Ik wel, volgens sommigenquote:Op woensdag 25 juni 2014 21:48 schreef complicate het volgende:
[..]
Heb je dan talent voor schrijven?
Als je 7 jaar een relatie hebt gehad en al jouw focus daarop lag, dan is dat niet makkelijk om direct een ander routine op te bouwen.quote:Op woensdag 25 juni 2014 21:48 schreef aeque het volgende:
Nou ja de gehele situatie lag wel een stuk ingewikkelder. Dit is echt de super korte versie van het geheel. Als ik het zo zelf terug lees zou ik jullie reactie ook hebben hoor.
Maar waarom ik niet lekker in mijn vel zit? Wil nogmaals niet weer een lang verhaal neerzetten maar komt ie:
Ben nu 1 jaar van mijn ex af van een relatie van 7 jaar. Daarbij was een dochtertje betrokken(niet biologisch van mij). Hierdoor heb ik mijn leven destijds volledig daar op gericht en dingen laten schieten.
Nu weer op eigen benen en dat voelt vreemd, raar en heb geen flauw idee wat ik moet doen. Een jaar lang heb ik eigenlijk maar wat gedaan, ik werkte 55-60 uur per week en de rest van de tijd was ik thuis en sliep ik. Ik heb moeite met hoe ik mijn vrije tijd moet besteden met name omdat ik ook een beperkte vriendenkring heb waaronder 95% collega's en we elkaar dus al vaak zat zien. Hierdoor doe je ook minder vaak dingen naast je werk met hen.
Heb één van jouw verslagen al gelezen, ik twijfel daar niet aan.quote:
Dat is dus het punt, ik heb geen idee.quote:Op woensdag 25 juni 2014 21:51 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Heb je geen hobby die je zou willen doen of gaan doen? Ikzelf rijd graag motor bijvoorbeeld en zwem graag. Misschien iets in die richting zoeken?
Jaquote:Op woensdag 25 juni 2014 21:48 schreef complicate het volgende:
[..]
Heb je dan talent voor schrijven?
Oh dan heb je wat gemeen met Thijs.quote:Op woensdag 25 juni 2014 21:53 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat is dus het punt, ik heb geen idee.Laat ik nou ook net het type zijn dat zo gewend is geraakt aan dingen samen doen dat iets alleen doen gewoon angst aan jaagt.
![]()
Al zou ik met alle liefde motor willen rijden maar ja daar heb je wel een motorrijbewijs en motor voor nodig.
quote:Op woensdag 25 juni 2014 21:52 schreef complicate het volgende:
[..]
Als je 7 jaar een relatie hebt gehad en al jouw focus daarop lag, dan is dat niet makkelijk op direct een ander routine op te bouwen.
Hoe zit jouw dag/week er nu uit , ongeveer? Werk je nog steeds veel? Wat doe je in jouw vrij tijd?
Nee ik werk inmiddels minder, mede doordat ik nu ook later begin. Ik sliep slecht en was meestal rond 7 uur al aan het werk tot een uur of 6/7/8 in de avond.quote:Op woensdag 25 juni 2014 21:52 schreef complicate het volgende:
[..]
Als je 7 jaar een relatie hebt gehad en al jouw focus daarop lag, dan is dat niet makkelijk om direct een ander routine op te bouwen.
Hoe zit jouw dag/week er nu uit , ongeveer? Werk je nog steeds veel? Wat doe je in jouw vrije tijd?
Daar heb ik serieus over na zitten denken inderdaad. Al is het maar beginnen met een lang weekendje ofzo. Ik ben echter helaas niet in het bezit van een ruime portemonnee, dus dat moet even wachtenquote:
Ohquote:Op woensdag 25 juni 2014 21:57 schreef aeque het volgende:
Maar werk dus overdag. Daarna naar huis, beetje rommelen thuis en eventueel boodschappen doen. De rest is bankhangen, tv-kijken, achter de laptop en dat was het wel weer.
Thanksquote:Op woensdag 25 juni 2014 21:53 schreef complicate het volgende:
[..]
Heb één van jouw verslagen al gelezen, ik twijfel daar niet aan.
Motorrijbewijs halen is zo gebeurd, en een motor is niet zo duur. Waar een wil is, is een weg. Ben met een vriend een week naar Schotland geweest met de motor en dat was prachtig. Hier een impressie:quote:Op woensdag 25 juni 2014 21:53 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat is dus het punt, ik heb geen idee.Laat ik nou ook net het type zijn dat zo gewend is geraakt aan dingen samen doen dat iets alleen doen gewoon angst aan jaagt.
![]()
Al zou ik met alle liefde motor willen rijden maar ja daar heb je wel een motorrijbewijs en motor voor nodig.
Ow, dan gewoon naar meets komen en mensen leren kennenquote:Op woensdag 25 juni 2014 21:59 schreef aeque het volgende:
[..]
Daar heb ik serieus over na zitten denken inderdaad. Al is het maar beginnen met een lang weekendje ofzo. Ik ben echter helaas niet in het bezit van een ruime portemonnee, dus dat moet even wachten
Eigenlijk klinkt het niet eens zo gek anders als mijn levenquote:Op woensdag 25 juni 2014 22:00 schreef complicate het volgende:
[..]
Oh.
Ga je niet graag uit? Dan kan je nieuwe mensen ontmoeten . Of lekker sporten , dan kom je uit jouw gedachtes en ga je meer jouw lichaam. Of sport je niet graag?
Verder wat Syl zegt, even op reis gaan kan helpen om alles op rijtje te zetten.
Dat is idd lastig na een relatie van 7 jaar, je zult natuurlijk ook veel gezamelijke vrienden hebben.quote:Op woensdag 25 juni 2014 21:48 schreef aeque het volgende:
Nou ja de gehele situatie lag wel een stuk ingewikkelder. Dit is echt de super korte versie van het geheel. Als ik het zo zelf terug lees zou ik jullie reactie ook hebben hoor.
Maar waarom ik niet lekker in mijn vel zit? Wil nogmaals niet weer een lang verhaal neerzetten maar komt ie:
Ben nu 1 jaar van mijn ex af van een relatie van 7 jaar. Daarbij was een dochtertje betrokken(niet biologisch van mij). Hierdoor heb ik mijn leven destijds volledig daar op gericht en dingen laten schieten.
Nu weer op eigen benen en dat voelt vreemd, raar en heb geen flauw idee wat ik moet doen. Een jaar lang heb ik eigenlijk maar wat gedaan, ik werkte 55-60 uur per week en de rest van de tijd was ik thuis en sliep ik. Ik heb moeite met hoe ik mijn vrije tijd moet besteden met name omdat ik ook een beperkte vriendenkring heb waaronder 95% collega's en we elkaar dus al vaak zat zien. Hierdoor doe je ook minder vaak dingen naast je werk met hen.
Hoezo dan?quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Eigenlijk klinkt het niet eens zo gek anders als mijn leven
Een reis maak je zo duur als je wil.quote:Op woensdag 25 juni 2014 21:59 schreef aeque het volgende:
[..]
Daar heb ik serieus over na zitten denken inderdaad. Al is het maar beginnen met een lang weekendje ofzo. Ik ben echter helaas niet in het bezit van een ruime portemonnee, dus dat moet even wachten
Leuk.quote:
Een citytrip naar Barcelona, of België kost bijna niks.quote:Op woensdag 25 juni 2014 21:59 schreef aeque het volgende:
[..]
Volgens mij heb je over het stukje heen gelezen dat dingen alleen doen mij echt de stuipen op het lijf jagen?quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:00 schreef complicate het volgende:
[..]
Oh.
Ga je niet graag uit? Dan kan je nieuwe mensen ontmoeten . Of lekker sporten , dan kom je uit jouw gedachtes en ga je meer jouw lichaam. Of sport je niet graag?
Verder wat Syl zegt, even op reis gaan kan helpen om alles op rijtje te zetten.
Dat lijkt me dus inderdaad leuk/vet om te doen. En inderdaad waar een wil is, is een weg. Het is bij mij alleen een langer traject.quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:00 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Motorrijbewijs halen is zo gebeurd, en een motor is niet zo duur. Waar een wil is, is een weg. Ben met een vriend een week naar Schotland geweest met de motor en dat was prachtig. Hier een impressie:
Je bedoelt het 25+ meeting topic?quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:01 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ow, dan gewoon naar meets komen en mensen leren kennen
Ja en jaquote:Op woensdag 25 juni 2014 22:05 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat lijkt me dus inderdaad leuk/vet om te doen. En inderdaad waar een wil is, is een weg. Het is bij mij alleen een langer traject.
[..]
Je bedoelt het 25+ meeting topic?
In Schotland hebben we ook geen hotels geboekt. Gewoon op de bonnefooi bed & breakfast gezocht. Ging erg goed!quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:06 schreef complicate het volgende:
En als je echt weinig geld hebt, kan je toch naar een jeugdherberg gaan, daar leer je bovendien ook mensen kennen. Twee vligen in een klap.
Weinig contacten naast mijn werkquote:
Streep die gezamenlijke vrienden maar weg. Hadden we niet... Ik snap ook achteraf niet dat ik het zo lang heb vol kunnen houden met dat mens...quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:02 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Dat is idd lastig na een relatie van 7 jaar, je zult natuurlijk ook veel gezamelijke vrienden hebben.
Lastig om dat idd te gaan veranderen
Kijk op dat soort ideeën kom ik zelf niet eens meer.quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:06 schreef complicate het volgende:
En als je echt weinig geld hebt, kan je toch naar een jeugdherberg gaan, daar leer je bovendien ook mensen kennen. Twee vliegen in een klap.
Volg het topic wel maar eigenlijk nooit echt aanstalten gemaakt...quote:
Je weet pas wat je gemist hebt, als je het merktquote:Op woensdag 25 juni 2014 22:09 schreef aeque het volgende:
[..]
Streep die gezamenlijke vrienden maar weg. Hadden we niet... Ik snap ook achteraf niet dat ik het zo lang heb vol kunnen houden met dat mens...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |