abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_141403535

Welkom bij het grote Fok! Datingsite-ervaringen topic!
Hou je van daten? Vind je mensen leuk en het andere geslacht dus ook? Wil je gewoon een beetje ouwehoeren over je avonturen op datingsites en de dates die daar uit voortvloeren? Welkom!

Vind je het andere geslacht eng en durf je de cassiere nog niet eens aan te kijken? Laat staan een normaal gesprek met een lekkertje te voeren? Probeer het eens hierrr en hopelijk tot ziens. Of niet.

Woon je in Den Haag en wil je dat graag tot ENORM vervelens toe laten weten? Het boeit werkelijk niemand geen reet en ook dat kan elders. Evenals reacties die louter uit debiele smileys bestaan en verder geen enkele toegevoegde waarde hebben overigens, begin een poezie album.

Discussies over BMI en maximum gewicht bij je droompartner in spé? Na voor de 6.000.000ste keer op herhalingsoefening te gaan hier doet dat de ogen enigszins bloeden, dus daarrr gaarne. Serieus.

PUA-adventures en wijze guruadviezen, volgens het boekje, ook graag niet in dit topic. Nobody cuuuuuuuurrrrrrrrrrrs. Je hebt de wijsheid niet in pacht, je you tube tutorials hebben de wijsheid niet in pacht en niemand is geïnteresseerd in je Excel document. Indien je graag ongevraagd en onwelkom advies spuit verwijzen we je naar hier.

Oh. En dat gemekker over welke datingsites er nu zoal beschikbaar zijn? Lees de OP, blinde.

Datingsites:
Alternatief Daten, • Badoo, • E-Matching, • FOK! Fotoboek, • Friendscout24, • Knuz, • Lexa, • next·lover, • OKcupid, • Pepper, • Paiq, • Parship, • Relatieklik, • Relatieplanet, • Singlesplace, • Tagged

• En tot slot wordt er in dit topic en via het FoBo ook flink gedate!

De Daters
Datelijst is achterhaald en niemand houdt hem bij, dus de daters vind je in dit topic *O* Zij die enkel bitchen over het niet krijgen van een date overigens ook *O*

Sommige mannen houden van skinny vrouwen. Maar vrees niet chubbies. Als je een lief koppie hebt, zijn er ook mannen die jou willen douwen. Zoveel mannen zoveel voorkeuren. We hoeven het er niet weer over te hebben.
  zondag 22 juni 2014 @ 13:07:41 #2
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_141403662
TT loos O+
pi_141403750
- Meh. -

Humanity is doomed.

[ Bericht 84% gewijzigd door #ANONIEM op 22-06-2014 20:03:16 ]
pi_141403834
quote:
2s.gif Op zondag 22 juni 2014 13:10 schreef clumsy_clown het volgende:
[ afbeelding ]

Humanity is doomed.
_O-
pi_141403842
quote:
[ afbeelding ]

Humanity is doomed.
En dat drong pas door na het zien van deze foto van twee pareltjes der schepping in de natuur. Deze twee een hersencellig organisme
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_141403860
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 13:13 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

En dat drong pas door na het zien van deze foto van twee pareltjes der schepping in de natuur. Deze twee een hersencellig organisme
Kan je stoer doen maar iemand moet je vuilnis ophalen en je oma verzorgen vriend. Of ben jij zoveel meer waard voor de maatschappij ?
pi_141403973
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 13:14 schreef LesMiserables het volgende:

[..]

Kan je stoer doen maar iemand moet je vuilnis ophalen en je oma verzorgen vriend. Of ben jij zoveel meer waard voor de maatschappij ?
Mijn waarde voor de maatschappij is net zo veel of weinig als de getoonde exemplaren in de foto
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_141404575
quote:
[ afbeelding ]

Humanity is doomed.
Als zulke foto's niet in het tinder-topic gewenst zijn, lijken ze me hier ook niet echt op hun plek. Iets met privacy enzo.
Why do dishes when you can do daiquiris?
pi_141407410
Oké wacht even. Dit is zo verwarrend. Gisteravond 5 uur met iemand op Paiq gepraat, was een heel goed gesprek zonder standaard vragen blablabla. Zegt ze vanochtend ineens dat het toch totaal anders is dan ze haar had voorgesteld. Komen daarna de gesprekken weer een beetje op gang... vraagt ze zich af of het nog wel zin heeft om door te praten omdat ze geen toekomst ziet. Hoe bedoel je eierstokken. Komt het gesprek daarna wéér op gang en ineens patsboem vindt ze dat het niet gaat werken en is het doeiiii. Vrouwen :{w
pi_141407505
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 15:00 schreef Aisomont het volgende:
Oké wacht even. Dit is zo verwarrend. Gisteravond 5 uur met iemand op Paiq gepraat, was een heel goed gesprek zonder standaard vragen blablabla. Zegt ze vanochtend ineens dat het toch totaal anders is dan ze haar had voorgesteld. Komen daarna de gesprekken weer een beetje op gang... vraagt ze zich af of het nog wel zin heeft om door te praten omdat ze geen toekomst ziet. Hoe bedoel je eierstokken. Komt het gesprek daarna wéér op gang en ineens patsboem vindt ze dat het niet gaat werken en is het doeiiii. Vrouwen :{w
Het is wat, meid.
pi_141407705
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 15:03 schreef Weissman het volgende:

[..]

Het is wat, meid.
Dankje voor deze wijze woorden van steun.
pi_141407877
5 uur }:| ?
pi_141407923
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 15:14 schreef LesMiserables het volgende:
5 uur }:| ?
Ja, 5 uur ja.
pi_141408087
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 15:15 schreef Aisomont het volgende:

[..]

Ja, 5 uur ja.
Blijkbaar vond zij het niet zo'n leuk gesprek als jij.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_141408106
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 15:19 schreef habitue het volgende:

[..]

Blijkbaar vond zij het niet zo'n leuk gesprek als jij.
Dat vond ze wel.
  zondag 22 juni 2014 @ 15:20:40 #16
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_141408119
quote:
1s.gif Op zondag 22 juni 2014 13:37 schreef MissGump het volgende:

[..]

Als zulke foto's niet in het tinder-topic gewenst zijn, lijken ze me hier ook niet echt op hun plek. Iets met privacy enzo.
Klopt, iedereen weet nu precies wie het zijn.

Oh wacht... :')
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_141408271
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 15:00 schreef Aisomont het volgende:
Hoeveel waarschuwingen wil je hebben? Als je al zulke vraagtekens krijgt.. En eierstokken, heb je haar dat gevraagd of is het aanname?

Gisteren verveelde ik mij ook, dus dook op Paiq en na 1 minuut wist ik al dat het niets ging worden.. Dame zonder inhoud, kon alleen antwoorden, kwam niets spontaans uit.. Daahaaaag :W
pi_141408305
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 15:20 schreef Aisomont het volgende:

[..]

Dat vond ze wel.
Ok man.

Dan wil je vast zoiets horen ?

VUIGE HOER!!! :( ALLE VROUWEN ZIJN OOK HETZELFDE, WISPELTURIGE DEMONEN UIT DE HEL!!
  Moderator / Redactie FP zondag 22 juni 2014 @ 15:36:48 #19
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_141408617
quote:

[..]

Dat vond ze wel.
Die indruk gaf ze je wellicht. Dat wil nog niet zeggen dat het ook daadwerkelijk zo is.
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 15:25 schreef habitue het volgende:

[..]

Ok man.

VUIGE HOER!!! :( ALLE VROUWEN ZIJN OOK HETZELFDE, WISPELTURIGE DEMONEN UIT DE HEL!!
Nou nou, laten we het dan het vagevuur noemen.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_141409612
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 15:24 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Hoeveel waarschuwingen wil je hebben? Als je al zulke vraagtekens krijgt.. En eierstokken, heb je haar dat gevraagd of is het aanname?

Gisteren verveelde ik mij ook, dus dook op Paiq en na 1 minuut wist ik al dat het niets ging worden.. Dame zonder inhoud, kon alleen antwoorden, kwam niets spontaans uit.. Daahaaaag :W
Daar kwam ze zelf mee, dat ze wel snel kinderen wil je en meer dan 3 dat is onpraktisch dusss dan maar 3! Ik weet ook wel dat dat waarschuwingen waren, desalniettemin kan ik gewoon doorpraten zolang het leuk is. Hoef niet per se met elk gesprek iets te bereiken.

quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 15:25 schreef habitue het volgende:

[..]

Ok man.

Precies ja, ik mag hier niet mijn datingsite ervaring delen zonder dat ik per se een antwoord wil die zegt hoe geweldig ik wel niet ben of hoe kut al de rest wel niet is.

quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 15:36 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Die indruk gaf ze je wellicht. Dat wil nog niet zeggen dat het ook daadwerkelijk zo is.
Die indruk gaf ze mij niet. Dat vertelde ze. Als jij nou mensen niet op hun woord gelooft, prima. Ik wel.
pi_141409806
quote:
5s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 10:32 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Wats gebeurd?
Er stond een vervolgdate gepland voor komende week. Deze date heeft ze afgezegd omdat ze "twee weken tussen dates in veel te lang" vindt (en is ze verder gaan daten). -O-

Zeg dat dan eerder muts, of kom gewoon lekker langs. :{w
  zondag 22 juni 2014 @ 16:16:05 #22
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_141410020
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 16:10 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Er stond een vervolgdate gepland voor komende week. Deze date heeft ze afgezegd omdat ze "twee weken tussen dates in veel te lang" vindt (en is ze verder gaan daten). -O-

Wat een raar mokkel :+ next :{w
14 SHADES OF GREY
pi_141410141
quote:

[..]

Deze kan dus ook in het lijstje van slechte smoesjes _O-
pi_141410343
quote:

[..]

Tja, vrouwen... :')
pi_141410384
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 16:24 schreef Faxie het volgende:

[..]

Tja, vrouwen... :')
Echt he, wie heeft HUN dan ooit een eigen mening gegeven :') ,
  zondag 22 juni 2014 @ 16:26:20 #26
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_141410422
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 16:25 schreef LesMiserables het volgende:
HUN
niemand.. aangezien dat een bezittelijk voornaamwoord is :')
pi_141410503
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 16:04 schreef Aisomont het volgende:

Precies ja, ik mag hier niet mijn datingsite ervaring delen zonder dat ik per se een antwoord wil die zegt hoe geweldig ik wel niet ben of hoe kut al de rest wel niet is.
Ik volg het niet meer.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_141410529
quote:
7s.gif Op zondag 22 juni 2014 16:26 schreef Cue_ het volgende:

[..]

niemand.. aangezien dat een bezittelijk voornaamwoord is :')
Het was er een met meerdere lagen ... catch my drift ;) ?
pi_141410834
Ik ben na ruim een halfjaar daten via datingsites (lees: Pepper) weer gestopt. Het is niets voor mij. Dat doelloos gechat en berichten sturen. Het voelt, vind ik toch te mechanisch en plichtmatig aan. Ik had soms echt het gevoel alsof iedereen wel één of meerdere dates achter de hand hield :') . Heel sneu en wanhopig eigenlijk hoe daten soms tot een soort routine verheven was. Het grappige is dat ik in dat halfjaar eigenlijk niets echt interessants via datingsites tegen ben gekomen, maar dat ik nu bij toeval een leuke vrouw via gemeenschappelijke kennissen heb leren kennen _O- . Mocht dat niets worden, dan ga ik weer gewoon op de ouderwetse tour. Ik ben er toch wel achter gekomen dat ik toch liever vrouwen in het echt en spontaan ontmoet in plaats van via datingsites.

Maar verder wens ik iedereen veel succes. Hopelijk vinden jullie wat je zoeken.
pi_141410907
quote:

[..]

Dat vond ze wel.
dan zal het wel aan je foto liggen
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_141410940
quote:
7s.gif Op zondag 22 juni 2014 16:35 schreef Devv het volgende:
Ik ben na ruim een halfjaar daten via datingsites (lees: Pepper) weer gestopt. Het is niets voor mij. Dat doelloos gechat en berichten sturen. Het voelt, vind ik toch te mechanisch en plichtmatig aan. Ik had soms echt het gevoel alsof iedereen wel één of meerdere dates achter de hand hield :') . Heel sneu en wanhopig eigenlijk hoe daten soms tot een soort routine verheven was. Het grappige is dat ik in dat halfjaar eigenlijk niets echt interessants via datingsites tegen ben gekomen, maar dat ik nu bij toeval een leuke vrouw via gemeenschappelijke kennissen heb leren kennen _O- . Mocht dat niets worden, dan ga ik weer gewoon op de ouderwetse tour. Ik ben er toch wel achter gekomen dat ik toch liever vrouwen in het echt en spontaan ontmoet in plaats van via datingsites.

Maar verder wens ik iedereen veel succes. Hopelijk vinden jullie wat je zoeken.
het is het dating topic hè. Niet het datingsite topic
Ik ken mijn date ook niet via een site
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_141411691
quote:
1s.gif Op zondag 22 juni 2014 16:38 schreef rhubarbje het volgende:
;) :@
pi_141411886
quote:

[..]

Het staat anders wel in de TT en ook in de OP staan aardig wat datingsites, dus je kunt enig verband niet ontkennen :+ . O ja, en datingsites en Tinder zijn voor mij vrijwel hetzelfde. Eigenlijk is voor mij alles hetzelfde zodra het digitaal is.
pi_141412103
Altijd leuk om je date te fucken die semi-bindingsangst heeft. (laat de bindingsangstdiscussie maar even voor wat het is.)

-"Ik heb mijn eerste officiele cadeau voor je gekocht! :D"
0 "Neeee! :o Echt? :'( :{ *straalt doodsangst uit*
-"Ja zeker wel" *O*
0 "Ah nee, ook helemaal ingepakt met zo'n klef kaartje?" :{ ;(
-"Ingepakt ja, klef kaartje nee, maar kan geregeld worden" })
*Overhandigt cadeau*
0 Cremespoeling? :D Klojo!!

Whehe
pi_141412182
Wat voor nicht ben je als je cremespoeling gaat kopen voor je date :')
pi_141412407
quote:
7s.gif Op zondag 22 juni 2014 16:59 schreef Devv het volgende:

[..]

Het staat anders wel in de TT en ook in de OP staan aardig wat datingsites, dus je kunt enig verband niet ontkennen :+ . O ja, en datingsites en Tinder zijn voor mij vrijwel hetzelfde. Eigenlijk is voor mij alles hetzelfde zodra het digitaal is.
het staat tussen haakjes

En nee ik ken hem ook niet via tinder
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_141412417
quote:
10s.gif Op zondag 22 juni 2014 17:08 schreef Weissman het volgende:
8-)
pi_141412475
quote:
10s.gif Op zondag 22 juni 2014 17:08 schreef Weissman het volgende:
Over een week gaat hij maandverband halen :')
pi_141412480
quote:
7s.gif Op zondag 22 juni 2014 16:59 schreef Devv het volgende:

[..]

Het punt is dat je hier al je date-ervaringen neer mag plempen.
pi_141412761
quote:
1s.gif Op zondag 22 juni 2014 16:28 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Ik volg het niet meer.
Ik deel gewoon een verhaal, meer niet. Maar dat begrijpen is nogal moeilijk in dit topic kennelijk.

quote:
1s.gif Op zondag 22 juni 2014 16:37 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

dan zal het wel aan je foto liggen
Juistem. Die zag ze al na een kwartier.
pi_141412803
quote:

[..]

:') lees de titel eens, zou ik zeggen.