En dat drong pas door na het zien van deze foto van twee pareltjes der schepping in de natuur. Deze twee een hersencellig organismequote:
Kan je stoer doen maar iemand moet je vuilnis ophalen en je oma verzorgen vriend. Of ben jij zoveel meer waard voor de maatschappij ?quote:Op zondag 22 juni 2014 13:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En dat drong pas door na het zien van deze foto van twee pareltjes der schepping in de natuur. Deze twee een hersencellig organisme
Mijn waarde voor de maatschappij is net zo veel of weinig als de getoonde exemplaren in de fotoquote:Op zondag 22 juni 2014 13:14 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
Kan je stoer doen maar iemand moet je vuilnis ophalen en je oma verzorgen vriend. Of ben jij zoveel meer waard voor de maatschappij ?
Als zulke foto's niet in het tinder-topic gewenst zijn, lijken ze me hier ook niet echt op hun plek. Iets met privacy enzo.quote:
Het is wat, meid.quote:Op zondag 22 juni 2014 15:00 schreef Aisomont het volgende:
Oké wacht even. Dit is zo verwarrend. Gisteravond 5 uur met iemand op Paiq gepraat, was een heel goed gesprek zonder standaard vragen blablabla. Zegt ze vanochtend ineens dat het toch totaal anders is dan ze haar had voorgesteld. Komen daarna de gesprekken weer een beetje op gang... vraagt ze zich af of het nog wel zin heeft om door te praten omdat ze geen toekomst ziet. Hoe bedoel je eierstokken. Komt het gesprek daarna wéér op gang en ineens patsboem vindt ze dat het niet gaat werken en is het doeiiii. Vrouwen
Blijkbaar vond zij het niet zo'n leuk gesprek als jij.quote:
Dat vond ze wel.quote:Op zondag 22 juni 2014 15:19 schreef habitue het volgende:
[..]
Blijkbaar vond zij het niet zo'n leuk gesprek als jij.
Klopt, iedereen weet nu precies wie het zijn.quote:Op zondag 22 juni 2014 13:37 schreef MissGump het volgende:
[..]
Als zulke foto's niet in het tinder-topic gewenst zijn, lijken ze me hier ook niet echt op hun plek. Iets met privacy enzo.
Hoeveel waarschuwingen wil je hebben? Als je al zulke vraagtekens krijgt.. En eierstokken, heb je haar dat gevraagd of is het aanname?quote:Op zondag 22 juni 2014 15:00 schreef Aisomont het volgende:
Oké wacht even. Dit is zo verwarrend. Gisteravond 5 uur met iemand op Paiq gepraat, was een heel goed gesprek zonder standaard vragen blablabla. Zegt ze vanochtend ineens dat het toch totaal anders is dan ze haar had voorgesteld. Komen daarna de gesprekken weer een beetje op gang... vraagt ze zich af of het nog wel zin heeft om door te praten omdat ze geen toekomst ziet. Hoe bedoel je eierstokken. Komt het gesprek daarna wéér op gang en ineens patsboem vindt ze dat het niet gaat werken en is het doeiiii. Vrouwen
Ok man.quote:
Die indruk gaf ze je wellicht. Dat wil nog niet zeggen dat het ook daadwerkelijk zo is.quote:
Nou nou, laten we het dan het vagevuur noemen.quote:Op zondag 22 juni 2014 15:25 schreef habitue het volgende:
[..]
Ok man.
Dan wil je vast zoiets horen ?
VUIGE HOER!!!ALLE VROUWEN ZIJN OOK HETZELFDE, WISPELTURIGE DEMONEN UIT DE HEL!!
Daar kwam ze zelf mee, dat ze wel snel kinderen wil je en meer dan 3 dat is onpraktisch dusss dan maar 3! Ik weet ook wel dat dat waarschuwingen waren, desalniettemin kan ik gewoon doorpraten zolang het leuk is. Hoef niet per se met elk gesprek iets te bereiken.quote:Op zondag 22 juni 2014 15:24 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Hoeveel waarschuwingen wil je hebben? Als je al zulke vraagtekens krijgt.. En eierstokken, heb je haar dat gevraagd of is het aanname?
Gisteren verveelde ik mij ook, dus dook op Paiq en na 1 minuut wist ik al dat het niets ging worden.. Dame zonder inhoud, kon alleen antwoorden, kwam niets spontaans uit.. Daahaaaag
Precies ja, ik mag hier niet mijn datingsite ervaring delen zonder dat ik per se een antwoord wil die zegt hoe geweldig ik wel niet ben of hoe kut al de rest wel niet is.quote:Op zondag 22 juni 2014 15:25 schreef habitue het volgende:
[..]
Ok man.
Dan wil je vast zoiets horen ?
VUIGE HOER!!!ALLE VROUWEN ZIJN OOK HETZELFDE, WISPELTURIGE DEMONEN UIT DE HEL!!
Die indruk gaf ze mij niet. Dat vertelde ze. Als jij nou mensen niet op hun woord gelooft, prima. Ik wel.quote:Op zondag 22 juni 2014 15:36 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Die indruk gaf ze je wellicht. Dat wil nog niet zeggen dat het ook daadwerkelijk zo is.
Er stond een vervolgdate gepland voor komende week. Deze date heeft ze afgezegd omdat ze "twee weken tussen dates in veel te lang" vindt (en is ze verder gaan daten).quote:
Wat een raar mokkelquote:Op zondag 22 juni 2014 16:10 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Er stond een vervolgdate gepland voor komende week. Deze date heeft ze afgezegd omdat ze "twee weken tussen dates in veel te lang" vindt (en is ze verder gaan daten).
Zeg dat dan eerder muts, of kom gewoon lekker langs.
Deze kan dus ook in het lijstje van slechte smoesjesquote:Op zondag 22 juni 2014 16:10 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Er stond een vervolgdate gepland voor komende week. Deze date heeft ze afgezegd omdat ze "twee weken tussen dates in veel te lang" vindt (en is ze verder gaan daten).
Tja, vrouwen...quote:Op zondag 22 juni 2014 16:10 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik volg het niet meer.quote:Op zondag 22 juni 2014 16:04 schreef Aisomont het volgende:
Precies ja, ik mag hier niet mijn datingsite ervaring delen zonder dat ik per se een antwoord wil die zegt hoe geweldig ik wel niet ben of hoe kut al de rest wel niet is.
Het was er een met meerdere lagen ... catch my driftquote:Op zondag 22 juni 2014 16:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
niemand.. aangezien dat een bezittelijk voornaamwoord is
dan zal het wel aan je foto liggenquote:
het is het dating topic hè. Niet het datingsite topicquote:Op zondag 22 juni 2014 16:35 schreef Devv het volgende:
Ik ben na ruim een halfjaar daten via datingsites (lees: Pepper) weer gestopt. Het is niets voor mij. Dat doelloos gechat en berichten sturen. Het voelt, vind ik toch te mechanisch en plichtmatig aan. Ik had soms echt het gevoel alsof iedereen wel één of meerdere dates achter de hand hield. Heel sneu en wanhopig eigenlijk hoe daten soms tot een soort routine verheven was. Het grappige is dat ik in dat halfjaar eigenlijk niets echt interessants via datingsites tegen ben gekomen, maar dat ik nu bij toeval een leuke vrouw via gemeenschappelijke kennissen heb leren kennen
. Mocht dat niets worden, dan ga ik weer gewoon op de ouderwetse tour. Ik ben er toch wel achter gekomen dat ik toch liever vrouwen in het echt en spontaan ontmoet in plaats van via datingsites.
Maar verder wens ik iedereen veel succes. Hopelijk vinden jullie wat je zoeken.
quote:Op zondag 22 juni 2014 16:38 schreef rhubarbje het volgende:
het is het dating topic hè. Niet het datingsite topic
Ik ken mijn date ook niet via een site
Het staat anders wel in de TT en ook in de OP staan aardig wat datingsites, dus je kunt enig verband niet ontkennenquote:Op zondag 22 juni 2014 16:38 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
het staat tussen haakjesquote:Op zondag 22 juni 2014 16:59 schreef Devv het volgende:
[..]
Het staat anders wel in de TT en ook in de OP staan aardig wat datingsites, dus je kunt enig verband niet ontkennen. O ja, en datingsites en Tinder zijn voor mij vrijwel hetzelfde. Eigenlijk is voor mij alles hetzelfde zodra het digitaal is.
quote:Op zondag 22 juni 2014 17:08 schreef Weissman het volgende:
Wat voor nicht ben je als je cremespoeling gaat kopen voor je date
Over een week gaat hij maandverband halenquote:Op zondag 22 juni 2014 17:08 schreef Weissman het volgende:
Wat voor nicht ben je als je cremespoeling gaat kopen voor je date
Het punt is dat je hier al je date-ervaringen neer mag plempen.quote:Op zondag 22 juni 2014 16:59 schreef Devv het volgende:
[..]
Het staat anders wel in de TT en ook in de OP staan aardig wat datingsites, dus je kunt enig verband niet ontkennen. O ja, en datingsites en Tinder zijn voor mij vrijwel hetzelfde. Eigenlijk is voor mij alles hetzelfde zodra het digitaal is.
Ik deel gewoon een verhaal, meer niet. Maar dat begrijpen is nogal moeilijk in dit topic kennelijk.quote:
Juistem. Die zag ze al na een kwartier.quote:
quote:Op zondag 22 juni 2014 16:38 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik. Ik snapte juist niet dat die opmerking gemaakt moest worden dat dit niet het datingsite topic zou zijn. Maar point taken.quote:Op zondag 22 juni 2014 17:17 schreef habitue het volgende:
[..]
Het punt is dat je hier al je date-ervaringen neer mag plempen.
lul eens niet zo slap over begrijpend lezenquote:
Nou dan was het toch het gesprekquote:Op zondag 22 juni 2014 17:27 schreef Aisomont het volgende:
[..]
Ik deel gewoon een verhaal, meer niet. Maar dat begrijpen is nogal moeilijk in dit topic kennelijk.
[..]
Juistem. Die zag ze al na een kwartier.
Zodat de titel zowel op dates als op datingsites slaat.quote:Op zondag 22 juni 2014 17:33 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
lul eens niet zo slap over begrijpend lezen
Nogmaals: het staat tussen haakjes
omdat ik uit je verhaal opmaakte dat je het hier opgaf omdat je van de datingsites af gingquote:Op zondag 22 juni 2014 17:30 schreef Devv het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik. Ik snapte juist niet dat die opmerking gemaakt moest worden dat dit niet het datingsite topic zou zijn. Maar point taken.
ja dat zeg ik tochquote:Op zondag 22 juni 2014 17:34 schreef Aisomont het volgende:
[..]
Zodat de titel zowel op dates als op datingsites slaat.
Alleen jij vat die post op als dat je de geciteerde wil duidelijk maken dat 'ie vrolijk hier kan blijven posten. De rest vat hem op alsof datingsite-ervaringen hier niet thuishoren.quote:
nee hoorquote:Op zondag 22 juni 2014 17:36 schreef Aisomont het volgende:
[..]
Alleen jij vat die post op als dat je de geciteerde wil duidelijk maken dat 'ie vrolijk hier kan blijven posten. De rest vat hem op alsof datingsite-ervaringen hier niet thuishoren.
Dat heeft hier helemaal niks mee te maken.quote:Op zondag 22 juni 2014 17:41 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee hoor
Omdat mensen niet op verhaal reageerden zoals je wou?
Als je het al een discussie kan noemen.quote:
Habitue, kom er maar inquote:Op zondag 22 juni 2014 17:54 schreef Aisomont het volgende:
Kom maar op met al die hilarische of succesvolle verhalen dan!
Die heeft momenteel toch alleen maar succesverhalen?quote:
Ik heb ook een succesnummerquote:Op zondag 22 juni 2014 18:41 schreef yats het volgende:
[..]
Die heeft momenteel toch alleen maar succesverhalen?
Details! Welk nummer is het geworden!quote:
Relatie 1.0 voor mijquote:Op zondag 22 juni 2014 19:03 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Details! Welk nummer is het geworden!
Kuthoer.quote:Op zondag 22 juni 2014 16:10 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Nice! Wanneer kunnen we packages verwachten?quote:
Jij?quote:Op maandag 23 juni 2014 11:23 schreef Cue_ het volgende:
Hebben mensen nog dates op de planning staan deze week?
Even in mijn agenda kijkenquote:Op maandag 23 juni 2014 11:17 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Nice! Wanneer kunnen we packages verwachten?
Tofquote:Op maandag 23 juni 2014 12:24 schreef leolinedance het volgende:
Afgelopen zaterdag en zondag bij mijn date geweest. Was pas de 4e keer dat we bij elkaar waren, maar wel elke keer erg lang. Voelt eigenlijk niet eens meer als daten, zo relaxed en ongedwongen. Echt top. Uit eten geweest, film gekeken, blijven slapen, ontbeten, haar laptop gefixt en veel gepraat. Vertrok weer om 16:00 's middags ofzo. Klikt erg goed!
Jammer dat ze een uur rijden van mij vandaan woont, maar dat heb ik (en zij ook zo ver ik weet) er wel voor over.
Deze week zien we elkaar waarschijnlijk niet omdat ik op zakenreis ben, maar dat is ook wel eens goed. Het begint nogal serieuze vormen aan te nemen, dus eens kijken hoe het er na deze week uit ziet. Er zijn plannen voor een weekendje Texel (of Parijs).
Eisen sowieso niet.quote:Op maandag 23 juni 2014 14:31 schreef LesMiserables het volgende:
Als een meisje waar je mee date en het wat serieuzer is nog steeds actief is op de dating site, onder het mom van rond kijken zeg maar, wat is daar dan het oordeel over ? Mag je zelfs nog berichtjes sturen voor de lol of om 'vrienden te maken' ? Of eis je dat zodra het exclusief is je allebei je dating profiel op inactief zet ? Ben benieuwd.
Zodra je dingen moet gaan eisen zit het sws niet goed. Dat soort dingen lopen als het goed zit wel natuurlijk over.quote:Op maandag 23 juni 2014 14:31 schreef LesMiserables het volgende:
Als een meisje waar je mee date en het wat serieuzer is nog steeds actief is op de dating site, onder het mom van rond kijken zeg maar, wat is daar dan het oordeel over ? Mag je zelfs nog berichtjes sturen voor de lol of om 'vrienden te maken' ? Of eis je dat zodra het exclusief is je allebei je dating profiel op inactief zet ? Ben benieuwd.
Ok dus als ik het goed begrijp heb je er geen problemen mee dat je vriend/exlusieve date berichtjes stuurt via de date site zolang het maar goed zit voor jou ?quote:Op maandag 23 juni 2014 14:32 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Eisen sowieso niet.
Je hebt er vertrouwen in dat het goed zit of niet.
Ik vraag me uberhaupt af hoe ik daarachter zou komen dat ie het nog steeds doet.quote:Op maandag 23 juni 2014 14:33 schreef LesMiserables het volgende:
Ok dus als ik het goed begrijp heb je er geen problemen mee dat je vriend/exlusieve date berichtjes stuurt via de date site zolang het maar goed zit voor jou ?
Ik ga er voor het gemak maar even vanuit dat hij of zij daar eerlijk antwoord op geeft als iemand dat vraagt of die persoon er zelf mee komt als het een keer ter sprake komt. Maar ok, klinkt flexibelquote:Op maandag 23 juni 2014 14:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik vraag me uberhaupt af hoe ik daarachter zou komen dat ie het nog steeds doet.
En geen idee hoe ik daarmee om zou gaan. Is nog niet voorgekomen.
Maar ik zie de theorie als ik hierboven beschreef.
Preciesquote:Op maandag 23 juni 2014 15:19 schreef MissGump het volgende:
Als ik iemand leuk vind wordt de neiging tot het aanzwengelen van tinder vanzelf minder. Of dan zet ik hem aan en denk ik helemaal bij alles gelijk 'mweh, nee bedankt'.
Denk/hoop dat dat bij iedereen wel een beetje zo is.
Hier trouwens geen dates gepland, ben vanaf morgen ook weer een weekje in het buitenland.
Als dat zo is zou je verwachten dat je toch juist niet meer op Tinder zit ?quote:Op maandag 23 juni 2014 15:26 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Precies
Een vriendin van m'n vriendin kwam mij tegen op TinderMoest toch even uitleggen wat m'n intenties waren
logisch opzich wel
Mwah, het zat bij mij in m'n "verveel-routine" op m'n telefoonquote:Op maandag 23 juni 2014 15:29 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
Als dat zo is zou je verwachten dat je toch juist niet meer op Tinder zit ?
Heb je een vriendin? Of een date?quote:Op maandag 23 juni 2014 15:26 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Precies
Een vriendin van m'n vriendin kwam mij tegen op TinderMoest toch even uitleggen wat m'n intenties waren
logisch opzich wel
Zie hierbovenquote:Op maandag 23 juni 2014 15:35 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Heb je een vriendin? Of een date?
Wat zijn je intenties precies?
Met je editquote:Op maandag 23 juni 2014 15:35 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Heb je een vriendin? Of een date?
Wat zijn je intenties precies?
Was het volgens jou erg/anders geweest als je wel zou praten met je matches op Tinder/WA maar niet zou daten ?quote:Op maandag 23 juni 2014 15:35 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Mwah, het zat bij mij in m'n "verveel-routine" op m'n telefoon
Lekker vleeskeuren, praten met matches doe ik niet, laat staan daten...
Maar ik snap het wel, zij zat op Tinder puur voor seks, dus als ik er dan op zit snap ik wel dat je even wil weten of dat ook niet mijn reden isNee, dat was het niet.
Hij is nu uit m'n verveel-routine op m'n telefoon iig
Van mij?quote:Op maandag 23 juni 2014 15:40 schreef LesMiserables het volgende:
Dat is echt de foutste generalisatie ooit. SC laat deels al zien waarom.
Grensgevalletje... het hangt gewoon af van je intenties... Nou ja die heb ik niet (meer) dus kan ik er net zo goed mee kappenquote:Op maandag 23 juni 2014 15:38 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
Was het volgens jou erg/anders geweest als je wel zou praten met je matches op Tinder/WA maar niet zou daten ?
Jaquote:
Ik hoop niet dat je CC bedoeldquote:Op maandag 23 juni 2014 17:12 schreef LesMiserables het volgende:
Niemand heeft het volgens mij over open relaties. Maar goed om te zien dat je een sterk empathisch vermogen hebt en je zo super goed kan omgaan met dingen die andere mensen anders doen dan jijzelf dat doet. Moet vast heel aantrekkelijk zijn. Ik neem aan dat als je bij je date komt en hij vouwt zijn t-shirts anders dan jij gewend bent je het hazenpad kiest ? Het lijkt wel alsof het wat gevoelig bij je ligt.
Mwah, in een relatie zou ik het ook niet helemaal relaxed vinden. Let wel, ik zou mijn vriend er nooit van proberen te weerhouden vriendschappen met vrouwen aan te gaan. Ik vind het je reinste onzin dat er geen vriendschap tussen man-vrouw kan zijn, en heb zelf dan ook voornamelijk mannelijke vrienden. Maar goed, op zo'n site staat men toch met een bepaalde redenering, en dat is in de regel niet om vriendschappen aan te gaan. Daarvandaan contacten leggen zou ik ook een beetje... meh vinden, maar ik ben in relaties dan ook strikt monogaam.quote:Op maandag 23 juni 2014 17:20 schreef LesMiserables het volgende:
DAN bedoel ik niet C_C nee =). Ik ben zelf wat sites aan het afstruinen en dan komt ook het moment dat ik een leuk profiel zie en haar toch een berichtje ga sturen. Dan sturen ze wat terug etc etc voor je het weet ben je wat verder. Ik geef wel vaak aan dat ik niet date en soms gaan we door op WA oid. Mijn vriendin kan het redelijk hebben dat ik dat doe maar vroeg mij meer af hoe het bij de rest zit.
Nou, tot zover mijn gefundeerde postsquote:Op maandag 23 juni 2014 17:36 schreef LesMiserables het volgende:
Ja inderdaad, waarom zou je ook buiten je comfortzone treden en nieuwe dingen ervaren wanneer je je ook thuis kan opsluiten met de 3 vrienden die je al je hele leven kent. Hoe kon ik zo dom zijn! Grappig om te zien dat het sociale stigma van datingsites vooral nog onder de onzekeren bestaat, de rest is er allang overheen.
Mijn punt is dat op die sites denk ik minder dan 1% op zoek is naar vriendschap. Waarom dan niet een platform kiezen dat daar meer geschikt voor is zoals bijvoorbeeld couchsurfing.quote:Op maandag 23 juni 2014 17:36 schreef LesMiserables het volgende:
Ja inderdaad, waarom zou je ook buiten je comfortzone treden en nieuwe dingen ervaren wanneer je je ook thuis kan opsluiten met de 3 vrienden die je al je hele leven kent. Hoe kon ik zo dom zijn! Grappig om te zien dat het sociale stigma van datingsites vooral nog onder de onzekeren bestaat, de rest is er allang overheen.
oh, hell no. Hou ze maar op de datingsites.quote:Op maandag 23 juni 2014 17:39 schreef habitue het volgende:
[..]
Mijn punt is dat op die sites denk ik minder dan 1% op zoek is naar vriendschap. Waarom dan niet een platform kiezen dat daar meer geschikt voor is zoals bijvoorbeeld couchsurfing.
Ik heb gewoon geen behoefte aan gevoelens krijgen voor meerdere vrouwen en echt serieus daten met meerdere vrouwen tegelijkertijd. Dan ga ik alles door elkaar halen en dat komt niks ten goede. Maakt mij verder niet uit wat zij doet, al kom ik eigenlijk altijd vrouwen tegen die hetzelfde doen als ik. Wat overigens niet wil zeggen dat ik tegen open relaties ben, helemaal niets zelfs, maar voor mij werkt het gewoon nietquote:Op maandag 23 juni 2014 17:07 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja
Maar deze discussie doen we hier ondertussen elke week
quote:Op maandag 23 juni 2014 19:01 schreef Aisomont het volgende:
Ik heb gewoon geen behoefte aan gevoelens krijgen voor meerdere vrouwen en echt serieus daten met meerdere vrouwen tegelijkertijd. Dan ga ik alles door elkaar halen en dat komt niks ten goede.
Altijd mijn neger, altijd.quote:Op maandag 23 juni 2014 19:57 schreef Aisomont het volgende:
[..]
Jij voegt ook echt altijd zoveel toe he
Ditquote:Op maandag 23 juni 2014 17:39 schreef habitue het volgende:
[..]
Mijn punt is dat op die sites denk ik minder dan 1% op zoek is naar vriendschap. Waarom dan niet een platform kiezen dat daar meer geschikt voor is zoals bijvoorbeeld couchsurfing.
Whahaha ja dat is het!quote:Op maandag 23 juni 2014 18:01 schreef LesMiserables het volgende:
Ja, couchsurfing is echt een platform om mensen te leren kennen.
Zat mensen die niet op couchsurfing zitten voor nieuwe neukertjes, het zal je nog verbazen.quote:Op maandag 23 juni 2014 21:07 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Whahaha ja dat is het!
Heb je een beetje moeite met websites gebruiken waar ze voor bedoeld zijn?
Klopt, maar dat is ook zo'n kleiner percentage die de site 'verkeerd' gebruiktquote:Op maandag 23 juni 2014 21:16 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Zat mensen die niet op couchsurfing zitten voor nieuwe neukertjes, het zal je nog verbazen.
Ik vind het wel lachwekkend hoe naïef je bent maar was vooral benieuwd, welk typerende gedrag is te relateren aan welk type persoon ?quote:Op maandag 23 juni 2014 21:21 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Klopt, maar dat is ook zo'n kleiner percentage die de site 'verkeerd' gebruikt
Net zoals op datingsites
Maar ik vind het wel heel typisch hoe hij alles precies omdraait
Als hij een baan zoekt kijkt ie op NOS.nl en voor een tweedehands scooter op beautyblog.com?
Eh..denk dat je een beetje erg vanuit je eigen ideeën kijkt nu. Couchsurfing is helemaal niet standaard bedoeld om te daten/neuken. Net zoals Badoo eerst ook een vriendensite was is couchsurfing daar nu voor bepaalde doelgroepen tot verworden maar dat was niet de oorspronkelijke gedachte erachter. Dat van het één soms het ander komt is een heel ander verhaal. Het is gewoon een leuke manier om contacten in en uit het buitenland op te doen voor mij.quote:Op maandag 23 juni 2014 21:21 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Net zoals op datingsites
Als hij een baan zoekt kijkt ie op NOS.nl en voor een tweedehands scooter op beautyblog.com?
Dat zeg ik tochquote:Op maandag 23 juni 2014 21:57 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Eh..denk dat je een beetje erg vanuit je eigen ideeën kijkt nu. Couchsurfing is helemaal niet standaard bedoeld om te daten/neuken.
En dan een slechte recensie krijgen omdat je slecht bent in bed.quote:
Kan je een recensie achter laten over de gasten?quote:Op maandag 23 juni 2014 22:03 schreef rhubarbje het volgende:
Ik heb ook nog nooit een couchsurfer geneukt
Wel blijvende vriendschappen aan overgehouden, silly me
quote:
Ik lees het niet, kan aan mij liggen. Daarnaast maakt het toch geen ene tiet uit waar je een date opdoet? Kan inderdaad prima op beautyblog.com als je van de metromannen bentquote:Op maandag 23 juni 2014 21:21 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Net zoals op datingsites
Jaquote:Op maandag 23 juni 2014 22:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Kan je een recensie achter laten over de gasten?
Doe eens even lief tegen Tijnquote:Op maandag 23 juni 2014 22:07 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja
en ik heb echt geen zin om dit gesprek nog een keer te voeren dus ik ga het niet nog eens uitleggen
Misschien ben ik onduidelijk, het zal allemaal wel
Rustig maarquote:Op maandag 23 juni 2014 22:07 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja
en ik heb echt geen zin om dit gesprek nog een keer te voeren dus ik ga het niet nog eens uitleggen
Misschien ben ik onduidelijk, het zal allemaal wel
alleen de ja was tegen tijn, de rest tegen jouquote:Op maandag 23 juni 2014 22:10 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Doe eens even lief tegen TijnDie heeft een relatie.
quote:Op maandag 23 juni 2014 22:10 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
alleen de ja was tegen tijn, de rest tegen jou
Niets mis mee. Ik heb op mijn vele reizen door Europa ook diverse contacten opgedaan via couchsurfing waar ik nooit het bed mee gedeeld heb, maar toch een fantastische tijd mee gehad heb.quote:Op maandag 23 juni 2014 22:03 schreef rhubarbje het volgende:
Ik heb ook nog nooit een couchsurfer geneukt
Wel blijvende vriendschappen aan overgehouden, silly me
Nutteloze oproep zonder specs natuurlijk he, Fax.quote:
Ik heb een hele grote vliegerquote:Op dinsdag 24 juni 2014 01:03 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Nutteloze oproep zonder specs natuurlijk he, Fax.
Een fantastische tijd mee gehad, maar niet geneukt. Jij hebt echt nog nooit een fantastische tijd gehad blijkbaar.quote:Op maandag 23 juni 2014 22:23 schreef yats het volgende:
[..]
Niets mis mee. Ik heb op mijn vele reizen door Europa ook diverse contacten opgedaan via couchsurfing waar ik nooit het bed mee gedeeld heb, maar toch een fantastische tijd mee gehad heb.
quote:
Gefeliciteerd. En weer een oudgediende verlaat het pand.quote:Op maandag 23 juni 2014 15:36 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Zie hierboven
En ja, m'n date van een paar maanden geleden is inmiddels m'n vriendin ja
Nou was ik ook niet zo'n serial-dater als de meesten hier in het topicquote:Op dinsdag 24 juni 2014 10:53 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. En weer een oudgediende verlaat het pand.
Ben je nog wel een oudgediende (ondertussen)quote:Op dinsdag 24 juni 2014 11:01 schreef SilentChaos het volgende:
Nou was ik ook niet zo'n serial-dater als de meesten hier in het topic
Dat welquote:Op dinsdag 24 juni 2014 11:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ben je nog wel een oudgediende (ondertussen)
Dan ben je zeker geen serial daterquote:Op dinsdag 24 juni 2014 11:10 schreef SilentChaos het volgende:
Dat weljammer dat ik geloof ik maar 3 verhalen heb kunnen delen
Heb jij alleen een fantastische tijd als je neukt? Natuurlijk is het mooi meegenomen als er geneukt word, maar dat is voor mij niet het hoofddoel van reizen.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 10:11 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Een fantastische tijd mee gehad, maar niet geneukt. Jij hebt echt nog nooit een fantastische tijd gehad blijkbaar.
En je reisde wel alleen in die tijden zonder je vriendin?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 12:21 schreef yats het volgende:
[..]
Heb jij alleen een fantastische tijd als je neukt? Natuurlijk is het mooi meegenomen als er geneukt word, maar dat is voor mij niet het hoofddoel van reizen.
p.s. Op de laatste lange reis na was ik alle reizen geen vrijgezel
Ja meestal wel, en soms met mijn beste vriend. Mijn ex'en zijn allemaal niet van de langere reizen terwijl ik het heerlijk vind om af en toe gewoon een maand in een onbekende regio rond te reizen, nieuwe mensen te ontmoeten, op bizarre plaatsen terecht te komen en gewoon leuke dingen mee te maken.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 12:22 schreef -Splash- het volgende:
[..]
En je reisde wel alleen in die tijden zonder je vriendin?
Want je kunt alleen een fantastische tijd hebben wanneer je neukt ofzo.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 10:11 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Een fantastische tijd mee gehad, maar niet geneukt. Jij hebt echt nog nooit een fantastische tijd gehad blijkbaar.
Hoort bij het stoere verkooppraatje, snap dat dan. -Splash- is weer single enzo.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 12:28 schreef habitue het volgende:
[..]
Want je kunt alleen een fantastische tijd hebben wanneer je neukt ofzo.
Schijt aan dat stoere verkooppraatje. Ik vind het eerder negatief dan positief als je blijkbaar geen fantastische tijd kunt hebben tijdens reizen als je tijdens die reis niet de een na de andere exotische schone alle hoeken van het bed laat zien.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 13:38 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Hoort bij het stoere verkooppraatje, snap dat dan. -Splash- is weer single enzo.
Altijd mooi om te zien dat je het zo goed aan postgedrag kan zienquote:Op dinsdag 24 juni 2014 13:38 schreef Hungry_Joe het volgende:
Hoort bij het stoere verkooppraatje, snap dat dan. -Splash- is weer single enzo.
Die discussie moet je maar met hem aangaan, mij boeit dat subject niet zo.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 13:40 schreef yats het volgende:
[..]
Schijt aan dat stoere verkooppraatje. Ik vind het eerder negatief dan positief als je blijkbaar geen fantastische tijd kunt hebben tijdens reizen als je tijdens die reis niet de een na de andere exotische schone alle hoeken van het bed laat zien.
Helaas zonder Monique Smitquote:Op dinsdag 24 juni 2014 13:45 schreef clumsy_clown het volgende:
ik vind het zorgwekkend dat jullie elkaar goed genoeg kennen om dat soort dingen op te pikken. Het is echt klein-Volendam hier.
Dat maakt het wel NOG leukerquote:Op dinsdag 24 juni 2014 13:40 schreef yats het volgende:
[..]
Schijt aan dat stoere verkooppraatje. Ik vind het eerder negatief dan positief als je blijkbaar geen fantastische tijd kunt hebben tijdens reizen als je tijdens die reis niet de een na de andere exotische schone alle hoeken van het bed laat zien.
Ik ookquote:Op dinsdag 24 juni 2014 13:49 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik heb een zwak voor geblondeerde meisjes met te veel make up
Daarvoor hoef je de meesten niet goed te kennen hoorquote:Op dinsdag 24 juni 2014 13:45 schreef clumsy_clown het volgende:
ik vind het zorgwekkend dat jullie elkaar goed genoeg kennen om dat soort dingen op te pikken. Het is echt klein-Volendam hier.
Het gaat nu puur om uiterlijk hequote:
Nee ik vind ze serieus leuker als ze ook nog domme dingen zeggenquote:
Ik vond bol juist leukerquote:Op dinsdag 24 juni 2014 13:51 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat maakt het wel NOG leuker
[..]
Ik ook![]()
Zeker nu ze flink is afgevallen is ze wel ok, die bolle toet vond ik echt niks
[ afbeelding ]
Britt Dekker ook wat voor je dus? Of te weinig makeup?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 13:54 schreef rhubarbje het volgende:
Nee ik vind ze serieus leuker als ze ook nog domme dingen zeggen
Ohquote:Op dinsdag 24 juni 2014 13:54 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nee ik vind ze serieus leuker als ze ook nog domme dingen zeggen
Ja dat bedoel ik. Ik zie er werkelijk niets moois in, maar het zal iets met pornogeilheid te maken hebben I guess.quote:
Terwijl ik alleen maar een grapje maakte. Leuk hoe iedereen dan opeens veranderd in een gedragsanalist. You know nothing Jon Snow!quote:Op dinsdag 24 juni 2014 13:45 schreef clumsy_clown het volgende:
Zal 'ie leuk vinden.quote:
Ja dat zal het zijnquote:Op dinsdag 24 juni 2014 13:55 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik. Ik zie er werkelijk niets moois in, maar het zal iets met pornogeilheid te maken hebben I guess.
Achteraf is alles een grapje als het verkeerd lijkt te vallen. Ik zou hetzelfde zeggen, dat dan weer wel.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 13:56 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Terwijl ik alleen maar een grapje maakte. Leuk hoe iedereen dan opeens veranderd in een gedragsanalist. You know nothing Jon Snow!
Ik vind blond niet zo interessant I guess. Al zou ik Kate Winslet helemaal ondersquirten, dat welquote:Op dinsdag 24 juni 2014 13:57 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja dat zal het zijn![]()
Ik vind haar hoofd wel een beetje raar altijd (saaie uitstraling ook), maar goed
Nee daarbij is het te veel een act en het accent is te lelijkquote:Op dinsdag 24 juni 2014 13:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Britt Dekker ook wat voor je dus? Of te weinig makeup?
Vrouwen met rood haarquote:Op dinsdag 24 juni 2014 13:58 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik vind blond niet zo interessant I guess. Al zou ik Kate Winslet helemaal ondersquirten, dat wel.
Jessica Simpsonquote:Op dinsdag 24 juni 2014 13:59 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nee daarbij is het te veel een act en het accent is te lelijk
Maar Jessica Simpson bijvoorbeeld
Vooral als ze zo heel schattig dingen vraagt als 'Are buffalo wings made of buffalo'![]()
Ghehe.. dacht hetzelfdequote:Op dinsdag 24 juni 2014 13:38 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Jij bent raarquote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:00 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Jessica Simpsonhaar lichaam (voordat ze zwanger was)
Agreed, alleen was het me het niet waard om vreemd te gaan en mijn relatie op het spel te zetten. Misschien moet ik deze zomer dus toch maar weer een langere reis plannen.quote:
of gewoon vreemd gaan de volgende keerquote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:05 schreef yats het volgende:
[..]
Agreed, alleen was het me het niet waard om vreemd te gaan en mijn relatie op het spel te zetten. Misschien moet ik deze zomer dus toch maar weer een langere reis plannen.
Waarom?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:04 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Jij bent raar.
Even een echte mooie vrouw ertussen, en dan weer over daten ouwehoeren.
[ afbeelding ]
Ik ben voorlopig datevrij. Heb de paiqmatches uitgezet, de enige interessante match op tinder die ik wel zou willen meeten verteld dat ik druk ben en vandaag voor de verandering geen freaks in m'n OKCupid-inbox gehad.
Dat gaat hem niet worden. Allereerst omdat ik daar het type niet voor ben, en daarnaast ook omdat ik 'de andere kant' ervaren heb en dat niemand gun.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:06 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
of gewoon vreemd gaan de volgende keer
Valt wel mee hoor, ik vind de meeste Amerikaanse vrouwen niet heel erg vrouwelijk...quote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:01 schreef Hungry_Joe het volgende:
SC valt duidelijk op het ''Amerikaans'' mooi. Ik zou er serieus niet warm of koud van worden.
je moet er ook eerst een relatie voor hebben, dat ook hèquote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:07 schreef yats het volgende:
[..]
Dat gaat hem niet worden. Allereerst omdat ik daar het type niet voor ben, en daarnaast ook omdat ik 'de andere kant' ervaren heb en dat niemand gun.
Weet je yats, ik ben ook zo "recht in de leer" en zie veel mensen om me heen vreemdgaan, denken over vreemdgaan of relaties beginnen die gebaseerd zijn op vreemdgaan. Kennelijk is dat de "go to" manier tegenwoordig. Hou er ook niet van en volgens mij lieg je dan keihard tegen jezelf maar dat verklaart wel waarom mensen zo snel van de een naar de ander gaan. Durven niet alleen te zijn denk ik zelf.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:07 schreef yats het volgende:
[..]
Dat gaat hem niet worden. Allereerst omdat ik daar het type niet voor ben, en daarnaast ook omdat ik 'de andere kant' ervaren heb en dat niemand gun.
Stel je niet zo aan.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 13:58 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Achteraf is alles een grapje als het verkeerd lijkt te vallen. Ik zou hetzelfde zeggen, dat dan weer wel.
Doe mij maar een Doutzen Kroes of Adriana Lima (haar ogenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:04 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Jij bent raar.
[ afbeelding ]
Ik ben voorlopig datevrij. Heb de paiqmatches uitgezet, de enige interessante match op tinder die ik wel zou willen meeten verteld dat ik druk ben en vandaag voor de verandering geen freaks in m'n OKCupid-inbox gehad.
Apartquote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:09 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Weet je yats, ik ben ook zo "recht in de leer" en zie veel mensen om me heen vreemdgaan, denken over vreemdgaan of relaties beginnen die gebaseerd zijn op vreemdgaan. Kennelijk is dat de "go to" manier tegenwoordig. Hou er ook niet van en volgens mij lieg je dan keihard tegen jezelf maar dat verklaart wel waarom mensen zo snel van de een naar de ander gaan. Durven niet alleen te zijn denk ik zelf.
Oprecht erg drukke maand voor de boeg en ik heb de afgelopen maand gemiddeld 2 dates per week gehadquote:
Dat zou ik dan weer niet zeggen, begint het pijnlijk te worden?quote:
Oh ik moet juist nog 1 stuk schrijven en dan ga ik beginnenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:11 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Oprecht erg drukke maand voor de boeg en ik heb de afgelopen maand gemiddeld 2 dates per week gehad. Ik ga wat selectiever rondsletten
.
Het is heel menselijkquote:
Er is anders behalve jou niet veel nieuwe aanwas van "tiet" in dit topic. Of het moeten lurkers zijn.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:13 schreef clumsy_clown het volgende:
Jongens. Lief spelen. Er is genoeg tiet voor everyone.
Zeker, maar zolang je dat niet hebt noem ik het geen vreemdgaan. Of ben jij zo'n type die wisselen van de linkerhand naar de rechterhand al vreemdgaan vind?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:09 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
je moet er ook eerst een relatie voor hebben, dat ook hè
Daar verbaas ik me dus af en toe ook over. Natuurlijk is een relatie hebben (in principe) leuker dan vrijgezel zijn, maar ik snap die drang om niet alleen te hoeven zijn eigenlijk niet zo.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:09 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Weet je yats, ik ben ook zo "recht in de leer" en zie veel mensen om me heen vreemdgaan, denken over vreemdgaan of relaties beginnen die gebaseerd zijn op vreemdgaan. Kennelijk is dat de "go to" manier tegenwoordig. Hou er ook niet van en volgens mij lieg je dan keihard tegen jezelf maar dat verklaart wel waarom mensen zo snel van de een naar de ander gaan. Durven niet alleen te zijn denk ik zelf.
Sterker nog, zelfs daarvoor waren het veelal dezelfde posters. Al heb ik hier met mijn oude account nooit gepost.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:22 schreef habitue het volgende:
En er is sws weinig nieuwe aanwas in dit topic. Gewoon eigenlijk nog dezelfde mensen die hier posten dan toen ik hier kwam posten 1.5 geleden. Op een enkeling na dan.
Nah und? Dezelfde posters, wil je nu je geld terug of zo?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:23 schreef yats het volgende:
[..]
Sterker nog, zelfs daarvoor waren het veelal dezelfde posters. Al heb ik hier met mijn oude account nooit gepost.
Hee vers vleesquote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:25 schreef macondo het volgende:
[..]
Nah und? Dezelfde posters, wil je nu je geld terug of zo?
Betaal jij voor fok? Top dat je dat wil doen zeg! Ik constateer alleen iets waar ik verder niet mee zit.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:25 schreef macondo het volgende:
[..]
Nah und? Dezelfde posters, wil je nu je geld terug of zo?
Waarom zijn ze niet interessant voor hier? Gewoon vertellen waarom ze niets waren, elk detailquote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:30 schreef Aisomont het volgende:
Ik heb teveel dates die niet interessant zijn voor hier. Verkapte kijk-mij-seks-hebben-posts zouden dat worden.
Inderdaadquote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:32 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Waarom zijn ze niet interessant voor hier? Gewoon vertellen waarom ze niets waren, elk detail
precies, zo ben ik. Zo zie je maar; een beetje meelezen en je kent de posters op een gegeven moment hè.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:20 schreef yats het volgende:
[..]
Zeker, maar zolang je dat niet hebt noem ik het geen vreemdgaan. Of ben jij zo'n type die wisselen van de linkerhand naar de rechterhand al vreemdgaan vind?
[..]
Daar verbaas ik me dus af en toe ook over. Natuurlijk is een relatie hebben (in principe) leuker dan vrijgezel zijn, maar ik snap die drang om niet alleen te hoeven zijn eigenlijk niet zo.
Voor jou is dit topic je voornaamste vijver? Karig..quote:
Nee hoor, ik kan het prima hebben. Ik zal meer smiley's in mijn berichten gebruiken zodat het voor de wat meer beperkten ook goed te begrijpen is.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:12 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Dat zou ik dan weer niet zeggen, begint het pijnlijk te worden?
Wow! Nice! Gefeliciteerd! En Macondo is inderdaad meer oud vlees.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:37 schreef macondo het volgende:
[..]
Voor jou is dit topic je voornaamste vijver? Karig..
Maar nee, ik doe louter een rondje nostalgie. Jaar of drie geleden hier wat rondgehangen. Internetdate is nog steeds mijn vriendin. Sterker nog, het is de moeder van mijn kind. Keje nagaan.
Vrouwen die roken.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:04 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Jij bent raar.
[ afbeelding ]
Wat kinderachtig deze reactie.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:38 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Nee hoor, ik kan het prima hebben. Ik zal meer smiley's in mijn berichten gebruiken zodat het voor de wat meer beperkten ook goed te begrijpen is.
Date met HJ al gepland?quote:
Jij enneh..hoe heette ze nou, toch wel de succesverhalen van dit topic.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:37 schreef macondo het volgende:
[..]
Maar nee, ik doe louter een rondje nostalgie. Jaar of drie geleden hier wat rondgehangen. Internetdate is nog steeds mijn vriendin. Sterker nog, het is de moeder van mijn kind. Keje nagaan.
Wonderlijke conclusie die je daar trekt. Maar soit.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:37 schreef macondo het volgende:
[..]
Oh, doe geen moeite. Iedereen begrijpt je prima, Splash. Met of zonder smileys valt het hijgend hertje er wel uit te filteren.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:38 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Nee hoor, ik kan het prima hebben. Ik zal meer smiley's in mijn berichten gebruiken zodat het voor de wat meer beperkten ook goed te begrijpen is.
Heerlijk. Wie stelt zich nu aan?quote:
Als vrouwen roken na de seks dan moet je de volgende keer niet zo snel heen en weer gaanquote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:44 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik hak m'n lul eraf als je zegt dat je haar uit je bed zou schoppen omdat ze rookt.
Er zou niet veel toekomst in zitten en ik vind het alles behalve lekker om met een roker te zoenen. (echt waar) Mooie vrouw, maar jammer..quote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:44 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik hak m'n lul eraf als je zegt dat je haar uit je bed zou schoppen omdat ze rookt.
Ik vind roken ook meh, maar als je haar je bed uit schopt, schop haar dan mijn richting op, wil je?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:45 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Er zou niet veel toekomst in zitten en ik vind het alles behalve lekker om met een roker te zoenen. (echt waar) Mooie vrouw, maar jammer..
Ik krijg altijd zo'n big brother is watching you gevoel bij zulke posts.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:47 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Ik ben ook lurkend oud vlees, heb hier onder andere accounts een tijdje meegepost maar had daar op een gegeven moment geen behoefte meer aan. Ben sinds februari samen iemand die ik via OKC heb leren kennen en echt op 5 minuten afstand woont.(donkerblond haard, WO geschoold, slank en E-cup (nojoke!!)) We zijn heul blij met elkaar en batsen meerdere malen per dag.
Zo, nu weer terug in lurkmode... ik lees de (ramp)verhalen nog altijd met veel plezier
Moet je eens met een vrouwelijk account gaan posten. Dan merk je pas hoeveel lurkers er zijnquote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:50 schreef habitue het volgende:
[..]
Ik krijg altijd zo'n big brother is watching you gevoel bij zulke posts.
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:50 schreef habitue het volgende:
Yup, I'm beeing George Orwell all over your asses.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:50 schreef habitue het volgende:
[..]
Je hele PM weer vol met dickpicsquote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:50 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Moet je eens met een vrouwelijk account gaan posten. Dan merk je pas hoeveel lurkers er zijn.
Het staat niet echt hoog op mn bucketlist, maar ik geloof je direct.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:50 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Moet je eens met een vrouwelijk account gaan posten. Dan merk je pas hoeveel lurkers er zijn.
Niet eens, helaas. Gewoon semicharmante opmerkingen die echtheuswaar helemaal geen bijbedoelingen hebben.quote:
Waarom zou je dat doen?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:50 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:54 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Niet eens, helaas. Gewoon semicharmante opmerkingen die echtheuswaar helemaal geen bijbedoelingen hebben.
Denk dat de meesten die dat doen gewoon nieuwsgierig zijn of de verhalen van foksters echt waar zijn.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:58 schreef macondo het volgende:
[..]
Waarom zou je dat doen?Aandacht te kort? Twijfels over je identiteit of geaardheid?
Te lang verhaal. Korter.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:58 schreef Aisomont het volgende:
Hier dus een kijk-mij-seks-hebben-post.
-knip-
Seks kan wel, zolang ik maar niet hoef te zoenen. Maar zal het doen.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:47 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik vind roken ook meh, maar als je haar je bed uit schopt, schop haar dan mijn richting op, wil je?
Seks zonder zoenenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 15:02 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Seks kan wel, zolang ik maar niet hoef te zoenen. Maar zal het doen.
Ik moest lachen, maar dat was zeker niet de bedoeling.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:58 schreef Aisomont het volgende:
Hier dus een kijk-mij-seks-hebben-post.
Een tijdje terug al gepost dat ik een date had gehad met een vrouw dat uitliep in seks omdat het heel goed voelde, maar uiteindelijk bleek dat we niet verliefd waren. Toen gezegd dat het zeker voor herhaling vatbaar was. Maar ze had het een paar weken heel druk met school. De dag nadat ze klaar was met school was ze jarig en net op het moment dat ik haar wilde bellen met een felicitatie, smste ze mij met een verkapte hint naar dat ze jarig was en dat ze wilde afspreken. Daar ging mijn mogelijke opschepkans dat ik nog wist dat ze jarig was. Toen afgesproken voor 10 dagen later.
Ondertussen een andere vrouw op Paiq leren kennen en dat was eerst leuk, toen wat minder, toen weer leuk en toen maar besloten om af te spreken. Voornamelijk voor seks, want seksueel gezien was er een hele hoge spanning. Die afspraak was de week voor die ander. Op de één of andere manier is bij deze vrouw die ander ter sprake gekomen. En toen begon ze half jaloers te doen, maar ze wilde mij nog steeds vet graag.
Op de date met mevrouw #2 zelf bleek al snel dat het voor mij niets meer zou worden dan seks. Niks qua gevoel en bij mij komt dat altijd snel. Prima. Seks gehad. Klaar.
Helaas bleek toen een familielid van mij overleden te zijn en moest ik onverhoopt een week naar m'n ouders toe om hun te steunen. Zij wonen aan de andere kant van het land dus de afspraak met mevrouw #1 ging niet door. Die begreep dat heel erg. Op de dag van de begrafenis zelfs nog een sterkte-berichtje gekregen. Ik heb toen nog wat teruggestuurd met een vraag die ze heeft genegeerd en twee dagen later stuurde ik nog de vraag wanneer ze de week erna zou kunnen, want dan wilden we elkaar weer zien. Ze heeft nog steeds niet gereageerd en dit is al van vorige week geleden![]()
Met mevrouw #2 had ik toen weer afgesproken onder het mom van "misschien komt er toch nog gevoel, misschien moet ik haar niet zo snel afschrijven", want er was wel een klik, hoewel niet megageweldigsterk. De hele avond zeikte ze over dat ze ongesteld was en geen seks wilde. Prima. Dus ik had mij daarvoor afgesloten en had ook geen zin meer in seks. Komt ze ineens in bed ermee dat ze toch seks wil en ik geef duidelijk aan dat ik het niet meer wil. Blijft ze over mijn grens heengaan... en toen was ik boos en keerde ik een beetje in mijzelf. Zonder ruzie verder afgesloten maar de dag erna wel tot de conclusie gekomen dat het niet zou gaan werken.
Paar dagen later stuurt ze een wanhopig bericht met dat ze het einde kut vond. Ik was in een goede bui dus ik stuur vrolijke dingen terug en jaaa hoor, ze wilde mij weer. Mijn lichaam deed kut en ik zei dat ik aan een massage toe was. Bied ze dat zomaar aan. Nou, dan maak ik er gebruik van ook. Natuurlijk hoort daar ook seks bij in return, anders was ze hier ook maar voor niks. Ik weet nu wel echt 100% zeker dat het niks gaat worden, toch nog iets positiefs.
TL;DR: seks, seks, seks. Mevrouw #1 >>> mevrouw #2, maar #1 negeert mij en #2 is verliefd.
Ik lach mijzelf gelukkig ook uit, dus het mag wel hoor.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 15:03 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik moest lachen, maar dat was zeker niet de bedoeling.
Meestal verzorgen de mannen de inputquote:Op dinsdag 24 juni 2014 15:03 schreef rhubarbje het volgende:
Ik ben heel slecht in lurken omdat ik altijd denk dat mijn input gewenst is
Om die note van laatst kon je anders niet lachenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 15:04 schreef Aisomont het volgende:
Ik lach mijzelf gelukkig ook uit, dus het mag wel hoor.
Je zou een goede hoer zijn, met die instelling.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 15:02 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Seks kan wel, zolang ik maar niet hoef te zoenen. Maar zal het doen.
Ik haat je nog steeds inderdaad. Gelukkig heb ik net gelezen dat je ook seks kunt hebben vanuit haat, dus wellicht bied het perspectieven!quote:Op dinsdag 24 juni 2014 15:06 schreef Weissman het volgende:
[..]
Om die note van laatst kon je anders niet lachen
Mannen die niet direct durven te zijnquote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:54 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Niet eens, helaas. Gewoon semicharmante opmerkingen die echtheuswaar helemaal geen bijbedoelingen hebben.
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:42 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Jij enneh..hoe heette ze nou, toch wel de succesverhalen van dit topic.
foto in DM bitte. Dickpic mag, maar liever één met hoofd.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 15:08 schreef bamibij het volgende:
[..]
Mannen die niet direct durven te zijn
Neuken?
Geld verdienenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 15:07 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Je zou een goede hoer zijn, met die instelling.
Ach, zo erg klinkt het verhaal niet eens. Ik heb wel lachwekkendere dingen meegemaakt. En zolang ik er zelf het hardste om kan lachen is dat geen enkel probleem.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 15:04 schreef Aisomont het volgende:
[..]
Ik lach mijzelf gelukkig ook uit, dus het mag wel hoor.
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 15:09 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
foto in DM bitte. Dickpic mag, maar liever één met hoofd.
Iets met een ding-dong ja, heel fijn.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 15:05 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Meestal verzorgen de mannen de input
Vroeger had je van die trekbellenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:11 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Iets met een ding-dong ja, heel fijn.
Must not score....Must not...quote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:12 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Vroeger had je van die trekbellen
Shhhush it jijquote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:12 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Vroeger had je van die trekbellen
Drankje....quote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:24 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Shhhush it jij
OT: Vrijdag een drankje met de Artis date.
en om het moraal een beetje op te vijzelen voor de rest, komt Macondo zo nu en dan langs om aan te tonen dat online date ook op de lange termijn succesvol kan zijnquote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:37 schreef macondo het volgende:
[..]
Woo gelijk zo direct. Waar woon je?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 15:09 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
En hoe is de status bij jouw Cinderella? In vier jaar tijd zou je toch wel ergens een schatje moeten kunnen vinden - als je dat echt wilt ten minste.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:12 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
en om het moraal een beetje op te vijzelen voor de rest, komt Macondo zo nu en dan langs om aan te tonen dat online date ook op de lange termijn succesvol kan zijn
I did...een blijvertje dit keerquote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:03 schreef macondo het volgende:
[..]
En hoe is de status bij jouw Cinderella? In vier jaar tijd zou je toch wel ergens een schatje moeten kunnen vinden - als je dat echt wilt ten minste.
Jij eerstquote:Op dinsdag 24 juni 2014 15:09 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Heb je een relatie met de ontvangster?quote:Op woensdag 25 juni 2014 12:14 schreef sylvesterrr het volgende:
Bloemen op het werk laten bezorgen. Doen of niet doen?
Nee. Gewoon nee.quote:Op woensdag 25 juni 2014 12:14 schreef sylvesterrr het volgende:
Bloemen op het werk laten bezorgen. Doen of niet doen?
Haar feliciteren (eerste werkdag) en laten merken dat ik haar leuk vind. Ze is in het buitenland, vandaar dat ik niet even kan langsgaan.quote:
Eerste werkdag? Nieuw bedrijf? En dan gelijk van iemand een bosje bloemen krijgen?quote:Op woensdag 25 juni 2014 12:24 schreef sylvesterrr het volgende:
Haar feliciteren (eerste werkdag) en laten merken dat ik haar leuk vind. Ze is in het buitenland, vandaar dat ik niet even kan langsgaan.
Grr.
Stuur dan gewoon een kaart...quote:Op woensdag 25 juni 2014 12:24 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Haar feliciteren (eerste werkdag) en laten merken dat ik haar leuk vind. Ze is in het buitenland, vandaar dat ik niet even kan langsgaan.
Grr.
Dit!quote:Op woensdag 25 juni 2014 12:25 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Eerste werkdag? Nieuw bedrijf? En dan gelijk van iemand een bosje bloemen krijgen?
Nee dank je, dat zou ik echt niet willen![]()
Bellen een optie?!? Of een simpel mailtje?quote:Op woensdag 25 juni 2014 12:24 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Grr.
quote:Op woensdag 25 juni 2014 12:25 schreef Weissman het volgende:
[..]
Bellen een optie?!? Of een simpel mailtje?
Ditquote:Op woensdag 25 juni 2014 12:27 schreef SilentChaos het volgende:
Of een smsje "Succes met je eerste werkdag"
Dude, je kent haar beter dan ons maar zoiets zou ik echt super awkward vinden helemaal omdat het ook nogeens een eerste werkdag is.quote:Op woensdag 25 juni 2014 12:58 schreef sylvesterrr het volgende:
Bestelling geplaatst. Ik laat jullie haar reactie wel weten.
Goed bezig Syl, super romantischquote:Op woensdag 25 juni 2014 12:58 schreef sylvesterrr het volgende:
Bestelling geplaatst. Ik laat jullie haar reactie wel weten.
Ditquote:Op woensdag 25 juni 2014 13:00 schreef habitue het volgende:
[..]
Dude, je kent haar beter dan ons maar zoiets zou ik echt super awkward vinden helemaal omdat het ook nogeens een eerste werkdag is.
Heb je iets tegen Belgen?quote:Op woensdag 25 juni 2014 13:09 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ga weg. Blijf aub bij je AVNZMG reeks
Was gewoon benieuwd naar jullie mening. En hoezo heb ik het "verknald"?quote:Op woensdag 25 juni 2014 13:03 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Dit
En waarom eerst om advies vragen als je er op gebrand bent om het toch te verknallen?
Vind je?quote:Op woensdag 25 juni 2014 13:11 schreef clumsy_clown het volgende:
Oh syl. Sylsylsyl. Je bent te lief.
*schudt hoofd*
Geloof ons nou maar en annuleer die bestelling nu het nog kan. Echt.quote:Op woensdag 25 juni 2014 13:17 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Was gewoon benieuwd naar jullie mening. En hoezo heb ik het "verknald"?
Oh my lord.quote:
Hoe vaak heb je dat meisje gezien?quote:Op woensdag 25 juni 2014 13:17 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Was gewoon benieuwd naar jullie mening. En hoezo heb ik het "verknald"?
Nah.quote:Op woensdag 25 juni 2014 13:17 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Geloof ons nou maar en annuleer die bestelling nu het nog kan. Echt.
Ik hoop niet dat je verwacht dat je ergens op fok uit kunt huilen als dit kei hard backfiredquote:
Wat doe jij eigenlijk in die reeks?quote:Op woensdag 25 juni 2014 13:09 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ga weg. Blijf aub bij je AVNZMG reeks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |