Ik ga er voor het gemak maar even vanuit dat hij of zij daar eerlijk antwoord op geeft als iemand dat vraagt of die persoon er zelf mee komt als het een keer ter sprake komt. Maar ok, klinkt flexibelquote:Op maandag 23 juni 2014 14:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik vraag me uberhaupt af hoe ik daarachter zou komen dat ie het nog steeds doet.
En geen idee hoe ik daarmee om zou gaan. Is nog niet voorgekomen.
Maar ik zie de theorie als ik hierboven beschreef.
Preciesquote:Op maandag 23 juni 2014 15:19 schreef MissGump het volgende:
Als ik iemand leuk vind wordt de neiging tot het aanzwengelen van tinder vanzelf minder. Of dan zet ik hem aan en denk ik helemaal bij alles gelijk 'mweh, nee bedankt'.
Denk/hoop dat dat bij iedereen wel een beetje zo is.
Hier trouwens geen dates gepland, ben vanaf morgen ook weer een weekje in het buitenland.
Als dat zo is zou je verwachten dat je toch juist niet meer op Tinder zit ?quote:Op maandag 23 juni 2014 15:26 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Precies
Een vriendin van m'n vriendin kwam mij tegen op TinderMoest toch even uitleggen wat m'n intenties waren
logisch opzich wel
Mwah, het zat bij mij in m'n "verveel-routine" op m'n telefoonquote:Op maandag 23 juni 2014 15:29 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
Als dat zo is zou je verwachten dat je toch juist niet meer op Tinder zit ?
Heb je een vriendin? Of een date?quote:Op maandag 23 juni 2014 15:26 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Precies
Een vriendin van m'n vriendin kwam mij tegen op TinderMoest toch even uitleggen wat m'n intenties waren
logisch opzich wel
Zie hierbovenquote:Op maandag 23 juni 2014 15:35 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Heb je een vriendin? Of een date?
Wat zijn je intenties precies?
Met je editquote:Op maandag 23 juni 2014 15:35 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Heb je een vriendin? Of een date?
Wat zijn je intenties precies?
Was het volgens jou erg/anders geweest als je wel zou praten met je matches op Tinder/WA maar niet zou daten ?quote:Op maandag 23 juni 2014 15:35 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Mwah, het zat bij mij in m'n "verveel-routine" op m'n telefoon
Lekker vleeskeuren, praten met matches doe ik niet, laat staan daten...
Maar ik snap het wel, zij zat op Tinder puur voor seks, dus als ik er dan op zit snap ik wel dat je even wil weten of dat ook niet mijn reden isNee, dat was het niet.
Hij is nu uit m'n verveel-routine op m'n telefoon iig
Van mij?quote:Op maandag 23 juni 2014 15:40 schreef LesMiserables het volgende:
Dat is echt de foutste generalisatie ooit. SC laat deels al zien waarom.
Grensgevalletje... het hangt gewoon af van je intenties... Nou ja die heb ik niet (meer) dus kan ik er net zo goed mee kappenquote:Op maandag 23 juni 2014 15:38 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
Was het volgens jou erg/anders geweest als je wel zou praten met je matches op Tinder/WA maar niet zou daten ?
Jaquote:
Ik hoop niet dat je CC bedoeldquote:Op maandag 23 juni 2014 17:12 schreef LesMiserables het volgende:
Niemand heeft het volgens mij over open relaties. Maar goed om te zien dat je een sterk empathisch vermogen hebt en je zo super goed kan omgaan met dingen die andere mensen anders doen dan jijzelf dat doet. Moet vast heel aantrekkelijk zijn. Ik neem aan dat als je bij je date komt en hij vouwt zijn t-shirts anders dan jij gewend bent je het hazenpad kiest ? Het lijkt wel alsof het wat gevoelig bij je ligt.
Mwah, in een relatie zou ik het ook niet helemaal relaxed vinden. Let wel, ik zou mijn vriend er nooit van proberen te weerhouden vriendschappen met vrouwen aan te gaan. Ik vind het je reinste onzin dat er geen vriendschap tussen man-vrouw kan zijn, en heb zelf dan ook voornamelijk mannelijke vrienden. Maar goed, op zo'n site staat men toch met een bepaalde redenering, en dat is in de regel niet om vriendschappen aan te gaan. Daarvandaan contacten leggen zou ik ook een beetje... meh vinden, maar ik ben in relaties dan ook strikt monogaam.quote:Op maandag 23 juni 2014 17:20 schreef LesMiserables het volgende:
DAN bedoel ik niet C_C nee =). Ik ben zelf wat sites aan het afstruinen en dan komt ook het moment dat ik een leuk profiel zie en haar toch een berichtje ga sturen. Dan sturen ze wat terug etc etc voor je het weet ben je wat verder. Ik geef wel vaak aan dat ik niet date en soms gaan we door op WA oid. Mijn vriendin kan het redelijk hebben dat ik dat doe maar vroeg mij meer af hoe het bij de rest zit.
Nou, tot zover mijn gefundeerde postsquote:Op maandag 23 juni 2014 17:36 schreef LesMiserables het volgende:
Ja inderdaad, waarom zou je ook buiten je comfortzone treden en nieuwe dingen ervaren wanneer je je ook thuis kan opsluiten met de 3 vrienden die je al je hele leven kent. Hoe kon ik zo dom zijn! Grappig om te zien dat het sociale stigma van datingsites vooral nog onder de onzekeren bestaat, de rest is er allang overheen.
Mijn punt is dat op die sites denk ik minder dan 1% op zoek is naar vriendschap. Waarom dan niet een platform kiezen dat daar meer geschikt voor is zoals bijvoorbeeld couchsurfing.quote:Op maandag 23 juni 2014 17:36 schreef LesMiserables het volgende:
Ja inderdaad, waarom zou je ook buiten je comfortzone treden en nieuwe dingen ervaren wanneer je je ook thuis kan opsluiten met de 3 vrienden die je al je hele leven kent. Hoe kon ik zo dom zijn! Grappig om te zien dat het sociale stigma van datingsites vooral nog onder de onzekeren bestaat, de rest is er allang overheen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |