of gewoon vreemd gaan de volgende keerquote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:05 schreef yats het volgende:
[..]
Agreed, alleen was het me het niet waard om vreemd te gaan en mijn relatie op het spel te zetten. Misschien moet ik deze zomer dus toch maar weer een langere reis plannen.
Waarom?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:04 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Jij bent raar.
Even een echte mooie vrouw ertussen, en dan weer over daten ouwehoeren.
[ afbeelding ]
Ik ben voorlopig datevrij. Heb de paiqmatches uitgezet, de enige interessante match op tinder die ik wel zou willen meeten verteld dat ik druk ben en vandaag voor de verandering geen freaks in m'n OKCupid-inbox gehad.
Dat gaat hem niet worden. Allereerst omdat ik daar het type niet voor ben, en daarnaast ook omdat ik 'de andere kant' ervaren heb en dat niemand gun.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:06 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
of gewoon vreemd gaan de volgende keer
Valt wel mee hoor, ik vind de meeste Amerikaanse vrouwen niet heel erg vrouwelijk...quote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:01 schreef Hungry_Joe het volgende:
SC valt duidelijk op het ''Amerikaans'' mooi. Ik zou er serieus niet warm of koud van worden.
je moet er ook eerst een relatie voor hebben, dat ook hèquote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:07 schreef yats het volgende:
[..]
Dat gaat hem niet worden. Allereerst omdat ik daar het type niet voor ben, en daarnaast ook omdat ik 'de andere kant' ervaren heb en dat niemand gun.
Weet je yats, ik ben ook zo "recht in de leer" en zie veel mensen om me heen vreemdgaan, denken over vreemdgaan of relaties beginnen die gebaseerd zijn op vreemdgaan. Kennelijk is dat de "go to" manier tegenwoordig. Hou er ook niet van en volgens mij lieg je dan keihard tegen jezelf maar dat verklaart wel waarom mensen zo snel van de een naar de ander gaan. Durven niet alleen te zijn denk ik zelf.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:07 schreef yats het volgende:
[..]
Dat gaat hem niet worden. Allereerst omdat ik daar het type niet voor ben, en daarnaast ook omdat ik 'de andere kant' ervaren heb en dat niemand gun.
Stel je niet zo aan.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 13:58 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Achteraf is alles een grapje als het verkeerd lijkt te vallen. Ik zou hetzelfde zeggen, dat dan weer wel.
Doe mij maar een Doutzen Kroes of Adriana Lima (haar ogenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:04 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Jij bent raar.
Even een echte mooie vrouw ertussen, en dan weer over daten ouwehoeren.
[ afbeelding ]
Ik ben voorlopig datevrij. Heb de paiqmatches uitgezet, de enige interessante match op tinder die ik wel zou willen meeten verteld dat ik druk ben en vandaag voor de verandering geen freaks in m'n OKCupid-inbox gehad.
Apartquote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:09 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Weet je yats, ik ben ook zo "recht in de leer" en zie veel mensen om me heen vreemdgaan, denken over vreemdgaan of relaties beginnen die gebaseerd zijn op vreemdgaan. Kennelijk is dat de "go to" manier tegenwoordig. Hou er ook niet van en volgens mij lieg je dan keihard tegen jezelf maar dat verklaart wel waarom mensen zo snel van de een naar de ander gaan. Durven niet alleen te zijn denk ik zelf.
Oprecht erg drukke maand voor de boeg en ik heb de afgelopen maand gemiddeld 2 dates per week gehadquote:
Dat zou ik dan weer niet zeggen, begint het pijnlijk te worden?quote:
Oh ik moet juist nog 1 stuk schrijven en dan ga ik beginnenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:11 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Oprecht erg drukke maand voor de boeg en ik heb de afgelopen maand gemiddeld 2 dates per week gehad. Ik ga wat selectiever rondsletten
.
Het is heel menselijkquote:
Er is anders behalve jou niet veel nieuwe aanwas van "tiet" in dit topic. Of het moeten lurkers zijn.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:13 schreef clumsy_clown het volgende:
Jongens. Lief spelen. Er is genoeg tiet voor everyone.
Zeker, maar zolang je dat niet hebt noem ik het geen vreemdgaan. Of ben jij zo'n type die wisselen van de linkerhand naar de rechterhand al vreemdgaan vind?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:09 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
je moet er ook eerst een relatie voor hebben, dat ook hè
Daar verbaas ik me dus af en toe ook over. Natuurlijk is een relatie hebben (in principe) leuker dan vrijgezel zijn, maar ik snap die drang om niet alleen te hoeven zijn eigenlijk niet zo.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:09 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Weet je yats, ik ben ook zo "recht in de leer" en zie veel mensen om me heen vreemdgaan, denken over vreemdgaan of relaties beginnen die gebaseerd zijn op vreemdgaan. Kennelijk is dat de "go to" manier tegenwoordig. Hou er ook niet van en volgens mij lieg je dan keihard tegen jezelf maar dat verklaart wel waarom mensen zo snel van de een naar de ander gaan. Durven niet alleen te zijn denk ik zelf.
Sterker nog, zelfs daarvoor waren het veelal dezelfde posters. Al heb ik hier met mijn oude account nooit gepost.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:22 schreef habitue het volgende:
En er is sws weinig nieuwe aanwas in dit topic. Gewoon eigenlijk nog dezelfde mensen die hier posten dan toen ik hier kwam posten 1.5 geleden. Op een enkeling na dan.
Nah und? Dezelfde posters, wil je nu je geld terug of zo?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:23 schreef yats het volgende:
[..]
Sterker nog, zelfs daarvoor waren het veelal dezelfde posters. Al heb ik hier met mijn oude account nooit gepost.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |