Geld verdienenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 15:07 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Je zou een goede hoer zijn, met die instelling.
Ach, zo erg klinkt het verhaal niet eens. Ik heb wel lachwekkendere dingen meegemaakt. En zolang ik er zelf het hardste om kan lachen is dat geen enkel probleem.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 15:04 schreef Aisomont het volgende:
[..]
Ik lach mijzelf gelukkig ook uit, dus het mag wel hoor.
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 15:09 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
foto in DM bitte. Dickpic mag, maar liever één met hoofd.
Iets met een ding-dong ja, heel fijn.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 15:05 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Meestal verzorgen de mannen de input
Vroeger had je van die trekbellenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:11 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Iets met een ding-dong ja, heel fijn.
Must not score....Must not...quote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:12 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Vroeger had je van die trekbellen
Shhhush it jijquote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:12 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Vroeger had je van die trekbellen
Drankje....quote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:24 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Shhhush it jij
OT: Vrijdag een drankje met de Artis date.
en om het moraal een beetje op te vijzelen voor de rest, komt Macondo zo nu en dan langs om aan te tonen dat online date ook op de lange termijn succesvol kan zijnquote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:37 schreef macondo het volgende:
[..]
Voor jou is dit topic je voornaamste vijver? Karig..
Maar nee, ik doe louter een rondje nostalgie. Jaar of drie geleden hier wat rondgehangen. Internetdate is nog steeds mijn vriendin. Sterker nog, het is de moeder van mijn kind. Keje nagaan.
Woo gelijk zo direct. Waar woon je?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 15:09 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
En hoe is de status bij jouw Cinderella? In vier jaar tijd zou je toch wel ergens een schatje moeten kunnen vinden - als je dat echt wilt ten minste.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:12 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
en om het moraal een beetje op te vijzelen voor de rest, komt Macondo zo nu en dan langs om aan te tonen dat online date ook op de lange termijn succesvol kan zijn
I did...een blijvertje dit keerquote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:03 schreef macondo het volgende:
[..]
En hoe is de status bij jouw Cinderella? In vier jaar tijd zou je toch wel ergens een schatje moeten kunnen vinden - als je dat echt wilt ten minste.
Jij eerstquote:Op dinsdag 24 juni 2014 15:09 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Heb je een relatie met de ontvangster?quote:Op woensdag 25 juni 2014 12:14 schreef sylvesterrr het volgende:
Bloemen op het werk laten bezorgen. Doen of niet doen?
Nee. Gewoon nee.quote:Op woensdag 25 juni 2014 12:14 schreef sylvesterrr het volgende:
Bloemen op het werk laten bezorgen. Doen of niet doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |