En dat drong pas door na het zien van deze foto van twee pareltjes der schepping in de natuur. Deze twee een hersencellig organismequote:
Kan je stoer doen maar iemand moet je vuilnis ophalen en je oma verzorgen vriend. Of ben jij zoveel meer waard voor de maatschappij ?quote:Op zondag 22 juni 2014 13:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En dat drong pas door na het zien van deze foto van twee pareltjes der schepping in de natuur. Deze twee een hersencellig organisme
Mijn waarde voor de maatschappij is net zo veel of weinig als de getoonde exemplaren in de fotoquote:Op zondag 22 juni 2014 13:14 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
Kan je stoer doen maar iemand moet je vuilnis ophalen en je oma verzorgen vriend. Of ben jij zoveel meer waard voor de maatschappij ?
Als zulke foto's niet in het tinder-topic gewenst zijn, lijken ze me hier ook niet echt op hun plek. Iets met privacy enzo.quote:
Het is wat, meid.quote:Op zondag 22 juni 2014 15:00 schreef Aisomont het volgende:
Oké wacht even. Dit is zo verwarrend. Gisteravond 5 uur met iemand op Paiq gepraat, was een heel goed gesprek zonder standaard vragen blablabla. Zegt ze vanochtend ineens dat het toch totaal anders is dan ze haar had voorgesteld. Komen daarna de gesprekken weer een beetje op gang... vraagt ze zich af of het nog wel zin heeft om door te praten omdat ze geen toekomst ziet. Hoe bedoel je eierstokken. Komt het gesprek daarna wéér op gang en ineens patsboem vindt ze dat het niet gaat werken en is het doeiiii. Vrouwen
Blijkbaar vond zij het niet zo'n leuk gesprek als jij.quote:
Dat vond ze wel.quote:Op zondag 22 juni 2014 15:19 schreef habitue het volgende:
[..]
Blijkbaar vond zij het niet zo'n leuk gesprek als jij.
Klopt, iedereen weet nu precies wie het zijn.quote:Op zondag 22 juni 2014 13:37 schreef MissGump het volgende:
[..]
Als zulke foto's niet in het tinder-topic gewenst zijn, lijken ze me hier ook niet echt op hun plek. Iets met privacy enzo.
Hoeveel waarschuwingen wil je hebben? Als je al zulke vraagtekens krijgt.. En eierstokken, heb je haar dat gevraagd of is het aanname?quote:Op zondag 22 juni 2014 15:00 schreef Aisomont het volgende:
Oké wacht even. Dit is zo verwarrend. Gisteravond 5 uur met iemand op Paiq gepraat, was een heel goed gesprek zonder standaard vragen blablabla. Zegt ze vanochtend ineens dat het toch totaal anders is dan ze haar had voorgesteld. Komen daarna de gesprekken weer een beetje op gang... vraagt ze zich af of het nog wel zin heeft om door te praten omdat ze geen toekomst ziet. Hoe bedoel je eierstokken. Komt het gesprek daarna wéér op gang en ineens patsboem vindt ze dat het niet gaat werken en is het doeiiii. Vrouwen
Ok man.quote:
Die indruk gaf ze je wellicht. Dat wil nog niet zeggen dat het ook daadwerkelijk zo is.quote:
Nou nou, laten we het dan het vagevuur noemen.quote:Op zondag 22 juni 2014 15:25 schreef habitue het volgende:
[..]
Ok man.
Dan wil je vast zoiets horen ?
VUIGE HOER!!!ALLE VROUWEN ZIJN OOK HETZELFDE, WISPELTURIGE DEMONEN UIT DE HEL!!
Daar kwam ze zelf mee, dat ze wel snel kinderen wil je en meer dan 3 dat is onpraktisch dusss dan maar 3! Ik weet ook wel dat dat waarschuwingen waren, desalniettemin kan ik gewoon doorpraten zolang het leuk is. Hoef niet per se met elk gesprek iets te bereiken.quote:Op zondag 22 juni 2014 15:24 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Hoeveel waarschuwingen wil je hebben? Als je al zulke vraagtekens krijgt.. En eierstokken, heb je haar dat gevraagd of is het aanname?
Gisteren verveelde ik mij ook, dus dook op Paiq en na 1 minuut wist ik al dat het niets ging worden.. Dame zonder inhoud, kon alleen antwoorden, kwam niets spontaans uit.. Daahaaaag
Precies ja, ik mag hier niet mijn datingsite ervaring delen zonder dat ik per se een antwoord wil die zegt hoe geweldig ik wel niet ben of hoe kut al de rest wel niet is.quote:Op zondag 22 juni 2014 15:25 schreef habitue het volgende:
[..]
Ok man.
Dan wil je vast zoiets horen ?
VUIGE HOER!!!ALLE VROUWEN ZIJN OOK HETZELFDE, WISPELTURIGE DEMONEN UIT DE HEL!!
Die indruk gaf ze mij niet. Dat vertelde ze. Als jij nou mensen niet op hun woord gelooft, prima. Ik wel.quote:Op zondag 22 juni 2014 15:36 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Die indruk gaf ze je wellicht. Dat wil nog niet zeggen dat het ook daadwerkelijk zo is.
Er stond een vervolgdate gepland voor komende week. Deze date heeft ze afgezegd omdat ze "twee weken tussen dates in veel te lang" vindt (en is ze verder gaan daten).quote:
Wat een raar mokkelquote:Op zondag 22 juni 2014 16:10 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Er stond een vervolgdate gepland voor komende week. Deze date heeft ze afgezegd omdat ze "twee weken tussen dates in veel te lang" vindt (en is ze verder gaan daten).
Zeg dat dan eerder muts, of kom gewoon lekker langs.
Deze kan dus ook in het lijstje van slechte smoesjesquote:Op zondag 22 juni 2014 16:10 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Er stond een vervolgdate gepland voor komende week. Deze date heeft ze afgezegd omdat ze "twee weken tussen dates in veel te lang" vindt (en is ze verder gaan daten).
Tja, vrouwen...quote:Op zondag 22 juni 2014 16:10 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik volg het niet meer.quote:Op zondag 22 juni 2014 16:04 schreef Aisomont het volgende:
Precies ja, ik mag hier niet mijn datingsite ervaring delen zonder dat ik per se een antwoord wil die zegt hoe geweldig ik wel niet ben of hoe kut al de rest wel niet is.
Het was er een met meerdere lagen ... catch my driftquote:Op zondag 22 juni 2014 16:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
niemand.. aangezien dat een bezittelijk voornaamwoord is
dan zal het wel aan je foto liggenquote:
het is het dating topic hè. Niet het datingsite topicquote:Op zondag 22 juni 2014 16:35 schreef Devv het volgende:
Ik ben na ruim een halfjaar daten via datingsites (lees: Pepper) weer gestopt. Het is niets voor mij. Dat doelloos gechat en berichten sturen. Het voelt, vind ik toch te mechanisch en plichtmatig aan. Ik had soms echt het gevoel alsof iedereen wel één of meerdere dates achter de hand hield. Heel sneu en wanhopig eigenlijk hoe daten soms tot een soort routine verheven was. Het grappige is dat ik in dat halfjaar eigenlijk niets echt interessants via datingsites tegen ben gekomen, maar dat ik nu bij toeval een leuke vrouw via gemeenschappelijke kennissen heb leren kennen
. Mocht dat niets worden, dan ga ik weer gewoon op de ouderwetse tour. Ik ben er toch wel achter gekomen dat ik toch liever vrouwen in het echt en spontaan ontmoet in plaats van via datingsites.
Maar verder wens ik iedereen veel succes. Hopelijk vinden jullie wat je zoeken.
quote:Op zondag 22 juni 2014 16:38 schreef rhubarbje het volgende:
het is het dating topic hè. Niet het datingsite topic
Ik ken mijn date ook niet via een site
Het staat anders wel in de TT en ook in de OP staan aardig wat datingsites, dus je kunt enig verband niet ontkennenquote:Op zondag 22 juni 2014 16:38 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
het staat tussen haakjesquote:Op zondag 22 juni 2014 16:59 schreef Devv het volgende:
[..]
Het staat anders wel in de TT en ook in de OP staan aardig wat datingsites, dus je kunt enig verband niet ontkennen. O ja, en datingsites en Tinder zijn voor mij vrijwel hetzelfde. Eigenlijk is voor mij alles hetzelfde zodra het digitaal is.
quote:Op zondag 22 juni 2014 17:08 schreef Weissman het volgende:
Wat voor nicht ben je als je cremespoeling gaat kopen voor je date
Over een week gaat hij maandverband halenquote:Op zondag 22 juni 2014 17:08 schreef Weissman het volgende:
Wat voor nicht ben je als je cremespoeling gaat kopen voor je date
Het punt is dat je hier al je date-ervaringen neer mag plempen.quote:Op zondag 22 juni 2014 16:59 schreef Devv het volgende:
[..]
Het staat anders wel in de TT en ook in de OP staan aardig wat datingsites, dus je kunt enig verband niet ontkennen. O ja, en datingsites en Tinder zijn voor mij vrijwel hetzelfde. Eigenlijk is voor mij alles hetzelfde zodra het digitaal is.
Ik deel gewoon een verhaal, meer niet. Maar dat begrijpen is nogal moeilijk in dit topic kennelijk.quote:
Juistem. Die zag ze al na een kwartier.quote:
quote:Op zondag 22 juni 2014 16:38 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |