het volgende:
[..]![]()
Sowieso mensen die hetzelfde dragen
jawelquote:
Zelfs Spanje heeft zowaar gescoord.quote:
NL is goed bezig hèquote:
Feli!quote:
Alleen zo jammer dat ze het hier nu vieren alsof we het WK hebben gewonnen...quote:
Hehe...quote:Op maandag 23 juni 2014 19:54 schreef aeque het volgende:
[..]
Alleen zo jammer dat ze het hier nu vieren alsof we het WK hebben gewonnen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |