oh, hell no. Hou ze maar op de datingsites.quote:Op maandag 23 juni 2014 17:39 schreef habitue het volgende:
[..]
Mijn punt is dat op die sites denk ik minder dan 1% op zoek is naar vriendschap. Waarom dan niet een platform kiezen dat daar meer geschikt voor is zoals bijvoorbeeld couchsurfing.
Ik heb gewoon geen behoefte aan gevoelens krijgen voor meerdere vrouwen en echt serieus daten met meerdere vrouwen tegelijkertijd. Dan ga ik alles door elkaar halen en dat komt niks ten goede. Maakt mij verder niet uit wat zij doet, al kom ik eigenlijk altijd vrouwen tegen die hetzelfde doen als ik. Wat overigens niet wil zeggen dat ik tegen open relaties ben, helemaal niets zelfs, maar voor mij werkt het gewoon nietquote:Op maandag 23 juni 2014 17:07 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja
Maar deze discussie doen we hier ondertussen elke week
quote:Op maandag 23 juni 2014 19:01 schreef Aisomont het volgende:
Ik heb gewoon geen behoefte aan gevoelens krijgen voor meerdere vrouwen en echt serieus daten met meerdere vrouwen tegelijkertijd. Dan ga ik alles door elkaar halen en dat komt niks ten goede.
Altijd mijn neger, altijd.quote:Op maandag 23 juni 2014 19:57 schreef Aisomont het volgende:
[..]
Jij voegt ook echt altijd zoveel toe he
Ditquote:Op maandag 23 juni 2014 17:39 schreef habitue het volgende:
[..]
Mijn punt is dat op die sites denk ik minder dan 1% op zoek is naar vriendschap. Waarom dan niet een platform kiezen dat daar meer geschikt voor is zoals bijvoorbeeld couchsurfing.
Whahaha ja dat is het!quote:Op maandag 23 juni 2014 18:01 schreef LesMiserables het volgende:
Ja, couchsurfing is echt een platform om mensen te leren kennen.
Zat mensen die niet op couchsurfing zitten voor nieuwe neukertjes, het zal je nog verbazen.quote:Op maandag 23 juni 2014 21:07 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Whahaha ja dat is het!
Heb je een beetje moeite met websites gebruiken waar ze voor bedoeld zijn?
Klopt, maar dat is ook zo'n kleiner percentage die de site 'verkeerd' gebruiktquote:Op maandag 23 juni 2014 21:16 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Zat mensen die niet op couchsurfing zitten voor nieuwe neukertjes, het zal je nog verbazen.
Ik vind het wel lachwekkend hoe naïef je bent maar was vooral benieuwd, welk typerende gedrag is te relateren aan welk type persoon ?quote:Op maandag 23 juni 2014 21:21 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Klopt, maar dat is ook zo'n kleiner percentage die de site 'verkeerd' gebruikt
Net zoals op datingsites
Maar ik vind het wel heel typisch hoe hij alles precies omdraait
Als hij een baan zoekt kijkt ie op NOS.nl en voor een tweedehands scooter op beautyblog.com?
Eh..denk dat je een beetje erg vanuit je eigen ideeën kijkt nu. Couchsurfing is helemaal niet standaard bedoeld om te daten/neuken. Net zoals Badoo eerst ook een vriendensite was is couchsurfing daar nu voor bepaalde doelgroepen tot verworden maar dat was niet de oorspronkelijke gedachte erachter. Dat van het één soms het ander komt is een heel ander verhaal. Het is gewoon een leuke manier om contacten in en uit het buitenland op te doen voor mij.quote:Op maandag 23 juni 2014 21:21 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Net zoals op datingsites
Als hij een baan zoekt kijkt ie op NOS.nl en voor een tweedehands scooter op beautyblog.com?
Dat zeg ik tochquote:Op maandag 23 juni 2014 21:57 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Eh..denk dat je een beetje erg vanuit je eigen ideeën kijkt nu. Couchsurfing is helemaal niet standaard bedoeld om te daten/neuken.
En dan een slechte recensie krijgen omdat je slecht bent in bed.quote:
Kan je een recensie achter laten over de gasten?quote:Op maandag 23 juni 2014 22:03 schreef rhubarbje het volgende:
Ik heb ook nog nooit een couchsurfer geneukt
Wel blijvende vriendschappen aan overgehouden, silly me
quote:
Ik lees het niet, kan aan mij liggen. Daarnaast maakt het toch geen ene tiet uit waar je een date opdoet? Kan inderdaad prima op beautyblog.com als je van de metromannen bentquote:Op maandag 23 juni 2014 21:21 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Net zoals op datingsites
Jaquote:Op maandag 23 juni 2014 22:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Kan je een recensie achter laten over de gasten?
Doe eens even lief tegen Tijnquote:Op maandag 23 juni 2014 22:07 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja
en ik heb echt geen zin om dit gesprek nog een keer te voeren dus ik ga het niet nog eens uitleggen
Misschien ben ik onduidelijk, het zal allemaal wel
Rustig maarquote:Op maandag 23 juni 2014 22:07 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja
en ik heb echt geen zin om dit gesprek nog een keer te voeren dus ik ga het niet nog eens uitleggen
Misschien ben ik onduidelijk, het zal allemaal wel
alleen de ja was tegen tijn, de rest tegen jouquote:Op maandag 23 juni 2014 22:10 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Doe eens even lief tegen TijnDie heeft een relatie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |