abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie FP woensdag 25 juni 2014 @ 21:51:26 #226
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_141552140
quote:
6s.gif Op woensdag 25 juni 2014 21:48 schreef complicate het volgende:

[..]

Heb je dan talent voor schrijven? oO<
Ik wel, volgens sommigen :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_141552235
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 21:48 schreef aeque het volgende:
Nou ja de gehele situatie lag wel een stuk ingewikkelder. Dit is echt de super korte versie van het geheel. Als ik het zo zelf terug lees zou ik jullie reactie ook hebben hoor.

Maar waarom ik niet lekker in mijn vel zit? Wil nogmaals niet weer een lang verhaal neerzetten maar komt ie:

Ben nu 1 jaar van mijn ex af van een relatie van 7 jaar. Daarbij was een dochtertje betrokken(niet biologisch van mij). Hierdoor heb ik mijn leven destijds volledig daar op gericht en dingen laten schieten.

Nu weer op eigen benen en dat voelt vreemd, raar en heb geen flauw idee wat ik moet doen. Een jaar lang heb ik eigenlijk maar wat gedaan, ik werkte 55-60 uur per week en de rest van de tijd was ik thuis en sliep ik. Ik heb moeite met hoe ik mijn vrije tijd moet besteden met name omdat ik ook een beperkte vriendenkring heb waaronder 95% collega's en we elkaar dus al vaak zat zien. Hierdoor doe je ook minder vaak dingen naast je werk met hen.
Als je 7 jaar een relatie hebt gehad en al jouw focus daarop lag, dan is dat niet makkelijk om direct een ander routine op te bouwen.

Hoe zit jouw dag/week er nu uit , ongeveer? Werk je nog steeds veel? Wat doe je in jouw vrije tijd?
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_141552296
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 21:51 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Ik wel, volgens sommigen :P
Heb één van jouw verslagen al gelezen, ik twijfel daar niet aan. ;)
  woensdag 25 juni 2014 @ 21:53:53 #229
134630 aeque
Zijne draequeligheid
pi_141552308
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 21:51 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Heb je geen hobby die je zou willen doen of gaan doen? Ikzelf rijd graag motor bijvoorbeeld en zwem graag. Misschien iets in die richting zoeken?
Dat is dus het punt, ik heb geen idee. :P Laat ik nou ook net het type zijn dat zo gewend is geraakt aan dingen samen doen dat iets alleen doen gewoon angst aan jaagt. :+

Al zou ik met alle liefde motor willen rijden maar ja daar heb je wel een motorrijbewijs en motor voor nodig. ;)
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
pi_141552344
quote:
6s.gif Op woensdag 25 juni 2014 21:48 schreef complicate het volgende:

[..]

Heb je dan talent voor schrijven? oO<
Ja
pi_141552495
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 21:53 schreef aeque het volgende:

[..]

Dat is dus het punt, ik heb geen idee. :P Laat ik nou ook net het type zijn dat zo gewend is geraakt aan dingen samen doen dat iets alleen doen gewoon angst aan jaagt. :+

Al zou ik met alle liefde motor willen rijden maar ja daar heb je wel een motorrijbewijs en motor voor nodig. ;)
Oh dan heb je wat gemeen met Thijs. :7

Maar ik denk dat je jezelf opnieuw moet herontdekken, als je gedurende 7 jaar alles deed in functie van anderen, dan moet je nu even wennen aan dingen alleen doen en vooral aan dingen ontdekken! Dingen die je erg leuk vindt om te doen. :)
  woensdag 25 juni 2014 @ 21:57:45 #232
134630 aeque
Zijne draequeligheid
pi_141552577
quote:
15s.gif Op woensdag 25 juni 2014 21:52 schreef complicate het volgende:

[..]

Als je 7 jaar een relatie hebt gehad en al jouw focus daarop lag, dan is dat niet makkelijk op direct een ander routine op te bouwen.

Hoe zit jouw dag/week er nu uit , ongeveer? Werk je nog steeds veel? Wat doe je in jouw vrij tijd?
quote:
15s.gif Op woensdag 25 juni 2014 21:52 schreef complicate het volgende:

[..]

Als je 7 jaar een relatie hebt gehad en al jouw focus daarop lag, dan is dat niet makkelijk om direct een ander routine op te bouwen.

Hoe zit jouw dag/week er nu uit , ongeveer? Werk je nog steeds veel? Wat doe je in jouw vrije tijd?
Nee ik werk inmiddels minder, mede doordat ik nu ook later begin. Ik sliep slecht en was meestal rond 7 uur al aan het werk tot een uur of 6/7/8 in de avond.

Maar werk dus overdag. Daarna naar huis, beetje rommelen thuis en eventueel boodschappen doen. De rest is bankhangen, tv-kijken, achter de laptop en dat was het wel weer. :')
pi_141552588
Gewoon alleen op reis. 8-)
  woensdag 25 juni 2014 @ 21:59:53 #234
134630 aeque
Zijne draequeligheid
pi_141552704
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 21:57 schreef sylvesterrr het volgende:
Gewoon alleen op reis. 8-)
Daar heb ik serieus over na zitten denken inderdaad. Al is het maar beginnen met een lang weekendje ofzo. Ik ben echter helaas niet in het bezit van een ruime portemonnee, dus dat moet even wachten :P
pi_141552729
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 21:57 schreef aeque het volgende:

Maar werk dus overdag. Daarna naar huis, beetje rommelen thuis en eventueel boodschappen doen. De rest is bankhangen, tv-kijken, achter de laptop en dat was het wel weer. :')
Oh :{ .

Ga je niet graag uit? Dan kan je nieuwe mensen ontmoeten . Of lekker sporten , dan kom je uit jouw gedachtes en ga je meer in jouw lichaam. Of sport je niet graag?

Verder wat Syl zegt, even op reis gaan kan helpen om alles op rijtje te zetten. :P
  Moderator / Redactie FP woensdag 25 juni 2014 @ 22:00:36 #236
Brabo Bastard
pi_141552751
quote:
7s.gif Op woensdag 25 juni 2014 21:53 schreef complicate het volgende:

[..]

Heb één van jouw verslagen al gelezen, ik twijfel daar niet aan. ;)
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 21:53 schreef aeque het volgende:

[..]

Motorrijbewijs halen is zo gebeurd, en een motor is niet zo duur. Waar een wil is, is een weg. Ben met een vriend een week naar Schotland geweest met de motor en dat was prachtig. Hier een impressie:

"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
  Moderator / Redactie FP woensdag 25 juni 2014 @ 22:01:08 #237
Brabo Bastard
pi_141552783
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 21:59 schreef aeque het volgende:

[..]

Daar heb ik serieus over na zitten denken inderdaad. Al is het maar beginnen met een lang weekendje ofzo. Ik ben echter helaas niet in het bezit van een ruime portemonnee, dus dat moet even wachten :P
Ow, dan gewoon naar meets komen en mensen leren kennen :D
"Omae wa mou shindeiru."
pi_141552837
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 22:00 schreef complicate het volgende:

[..]

Ga je niet graag uit? Dan kan je nieuwe mensen ontmoeten . Of lekker sporten , dan kom je uit jouw gedachtes en ga je meer jouw lichaam. Of sport je niet graag?

Verder wat Syl zegt, even op reis gaan kan helpen om alles op rijtje te zetten. :P
Eigenlijk klinkt het niet eens zo gek anders als mijn leven
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_141552864
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 21:48 schreef aeque het volgende:
Nou ja de gehele situatie lag wel een stuk ingewikkelder. Dit is echt de super korte versie van het geheel. Als ik het zo zelf terug lees zou ik jullie reactie ook hebben hoor.

Maar waarom ik niet lekker in mijn vel zit? Wil nogmaals niet weer een lang verhaal neerzetten maar komt ie:

Ben nu 1 jaar van mijn ex af van een relatie van 7 jaar. Daarbij was een dochtertje betrokken(niet biologisch van mij). Hierdoor heb ik mijn leven destijds volledig daar op gericht en dingen laten schieten.

Nu weer op eigen benen en dat voelt vreemd, raar en heb geen flauw idee wat ik moet doen. Een jaar lang heb ik eigenlijk maar wat gedaan, ik werkte 55-60 uur per week en de rest van de tijd was ik thuis en sliep ik. Ik heb moeite met hoe ik mijn vrije tijd moet besteden met name omdat ik ook een beperkte vriendenkring heb waaronder 95% collega's en we elkaar dus al vaak zat zien. Hierdoor doe je ook minder vaak dingen naast je werk met hen.
Dat is idd lastig na een relatie van 7 jaar, je zult natuurlijk ook veel gezamelijke vrienden hebben.
Lastig om dat idd te gaan veranderen
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_141552871
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 22:02 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Eigenlijk klinkt het niet eens zo gek anders als mijn leven
Hoezo dan?
pi_141552942
quote:

[..]

Een reis maak je zo duur als je wil. :)
pi_141552953
quote:
1s.gif Op woensdag 25 juni 2014 21:54 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Ja
Leuk.
pi_141552998
quote:

[..]

Een citytrip naar Barcelona, of België kost bijna niks. ;)
  woensdag 25 juni 2014 @ 22:05:08 #244
134630 aeque
Zijne draequeligheid
pi_141553033
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 22:00 schreef complicate het volgende:

[..]

Ga je niet graag uit? Dan kan je nieuwe mensen ontmoeten . Of lekker sporten , dan kom je uit jouw gedachtes en ga je meer jouw lichaam. Of sport je niet graag?

Volgens mij heb je over het stukje heen gelezen dat dingen alleen doen mij echt de stuipen op het lijf jagen? :P

Sporten moet ik sowieso gaan doen. Nu nog alleen uitvinden wat.
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 22:00 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Motorrijbewijs halen is zo gebeurd, en een motor is niet zo duur. Waar een wil is, is een weg. Ben met een vriend een week naar Schotland geweest met de motor en dat was prachtig. Hier een impressie:

Dat lijkt me dus inderdaad leuk/vet om te doen. En inderdaad waar een wil is, is een weg. Het is bij mij alleen een langer traject. :P

quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 22:01 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Ow, dan gewoon naar meets komen en mensen leren kennen :D
Je bedoelt het 25+ meeting topic?
pi_141553098
En als je echt weinig geld hebt, kan je toch naar een jeugdherberg gaan, daar leer je bovendien ook mensen kennen. Twee vliegen in een klap. :@
  Moderator / Redactie FP woensdag 25 juni 2014 @ 22:06:08 #246
Brabo Bastard
pi_141553101
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 22:05 schreef aeque het volgende:

[..]

Dat lijkt me dus inderdaad leuk/vet om te doen. En inderdaad waar een wil is, is een weg. Het is bij mij alleen een langer traject. :P

[..]

Je bedoelt het 25+ meeting topic?
Ja en ja :P
"Omae wa mou shindeiru."
  Moderator / Redactie FP woensdag 25 juni 2014 @ 22:06:44 #247
Brabo Bastard
pi_141553139
quote:
2s.gif Op woensdag 25 juni 2014 22:06 schreef complicate het volgende:
En als je echt weinig geld hebt, kan je toch naar een jeugdherberg gaan, daar leer je bovendien ook mensen kennen. Twee vligen in een klap. :@
In Schotland hebben we ook geen hotels geboekt. Gewoon op de bonnefooi bed & breakfast gezocht. Ging erg goed!
"Omae wa mou shindeiru."
pi_141553193
quote:
15s.gif Op woensdag 25 juni 2014 22:02 schreef complicate het volgende:

[..]

Hoezo dan?
Weinig contacten naast mijn werk
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  woensdag 25 juni 2014 @ 22:09:58 #249
134630 aeque
Zijne draequeligheid
pi_141553325
quote:
2s.gif Op woensdag 25 juni 2014 22:02 schreef Crazy-M het volgende:

[..]

Dat is idd lastig na een relatie van 7 jaar, je zult natuurlijk ook veel gezamelijke vrienden hebben.
Lastig om dat idd te gaan veranderen
Streep die gezamenlijke vrienden maar weg. Hadden we niet... Ik snap ook achteraf niet dat ik het zo lang heb vol kunnen houden met dat mens... :@

quote:
2s.gif Op woensdag 25 juni 2014 22:06 schreef complicate het volgende:
En als je echt weinig geld hebt, kan je toch naar een jeugdherberg gaan, daar leer je bovendien ook mensen kennen. Twee vliegen in een klap. :@
Kijk op dat soort ideeën kom ik zelf niet eens meer. :')

quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 22:06 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Ja en ja :P
Volg het topic wel maar eigenlijk nooit echt aanstalten gemaakt... :') Misschien maar eens doen inderdaad. :D
pi_141553394
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 22:09 schreef aeque het volgende:

[..]

Streep die gezamenlijke vrienden maar weg. Hadden we niet... Ik snap ook achteraf niet dat ik het zo lang heb vol kunnen houden met dat mens... :@

Je weet pas wat je gemist hebt, als je het merkt
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')