abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 24 juni 2014 @ 14:35:10 #206
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_141489432
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 14:20 schreef yats het volgende:

[..]

Zeker, maar zolang je dat niet hebt noem ik het geen vreemdgaan. Of ben jij zo'n type die wisselen van de linkerhand naar de rechterhand al vreemdgaan vind?

[..]

Daar verbaas ik me dus af en toe ook over. Natuurlijk is een relatie hebben (in principe) leuker dan vrijgezel zijn, maar ik snap die drang om niet alleen te hoeven zijn eigenlijk niet zo.
precies, zo ben ik. Zo zie je maar; een beetje meelezen en je kent de posters op een gegeven moment hè.
  dinsdag 24 juni 2014 @ 14:37:54 #207
57047 macondo
Macondo weet wel beter, heus
pi_141489534
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 14:27 schreef habitue het volgende:

[..]

Hee vers vlees :9
Stats?
Voor jou is dit topic je voornaamste vijver? Karig..
Maar nee, ik doe louter een rondje nostalgie. Jaar of drie geleden hier wat rondgehangen. Internetdate is nog steeds mijn vriendin. Sterker nog, het is de moeder van mijn kind. Keje nagaan.
Overal verstand van.
  dinsdag 24 juni 2014 @ 14:38:18 #208
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_141489549
quote:
6s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 14:12 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Dat zou ik dan weer niet zeggen, begint het pijnlijk te worden?
Nee hoor, ik kan het prima hebben. Ik zal meer smiley's in mijn berichten gebruiken zodat het voor de wat meer beperkten ook goed te begrijpen is. O+
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
  dinsdag 24 juni 2014 @ 14:39:44 #209
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_141489588
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 14:37 schreef macondo het volgende:

[..]

Maar nee, ik doe louter een rondje nostalgie. Jaar of drie geleden hier wat rondgehangen. Internetdate is nog steeds mijn vriendin. Sterker nog, het is de moeder van mijn kind. Keje nagaan.
Wow! Nice! Gefeliciteerd! En Macondo is inderdaad meer oud vlees. :P
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
  dinsdag 24 juni 2014 @ 14:40:38 #210
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_141489613
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 14:04 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Jij bent raar :P.

Even een echte mooie vrouw ertussen, en dan weer over daten ouwehoeren.

[ afbeelding ]

Ik ben voorlopig datevrij. Heb de paiqmatches uitgezet, de enige interessante match op tinder die ik wel zou willen meeten verteld dat ik druk ben en vandaag voor de verandering geen freaks in m'n OKCupid-inbox gehad.
Vrouwen die roken.
  dinsdag 24 juni 2014 @ 14:41:35 #211
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_141489648
quote:
12s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 14:38 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Nee hoor, ik kan het prima hebben. Ik zal meer smiley's in mijn berichten gebruiken zodat het voor de wat meer beperkten ook goed te begrijpen is. O+
Wat kinderachtig deze reactie.
  dinsdag 24 juni 2014 @ 14:42:06 #212
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_141489664
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 14:41 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Wat kinderachtig deze reactie.
Date met HJ al gepland?
  dinsdag 24 juni 2014 @ 14:42:19 #213
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_141489673
quote:

[..]

Jij enneh..hoe heette ze nou, toch wel de succesverhalen van dit topic.
  dinsdag 24 juni 2014 @ 14:42:29 #214
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_141489683
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 14:42 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Date met HJ al gepland?
Ze gebruikte niet de ;) ;) .. dus gok het niet :P
pi_141489684
quote:

[..]

Wonderlijke conclusie die je daar trekt. Maar soit.
Goed verhaal verder.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_141489699
quote:
12s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 14:38 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Oh, doe geen moeite. Iedereen begrijpt je prima, Splash. Met of zonder smileys valt het hijgend hertje er wel uit te filteren.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_141489736
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 14:42 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Date met HJ al gepland?
Heerlijk. Wie stelt zich nu aan?
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_141489757
quote:
13s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 14:40 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Vrouwen die roken.
Ik hak m'n lul eraf als je zegt dat je haar uit je bed zou schoppen omdat ze rookt.
  dinsdag 24 juni 2014 @ 14:44:54 #219
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_141489759

Ik eindig hem hierbij maar even. ;)
  dinsdag 24 juni 2014 @ 14:45:01 #220
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_141489766
Ik zie het alweer, perongeluk 2 topics gemist omdat de reeks opeens uit MyAT was verdwenen, niks veranderd hier :D
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
  dinsdag 24 juni 2014 @ 14:45:34 #221
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_141489780
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 14:44 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Ik hak m'n lul eraf als je zegt dat je haar uit je bed zou schoppen omdat ze rookt.
Als vrouwen roken na de seks dan moet je de volgende keer niet zo snel heen en weer gaan :@
  dinsdag 24 juni 2014 @ 14:45:42 #222
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_141489785
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 14:44 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Er zou niet veel toekomst in zitten en ik vind het alles behalve lekker om met een roker te zoenen. (echt waar) Mooie vrouw, maar jammer..
pi_141489850
Ik ben ook lurkend oud vlees, heb hier onder andere accounts een tijdje meegepost maar had daar op een gegeven moment geen behoefte meer aan. Ben sinds februari samen iemand die ik via OKC heb leren kennen en echt op 5 minuten afstand woont.(donkerblond haard, WO geschoold, slank en E-cup (nojoke!!)) We zijn heul blij met elkaar en batsen meerdere malen per dag.

Zo, nu weer terug in lurkmode... ik lees de (ramp)verhalen nog altijd met veel plezier :W
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
pi_141489853
quote:
13s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 14:45 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Er zou niet veel toekomst in zitten en ik vind het alles behalve lekker om met een roker te zoenen. (echt waar) Mooie vrouw, maar jammer..
Ik vind roken ook meh, maar als je haar je bed uit schopt, schop haar dan mijn richting op, wil je?
pi_141489954
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 14:47 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Ik ben ook lurkend oud vlees, heb hier onder andere accounts een tijdje meegepost maar had daar op een gegeven moment geen behoefte meer aan. Ben sinds februari samen iemand die ik via OKC heb leren kennen en echt op 5 minuten afstand woont.(donkerblond haard, WO geschoold, slank en E-cup (nojoke!!)) We zijn heul blij met elkaar en batsen meerdere malen per dag.

Zo, nu weer terug in lurkmode... ik lees de (ramp)verhalen nog altijd met veel plezier :W
Ik krijg altijd zo'n big brother is watching you gevoel bij zulke posts. ;(
pi_141489973
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 14:50 schreef habitue het volgende:

[..]

Moet je eens met een vrouwelijk account gaan posten. Dan merk je pas hoeveel lurkers er zijn :').
  dinsdag 24 juni 2014 @ 14:51:31 #227
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_141489994
quote:

_O- Same :D
pi_141489997
quote:

[..]

Yup, I'm beeing George Orwell all over your asses.
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
  dinsdag 24 juni 2014 @ 14:53:08 #229
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_141490052
quote:
3s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 14:50 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Moet je eens met een vrouwelijk account gaan posten. Dan merk je pas hoeveel lurkers er zijn :').
Je hele PM weer vol met dickpics ;(
pi_141490056
quote:

[..]

Het staat niet echt hoog op mn bucketlist, maar ik geloof je direct.
pi_141490111
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 14:53 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Je hele PM weer vol met dickpics ;(
Niet eens, helaas. Gewoon semicharmante opmerkingen die echtheuswaar helemaal geen bijbedoelingen hebben.
  dinsdag 24 juni 2014 @ 14:58:15 #232
57047 macondo
pi_141490217
quote:

[..]

Waarom zou je dat doen? :? Aandacht te kort? Twijfels over je identiteit of geaardheid?
Overal verstand van.
  dinsdag 24 juni 2014 @ 14:58:44 #233
426585 Aisomont
Een berg.
pi_141490239
Hier dus een kijk-mij-seks-hebben-post.

Een tijdje terug al gepost dat ik een date had gehad met een vrouw dat uitliep in seks omdat het heel goed voelde, maar uiteindelijk bleek dat we niet verliefd waren. Toen gezegd dat het zeker voor herhaling vatbaar was. Maar ze had het een paar weken heel druk met school. De dag nadat ze klaar was met school was ze jarig en net op het moment dat ik haar wilde bellen met een felicitatie, smste ze mij met een verkapte hint naar dat ze jarig was en dat ze wilde afspreken. Daar ging mijn mogelijke opschepkans dat ik nog wist dat ze jarig was. Toen afgesproken voor 10 dagen later.

Ondertussen een andere vrouw op Paiq leren kennen en dat was eerst leuk, toen wat minder, toen weer leuk en toen maar besloten om af te spreken. Voornamelijk voor seks, want seksueel gezien was er een hele hoge spanning. Die afspraak was de week voor die ander. Op de één of andere manier is bij deze vrouw die ander ter sprake gekomen. En toen begon ze half jaloers te doen, maar ze wilde mij nog steeds vet graag.

Op de date met mevrouw #2 zelf bleek al snel dat het voor mij niets meer zou worden dan seks. Niks qua gevoel en bij mij komt dat altijd snel. Prima. Seks gehad. Klaar.

Helaas bleek toen een familielid van mij overleden te zijn en moest ik onverhoopt een week naar m'n ouders toe om hun te steunen. Zij wonen aan de andere kant van het land dus de afspraak met mevrouw #1 ging niet door. Die begreep dat heel erg. Op de dag van de begrafenis zelfs nog een sterkte-berichtje gekregen. Ik heb toen nog wat teruggestuurd met een vraag die ze heeft genegeerd en twee dagen later stuurde ik nog de vraag wanneer ze de week erna zou kunnen, want dan wilden we elkaar weer zien. Ze heeft nog steeds niet gereageerd en dit is al van vorige week geleden :'(

Met mevrouw #2 had ik toen weer afgesproken onder het mom van "misschien komt er toch nog gevoel, misschien moet ik haar niet zo snel afschrijven", want er was wel een klik, hoewel niet megageweldigsterk. De hele avond zeikte ze over dat ze ongesteld was en geen seks wilde. Prima. Dus ik had mij daarvoor afgesloten en had ook geen zin meer in seks. Komt ze ineens in bed ermee dat ze toch seks wil en ik geef duidelijk aan dat ik het niet meer wil. Blijft ze over mijn grens heengaan... en toen was ik boos en keerde ik een beetje in mijzelf. Zonder ruzie verder afgesloten maar de dag erna wel tot de conclusie gekomen dat het niet zou gaan werken.

Paar dagen later stuurt ze een wanhopig bericht met dat ze het einde kut vond. Ik was in een goede bui dus ik stuur vrolijke dingen terug en jaaa hoor, ze wilde mij weer. Mijn lichaam deed kut en ik zei dat ik aan een massage toe was. Bied ze dat zomaar aan. Nou, dan maak ik er gebruik van ook. Natuurlijk hoort daar ook seks bij in return, anders was ze hier ook maar voor niks. Ik weet nu wel echt 100% zeker dat het niks gaat worden, toch nog iets positiefs.

TL;DR: seks, seks, seks. Mevrouw #1 >>> mevrouw #2, maar #1 negeert mij en #2 is verliefd. :'(
  dinsdag 24 juni 2014 @ 14:58:50 #234
416931 yats
(non) Average Joe
pi_141490243
quote:
9s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 14:54 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Niet eens, helaas. Gewoon semicharmante opmerkingen die echtheuswaar helemaal geen bijbedoelingen hebben.
_O- Lijkt me een vreemde gewaarwording
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  dinsdag 24 juni 2014 @ 15:00:53 #235
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_141490299
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 14:58 schreef macondo het volgende:

[..]

Waarom zou je dat doen? :? Aandacht te kort? Twijfels over je identiteit of geaardheid?
Denk dat de meesten die dat doen gewoon nieuwsgierig zijn of de verhalen van foksters echt waar zijn.
  dinsdag 24 juni 2014 @ 15:00:58 #236
57047 macondo
pi_141490301
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 14:58 schreef Aisomont het volgende:

-knip-
Te lang verhaal. Korter.
Overal verstand van.
  dinsdag 24 juni 2014 @ 15:02:18 #237
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_141490349
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 14:47 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Ik vind roken ook meh, maar als je haar je bed uit schopt, schop haar dan mijn richting op, wil je?
Seks kan wel, zolang ik maar niet hoef te zoenen. Maar zal het doen.
  dinsdag 24 juni 2014 @ 15:02:49 #238
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_141490365
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 15:02 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Seks zonder zoenen :')
pi_141490376
Ik ben heel slecht in lurken omdat ik altijd denk dat mijn input gewenst is ;(
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_141490383
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 14:58 schreef Aisomont het volgende:

Een tijdje terug al gepost dat ik een date had gehad met een vrouw dat uitliep in seks omdat het heel goed voelde, maar uiteindelijk bleek dat we niet verliefd waren. Toen gezegd dat het zeker voor herhaling vatbaar was. Maar ze had het een paar weken heel druk met school. De dag nadat ze klaar was met school was ze jarig en net op het moment dat ik haar wilde bellen met een felicitatie, smste ze mij met een verkapte hint naar dat ze jarig was en dat ze wilde afspreken. Daar ging mijn mogelijke opschepkans dat ik nog wist dat ze jarig was. Toen afgesproken voor 10 dagen later.

Ondertussen een andere vrouw op Paiq leren kennen en dat was eerst leuk, toen wat minder, toen weer leuk en toen maar besloten om af te spreken. Voornamelijk voor seks, want seksueel gezien was er een hele hoge spanning. Die afspraak was de week voor die ander. Op de één of andere manier is bij deze vrouw die ander ter sprake gekomen. En toen begon ze half jaloers te doen, maar ze wilde mij nog steeds vet graag.

Op de date met mevrouw #2 zelf bleek al snel dat het voor mij niets meer zou worden dan seks. Niks qua gevoel en bij mij komt dat altijd snel. Prima. Seks gehad. Klaar.

Helaas bleek toen een familielid van mij overleden te zijn en moest ik onverhoopt een week naar m'n ouders toe om hun te steunen. Zij wonen aan de andere kant van het land dus de afspraak met mevrouw #1 ging niet door. Die begreep dat heel erg. Op de dag van de begrafenis zelfs nog een sterkte-berichtje gekregen. Ik heb toen nog wat teruggestuurd met een vraag die ze heeft genegeerd en twee dagen later stuurde ik nog de vraag wanneer ze de week erna zou kunnen, want dan wilden we elkaar weer zien. Ze heeft nog steeds niet gereageerd en dit is al van vorige week geleden :'(

Met mevrouw #2 had ik toen weer afgesproken onder het mom van "misschien komt er toch nog gevoel, misschien moet ik haar niet zo snel afschrijven", want er was wel een klik, hoewel niet megageweldigsterk. De hele avond zeikte ze over dat ze ongesteld was en geen seks wilde. Prima. Dus ik had mij daarvoor afgesloten en had ook geen zin meer in seks. Komt ze ineens in bed ermee dat ze toch seks wil en ik geef duidelijk aan dat ik het niet meer wil. Blijft ze over mijn grens heengaan... en toen was ik boos en keerde ik een beetje in mijzelf. Zonder ruzie verder afgesloten maar de dag erna wel tot de conclusie gekomen dat het niet zou gaan werken.

Paar dagen later stuurt ze een wanhopig bericht met dat ze het einde kut vond. Ik was in een goede bui dus ik stuur vrolijke dingen terug en jaaa hoor, ze wilde mij weer. Mijn lichaam deed kut en ik zei dat ik aan een massage toe was. Bied ze dat zomaar aan. Nou, dan maak ik er gebruik van ook. Natuurlijk hoort daar ook seks bij in return, anders was ze hier ook maar voor niks. Ik weet nu wel echt 100% zeker dat het niks gaat worden, toch nog iets positiefs.

TL;DR: seks, seks, seks. Mevrouw #1 >>> mevrouw #2, maar #1 negeert mij en #2 is verliefd. :'(
Ik moest lachen, maar dat was zeker niet de bedoeling. :@
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  dinsdag 24 juni 2014 @ 15:04:37 #241
426585 Aisomont
Een berg.
pi_141490415
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 15:00 schreef macondo het volgende:

[..]

Te lang verhaal. Korter.
Dat staat onderaan!
  dinsdag 24 juni 2014 @ 15:04:52 #242
426585 Aisomont
Een berg.
pi_141490422
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 15:03 schreef Fascination het volgende:

[..]

Ik moest lachen, maar dat was zeker niet de bedoeling. :@
Ik lach mijzelf gelukkig ook uit, dus het mag wel hoor.
  dinsdag 24 juni 2014 @ 15:05:18 #243
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_141490437
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 15:03 schreef rhubarbje het volgende:
Ik ben heel slecht in lurken omdat ik altijd denk dat mijn input gewenst is ;(
Meestal verzorgen de mannen de input ;(
pi_141490466
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 15:04 schreef Aisomont het volgende:
Ik lach mijzelf gelukkig ook uit, dus het mag wel hoor.
Om die note van laatst kon je anders niet lachen :')
pi_141490502
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 15:02 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Je zou een goede hoer zijn, met die instelling.
  dinsdag 24 juni 2014 @ 15:07:49 #246
426585 Aisomont
Een berg.
pi_141490505
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 15:06 schreef Weissman het volgende:

[..]

Om die note van laatst kon je anders niet lachen :')
Ik haat je nog steeds inderdaad. Gelukkig heb ik net gelezen dat je ook seks kunt hebben vanuit haat, dus wellicht bied het perspectieven!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')