Hee vers vleesquote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:25 schreef macondo het volgende:
[..]
Nah und? Dezelfde posters, wil je nu je geld terug of zo?
Betaal jij voor fok? Top dat je dat wil doen zeg! Ik constateer alleen iets waar ik verder niet mee zit.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:25 schreef macondo het volgende:
[..]
Nah und? Dezelfde posters, wil je nu je geld terug of zo?
Waarom zijn ze niet interessant voor hier? Gewoon vertellen waarom ze niets waren, elk detailquote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:30 schreef Aisomont het volgende:
Ik heb teveel dates die niet interessant zijn voor hier. Verkapte kijk-mij-seks-hebben-posts zouden dat worden.
Inderdaadquote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:32 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Waarom zijn ze niet interessant voor hier? Gewoon vertellen waarom ze niets waren, elk detail
precies, zo ben ik. Zo zie je maar; een beetje meelezen en je kent de posters op een gegeven moment hè.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:20 schreef yats het volgende:
[..]
Zeker, maar zolang je dat niet hebt noem ik het geen vreemdgaan. Of ben jij zo'n type die wisselen van de linkerhand naar de rechterhand al vreemdgaan vind?
[..]
Daar verbaas ik me dus af en toe ook over. Natuurlijk is een relatie hebben (in principe) leuker dan vrijgezel zijn, maar ik snap die drang om niet alleen te hoeven zijn eigenlijk niet zo.
Voor jou is dit topic je voornaamste vijver? Karig..quote:
Nee hoor, ik kan het prima hebben. Ik zal meer smiley's in mijn berichten gebruiken zodat het voor de wat meer beperkten ook goed te begrijpen is.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:12 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Dat zou ik dan weer niet zeggen, begint het pijnlijk te worden?
Wow! Nice! Gefeliciteerd! En Macondo is inderdaad meer oud vlees.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:37 schreef macondo het volgende:
[..]
Voor jou is dit topic je voornaamste vijver? Karig..
Maar nee, ik doe louter een rondje nostalgie. Jaar of drie geleden hier wat rondgehangen. Internetdate is nog steeds mijn vriendin. Sterker nog, het is de moeder van mijn kind. Keje nagaan.
Vrouwen die roken.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:04 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Jij bent raar.
Even een echte mooie vrouw ertussen, en dan weer over daten ouwehoeren.
[ afbeelding ]
Ik ben voorlopig datevrij. Heb de paiqmatches uitgezet, de enige interessante match op tinder die ik wel zou willen meeten verteld dat ik druk ben en vandaag voor de verandering geen freaks in m'n OKCupid-inbox gehad.
Wat kinderachtig deze reactie.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:38 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Nee hoor, ik kan het prima hebben. Ik zal meer smiley's in mijn berichten gebruiken zodat het voor de wat meer beperkten ook goed te begrijpen is.
Date met HJ al gepland?quote:
Jij enneh..hoe heette ze nou, toch wel de succesverhalen van dit topic.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:37 schreef macondo het volgende:
[..]
Maar nee, ik doe louter een rondje nostalgie. Jaar of drie geleden hier wat rondgehangen. Internetdate is nog steeds mijn vriendin. Sterker nog, het is de moeder van mijn kind. Keje nagaan.
Wonderlijke conclusie die je daar trekt. Maar soit.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:37 schreef macondo het volgende:
[..]
Oh, doe geen moeite. Iedereen begrijpt je prima, Splash. Met of zonder smileys valt het hijgend hertje er wel uit te filteren.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:38 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Nee hoor, ik kan het prima hebben. Ik zal meer smiley's in mijn berichten gebruiken zodat het voor de wat meer beperkten ook goed te begrijpen is.
Heerlijk. Wie stelt zich nu aan?quote:
Als vrouwen roken na de seks dan moet je de volgende keer niet zo snel heen en weer gaanquote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:44 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik hak m'n lul eraf als je zegt dat je haar uit je bed zou schoppen omdat ze rookt.
Er zou niet veel toekomst in zitten en ik vind het alles behalve lekker om met een roker te zoenen. (echt waar) Mooie vrouw, maar jammer..quote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:44 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik hak m'n lul eraf als je zegt dat je haar uit je bed zou schoppen omdat ze rookt.
Ik vind roken ook meh, maar als je haar je bed uit schopt, schop haar dan mijn richting op, wil je?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:45 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Er zou niet veel toekomst in zitten en ik vind het alles behalve lekker om met een roker te zoenen. (echt waar) Mooie vrouw, maar jammer..
Ik krijg altijd zo'n big brother is watching you gevoel bij zulke posts.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:47 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Ik ben ook lurkend oud vlees, heb hier onder andere accounts een tijdje meegepost maar had daar op een gegeven moment geen behoefte meer aan. Ben sinds februari samen iemand die ik via OKC heb leren kennen en echt op 5 minuten afstand woont.(donkerblond haard, WO geschoold, slank en E-cup (nojoke!!)) We zijn heul blij met elkaar en batsen meerdere malen per dag.
Zo, nu weer terug in lurkmode... ik lees de (ramp)verhalen nog altijd met veel plezier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |