Want de ijssalon is het enige bedrijf in Mierlo-Hout?quote:Op zondag 22 juni 2014 22:25 schreef DrMabuse het volgende:
Die 1000 Houtenaren wonen niet naast die ijssalon / bloemist / campeerbenodigdheden winkel.
Die 1000 Houtenaren wonen ergens anders.
Die 1000 Houtenaren horen niet wat die man hoort.
Die 1000 Houtenaren hebben geen terras / klandizie in / naast hun tuin
Die 1000 Houtenaren doen er dus totaal niet toe.
Jij bent gewoon uit hetzelfde hout gesneden als deze man.quote:Op zondag 22 juni 2014 22:25 schreef DrMabuse het volgende:
[..]
Die 1000 Houtenaren wonen niet naast die ijssalon / bloemist / campeerbenodigdheden winkel.
Die 1000 Houtenaren wonen ergens anders.
Die 1000 Houtenaren horen niet wat die man hoort.
Die 1000 Houtenaren hebben geen terras / klandizie in / naast hun tuin
Die 1000 Houtenaren doen er dus totaal niet toe.
Had, bedoel je?quote:Op zondag 22 juni 2014 22:33 schreef Evertjan het volgende:
Maar wat voor openingstijden heeft deze ijssalon??
10 tot 10.quote:Op zondag 22 juni 2014 22:45 schreef Gia het volgende:
[..]
Had, bedoel je?
Als ik me niet vergis was dat van 10 tot 10.
Maar dit is nu niet te vinden, omdat de eigenaren alle sites aangepast hebben aan de huidige situatie.
heb jij ook al zo'n zwaar leven als dhr Van Nuenen?quote:Op zondag 22 juni 2014 22:47 schreef DrMabuse het volgende:
[..]
10 tot 10.
12 uur dus.
Joh , wat een feest.
En dat dan 7 dagen in de week neem ik aan?
Ik ben vooral blij dat ik geen ijssalon / terras naast me heb , van 10 tot 10.quote:Op zondag 22 juni 2014 22:48 schreef Adames het volgende:
[..]
heb jij ook al zo'n zwaar leven als dhr Van Nuenen?
als ik gratis ijs zou krijgen niet neequote:Op zondag 22 juni 2014 22:50 schreef DrMabuse het volgende:
[..]
Ik ben vooral blij dat ik geen ijssalon / terras naast me heb , van 10 tot 10.
En dat waarschijnlijk zeven dagen in de week.
Lijkt me geen pretje.
Jou wel?
Ik ga dan ook niet eerst in een winkelstraat wonen om daarna te zeuren dat ik een winkel naast me hebquote:Op zondag 22 juni 2014 22:50 schreef DrMabuse het volgende:
[..]
Ik ben vooral blij dat ik geen ijssalon / terras naast me heb , van 10 tot 10.
En dat waarschijnlijk zeven dagen in de week.
Lijkt me geen pretje.
Jou wel?
Je weet wel verdomde veel van de man , lijkt bijna een obsessie.quote:Op zondag 22 juni 2014 22:49 schreef Gia het volgende:
Schuin tegenover hem zit een verzorgingstehuis. Hoorde van medewerkers dat ze hem daar niet willen, mocht het ooit zover komen.
Dan zou hij de wekelijkse jeu de boule nog gaan verbieden, omdat het geklots van die ballen zo'n overlast geeft als hij op zijn balkon zit.
Winkel is 1 ding , een ijssalon / terras een ander iets.quote:Op zondag 22 juni 2014 22:51 schreef Adames het volgende:
[..]
Ik ga dan ook niet eerst in een winkelstraat wonen om daarna te zeuren dat ik een winkel naast me heb
De appie, 50 meter verderop en de jumbo, schuin tegenover hem, zijn open van 8 tot 8, vrijdags tot 9.quote:Op zondag 22 juni 2014 22:47 schreef DrMabuse het volgende:
10 tot 10.
12 uur dus.
Joh , wat een feest.
En dat dan 7 dagen in de week neem ik aan?
blijkbaar waren de vorige 2 winkels ook te veel voor hemquote:Op zondag 22 juni 2014 22:52 schreef DrMabuse het volgende:
[..]
Winkel is 1 ding , een ijssalon / terras een ander iets.
Kampeer-, bloemenwinkel wegpesten, oh wacht er komt een ijssalon met terras...quote:Op zondag 22 juni 2014 22:52 schreef DrMabuse het volgende:
[..]
Winkel is 1 ding , een ijssalon / terras een ander iets.
Nee, dat doen anderen wel, en die delen dat dan op facebook.quote:Op zondag 22 juni 2014 22:52 schreef DrMabuse het volgende:
Je weet wel verdomde veel van de man , lijkt bijna een obsessie.
Hou je het allemaal zo goed bij?
Is dat zo? Behalve wat 1 iemand hier zegt.quote:Op zondag 22 juni 2014 22:54 schreef AchJa het volgende:
[..]
Kampeer-, bloemenwinkel wegpesten, oh wacht er komt een ijssalon met terras...
Wat een invulling van de dag.quote:Op zondag 22 juni 2014 22:55 schreef Gia het volgende:
[..]
Nee, dat doen anderen wel, en die delen dat dan op facebook.
Wat overigens ook al verboden is. Die facebookpagina moedt verwijderd worden.
voor zover is er geen reden om aan te nemen dat Gia of de commentatoren onder de nieuwsberichten dit verzinnenquote:Op zondag 22 juni 2014 22:55 schreef DrMabuse het volgende:
[..]
Is dat zo? Behalve wat 1 iemand hier zegt.
quote:Op zondag 22 juni 2014 22:55 schreef DrMabuse het volgende:
Is dat zo? Behalve wat 1 iemand hier zegt.
quote:Op zondag 22 juni 2014 22:57 schreef Adames het volgende:
voor zover is er geen reden om aan te nemen dat Gia of de commentatoren onder de nieuwsberichten dit verzinnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |