Dat heeft hier helemaal niks mee te maken.quote:Op zondag 22 juni 2014 17:41 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee hoor
Omdat mensen niet op verhaal reageerden zoals je wou?
Als je het al een discussie kan noemen.quote:
Habitue, kom er maar inquote:Op zondag 22 juni 2014 17:54 schreef Aisomont het volgende:
Kom maar op met al die hilarische of succesvolle verhalen dan!
Die heeft momenteel toch alleen maar succesverhalen?quote:
Ik heb ook een succesnummerquote:Op zondag 22 juni 2014 18:41 schreef yats het volgende:
[..]
Die heeft momenteel toch alleen maar succesverhalen?
Details! Welk nummer is het geworden!quote:
Relatie 1.0 voor mijquote:Op zondag 22 juni 2014 19:03 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Details! Welk nummer is het geworden!
Kuthoer.quote:Op zondag 22 juni 2014 16:10 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Er stond een vervolgdate gepland voor komende week. Deze date heeft ze afgezegd omdat ze "twee weken tussen dates in veel te lang" vindt (en is ze verder gaan daten).
Zeg dat dan eerder muts, of kom gewoon lekker langs.
Nice! Wanneer kunnen we packages verwachten?quote:
Jij?quote:Op maandag 23 juni 2014 11:23 schreef Cue_ het volgende:
Hebben mensen nog dates op de planning staan deze week?
Even in mijn agenda kijkenquote:Op maandag 23 juni 2014 11:17 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Nice! Wanneer kunnen we packages verwachten?
Tofquote:Op maandag 23 juni 2014 12:24 schreef leolinedance het volgende:
Afgelopen zaterdag en zondag bij mijn date geweest. Was pas de 4e keer dat we bij elkaar waren, maar wel elke keer erg lang. Voelt eigenlijk niet eens meer als daten, zo relaxed en ongedwongen. Echt top. Uit eten geweest, film gekeken, blijven slapen, ontbeten, haar laptop gefixt en veel gepraat. Vertrok weer om 16:00 's middags ofzo. Klikt erg goed!
Jammer dat ze een uur rijden van mij vandaan woont, maar dat heb ik (en zij ook zo ver ik weet) er wel voor over.
Deze week zien we elkaar waarschijnlijk niet omdat ik op zakenreis ben, maar dat is ook wel eens goed. Het begint nogal serieuze vormen aan te nemen, dus eens kijken hoe het er na deze week uit ziet. Er zijn plannen voor een weekendje Texel (of Parijs).
Eisen sowieso niet.quote:Op maandag 23 juni 2014 14:31 schreef LesMiserables het volgende:
Als een meisje waar je mee date en het wat serieuzer is nog steeds actief is op de dating site, onder het mom van rond kijken zeg maar, wat is daar dan het oordeel over ? Mag je zelfs nog berichtjes sturen voor de lol of om 'vrienden te maken' ? Of eis je dat zodra het exclusief is je allebei je dating profiel op inactief zet ? Ben benieuwd.
Zodra je dingen moet gaan eisen zit het sws niet goed. Dat soort dingen lopen als het goed zit wel natuurlijk over.quote:Op maandag 23 juni 2014 14:31 schreef LesMiserables het volgende:
Als een meisje waar je mee date en het wat serieuzer is nog steeds actief is op de dating site, onder het mom van rond kijken zeg maar, wat is daar dan het oordeel over ? Mag je zelfs nog berichtjes sturen voor de lol of om 'vrienden te maken' ? Of eis je dat zodra het exclusief is je allebei je dating profiel op inactief zet ? Ben benieuwd.
Ok dus als ik het goed begrijp heb je er geen problemen mee dat je vriend/exlusieve date berichtjes stuurt via de date site zolang het maar goed zit voor jou ?quote:Op maandag 23 juni 2014 14:32 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Eisen sowieso niet.
Je hebt er vertrouwen in dat het goed zit of niet.
Ik vraag me uberhaupt af hoe ik daarachter zou komen dat ie het nog steeds doet.quote:Op maandag 23 juni 2014 14:33 schreef LesMiserables het volgende:
Ok dus als ik het goed begrijp heb je er geen problemen mee dat je vriend/exlusieve date berichtjes stuurt via de date site zolang het maar goed zit voor jou ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |