abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 22 juni 2014 @ 19:56:27 #101
3542 Gia
User under construction
pi_141419687
quote:
1s.gif Op zondag 22 juni 2014 19:33 schreef YazooW het volgende:

De lokale politiek lift even mee op de publiciteit. Triest. Als ik zo de berichten lees loopt dit verhaal al een behoorlijke tijd, hoezo heeft deze lokale partij niet eerder hier werk van gemaakt?
Nemanja is pas een paar dagen geleden dicht gegooid, op last van de gemeente.
Had Helder Helmond dit kunnen voorzien, of voorkomen?
Denk het niet.

Verder loopt er nog een hoger beroepszaak agv het opschorten van de terrasvergunning. Ook geen reden voor Helder Helmond om op voorhand in te grijpen.

Pas nu, na het dichtgooien van de zaak, is er een reden om dit aan de kaak te stellen.

En gelukkig ziet er tenminste één partij in wat voor onzinnigs hier gebeurd is.

Ze sluiten die zaak om escalatie te voorkomen?
Denk dat het nu nog erger gaat worden.
En dát kan dan niet op Nemanja geschoven worden, want die zijn dicht!
pi_141419747
Als ik naast een ijssalon woonde zou ik gewoon bedingen dat ik elke dag gratis ijs kreeg :9~
  zondag 22 juni 2014 @ 19:59:59 #103
3542 Gia
User under construction
pi_141419893
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 19:51 schreef Kingstown het volgende:

Duidelijk dat jij niet objectief bent in deze kwestie. (hoezo plezier aan beleven?) Er wordt iemand systematisch geterrorisserd en dat is zijn eigen schuld, omdat hij geen overlast wil.
Doet me denken aan homo's die weggepest worden door een hele buurt en waar we dan tegen roepen dat ze moeten verhuizen.

Je hebt bewijs nodig en dus maak je een foto als een auto weer voor jou uitrit staat. Dat die auto dan over hem heen rijdt, kan hij verwachten, want foto's maken moet je gewoon niet doen. Waar haalt die aso het lef vandaan?! :(
Fijn dat jij begrip hebt voor zulke criminelen die het leven van een eerzaam burger tot een hel maken.
Sorry, maar ik woon er om de hoek en weet beter dan jij wat die knurft al allemaal heeft uitgespookt.
Hij heeft zelfs aangekondigd dat hij Nemanja ook wel weg zou krijgen, zoals voorheen de bloemenzaak en de caravanshop.

Hoeveel overlast geeft een bloemenzaak?
In een winkelstraat?
pi_141424813
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 11:38 schreef babipangang het volgende:

[..]

Dus die zaak is verantwoordelijk voor het feit dat klanten buiten de zaak ergens gaan zitten om hun ijsje op te eten? Lijkt me niet dat het personeel van die ijssalon "moet" zeggen waar klanten wel en niet mogen gaan zitten buiten de salon? Zelfde als afval in de tuin bij die buurman, elk weldenkend fatsoenlijk persoon loopt naar een vuilnisbak om zijn afval weg te gooien, kun je de ijssalon niet voor aansprakelijk stellen wat hun klanten doen zodra ze de zaak uitlopen.

Als ik aan de overkant van de ijssalon een bak patat/friet ga halen, bij die buurman op z'n muurtje gaan zitten eten en mijn lege bakje bij die buurman in de tuin gooi, wil hij dan ook die cafetaria laten sluiten? :r

Op openbaar terrein hoort de gemeente te handhaven, niet de eigenaar van de ijssalon.
Als het hun terras is waar ze mensen laten zitten, zijn ze verantwoordelijk voor de overlast.

Niet zo heel lastig hoor.

Simpele oplossing: terras sluiten, winkel open. Geen overlast meer van het terras. Evt een petitie voor een paar extra bankjes in die winkelstraat ter hoogte van de ijssalon (of iets verderop, ivm buurman).
"Pools are perfect for holding water"
pi_141425296
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 17:04 schreef ReplaR het volgende:

[..]

Of kebabzaak die tot 4 uur 's nachts bezorgd
Ik zou toch graag de blik op het gezicht van die Turkse doner-tent uitbater willen zien als die oude zeikerd komt zeiken.

Dat moet ongeveer :') zijn.
pi_141425580
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 19:57 schreef quinoahipster het volgende:
Als ik naast een ijssalon woonde zou ik gewoon bedingen dat ik elke dag gratis ijs kreeg :9~
Dit dus ongeveer. Minstens 3 bolletjes.
pi_141426382
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 19:51 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Duidelijk dat jij niet objectief bent in deze kwestie. (hoezo plezier aan beleven?) Er wordt iemand systematisch geterrorisserd en dat is zijn eigen schuld, omdat hij geen overlast wil.
Doet me denken aan homo's die weggepest worden door een hele buurt en waar we dan tegen roepen dat ze moeten verhuizen.

Je hebt bewijs nodig en dus maak je een foto als een auto weer voor jou uitrit staat. Dat die auto dan over hem heen rijdt, kan hij verwachten, want foto's maken moet je gewoon niet doen. Waar haalt die aso het lef vandaan?! :(
Fijn dat jij begrip hebt voor zulke criminelen die het leven van een eerzaam burger tot een hel maken.
Juist.

De mensen die meteen vinden dat deze man een zeikerd is , en dat zijn er zo te lezen best veel (al is er eentje die wel erg haar best doet) krijgen vanzelf wel een keer fijne nieuwe buren die het met het volume en tijdstip van muziek en /of krijsende kids in de tuin niet zo nauw nemen of een nieuw bedrijf / winkel met veel klandizie naast zich.

Eens kijken hoeveel begrip ze dan kunnen opbrengen.

Dan ligt het natuurlijk opeens héél erg anders.
  zondag 22 juni 2014 @ 21:55:06 #108
3542 Gia
User under construction
pi_141426731
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 21:28 schreef probeer het volgende:

Als het hun terras is waar ze mensen laten zitten, zijn ze verantwoordelijk voor de overlast.

Niet zo heel lastig hoor.

Simpele oplossing: terras sluiten, winkel open. Geen overlast meer van het terras. Evt een petitie voor een paar extra bankjes in die winkelstraat ter hoogte van de ijssalon (of iets verderop, ivm buurman).
De terrasvergunning is een week of vier geleden al opgeschort in afwachting van het hoger beroep. Er mochten zelfs geen parasols meer staan.

Gevolg was toen dat de mensen, bij gebrek aan zitplaatsen, op het muurtje van buurman gingen zitten. Hij was er namelijk de oorzaak van dat er geen terras meer was.
Vanwege de warmte, en geen parasols, zochten de mensen beschutting in de voetgangerssluis tussen de twee panden. Halverwege staan daar twee afscheidingen, zodat je er niet doorheen kunt fietsen. Waarschijnlijk ook op verzoek van Van Nuenen.
Is het dan zo gek dat de mensen dáár dan in de schaduw gaan zitten/hangen?

En tja, dat is dan pal naast zijn achtertuin, dus hoppa, foto's maken, politie bellen, want overlast.

Als er gewoon een terras is, met een terrasbegrenzer/schot, of twee schotten, dan hoort hij er nog nauwelijks iets van en blijven de klanten op het terras.
Maar ja, dat wil hij natuurlijk ook niet, want dat ontneemt hem het zicht op de hoofdstraat in zuidelijke richting.
pi_141426950
quote:
1s.gif Op zondag 22 juni 2014 21:55 schreef Gia het volgende:

[..]

De terrasvergunning is een week of vier geleden al opgeschort in afwachting van het hoger beroep. Er mochten zelfs geen parasols meer staan.

Gevolg was toen dat de mensen, bij gebrek aan zitplaatsen, op het muurtje van buurman gingen zitten. Hij was er namelijk de oorzaak van dat er geen terras meer was.
Vanwege de warmte, en geen parasols, zochten de mensen beschutting in de voetgangerssluis tussen de twee panden. Halverwege staan daar twee afscheidingen, zodat je er niet doorheen kunt fietsen. Waarschijnlijk ook op verzoek van Van Nuenen.

En tja, dat is dan pal naast zijn achtertuin, dus hoppa, foto's maken, politie bellen, want overlast.

Als er gewoon een terras is, met een terrasbegrenzer/schot, of twee schotten, dan hoort hij er nog nauwelijks iets van en blijven de klanten op het terras.
Maar ja, dat wil hij natuurlijk ook niet, want dat ontneemt hem het zicht op de hoofdstraat in zuidelijke richting.
Als ik dit zo lees ben ik heel erg blij dat ik daar niet woon.

Jij niet?

Anders moet je misschien met hem ruilen als je het zo'n ideale rustieke locatie vind.

Gewoon doen , even aanbellen en voorstellen.

Wie weet komt het dan allemaal goed.

Hij blij en jij blij met zo'n fijne ijssalon en terras als buren.
pi_141426958
quote:
1s.gif Op zondag 22 juni 2014 21:55 schreef Gia het volgende:

[..]

Ik redeneerde dat, zonder terras, de ijssalon niet meer verantwoordelijk is voor enige overlast die plaatsvindt van klanten die er zelf voor kiezen om hun ijsje op een bepaalde plek op te eten. Het is immers niet meer zo dat de ijssalon een suggestie doet, of dat op enige manier faciliteert.

Maar blijkbaar kan zoiets dan toch nog de ijssalon aangerekend worden. Beetje heel erg jammer.
  zondag 22 juni 2014 @ 22:02:11 #111
3542 Gia
User under construction
pi_141427217
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 21:50 schreef DrMabuse het volgende:

Juist.

De mensen die meteen vinden dat deze man een zeikerd is , en dat zijn er zo te lezen best veel (al is er eentje die wel erg haar best doet) krijgen vanzelf wel een keer fijne nieuwe buren die het met het volume en tijdstip van muziek en /of krijsende kids in de tuin niet zo nauw nemen of een nieuw bedrijf / winkel met veel klandizie naast zich.

Eens kijken hoeveel begrip ze dan kunnen opbrengen.

Dan ligt het natuurlijk opeens héél erg anders.
Oh nee hoor. Ik heb juist graag wat leefgeluiden in de achtertuinen.
Het is hier soms zo'n dooie bedoening!

Maar hier achter ons zijn ze al wat op leeftijd, dus ik blijf hopen op gezellige jonge mensen die op z'n tijd een feestje bouwen.

Een winkel mag hier, denk ik, niet, maar zou ik niks om geven.

We hebben wel van die buren, zoals jij beschrijft.
Alles in de gaten houden en iedereen die anders leeft dan zij, deugt niet.
Ze zou een zus van Van Nuenen kunnen zijn. (is niet zo)
  zondag 22 juni 2014 @ 22:05:52 #112
3542 Gia
User under construction
pi_141427474
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 21:58 schreef DrMabuse het volgende:

Als ik dit zo lees ben ik heel erg blij dat ik daar niet woon.

Jij niet?

Anders moet je misschien met hem ruilen als je het zo'n ideale rustieke locatie vind.

Gewoon doen , even aanbellen en voorstellen.

Wie weet komt het dan allemaal goed.

Hij blij en jij blij met zo'n fijne ijssalon en terras als buren.
Ik ken de eigenaren van Nemanja al jaaaaren.
Van Nuenen zal zijn kast van ern huis niet willen ruilen met onze tussenwoning.
Zelfs niet als hij weet hoe doods het hier is.

Hoor nu alleen onze fontein en enkele vogels. En ergens doet iemand het rolluik naar beneden. Verder stilte. Afschuwelijk!
pi_141427886
quote:
1s.gif Op zondag 22 juni 2014 22:02 schreef Gia het volgende:

[..]

Oh nee hoor. Ik heb juist graag wat leefgeluiden in de achtertuinen.
Het is hier soms zo'n dooie bedoening!

Maar hier achter ons zijn ze al wat op leeftijd, dus ik blijf hopen op gezellige jonge mensen die op z'n tijd een feestje bouwen.

Een winkel mag hier, denk ik, niet, maar zou ik niks om geven.

We hebben wel van die buren, zoals jij beschrijft.
Alles in de gaten houden en iedereen die anders leeft dan zij, deugt niet.
Ze zou een zus van Van Nuenen kunnen zijn. (is niet zo)
Daarom , ik gun het je echt allemaal.

Veel gezellige luidruchtige feestjes van buren en buurtgenoten, lieve krijsende kids , leuke drukke bedrijvigheid , volle terrasjes en mensen met een ijsje op je muurtje en naast je tuin.

Je bent nu een soort beste stuurman/vrouw aan de wal.

Je hebt zelf nergens last van , een dooie bedoening is het bij jou zelfs zeg je , en je beschuldigd die man die er wel last van heeft doodleuk van een zeikerd te zijn.

Nogal krom , vind je niet?
  zondag 22 juni 2014 @ 22:11:12 #114
3542 Gia
User under construction
pi_141427897
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 21:58 schreef probeer het volgende:

Ik redeneerde dat, zonder terras, de ijssalon niet meer verantwoordelijk is voor enige overlast die plaatsvindt van klanten die er zelf voor kiezen om hun ijsje op een bepaalde plek op te eten. Het is immers niet meer zo dat de ijssalon een suggestie doet, of dat op enige manier faciliteert.

Maar blijkbaar kan zoiets dan toch nog de ijssalon aangerekend worden. Beetje heel erg jammer.
Dat bedoel ik dus.

Er mag geen terras, geen parasol én ze moeten een beveiliger in dienst nemen die het fatsoen van de klanten binnen de perken houdt.

Zie je het voor je?
Je mag je ijsje dan niet, al slenterend opeten. Nee, je moet voor de zaak blijven.
In de gang mag ook niet, want dat geeft overlast.
En dan wachten tot de beveiliger het goedkeurt dat je vertrekt.
En dat mag dan niet door de gang, naar de parkeerplaats erachter, nee, je loopt maar om via de AH. Klanten van Nemanja mogen niet door die gang!
  zondag 22 juni 2014 @ 22:14:12 #115
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_141428096
quote:
1s.gif Op zondag 22 juni 2014 22:11 schreef Gia het volgende:
Zie je het voor je?
Je mag je ijsje dan niet, al slenterend opeten. Nee, je moet voor de zaak blijven.
In de gang mag ook niet, want dat geeft overlast.
En dan wachten tot de beveiliger het goedkeurt dat je vertrekt.
En dat mag dan niet door de gang, naar de parkeerplaats erachter, nee, je loopt maar om via de AH. Klanten van Nemanja mogen niet door die gang!
Allemaal gelul. Wat die mensen niet mogen is geluidsoverlast veroorzaken, in de tuin van die kerel gaan zitten (en dat muurtje staat in zijn tuin) of de rotzooi op straat of in de tuin gooien. Dingen die de ijsman zelf blijkbaar niet kan of wil handhaven dus dwingt de gemeente af dat hij daar iemand voor aanneemt.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_141428158
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 22:14 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Allemaal gelul. Wat die mensen niet mogen is geluidsoverlast veroorzaken, in de tuin van die kerel gaan zitten (en dat muurtje staat in zijn tuin) of de rotzooi op straat of in de tuin gooien. Dingen die de ijsman zelf blijkbaar niet kan of wil handhaven dus dwingt de gemeente af dat hij daar iemand voor aanneemt.
Dank u.
pi_141428452
quote:
1s.gif Op zondag 22 juni 2014 22:05 schreef Gia het volgende:

[..]

Hoor nu alleen onze fontein en enkele vogels. En ergens doet iemand het rolluik naar beneden. Verder stilte. Afschuwelijk!
Afschuwelijk.

Echt afschuwelijk!

Ik zou als ik jou was heel snel gaan verhuizen naar een fijne luidruchtige , drukke buurt.

Dan is die levende hel eindelijk over voor je.
  zondag 22 juni 2014 @ 22:19:46 #118
3542 Gia
User under construction
pi_141428547
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 22:10 schreef DrMabuse het volgende:

Daarom , ik gun het je echt allemaal.

Veel gezellige luidruchtige feestjes van buren en buurtgenoten, lieve krijsende kids , leuke drukke bedrijvigheid , volle terrasjes en mensen met een ijsje op je muurtje en naast je tuin.

Je bent nu een soort beste stuurman/vrouw aan de wal.

Je hebt zelf nergens last van , een dooie bedoening is het bij jou zelfs zeg je , en je beschuldigd die man die er wel last van heeft doodleuk van een zeikerd te zijn.

Nogal krom , vind je niet?
Nee, want met mij zijn het 1000 houtenaren eens.
Het gaat hem niet om die ijssalon, ook de bloemist die er voorheen gezeten heeft, heeft hij op deze manier weggepest, en een campeerbenodigdheden winkel. Ook weg.
Het heeft dus niets te maken met kinderen, hij zoekt slechts een stok om mee te slaan.

Verderop, aan de andere kant van de straat, zit, sinds een paar weken, een ouderwets snoepwinkeltje, met ook producten van de boer en allerlei soorten losse thee.
Daar lopen de hele dag kinderen in en uit. Zonder ouders. En niemand die erover klaagt. Gelukkig. (Er helpen ook mensen met een verstandelijke beperking in die winkel)
pi_141428841
Op een onbewoond eiland droppen die man.
  zondag 22 juni 2014 @ 22:24:11 #120
3542 Gia
User under construction
pi_141428889
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 22:14 schreef Janneke141 het volgende:

Als ik bij de cafetaria, 50 meter verderop, een ijsje koop, dan zijn die er niet verantwoordelijk voor wat ik doe als ik hun zaak en terras verlaten heb.
Dus, m.i. is Nemanja niet verantwoordelijk voor het onfatsoen van mensen wanneer die hun zaak en terrein verlaten hebben.
pi_141428938
quote:
1s.gif Op zondag 22 juni 2014 22:19 schreef Gia het volgende:

[..]

Nee, want met mij zijn het 1000 houtenaren eens.
Het gaat hem niet om die ijssalon, ook de bloemist die er voorheen gezeten heeft, heeft hij op deze manier weggepest, en een campeerbenodigdheden winkel. Ook weg.
Het heeft dus niets te maken met kinderen, hij zoekt slechts een stok om mee te slaan.

Verderop, aan de andere kant van de straat, zit, sinds een paar weken, een ouderwets snoepwinkeltje, met ook producten van de boer en allerlei soorten losse thee.
Daar lopen de hele dag kinderen in en uit. Zonder ouders. En niemand die erover klaagt. Gelukkig. (Er helpen ook mensen met een verstandelijke beperking in die winkel)
Die 1000 Houtenaren wonen niet naast die ijssalon / bloemist / campeerbenodigdheden winkel.

Die 1000 Houtenaren wonen ergens anders.

Die 1000 Houtenaren horen niet wat die man hoort.

Die 1000 Houtenaren hebben geen terras / klandizie in / naast hun tuin

Die 1000 Houtenaren doen er dus totaal niet toe.
  zondag 22 juni 2014 @ 22:28:18 #122
3542 Gia
User under construction
pi_141429133
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 22:18 schreef DrMabuse het volgende:

[..]

Afschuwelijk.

Echt afschuwelijk!

Ik zou als ik jou was heel snel gaan verhuizen naar een fijne luidruchtige , drukke buurt.

Dan is die levende hel eindelijk over voor je.
Neuh, ik woon hier verder prettig.
Sinds een jaar jonge mensen aan de ene kant.
Leuk stel.

Hoop dat de zuurpruimen aan de andere kant nog es vertrekken. Hij is al wat ouder, dus die kans zit erin.

Komt goed.

Ik leef gewoon en houd me aan de wet.
Leuker kunnen we het niet maken.
  zondag 22 juni 2014 @ 22:29:55 #123
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_141429291
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 22:25 schreef DrMabuse het volgende:

[..]

Die 1000 Houtenaren wonen niet naast die ijssalon / bloemist / campeerbenodigdheden winkel.

Die man had een stenen muur ,nu een houten schutting, hij heeft het zichzelf aangedaan(zie google maps hoofdstraat 149, beeld is uit 2009)
There is only one religion
pi_141429422
quote:
1s.gif Op zondag 22 juni 2014 22:28 schreef Gia het volgende:

[..]

Neuh, ik woon hier verder prettig.
Sinds een jaar jonge mensen aan de ene kant.
Leuk stel.

Hoop dat de zuurpruimen aan de andere kant nog es vertrekken. Hij is al wat ouder, dus die kans zit erin.

Komt goed.

Ik leef gewoon en houd me aan de wet.
Leuker kunnen we het niet maken.
Maar je vind het zo afschuwelijk zeg je.
pi_141429438
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 11:07 schreef Pietverdriet het volgende:
Je zal er maar naast wonen
naast die buurman of die ijssalon? :o
  zondag 22 juni 2014 @ 22:32:42 #126
321876 Cherna
Fuck the System
pi_141429474
quote:
2s.gif Op zondag 22 juni 2014 22:32 schreef Evertjan het volgende:

[..]

naast die buurman of die ijssalon? :o
Naast beide.
krik, krak, sjiemela, sjiemela, sjiemela
krik, krak, sjiemela, sjiemela
pi_141429523
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 22:32 schreef Cherna het volgende:

[..]

Naast beide.
Kan ik me in vinden.
pi_141429524
Maar wat voor openingstijden heeft deze ijssalon??
  zondag 22 juni 2014 @ 22:41:54 #129
3542 Gia
User under construction
pi_141430005
quote:

Want de ijssalon is het enige bedrijf in Mierlo-Hout?

Er zijn zoveel bedrijven, cafés, cafetaria's, ook met terras, gewoon in de woonwijken ook. En nergens geklaag over overlast. Echt nergens.

Alleen daar, op die plek, middenin het centrum en ongeacht wat voor winkel het is.

Plus klagen over de overburen die boven de winkels wonen. Die mogen, volgens hem, niet op hun balkon zitten.

Regelmatig zijn er evenementen, recht tegenover hem, van de parkeerplaats tot het kerkplein, met muziek, zangers, enz. Dat moet, als het aan hem ligt, allemaal weg. Geen optochten meer, fanfare met stille trom voorbij zijn woning, trouwen ook maar in een andere kerk, want ojee, de overlast!

Pal achter hem is het kerkhof. Als hij daar nou eens ging wonen, dan had hij rust en de rest van 't Hout ook. Iedereen tevreden!
pi_141430106
quote:

[..]

Jij bent gewoon uit hetzelfde hout gesneden als deze man.

We wonen in NL nou eenmaal in een druk land waardoor je altijd wel omgevingsgeluiden gaat hebben.
Natuurlijk moet het geluid binnen bepaalde normen blijven. Maar aan het verhaal te horen betwijfel ik ten zeerste of er hier een norm overschreden is. Hij heeft immers ook last gehad van een bloemenzaak, hoeveel fucking last kan je hebben van een bloemenzaak?! Daarnaast wil dit heerschap het liefste nog een hele andere reeks aan festiviteiten laten verbieden. Lijkt er dus zeer sterk op dat meneer zijn leefgenot boven dat van alles en iedereen stelt en helaas zo werkt dat niet in een samenleving. Met die redenatie kan elke kermis, festival en kroeg wel op gaan doeken in dit land.
  zondag 22 juni 2014 @ 22:45:46 #131
3542 Gia
User under construction
pi_141430229
quote:
2s.gif Op zondag 22 juni 2014 22:33 schreef Evertjan het volgende:
Maar wat voor openingstijden heeft deze ijssalon??
Had, bedoel je?
Als ik me niet vergis was dat van 10 tot 10.
Maar dit is nu niet te vinden, omdat de eigenaren alle sites aangepast hebben aan de huidige situatie.
pi_141430326
quote:
1s.gif Op zondag 22 juni 2014 22:45 schreef Gia het volgende:

[..]

Had, bedoel je?
Als ik me niet vergis was dat van 10 tot 10.
Maar dit is nu niet te vinden, omdat de eigenaren alle sites aangepast hebben aan de huidige situatie.
10 tot 10.

12 uur dus.

Joh , wat een feest.

En dat dan 7 dagen in de week neem ik aan?
pi_141430416
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 22:47 schreef DrMabuse het volgende:

[..]

10 tot 10.

12 uur dus.

Joh , wat een feest.

heb jij ook al zo'n zwaar leven als dhr Van Nuenen?
  zondag 22 juni 2014 @ 22:49:15 #134
3542 Gia
User under construction
pi_141430430
Schuin tegenover hem zit een verzorgingstehuis. Hoorde van medewerkers dat ze hem daar niet willen, mocht het ooit zover komen.
Dan zou hij de wekelijkse jeu de boule nog gaan verbieden, omdat het geklots van die ballen zo'n overlast geeft als hij op zijn balkon zit.
pi_141430519
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 22:48 schreef Adames het volgende:

[..]

heb jij ook al zo'n zwaar leven als dhr Van Nuenen?
Ik ben vooral blij dat ik geen ijssalon / terras naast me heb , van 10 tot 10.

En dat waarschijnlijk zeven dagen in de week.

Lijkt me geen pretje.

Jou wel?
pi_141430569
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 22:50 schreef DrMabuse het volgende:

[..]

Lijkt me geen pretje.

Jou wel?
als ik gratis ijs zou krijgen niet nee
pi_141430579
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 22:50 schreef DrMabuse het volgende:

[..]

Lijkt me geen pretje.

Jou wel?
Ik ga dan ook niet eerst in een winkelstraat wonen om daarna te zeuren dat ik een winkel naast me heb
pi_141430584
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 22:49 schreef Gia het volgende:
Schuin tegenover hem zit een verzorgingstehuis. Hoorde van medewerkers dat ze hem daar niet willen, mocht het ooit zover komen.
Dan zou hij de wekelijkse jeu de boule nog gaan verbieden, omdat het geklots van die ballen zo'n overlast geeft als hij op zijn balkon zit.
Je weet wel verdomde veel van de man , lijkt bijna een obsessie.

Hou je het allemaal zo goed bij?
pi_141430633
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 22:51 schreef Adames het volgende:

[..]

Ik ga dan ook niet eerst in een winkelstraat wonen om daarna te zeuren dat ik een winkel naast me heb
Winkel is 1 ding , een ijssalon / terras een ander iets.
pi_141430653
Gia is de eigenaar van de ijswinkel
  zondag 22 juni 2014 @ 22:53:11 #141
3542 Gia
User under construction
pi_141430661
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 22:47 schreef DrMabuse het volgende:

10 tot 10.

12 uur dus.

Joh , wat een feest.

De appie, 50 meter verderop en de jumbo, schuin tegenover hem, zijn open van 8 tot 8, vrijdags tot 9.
Het is het winkelcentrum! Dan heb je dat.

Daarbij weet ik de openingstijden van Nemanja niet precies, is niet meer te vinden.
pi_141430672
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 22:52 schreef DrMabuse het volgende:

[..]

blijkbaar waren de vorige 2 winkels ook te veel voor hem
  zondag 22 juni 2014 @ 22:54:02 #143
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_141430715
quote:

[..]

Kampeer-, bloemenwinkel wegpesten, oh wacht er komt een ijssalon met terras... _O-

Nu is het wachten tot er een kroeg komt. :D
  zondag 22 juni 2014 @ 22:55:22 #144
3542 Gia
User under construction
pi_141430799
quote:

Je weet wel verdomde veel van de man , lijkt bijna een obsessie.

Hou je het allemaal zo goed bij?
Nee, dat doen anderen wel, en die delen dat dan op facebook.
Wat overigens ook al verboden is. Die facebookpagina moest verwijderd worden.

[ Bericht 0% gewijzigd door Gia op 22-06-2014 23:00:51 ]
pi_141430814
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 22:54 schreef AchJa het volgende:

[..]

Kampeer-, bloemenwinkel wegpesten, oh wacht er komt een ijssalon met terras... _O-
Is dat zo? Behalve wat 1 iemand hier zegt.
  zondag 22 juni 2014 @ 22:56:09 #146
3542 Gia
User under construction
pi_141430835
quote:
2s.gif Op zondag 22 juni 2014 22:53 schreef Evertjan het volgende:
Gia is de eigenaar van de ijswinkel
Nope. Maar ik ken ze wel.
pi_141430880
quote:
1s.gif Op zondag 22 juni 2014 22:55 schreef Gia het volgende:

[..]

Nee, dat doen anderen wel, en die delen dat dan op facebook.
Wat overigens ook al verboden is. Die facebookpagina moedt verwijderd worden.
Wat een invulling van de dag.

Tjonge.
pi_141430892
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 22:55 schreef DrMabuse het volgende:

[..]

voor zover is er geen reden om aan te nemen dat Gia of de commentatoren onder de nieuwsberichten dit verzinnen
pi_141430900
quote:
1s.gif Op zondag 22 juni 2014 22:56 schreef Gia het volgende:

[..]

Nope. Maar ik ken ze wel.
Dat was al lang / meteen duidelijk.
  zondag 22 juni 2014 @ 22:58:34 #150
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_141430958
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 22:55 schreef DrMabuse het volgende:

quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 22:57 schreef Adames het volgende:

voor zover is er geen reden om aan te nemen dat Gia of de commentatoren onder de nieuwsberichten dit verzinnen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')