opvulling van je dag hè. Zo gaat dat in dorpen. Lekker roddelen, klagen zeuren en etteren.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:54 schreef DrMabuse het volgende:
[..]
Het laat je maar niet los zie ik.
Tjonge , je hebt er bijna een dagtaak van gemaakt om hier die ijssalon te verdedigen.
Hoeveel gratis ijs schuift dat nou?
Als je met je buren overhoop ligt, ga je dan tegen hun deur staan te zeiken?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:46 schreef Gia het volgende:
[..]
Als jij met je buren overhoop ligt, ga je dan 50 meter voor je huis, in de schaduw staan om stiekem je woning in de gaten te houden?
Zo van 'ik doe net of ik niet thuis ben, zodat dan iemand misschien iets uitvreet en dan kan ik die pakken, haha'
Mijn zus heeft hem zien staan, donderdag.
Misschien wel, veel anders is er niet te doen in zo'n dorp.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:27 schreef donald_dick het volgende:
[..]
opvulling van je dag hè. Zo gaat dat in dorpen. Lekker roddelen, klagen zeuren en etteren.
Allicht; ik zou ook niet bij Gia in 't dorp willen wonen.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:01 schreef Wespensteek het volgende:
Arme buurman wat moet die een rotleven hebben.
Die zie je nooit. Ligt de hele dag te fok!kenquote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:57 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Allicht; ik zou ook niet bij Gia in 't dorp willen wonen.
Precies.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:27 schreef donald_dick het volgende:
[..]
opvulling van je dag hè. Zo gaat dat in dorpen. Lekker roddelen, klagen zeuren en etteren.
Als een gemeente een bedrijf sluit op basis van klachten welke zijn ingediend door 1 persoon, dan is er sowieso al iets mis...Zeer zeker als het bij meerdere ondernemers gebeurt is dankzij dezelfde persoon klachten indient!quote:Op maandag 30 juni 2014 02:49 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Die de Brouwer trekt zich dus niets aan van het besluit van de gemeente. De opdracht is gegeven om het lawaai onder controle te houden en ze huurt iemand in die af en toe in een busje voorbij rijdt. Als de gemeente dit gesol pikt dan heeft het geen enkele autoriteit meer, dan kan het beter maar nieuwe verkiezingen uitschrijven.
Vrijdag liep er wel degelijk iemand rond.quote:Op maandag 30 juni 2014 01:20 schreef Dance99Vv het volgende:
Maar wie nou die beveiliger betaald is een raadsel
Een beveiliger staat er trouwens niet aan de deur. "Maar hij is aanwezig, hij hoeft alleen niet bij de ingang te staan", zegt eigenaresse Elle de Brouwer enigszins cryptisch. Even later rijdt er een beveiligingsbusje voorbij. Over wie dat betaalt, haalt ze lachend haar schouders op: "Ik zeg niks."
http://www.ed.nl/regio/he(...)or-feestje-1.4425290
Nieuwe verkiezingen voor een ijssalon...quote:Op maandag 30 juni 2014 02:49 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Die de Brouwer trekt zich dus niets aan van het besluit van de gemeente. De opdracht is gegeven om het lawaai onder controle te houden en ze huurt iemand in die af en toe in een busje voorbij rijdt. Als de gemeente dit gesol pikt dan heeft het geen enkele autoriteit meer, dan kan het beter maar nieuwe verkiezingen uitschrijven.
Of het is zo afgesproken met de gemeente, en ze betalen het samen. Het nieuws van die bewaker die er vanaf de volgende dag zou komen werd bekend gemaakt in een persbericht van de gemeente en ondertussen zouden ijssalon en gemeente samen zoeken naar een permanente oplossing.quote:Op maandag 30 juni 2014 02:49 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Je doet wel een flinke aanname, ze zegt nota bene dat hij aanwezig is maar niet aan de deur staat, en dan maak jij ervan dat dat langsrijdende busje de enige vorm van aanwezigheid zou zijn?quote:Op maandag 30 juni 2014 02:49 schreef Bram_van_Loon het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |